abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:18:48 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102582405
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:19:35 #2
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102582423
En we gaan weer verder met daten en anti-dateren
pi_102589380
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
En we gaan weer verder met daten en anti-dateren
Wasda?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:56:58 #4
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102589476
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

Wasda?
Ein Wortwitz.
pi_102589516
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:56 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ein Wortwitz.
En de betekenis daarvan :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102595248
Nou, stormlooptopic. Iedereen heeft zn chick/hunk natuurlijk gewoon versierd op het strand, terras of in de trein op de terugrit naar huis :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102633179
Woordgrap.
Waar komt dit te staan?
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:57:42 #8
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102633747
Er is weer stevig gehosseld via menig datingsite merk ik. :')
pi_102634000
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is weer stevig gehosseld via menig datingsite merk ik. :')
Ik zie hier geen verslagen ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102636805
is een datingsite iets voor mij?

ik wil best weer een relatie, een scharrel voor seks is ook prima
ik maak momenteel weken van 50+ uur, vanaf eind dit jaar wat minder
ik zie er goed uit
ik heb leuke hobby's, ik weet veel te vertellen
ik ben nog wat onzeker, wordt wel steeds steviger in mijn schoenen
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen

mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:16:23 #11
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102637063
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik zie hier geen verslagen ?
:D
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:22:08 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102637261
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:

ik zie er goed uit
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen

mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
Ja, een datingsite is denk ik wel iets wat voor je als je klaar bent voor een nieuwe relatie of gewoon wat wil daten. Hoewel je wel moet werken aan dat hangen aan een man voor je eigenwaarde.Hoe lang ben je alweer single? Denk dat je misschien via een datingsite wat rond kan kijken/daten zodat je wat steviger in je schoenen staat en minder snel aan je nieuwe vriend gaat hangen.
pi_102639904
Zo, na een relatie van ruim half jaar met een dame van Paiq is het jammer genoeg tot een einde gekomen. Dus het Paiq account nu weer eens activeren en kijken wat er van komt. Ben benieuwd!
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_102642771
quote:

ik zie er goed uit

Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden. :D
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:58:48 #15
141482 Q.
JurassiQ
pi_102642807
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden. :D
Jij bent een echte charmeur hè?
For great justice!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:00:45 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102642858
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij bent een echte charmeur hè?
Wees blij dat 'ie niet over oorbellen begint. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:25:46 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_102643546
quote:
probeer het gewoon eens :)
fok you ja!
pi_102646985
quote:

ik zie er goed uit

Huh? Je had toch iemand geregeld?
pi_102647919
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...

Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
pi_102650802
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...

Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.

Meestal krijg je wel wat terug alleen moet je niet precies op spitsuur wat sturen.
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:30:51 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102650868
quote:
Heb ik zelf ook altijd. Van die ontzettend geile Amerikaans uitziende bimbo's die in dorpjes rondom Utrecht wonen en met me willen cammen ofzo.

Echt zeker 1000. Ongelofelijk.
pi_102651024
quote:

ik zie er goed uit

Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten ;)
pi_102651083
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:

[..]

Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten ;)
Heb je geen eisen dan, gewoon zomaar poetsen?
UITGESCHREVEN
pi_102651185
Wat voor eisen moet je hebben voor een drankje doen ergens? Als het gezellig is zie je daarna wel verder toch?
pi_102651274
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef palawan het volgende:
Wat voor eisen moet je hebben voor een drankje doen ergens? Als het gezellig is zie je daarna wel verder toch?
Goeie zal ik onthouden
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:50:06 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102651473
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:

[..]

Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging. :')
pi_102651551
Ik weet het, het viel me nog mee dat ik de eerste was :D
Maar misschien heeft ze haar inbox wel vol zitten met pm's ;)
pi_102651636
quote:

1700 is wel heel erg veel de meeste dames hebben badoo doorgezet naar hun telefoon. Dan zou je gek worden.
UITGESCHREVEN
pi_102656492
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102656642
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.

Meestal krijg je wel wat terug alleen moet je niet precies op spitsuur wat sturen.
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.

Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
pi_102656711
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Ja en dat is nou het grote gevaar voor de man, in al je geilheid date je opeens een dikke die je vervolgens verleid voor een one night stance en vervolgens aan al je vrienden doorbazuind dat je haar gedaan heb en een player bent/
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:29:15 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102656740
:D :')
pi_102656743
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.

Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
Hoe bedoel je? Dat kan je wel zien.
UITGESCHREVEN
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:31:03 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102656795
quote:
Stoppen dus want je vind het eigenlijk maar niks dat ze dik is ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_102657367
quote:
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
pi_102657550
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging. :')
haha....
pi_102658830
quote:

Badoo heb ik één week geprobeerd, toen was ik het alweer spuugzat. Het begon goed genoeg daar niet van. Een keer s'nachts met een dronken kop een profiel aangemaakt en wat foto's erop gezet. Dan begin je qua ''populariteit'' (voorzien van een heus metertje, braak) op laag, mits je de knip trekt, wat ik dus niet van plan was. De volgende dag check ik mijn mailbox, is die ''populariteit'' status doorgeschoten tot erg hoog en kom ik om in de berichtjes. Klinkt leuk he?

Ware het niet voor het legioen aan trollen dat ik aantrof in de reacties. Vormeloze klompen mens, vrouwachtigen met een kop als een jack-o-lantern (en dito tanden), unibrauwen, fakers die maar gelijk hun nummer even aan je doorspelen (tuurlijk joh) en veel, héél veel vrouwelijke juggernauts. Om over de geestelijk labielen maar te zwijgen.

O, ik heb wel een paar leuke contacten opgedaan in dat weekje uiteindelijk. Ook mee gedate, maar in real life viel het dan toch weer ietwat tegen. Wat me het meest opviel was hoe snel je profiel weer ondersneeuwde daar, mits je de knip trekt that is. Op zich logisch, zo'n site bestaat ook niet uit altruïsme. Maar ik had er een beetje een unheimlich gevoel bij. Het lijkt er té druk te zijn.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:55:38 #38
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102660779
quote:

ik zie er goed uit

Zo te lezen ga je het wel leuk doen op een site zoals Paiq. Go for it :)
pi_102661852
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoor :') Alleen wat anders dan ik gedacht had.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_102662564
Weer het nadeel van internet daten, mensen doen zich altijd beter voor op het internet. Zie je ze in echt dan is het wel ff wat anders.
pi_102663391
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoor :') Alleen wat anders dan ik gedacht had.
Geen vette zeug maar toch een stuk forser als je gedacht had.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102663449
quote:
5s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Huh? Je had toch iemand geregeld?
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven' :r
pi_102665407
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven' :r
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken :P

Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
pi_102665672
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken :P

Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
Ik wel, ze zoeken naar de perfecte man. Een superman.
En ze denken dat ze dat lukt ook, omdat elke vrouw die er niet afstotelijk uitziet wordt overladen met berichtjes ;)
pi_102669843
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:

[..]

Wat lief, hij vindt je een schatje.
pi_102669907
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
pi_102670141
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
Maak je niet druk, ondanks dat het misschien vervelend is en hij het ook nog zo cliché vertelt. Komt vanzelf weer een ander, die je wel genoeg waardeert ;)
pi_102671813
quote:
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt :P
pi_102672113
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt :P
nice guys finish last :Y
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:43:26 #50
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102680143
Wat leuk, gister werd ik na een kort gesprekje op Paiq enthousiast over een dame uit de buurt. Blijkt dat wij heel veel overeenkomsten hebben: zelfde opleiding en werkveld, muzieksmaak en wij kijken allebei geen tv...dat wordt binnenkort weer daten.:)

Tot ik haar sprak had ik eigenlijk geen zin meer in online daten, ik was al die loze gesprekken zat. Maar zoveel overeenkomsten en een leuk gesprek...dat wakkert het vuur toch wel weer aan.:)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:51:35 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102685976
Paiq gesprek, na 10 zinnen:
-Cue, ik moet wat bekennen
nou vertel
- Ik ken je niet zo goed als ik hoopte, help je me daar van af?
die is wel heel lame he
-God, moet ik ook op mijn knieën?
-Dat is wel heel erg vroeg

:')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:52:41 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102686021

Hij dacht waarschijnlijk dat 'ie ontzettend ludiek bezig was.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:55:00 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102686095
Faal! :D
pi_102687492
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Faal! :D
Wat doet die nou weer verkeerd dan??
UITGESCHREVEN
pi_102687497
ik wordt alleen maar aangesproken door meisjes die ik net niet leuk genoeg vind....ik de kroeg zou ik ze wss leuk vinden maar op zo'n dating site wordt je ook snel zo kritisch...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:35:10 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102687555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:

Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken " :X
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:35:49 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102687576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hij ratelt een 'ingestudeerd versiertrucje' af. Dat doet 'ie verkeerd.
pi_102689892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken " :X
Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.

Even een vraagje, hoe snel vragen jullie al om in het echt te daten? Ik weet dat het handig is om niet te lang te wachten. Maar hoe snel is te snel?
Ik vraag iedereen die ik nu spreek in de 3e-4e mail, of eerste gesprekje als het soepel loopt of ze zin hebben om af te spreken. Meesten willen dat niet, of moeten nadenken, of hebben geen tijd waarna ik er geen energie meer insteek.

Vraag ik het inderdaad te snel? Ik heb gewoon geen zin om lang te msn'en of te mailen eigenlijk.
pi_102690073
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef palawan het volgende:

[..]

Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.

Even een vraagje, hoe snel vragen jullie al om in het echt te daten? Ik weet dat het handig is om niet te lang te wachten. Maar hoe snel is te snel?
Ik vraag iedereen die ik nu spreek in de 3e-4e mail, of eerste gesprekje als het soepel loopt of ze zin hebben om af te spreken. Meesten willen dat niet, of moeten nadenken, of hebben geen tijd waarna ik er geen energie meer insteek.

Vraag ik het inderdaad te snel? Ik heb gewoon geen zin om lang te msn'en of te mailen eigenlijk.
nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoor
pi_102690230
quote:
Jammer minnemin, maar het gaat je wel lukken, Je bent een leuke meid :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:44:18 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_102690463
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:35 schreef Homey het volgende:

[..]

nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoor
Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:50:52 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102690791
'sooner or later wil iemand echt wel hoor' komt ook nogal eh...wanhopig over.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:52:24 #63
242666 BeamofLight
pi_102690867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
'sooner or later wil iemand echt wel hoor' komt ook nogal eh...wanhopig over.
Ja wilde ik ook nog iets over zeggen, maar toen dacht ik ook iets van ... whatever. Ooit zal er iemand op zaterdag meegaan naar een koffiehuis en anders zijn ze je gewoon niet waard.
pi_102691017
Ja, meestel stel ik voor om ergens simpel wat te gaan drinken. Maar alleen de hele spontane en sociale mensen gaan hier op in blijkbaar. Maar daar krijg ik dan weer niet zo heel vaak contact mee via een datingsite ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:00:55 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102691249
Je zou hier eigenlijk geen richtlijn voor moeten hebben (3/4e mail/gesprek). Ligt totaal aan de persoon en het gesprek dat je hebt. En daaruit zou je moeten af kunnen leiden of iemand er voor te porren is of niet. simple as that :)
pi_102692029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Je zou hier eigenlijk geen richtlijn voor moeten hebben (3/4e mail/gesprek). Ligt totaal aan de persoon en het gesprek dat je hebt. En daaruit zou je moeten af kunnen leiden of iemand er voor te porren is of niet. simple as that :)
Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?
UITGESCHREVEN
pi_102692099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.
ik zei nergens moet. ik zei alleen dat het prima is.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:21:55 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102692112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef picardmike het volgende:

Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:25:45 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102692313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, en daar gaat het dus blijkbaar mis. ;) Als je steeds afwijzingen krijgt kun je het moment blijkbaar niet inschatten. Als gesprekken steeds doodlopen kun je de ander blijkbaar niet geinteresseerd houden.

Hoe je dat tegen kunt gaan weet ik eigenlijk ook niet, ik zit zelf gelukkig niet in die situatie.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:34:47 #70
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102692754
Gister vroeg ik tijdens het eerste gesprek wat ludiek om eens een date te plannen, en daar reageerde ze al positief op.
Even later kwam ze zelf ook met het idee om binnenkort wat af te spreken...de vibe in het chatgesprek was gewoon erg goed.

En probeer het luchtig te houden als je om een date vraagt, kijk of ze iets zegt waarop je kan inhaken.
pi_102692845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:23:06 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102695363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:36:46 #73
141482 Q.
JurassiQ
pi_102696060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
Op Paiq leer je juist meer over de spontaniteit van iemand.
For great justice!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:57:50 #74
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102696948
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt? :'(
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:36:05 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102722321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Thornado het volgende:
Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt? :'(
Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergeten :@ :')
Maar daarom gebruikte ik 'relaxter' ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:39:17 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102726184
quote:
Steeds vaker relaties via internet
Laatste update: 5 oktober 2011 10:16 info
DEN HAAG - Nederlanders ontmoeten hun partners steeds vaker op internet. Het uitgaansleven en vakanties zijn de laatste tien jaar minder belangrijk geworden bij het vinden van een relatie.
Foto: Chris Heijmans Dit zijn nog wel altijd de belangrijkste ontmoetingsplekken. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), dat woensdag is gepubliceerd.

Voor 2000 speelde internet helemaal geen rol, maar in de jaren erna heeft 8 procent elkaar ontmoet via een datingsite of via sociale netwerken.

Uitgaansleven of vakantie

Steeds minder samenwonende paren ontmoeten elkaar in het uitgaansleven of op vakantie. Voor de millenniumwisseling vond bijna de helft van de Nederlanders daar hun partner, in de jaren na 2000 slonk dat tot 35 procent.

Andere plekken waar Nederlanders elkaar ontmoeten, zijn de school, sportverenigingen, kerken, het werk of bij vrienden.
Nu.nl :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:45:52 #77
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_102728401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nu.nl :P
De kerk staat bij mij met stip op de eerste plaats.
Overal verstand van.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:59:52 #78
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102728865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergeten :@ :')
:'(

;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:51:11 #79
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102748415
Dat chatten op Paiq is ook teleurstellend zeg. Lijkt wel of 90% van de dames waar ik mee chat hetzelfde is. Slechts weinig van hen neemt het initiatief om een chat te starten zodra ze in m'n contacten lijst staan. Gesprekken lopen vaak dood of het duurt 5 minuten voordat je antwoord krijgt.
Ik heb niet het idee dat het aan mezelf ligt. Ik wil gewoon een beetje ouwehoeren over koetjes en kalfjes om iemand beter te leren kennen, dagelijks leven, interesses, weet ik het. Gewoon een luchtig gesprek.
Het is niet zo dat ik meteen bij de eerste een bepaald resultaat wil zien. Maar als iemand niet geïnteresseerd is, waarom zeggen ze het dan niet gewoon? Da's veel beter dan een gesprek dood te laten lopen, dan weet je allebei waar je aan toe bent.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_102748686
quote:
15s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef WaywardOne het volgende:
Dat chatten op Paiq is ook teleurstellend zeg. Lijkt wel of 90% van de dames waar ik mee chat hetzelfde is. Slechts weinig van hen neemt het initiatief om een chat te starten zodra ze in m'n contacten lijst staan. Gesprekken lopen vaak dood of het duurt 5 minuten voordat je antwoord krijgt.
Ik heb niet het idee dat het aan mezelf ligt. Ik wil gewoon een beetje ouwehoeren over koetjes en kalfjes om iemand beter te leren kennen, dagelijks leven, interesses, weet ik het. Gewoon een luchtig gesprek.
Het is niet zo dat ik meteen bij de eerste een bepaald resultaat wil zien. Maar als iemand niet geïnteresseerd is, waarom zeggen ze het dan niet gewoon? Da's veel beter dan een gesprek dood te laten lopen, dan weet je allebei waar je aan toe bent.
Nou ik heb precies hetzelfde probleem op Paiq, en daarom laat ik het meestal varen na een tijdje.
Ook op relatieplanet krijg ik nooit reacties op mijn berichtjes op wat dan ook.
Voor mij is dit online date gebeuren eigenlijk een grote faal, als die vrouwen toch nooit interesse in een chat willen steken heb je er totaal niks aan vind ik.
Maarja misschien moet ik nog de juiste op die sites vinden.
pi_102749520
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
_o_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:22:45 #82
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102750193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
1 op de 1000?
pi_102750403
quote:
15s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

1 op de 1000?
Toch wel zeker het vijfdubbele hoor :+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:31:47 #84
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102750735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Toch wel zeker het vijfdubbele hoor :+
Het zal wel. Misschien gebruiken ze een retard filter ofzo. Ze gooien alle chicks door het filter om de debiele chicks er tussenuit te halen.
Die krijg ik blijkbaar telkens.
pi_102750932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Gyrolion het volgende:
Maarja misschien moet ik nog de juiste op die sites manier van omgang met vrouwen vinden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_102751085
Wel kastanova geef eens een paar suggesties...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_102751503
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.
Maarja dat zou het misschien ook moeten zijn, maarja ze zeggen altijd voor elk potje is een dekseltje, dus voor mijn omgang met vrouwen moet er ook een vrouw zijn die het accepteerd.. toch... hoop ik. :P
pi_102751810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef Gyrolion het volgende:

[..]

He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.
Maarja dat zou het misschien ook moeten zijn, maarja ze zeggen altijd voor elk potje is een dekseltje, dus voor mijn omgang met vrouwen moet er ook een vrouw zijn die het accepteerd.. toch... hoop ik. :P
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...
Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:52:30 #89
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102751846
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
Cool man.
pi_102751993
Nou ik heb iig nog meer blikopeners gebruikt dan er groentes bestaan en dat heeft een handjevol opgeleverd.
UITGESCHREVEN
pi_102752589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef picardmike het volgende:
Nou ik heb iig nog meer blikopeners gebruikt dan er groentes bestaan en dat heeft een handjevol opgeleverd.
Jij bent dan ook meer het type dat als een bezetene met de opener op het blik gaat staan rammen in de hoop het open te krijgen.
pi_102752634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...
pi_102752739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...
Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitasken
pi_102752954
Ik werd daar doorgaans ook knettergek van ja, meerdere gesprekken. Volgens mij kun je ook niet tijdelijk iemand blocken daar.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_102753057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitasken
Op dit vlak probeer ik het niet eens :D

en dan flitst er soms ook nog zo'n speeddate tussendoor....vermoeiend hoor :)
pi_102754183
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:35:37 #97
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102754234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:

[..]

Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
pi_102754477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:

[..]

Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:41:42 #99
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102754558
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.
:)
pi_102754752
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.
Sorry maar ik praat nooit tegen mezelf, dat is meer een dingetje van onzekere mensen.
pi_102754791
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

self conforming\serving bias heet dat in psychologische termen:

Sommige mensen maken (doorgaans onbewust) gebruik van externe attributie door van tevoren de situatie zo in te kleden dat deze later als excuus kan worden gebruikt. Dit verschijnsel wordt self-handicapping genoemd. Een voorbeeld is een leerling die te weinig tijd aan zijn schoolwerk besteedt. Als hij toch een voldoende voor een test haalt, zal hij dit door zijn bevooroordeling verklaren door zijn intelligentie; als hij een onvoldoende haalt, wijst hij op het gebrek aan voorbereiding, zodat het niet aan zijn intelligentie kan liggen.
UITGESCHREVEN
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:52:05 #102
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102755039
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Sorry maar ik praat nooit tegen mezelf, dat is meer een dingetje van onzekere mensen.
Goh, ik had toch wel verwacht dat je een beetje onzeker bent. Aangezien je met wijze uitspraken komt op internet (waar je uiteindelijk 2 keer op word afgerekend :')). Internet held.
Lekker vol blijven houden kerel :)
pi_102755173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef picardmike het volgende:
self conforming\serving bias heet dat in psychologische termen:

Sommige mensen maken (doorgaans onbewust) gebruik van externe attributie door van tevoren de situatie zo in te kleden dat deze later als excuus kan worden gebruikt. Dit verschijnsel wordt self-handicapping genoemd. Een voorbeeld is een leerling die te weinig tijd aan zijn schoolwerk besteedt. Als hij toch een voldoende voor een test haalt, zal hij dit door zijn bevooroordeling verklaren door zijn intelligentie; als hij een onvoldoende haalt, wijst hij op het gebrek aan voorbereiding, zodat het niet aan zijn intelligentie kan liggen.
Ej pssst PM, je probeert stiekem weer intelligent over te komen door een willekeurig tekstje te copy/pasten hé?

Het lukt niet.
pi_102755229
Dit heeft allemaal weinig te maken online daten.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:56:55 #105
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102755264
quote:
5s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ej pssst PM, je probeert stiekem weer intelligent over te komen door een willekeurig tekstje te copy/pasten hé?

Het lukt niet.
Het was wel duidelijk dat het een copy/paste tekst was. Maar dat maakt niet uit. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om hiermee intelligent over te komen.
Denk dat hij alleen even jouw stoere gedrag wilde verklaren :)
pi_102755309
quote:
12s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Goh, ik had toch wel verwacht dat je een beetje onzeker bent. Aangezien je met wijze uitspraken komt op internet (waar je uiteindelijk 2 keer op word afgerekend :')). Internet held.
Lekker vol blijven houden kerel :)
Vanwaar die vooringenomen en ongefundeerde mening dat ik alleen op internet een held ben?
pi_102755366
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Het was wel duidelijk dat het een copy/paste tekst was. Maar dat maakt niet uit. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om hiermee intelligent over te komen.
Denk dat hij alleen even jouw stoere gedrag wilde verklaren :)
De boom is roze.
Daarom kun jij geen vrouw vinden.

Geen dank.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:59:58 #108
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102755403
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanwaar die vooringenomen en ongefundeerde mening dat ik alleen op internet een held ben?
Omdat het standaard gedrag is. De arrogante, stoere en wijze bink uithangen op het internet en dan IRL vrij weinig voorstellen en niets bereikt hebben.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:04:10 #109
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102755578
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

De boom is roze.
Daarom kun jij geen vrouw vinden.

Geen dank.
Sterkste come back 2011.
Gelukkig ben ik ook niet echt aan het zoeken. Maar bedankt dat je het me toch even duidelijk maakt.
pi_102755881
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Omdat het standaard gedrag is. De arrogante, stoere en wijze bink uithangen op het internet en dan IRL vrij weinig voorstellen en niets bereikt hebben.
Ik heb dan ook nooit beweerd standaard te zijn.
Dat is immers slechts een domme aanname van jouw kant.
pi_102755988
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
Gelukkig ben ik ook niet echt aan het zoeken.
Maar natuurlijk.
Zo post ik ook regelmatig in het Diepzeeduik-ervaringen topic terwijl ik eigenlijk watervrees heb.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:16:44 #112
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102756047
Jongens houden we mijn topic ff leuk?

Kasta is een minder grote held in het echt dan hier op internet, maar alsnog een held. Met een vriendin overigens, wat toch ook wel unicum is voor deze meneer. Kasta is verder kasta, geen reden om te bashen.

Picardmike daarentegen, apart figuur. Verbazing bij elke post. Eigenlijk kasta overtroffen qua aaibaarheidsfactor. Zou een beetje aandacht hem nog wel kunnen helpen?

Waywardone, geen flauw idee. Don't give a shit ook.

Maar ook dat tolereren we. Dus nu handjes schudden en kumbaya zingen ok?

En terug over datingsites.

ik pak de popcorn
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:17:20 #113
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102756070
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
Zo post ik ook regelmatig in het Diepzeeduik-ervaringen topic terwijl ik eigenlijk watervrees heb.
Oh god, weer zo'n wijze uitspraak. Daar zal je vast mee scoren bij de dames :')
Maar goed, liever dat jij het zegt dan een zelfverzekerd persoon met z'n volle verstand.

Anyway, ik ga verder niet meer op jouw posts in. Bij deze.
pi_102756190
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Oh god, weer zo'n wijze uitspraak. Daar zal je vast mee scoren bij de dames :')
In ieder geval toch nog 1 van ons die wel dames scoort.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:31:33 #115
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102756631
Fuck! Is mijn popcorn klaar en zit ik lekker, is de battle of the retards alweer over.

Nou ja goed, dan TS maar.

Ervaring met datingsites de laatste dagen: niet
  woensdag 5 oktober 2011 @ 23:51:08 #116
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_102757400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fuck! Is mijn popcorn klaar en zit ik lekker, is de battle of the retards alweer over.

Nou ja goed, dan TS maar.

Ervaring met datingsites de laatste dagen: niet
Je wilde toch dat we je topic leuk hielden? Dus vandaar dat ik dacht van... laat ik me bek nou maar houden voordat mensen gaan huilen en er een mod aan te pas moet komen.

Battle of the retards :')
Nou moet ik me toch echt inhouden om geen weerwoord te geven :(
pi_102761683
Agh ja, gister dat Badoo maar is geprobeerd, maar daar werd ik nou ook niet al te wijzer van.
Maar we houden nog ff vol en we zien wel! Mijn Paiq daar in tegen gebeurt niet veel op dit moment, alle personen die in mijn lijst staan zeggen niks tot weinig terug.. beetje statische interactie.
Misschien komt er ooit nog iemand langs die gezellig wilt praten.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:34:17 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102763086
Kasta heeft natuurlijk wel gelijk dat het niet aan die 50.000 vrouwen op paiq ligt dat ze en masse niet willen chatten. De reden is dat je A) niet aantrekkelijk, B) oninteressant, C) irritant bent.

Als je saai bent op Paiq ben je dat ook op Relatieplanet of dikkewijvendating.nl.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:11:18 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102763919
Met als grote verschil dat ze op dikkewijvendating.nl een stuk minder kieskeurig zijn :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:14:41 #120
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102764018
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:34 schreef Silenus het volgende:
Kasta heeft natuurlijk wel gelijk dat het niet aan die 50.000 vrouwen op paiq ligt dat ze en masse niet willen chatten. De reden is dat je A) niet aantrekkelijk, B) oninteressant, C) irritant bent.

Als je saai bent op Paiq ben je dat ook op Relatieplanet of dikkewijvendating.nl.
Probleem is dat vrouwen concluderen dat je oninteressant (of irritant) bent voordat er zich ook maar een interessant gesprek heeft kunnen ontwikkelen. Hoe kan zo meisje dat nou weten als ze zelf niet eens de moeite neemt om een vraag van me te beantwoorden en dat met een wedervraag te beantwoorden om het gesprek gaande te houden.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:22:39 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102764226
Tsja, dan moet je zorgen dat je knallend begint. Meteen een leuke cliffhanger of grap, dan zijn ze wel geinteresseerd.

En diegene die niet zo zijn flikker je gewoon uit de lijst, voor haar 100 anderen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:15:58 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102765491
quote:
Online dating: Uitgescholden voor hoer en arrogant wijf

Anna van Wittenberghe. Foto Jacqueline de Haas
Een partner vinden via internet is heel gewoon geworden. Bijna één op de tien Nederlanders treft op die manier de man of vrouw van zijn dromen, meldde het CBS gisteren. Maar gevaren liggen op de loer, zegt ervaringsdeskundige Anna van Wittenberghe. 'Ik ben uitgescholden en voorgelogen.'

Nu kan ze erom schaterlachen, maar als Anna van Wittenberghe terugdenkt aan haar avonturen op internet, druipt de afschuw soms van haar gezicht.

Hoer
'In het begin was het nog wel leuk en het is ook spannend en lichtelijk verslavend. Maar het is onvoorstelbaar hoeveel er gelogen wordt op internet. Het zou een leuke manier kunnen zijn om aan een relatie te komen, maar dan zouden mensen die dit doen veel eerlijker moeten zijn. En beleefder, ik ben zo vaak uitgescholden. Voor bitch, hoer, arrogant wijf, verbijsterend,' vertelt ze aan het AD.

Het verbaast Van Wittenberghe, die over haar belevenissen het boek De kick en de gevaren van internet-daten schreef, dat bijna tien procent van de relaties via internet ontstaat. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maakte dat gisteren bekend. 'Ik zou wel eens willen weten hoe het staat met de duur van die relaties.'

Borstomvang
'In de eerste mails krijg je vaak al vragen of verzoeken... Wat mijn borstomvang is, bijvoorbeeld, of ik van grote of kleine piemels hou. Dat gaat je niets aan, schrijf ik dan terug, maar er zijn vrouwen die dat spannend vinden en die er op ingaan. Eerst werd ik er boos om, maar later begon ik het hilarisch te vinden.''

Verliefd
Een keer werd ze verliefd, maar ook die man bleek nog aan een vrouw vast te zitten. 'Dat gebeurt heel vaak. Als ze hun berichten heel vroeg in de ochtend sturen, of juist 's avonds heel laat, dan kunnen ze kennelijk niet zomaar achter de computer. Grote kans dat ze dan getrouwd zijn. In de vakantie zijn ze er ook niet, want dan zijn ze natuurlijk met hun gezin weg.'

Lees het volledige verhaal vandaag in het AD.
(Redactie)
Ah, weer zo'n naief wijf die een boek heeft geschreven over hoe vaak ze is geplayed. :')
pi_102766357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:22 schreef Silenus het volgende:

En diegene die niet zo zijn flikker je gewoon uit de lijst, voor haar 100 anderen.
Dat is eigenlijk het enigste wat je niet moet vergeten. Het is gewoon een kwestie van nummers...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:34:29 #124
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102767375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n naief wijf die een boek heeft geschreven over hoe vaak ze is geplayed. :')
Idd :') Je weet toch gewoon dat er een percentage (zeker onder de mannen) op internet fake en trollen zijn, dat is overal op internet zo, op een datingsite of op een forum. Als je je daar druk over gaat maken dan blijf je bezig en begrijp je niet hoe internet werkt.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:40:17 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102767526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:22 schreef Silenus het volgende:
Tsja, dan moet je zorgen dat je knallend begint. Meteen een leuke cliffhanger of grap, dan zijn ze wel geinteresseerd.

Gelukkig heb ik zelf wel dat er soms ook wel gereageerd wordt. Maar ook vaak genoeg niet. Dan verdwijnt ze inderdaad na een tijdje gewoon uit de lijst. Maar ik kan de frustratie wel snappen.
pi_102768193
Ik heb hem gevonden het geheime introductiezinnetje waardoor vrouwen altijd reageren. De gouden blikopener zeg maar.

Hij is heel simpel, je zegt gewoon: Zeg eens AAAA.

En ze reageren altijd. Die tip was gratis.
UITGESCHREVEN
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:01:54 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102768253
Maar wat zijn hun reacties dan?

- Wat ben jij nou voor debiel?!
- Waar heb je het over?
- Waarom moet ik dat zeggen?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:51:09 #128
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102769781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef picardmike het volgende:
Ik heb hem gevonden het geheime introductiezinnetje waardoor vrouwen altijd reageren. De gouden blikopener zeg maar.

Zal best, maar of de eerste indruk die ze krijgen positief is, is een ander verhaal.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:34:21 #129
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102771262
quote:

*zucht*

en nog een keer... :')
pi_102774398
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij bent dan ook meer het type dat als een bezetene met de opener op het blik gaat staan rammen in de hoop het open te krijgen.
Ik sla liever met een hamer op een walnoot.... wat honing, griekse yoghurt erbij en je hebt gelijk het perfecte toetje :Y)
pi_102779514
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik sla liever met een hamer op een walnoot.... wat honing, griekse yoghurt erbij en je hebt gelijk het perfecte toetje :Y)
Lekker :9 krijg er trek van :D
14 SHADES OF GREY
pi_102787684
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik denk gelijk door...
UITGESCHREVEN
pi_102791357
quote:

Je post zeker vanuit een inrichting? Of ben je aan het trollen PiMi?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:57:49 #134
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_102792224
Wat krijgen we nu? Moet ik ineens full member bij RP worden om iemand een bericht te kunnen sturen? En dat noemt zich de populairste datingsite van de Benelux? Een betaalde site dus? Is dat altijd zo geweest?
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_102792700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef Isambard het volgende:
Wat krijgen we nu? Moet ik ineens full member bij RP worden om iemand een bericht te kunnen sturen? En dat noemt zich de populairste datingsite van de Benelux? Een betaalde site dus? Is dat altijd zo geweest?
Ja. Als gratis lid mag je alleen rondkijken :P Alleen vrouwen krijgen soms bij acties 2 weken gratis een volledig lidmaatschap, om vers materiaal op de site te hebben.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:22:38 #136
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102793320
quote:
Dat was altijd al zo. Al gratis lid kon je alleen maar van die hartjes sturen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:46:46 #137
57047 macondo
pi_102799575
quote:
Jij dacht zeker dat RP een gratis dienst van de overheid was.
Overal verstand van.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:44:53 #138
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_102812350
ik heb een app gedownload om te daten (Skout) maar ik wordt helemaal gek van die mannen die reageren. hartstikke leuk, maar ik val toch echt op vrouwen, en dat staat ook echt vermeld in mn profiel. zucht.
Lesbosapiens
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:45:38 #139
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102812373
Mannen hebben nou eenmaal geen ogen in hun piemel, neem het ze niet kwalijk.
pi_102812385
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef LizzyAdam het volgende:
ik heb een app gedownload om te daten (Skout) maar ik wordt helemaal gek van die mannen die reageren. hartstikke leuk, maar ik val toch echt op vrouwen, en dat staat ook echt vermeld in mn profiel. zucht.
ze willen je vast genezen..... :X
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:55:16 #141
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_102812696
vast. reageren ook heel pissing als ik vermeld op vrouwens te vallen 'moet er meteen geneukt worden dan'.. dat soort reacties.
Lesbosapiens
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:55:39 #142
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102812707
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:44 schreef LizzyAdam het volgende:
Dus de app werkt niet..:P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:56:40 #143
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_102812734
niet als gewenst nee. Badoo daar in tegen is wel weer leuk. hoop fakes maar wel wat leuke daames :P
Lesbosapiens
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:56:51 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102812741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:55 schreef LizzyAdam het volgende:
vast. reageren ook heel pissing als ik vermeld op vrouwens te vallen 'moet er meteen geneukt worden dan'.. dat soort reacties.
Haha, wat een schijnheilen. :')

Eerst hele soepele teksten sturen en bij een afwijzing meteen in de verdediging van 'ik was je heus niet aan het versieren hoor!'
Zo kansloos.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:58:27 #145
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102812786
Ze zijn gewoon op hun p*k getrapt dat ze niet in de smaak vallen...de losers :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:02:20 #146
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_102812915
ik denk het. wat is zo'n blokkeer functie dan fijn.

zijn er nog meer leuke apps? ik denk niet dat mijn baas het fijn vind als ik mn werk computer gebruik voor het flirten met dames.
Lesbosapiens
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:03:10 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102812951
Tenzij 'ie mee kan lezen. >:) :9~ (ohohoh hohohoho dit is weer zo'n opmerking waarvan je zegt: moet dat nou?!

Dat moet zeker: het is vrijdagmiddag.)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:04:22 #148
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102812997
Paiq heeft een mobiele site, RP heeft dacht ik een Iphone app, maar geen Android.
OkCupid heeft apps voor Android en Iphone.

Euhm...nog meer?
pi_102813290
Ik heb mijn vriend van RP... en helemaal zonder een cent te betalen, maarja, volgens mij is het als vrouw makkelijker om gratis member te zijn dan als man. Ik ben overigens al meer dan 7 maandjes gelukkig met mijn RP catch... of eigenlijk ving hij mij juist, want hij reageerde als eerste op mij.
Maarja, RP is voor vrouwen best makkelijk... je krijgt zo veel reacties! Voor mannen is het hard werk, haha
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:17:35 #150
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_102813429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Thornado het volgende:
Paiq heeft een mobiele site, RP heeft dacht ik een Iphone app, maar geen Android.
OkCupid heeft apps voor Android en Iphone.

Euhm...nog meer?
thanks dude. is ff kijken of daar ook leuke dames op te vinden zijn.
Lesbosapiens
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:20:54 #151
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102813554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef GhostWhisperer het volgende:
Ik heb mijn vriend van RP... en helemaal zonder een cent te betalen, maarja, volgens mij is het als vrouw makkelijker om gratis member te zijn dan als man. Ik ben overigens al meer dan 7 maandjes gelukkig met mijn RP catch... of eigenlijk ving hij mij juist, want hij reageerde als eerste op mij.
Maarja, RP is voor vrouwen best makkelijk... je krijgt zo veel reacties! Voor mannen is het hard werk, haha
Ja, als vrouw is het makkelijk gratis. Maar zoals je zelf al zegt was het je vriend die jouw ving. Hij was het waarschijnlijk die jouw zijn email of nummer gaf, zodat jullie konden chatten/mailen en elkaar leren kennen. Want als je gratis member bent kan je alleen van die hartjes sturen en dan kom je niet zo ver.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:36:00 #152
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_102814093
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij dacht zeker dat RP een gratis dienst van de overheid was.
Wacht ... Is het dat dan niet?
pi_102826293

[ Bericht 100% gewijzigd door picardmike op 07-10-2011 22:16:09 ]
UITGESCHREVEN
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:41:46 #154
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102827775
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef picardmike het volgende:

Wat hij zegt.
pi_102837587
Zit nu met een leuke meid te chatten op paiq. Wel een knappe dit. Gaat wel goed alleen afspreken wil ze nog niet zegt ze. Ken haar nu net 3 dg.
UITGESCHREVEN
pi_102837749
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef picardmike het volgende:
Zit nu met een leuke meid te chatten op paiq. Wel een knappe dit. Gaat wel goed alleen afspreken wil ze nog niet zegt ze. Ken haar nu net 3 dg.
Vergeet niet de gesprekken op te slaan zodat we hier weer eens kunnen lachen als ze je verwijderd heeft. ;)
pi_102859372
Wat heb ik een hekel aan die vrouwen op Paiq die dolgraag met je willen praten, maar dan vervolgens amper wat zeggen, laat staan vragen. Ik ben absoluut nergens naar op zoek, ik zit er eigenlijk meer voor de lol. Maar ik snap die vrouwen dus echt niet. Nu ook, stuurt er eentje mij een oneliner en die ziet er nog leuk uit ook, en dan vervolgens komt er amper een woord uit :') Een beetje gesprek voeren, is toch niet zo moeilijk, zeker als de intentie van haar kant kwam.
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:14:00 #158
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102860763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef TheArt het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die vrouwen op Paiq die dolgraag met je willen praten, maar dan vervolgens amper wat zeggen, laat staan vragen. Ik ben absoluut nergens naar op zoek, ik zit er eigenlijk meer voor de lol. Maar ik snap die vrouwen dus echt niet. Nu ook, stuurt er eentje mij een oneliner en die ziet er nog leuk uit ook, en dan vervolgens komt er amper een woord uit :') Een beetje gesprek voeren, is toch niet zo moeilijk, zeker als de intentie van haar kant kwam.
In de volksmond noemen we dit ook wel aandachtshoeren. Die zitten erop om hun zelfvertrouwen te boosten, jongens hun best te laten doen, zodat ze 's avonds een kerel durven regelen in de plaatselijke bar/dancing. Gelukkig heeft paiq een mooi knopje voor die types, dat heet 'verwijderen'. ;)
pi_102860806
Het is alleen jammer dat er zoveel van zijn.
pi_102860900
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat sowieso ja.
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:18:34 #161
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102860923
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Sja er zijn ook meer lelijke vrouwen dan mooie, maar ja such is life. Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.
pi_102861041
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]
Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.
Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.
pi_102861237
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.
Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:19:59 #164
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102867491
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.

Daarnaast is er een groep vrouwen die alleen op een datingsite zitten omdat ze irl nooit zoveel aandacht krijgen. Een foto uit een goede hoek doet dan al veel wonderen en kijk eens om je heen, hier op fok krijgt ook ieder middelmatig wijf bergen aan aandacht.

En dat is wat werkt bij dames, pure vitamine A(andacht)! Deze vrouwen gebruiken de datingsite puur om zelfvertrouwen op te doen, ze hebben opeens het gevoel dat ze erg knap zijn. En dat betaalt zich irl wel weer uit. Daarvoor hoeven ze ook niet veel online te zijn of veel te praten, de mannen gaan toch wel en masse hun 'truukje' doen.
pi_102867561
Binnenkort een date via paiq. Het idee is om te gaan mountainbiken. Erg tof!
Boodschap van algemeen nut.
pi_102868544
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.

Daarnaast is er een groep vrouwen die alleen op een datingsite zitten omdat ze irl nooit zoveel aandacht krijgen. Een foto uit een goede hoek doet dan al veel wonderen en kijk eens om je heen, hier op fok krijgt ook ieder middelmatig wijf bergen aan aandacht.

En dat is wat werkt bij dames, pure vitamine A(andacht)! Deze vrouwen gebruiken de datingsite puur om zelfvertrouwen op te doen, ze hebben opeens het gevoel dat ze erg knap zijn. En dat betaalt zich irl wel weer uit. Daarvoor hoeven ze ook niet veel online te zijn of veel te praten, de mannen gaan toch wel en masse hun 'truukje' doen.
Nou hoe ik het lees is dat ze wel behoefte hebben, want ze willen die vitamine A maar alleen in overvloed en luxe. Een man kan daar weinig aan veranderen denk ik. Alleen maar een streep trekken, wat online weinig zin heeft. Als het om behoefte gaat kunnen degene die dat minder hebben er inweze weinig aan doen. Vrouwen krijgen hier alleen maar een slechte naam door en het is aan hun om daar zorgvuldig mee om te gaan. Maar dat kunnen ze niet, best wel schandelijk eigenlijk. Een vrouw de voornaamste verzorgster in een gezin hier niet op een normale manier mee om kan gaan. Het is gewoon een vrouwenverslaving.
UITGESCHREVEN
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:33:53 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102870180
Mannen moet en masse stoppen met dit domme gedrag of gewoon de consequenties ondergaan. En aan de gemiddelde man af te lezen zal dat het laatste zijn. :')
pi_102870388
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen moet en masse stoppen met dit domme gedrag of gewoon de consequenties ondergaan. En aan de gemiddelde man af te lezen zal dat het laatste zijn. :')
Ik vrees het ook, sterker nog ik weet het zeker
pi_102870597
Of gewoon een profiel maken van Don Guan en vrouwen de consequensies laten ondergaan.

Zoals hier:

Wen — maandag, 03 oktober 2011 20:09
knappe man hoor

Wen — dinsdag, 04 oktober 2011 17:15
dani heeft nog steeds geen zin om terug te antwoorden

Wen — dinsdag, 04 oktober 2011 17:15

Dan — dinsdag, 04 oktober 2011 17:58

Wen — dinsdag, 04 oktober 2011 22:10
wow is dat het hahaha top !!

Wen — dinsdag, 04 oktober 2011 22:10

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 12:32
ah joh de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 12:37
nou nou zeg

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 12:37
niet Zo op de tenen getrapt zijn he hahaha

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 12:59
grapje hoor kijk gewoon effe de katten uit de bomen

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 13:10
hoeveel katten zijn er dan

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 13:10

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 14:40
moet ik toch even vragen als jij het over een wijntje drinken hebt en.dan als volgt verkondigt dat je alcohol drinkers haat ??? dan wil ik wel eens weten Wat jij onder wijn drinken verstaat Hahahahah

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 14:41
en ik zoek al heel lang een leuke personal trainer hahaha

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 21:26
misschien moet je effe verder zoeken

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:27
mischien moet jij niet Zo uit de hoogte doen

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:28
was grappig bedoeld Maar.goed succes

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 21:31
ben gewoon eerlijk

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:34
ik Ben eerlijkheid het zelf Maar jij bent gewoon onduidelijk en.arrogant geeft niks hoor die fase heb ik ook gehad

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:34
daarom zeg ik succes babe

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 21:34
hahahah ja succes

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:36
Indd succes zal je nodig hebben want je komt jezelf.alleen Maar dubbel Zo.hard tegen

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 21:37
ik kom wel veel tegen maar niet mezelf..bye

Wen— woensdag, 05 oktober 2011 21:38
dat bedoel ik Wat een dom.antwoord nogmaals succes en.succes met je kut karakter dude

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 21:38
Wat een.idioot Hahahahah

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 22:04
ik heb je geblockt by the way

Dan — woensdag, 05 oktober 2011 22:05
wees blij dat ik geen klacht verstuur over je gedrag

Wen — woensdag, 05 oktober 2011 22:07
hahaha doe je ding mop doe niks.verkeerd dus en.block Wat je wil scheelt weer een. gek in.mijn lijst later mafkees

Dan — donderdag, 06 oktober 2011 14:46
ja whatever zou maar op je interpunctie letten

Wel leuk dat ze toegaf in dezelfde fase te zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 09-10-2011 12:53:09 ]
UITGESCHREVEN
pi_102870911
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef picardmike het volgende:
Of gewoon een profiel maken van Don Guan en vrouwen de consequensies laten ondergaan.

Je blijft echt een hele vreemde knakker :'(
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:04:00 #171
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102871211
Euhm..heb jij dat gesprek gevoerd PM?
Wat heb je daaraan? :?
pi_102871876
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]
Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
pi_102872044
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.
pi_102872329
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.
pi_102872492
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.
Jawel hoor, ... dat je zelf even lol hebt.
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:00:37 #176
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102873273
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.
En zo knap ben ik echt niet. :')
pi_102873393
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]
Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.
En zo knap ben ik echt niet. :')
En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?
pi_102873427
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?

Ben zelf best onzeker. Maar ga vrijdag er het beste van maken :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:16:48 #179
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102873883
Maak er wat leuks van, als het klikt gaat het vanzelf :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:19:15 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102873984
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?
2 keer ik en 2 keer zij. Ik liep 1 blauwtje. :')

Ik denk gemiddeld uurtje of anderhalf op paiq of elders?
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:20:03 #181
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102874014
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?

Hier staat de essentie van je vraag en daarmee ook je antwoord. Zelfvertrouwen.
pi_102874172
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

Ik denk gemiddeld uurtje of anderhalf op paiq of elders?
Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:25:48 #183
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102874204
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:

Heb zelfvertrouwen en ga er gewoon open naar toe ^O^ Wees jezelf, dan komt het echt goed. Of jullie gaan zoenen moet je helemaal niet over nadenken. Als het kan dan merk je dat vanzelf wel. Je hoeft niet perse te zoenen op je 1ste date.
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:19:58 #184
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102876089
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja. :')
pi_102880207
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nou als ik je foto zie. Heb jij het standaart date gezicht. Lang, slank en blank. Vrouwen kijken ook niet echt naar uiterlijk als knapheid meer voor vertrouwen. Iemand die qua uiterlijk dichterbij ze staat nemen ze sneller wat van aan.
UITGESCHREVEN
pi_102880307
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of je er knap uitziet of niet... het punt dat ik probeer te maken heeft niets met uiterlijk te maken.
pi_102880321
Overigens is wel een mannentopic geworden zeg...
pi_102880702
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens is wel een mannentopic geworden zeg...
Klagen over datingsites is gewoon een mannending. Vrouwen hebben er niets om over te klagen.
pi_102880900
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
UITGESCHREVEN
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:41:19 #190
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102880988
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
^O^
pi_102881002
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:

[..]
Haha, zou het wel eens willen lezen.
pi_102881081
paiq. :')
na een paar keer op die site rondgeklikt te hebben wist ik al dat het echt niks is, die site incl de leden. :')

overige datingsites nooit opgezeten, niks voor mij. profielen bijhouden en actief reageren etc, nah. te laks voor. geldt ook voor facebook, hyves, twitter en meer van dat soort onzinsites. :)

ik zie dat mijn ava nog in de op staat. c_/

[ Bericht 2% gewijzigd door dawg op 09-10-2011 17:52:37 ]
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:22:47 #193
57047 macondo
pi_102882220
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
paiq. :')
na een paar keer op die site rondgeklikt te hebben wist ik al dat het echt niks is, die site incl de leden. :')

overige datingsites nooit opgezeten, niks voor mij. profielen bijhouden en actief reageren etc, nah. te laks voor. geldt ook voor facebook, hyves, twitter en meer van dat soort onzinsites. :)
Thanks for sharing.
Overal verstand van.
pi_102882315
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef macondo het volgende:

[..]

Thanks for sharing.
Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:11:39 #195
57047 macondo
pi_102883491
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.
Het is hetzelfde als op een voetbaltopic komen melden dat je het een stomme sport vind. Prima. Briljant.

En girl, wat ik heb bereikt? Volgens mij maak jij de fout te denken dat je iedereen zo faalt zoals jij.
Ik heb in de loop der tijd best wat dates gehad. Een stuk of 15 denk ik. De helft daarvan was een succes, de andere helft bleef het bij één date.

Een echte relatie? Ja, drie maal. En heb driemaal zelf de relatie verbroken. Maar dit is inherent aan het krijgen van een nieuwe relatie. Het is niet altijd voor het leven. Kunnen datingsites ook niets aan doen, girl.
Overal verstand van.
pi_102883530
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef macondo het volgende:

[..]

Thanks for sharing.
ahh, nog steeds zo zuur, zie ik.

ik geef gewoon mijn mening over paiq, het ging over paiq, vandaar. lekker ontopic. :7
pi_102883974
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef macondo het volgende:

[..]
En heb driemaal zelf de relatie verbroken.
Kortom je staat nog steeds met lege handen...
pi_102884075
Waarom beginnen mannen bij mij meestal in het eerste gesprek al over seks?
pi_102884113
quote:
5s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Wat zeggen ze dan?
UITGESCHREVEN
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:27:12 #200
57047 macondo
pi_102884176
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Kortom je staat nog steeds met lege handen...
Nou, ik hoef niet zo nodig een relatie. Liever vrijgezel dan een vrouw waarmee ik me verveel. Jij blijft waarschijnlijk plakken aan de eerste vrouw die je niet afwijst?

quote:
5s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Omdat je te weinig feeling met de interwebs hebt om dat soort figuren te vermijden.
Overal verstand van.
pi_102884177
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan?
Spit or swallow ?
pi_102884459
O+ onze enige vrouw die nog in dit topic post
pi_102884518
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
O+ onze enige vrouw die nog in dit topic post
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....
voor de rest lurk ik wel mee c_/
pi_102884838
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....
Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?
pi_102886082
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoeken
pi_102886929
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoeken
Oeh, dus wel EEN man... vertel vertel *O* .
pi_102887543
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Oeh, dus wel EEN man... vertel vertel *O* .
Zoveel valt er niet te vertellen
pi_102890580
-O- nu heb ik een beetje medelijden met die man
pi_102891723
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
-O- nu heb ik een beetje medelijden met die man
Waarom?
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:46:34 #210
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102893519
Op Paiq is het wel rustig vanavond.
pi_102895214
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:

Waarom?
Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man is :P.
pi_102895576
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man is :P.
Dat weet ie :)
pi_102895722
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat weet ie :)
Aha een FB dus :9
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:16:53 #214
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102896014
Spannend :)
pi_102896091
Via een datingsite of... ???
pi_102896160
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Aha een FB dus :9
Nee... :)
pi_102896234
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Via een datingsite of... ???
ja :) en nee
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:21:01 #218
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102896328
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ja :) en nee
Dus je hebt daar af en toe een casual midnight-rendezvous mee? :P
pi_102896465
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nee... :)
Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzone
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:24:53 #220
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102896626
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzone
Boring...
pi_102896855
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Thornado het volgende:

[..]

Boring...
ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:31:22 #222
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102897130
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt. :)
pi_102897335
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Thornado het volgende:
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt. :)
Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:35:53 #224
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102897430
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)
Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo. :D
pi_102897829
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo. :D
O
pi_102899417
Heb nu al medelijden met deze jongeman.
pi_102925687
Vandaag een date gehad met iemand van paiq. Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit. Daarnaast zag ze er toch ook niet echt best uit, foto's waren duidelijk van lang geleden :P
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_102926343
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:

Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit.
Online wel?
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:11:19 #229
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102927743
Mijn PC lijkt overleden...hoe kan ik nu online daten? :'(
pi_102927825
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Niet :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:17:36 #231
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102928105
Telefoon ook bijna leeg :'(
pi_102929149
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Thornado het volgende:
Telefoon ook bijna leeg :'(
DRAMA .... hoe kom je nu aan de vrouw :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:45:09 #233
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_102929790
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Dit is juist je kans om echt iets te bereiken in je leven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102930819
Dit kon we de avond geweest zijn waar je HAAR had tegengekomen. Zo zie je maar altijd een tweede pc paraat hebben want je weet nooit wanneer het noodlot toeslaat.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:46:12 #235
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102933902
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit kon we de avond geweest zijn waar je HAAR had tegengekomen. Zo zie je maar altijd een tweede pc paraat hebben want je weet nooit wanneer het noodlot toeslaat.
Helaas...ik ben verdoemd :'(
pi_102937662
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Vandaag een date gehad met iemand van paiq. Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit. Daarnaast zag ze er toch ook niet echt best uit, foto's waren duidelijk van lang geleden :P
Even off-topic, ik herken jou van bierdopje haha. Daar was je de grote vertaalheld van 24 toch?
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:54:04 #237
242666 BeamofLight
pi_102938055
Echt, spreek net op paiq serieus de grootste arrogantheid zelve. Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet eens in de gaten.

Oh je hoeft niet op de foto te wachten hoor.
Ik ben model.
Dus knap.

Dus ik zoiets: heerlijk die zelfverzekerdheid.

Nou is gewoon feit.
Ben model zei ik toch.
Knap. Trust me.

En ze kon verder goed over zichzelf lullen.

SPOILER
pi_102938191
Jammer genoeg zegt knap dan weer niet zo veel over leuk :) Heb datzelfde ook eens gezegd net voordat ik een knappe dame verwijderde omdat ze niks zinnigs te melden of te vragen had.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:59:26 #239
242666 BeamofLight
pi_102938381
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer genoeg zegt knap dan weer niet zo veel over leuk :) Heb datzelfde ook eens gezegd net voordat ik een knappe dame verwijderde omdat ze niks zinnigs te melden of te vragen had.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.

Maar maat, ze had wel serieus lekkere klonten. Kijk t effe aan.
pi_102938471
Leuk pfff... er zijn er maar weinig knap.
pi_102938562
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken.

Maar maat, ze had wel serieus lekkere klonten. Kijk t effe aan.
Tsja.. Afgelopen tijd ook 2 dates gehad met een chick, aantrekkelijk, blijven slapen, maarrrrrr k merk wel dat haar initiatief echt 0.1 is en daar heb ik dan weer niet zo veel trek in. Dus hou het ff rustig :) Niks moet, alles mag.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:34:53 #242
57047 macondo
pi_102940361
Heb mij weer ingeschreven op rp. Al snel een hele serie reacties, maar echt.. die vrouwen waren om te huilen zo lelijk en/of lomp. Ze hoeft niet eens heel mooi te zijn of een fotomodel, maar dit was een brug te ver. En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.

Zelf een berichtje sturen werkt een stuk beter.
Overal verstand van.
pi_102943311
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.
Een geen interesse bericht sturen blijft aardiger dan gewoon helemaal niets sturen
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:05:22 #244
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102944425
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
Heb mij weer ingeschreven op rp. Al snel een hele serie reacties, maar echt.. die vrouwen waren om te huilen zo lelijk en/of lomp. Ze hoeft niet eens heel mooi te zijn of een fotomodel, maar dit was een brug te ver. En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.

Zelf een berichtje sturen werkt een stuk beter.
Hoezo dat? Ben je van het Leger des Heils? Moet je iedereen een kans geven?

Pech hebben voor haar en jij moet ophouden met geveinsd medelijden. Er is een andere stakker die haar wel super vind, ongetwijfeld. Er zijn namelijk vrij veel stakkers, zeker op datingsites.
pi_102945890
Tijdje terug een leuke meid via badoo leren kennen, we smsen veel, en bellen ook enorm veel (zij mij ook!).
als ik voorstel om iets af te spreken, wil ze dat niet, omdat ze eerst tijd nodig heeft om voor haarzelf dingen op een rijtje te zetten... dit speelt nu al 2 weken ongeveer.. beetje vaag, niet?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:58:36 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102946169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Kaboutert het volgende:
Tijdje terug een leuke meid via badoo leren kennen, we smsen veel, en bellen ook enorm veel (zij mij ook!).
als ik voorstel om iets af te spreken, wil ze dat niet, omdat ze eerst tijd nodig heeft om voor haarzelf dingen op een rijtje te zetten... dit speelt nu al 2 weken ongeveer.. beetje vaag, niet?
Ze vindt het gezellig met je, maar wil niet afspreken.
Of omdat ze niet durft/ echt dingen op een rijtje wil zetten / of gewoon niet geintresseerd is..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:11:04 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102946425
"Dingen op een rijtje zetten" is ook zo lekker vaag. Wat wil je dan op een rijtje zetten, al die weken?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:13:59 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102946489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Silenus het volgende:
"Dingen op een rijtje zetten" is ook zo lekker vaag. Wat wil je dan op een rijtje zetten, al die weken?
Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoiets :+
dus dat kan toch maanden duren :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:18:58 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102946584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoiets :+
dus dat kan toch maanden duren :P
Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen. ;) Maar om daarvoor zoiets onbenulligs als een date uit te stellen, dan lijkt me 'ik moet nog wat op een rijtje zetten' eerder een smoesje.

Het is niet dat je beslist of je op een bepaalde plek een huis gaat kopen of een baan gaat nemen oid.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:26:20 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102946713
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Silenus het volgende:

Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen. ;) Maar om daarvoor zoiets onbenulligs als een date uit te stellen, dan lijkt me 'ik moet nog wat op een rijtje zetten' eerder een smoesje.

Het is niet dat je beslist of je op een bepaalde plek een huis gaat kopen of een baan gaat nemen oid.
Tja het natuurlijk gewoon dat ze niet wil daten :)
En of dit een smoesje is of niet, tja dat is lastig vanuit hier te zeggen natuurlijk. Kan natuurlijk echt zijn dat ze niet zit te wachten op het 'gedoe' wat daten kan brengen (maarja ga dan niet op een datingsite zitten zou je zeggen :+ )
pi_102946820
Ja inderdaad....

Ze geeft aan bindingsangst te hebben.... (gekregen door gekloot met d'r ex).

Maarja, ze zegt via de telefoon dat ze mij mist, en van me houd. (terwijl ze me nog nooit reallife heeft gezien... nog vager :9 ), wil ik eens wat afpreken, iets gaan drinken op een openbare plek Zegt ze dat dat nog niet kan.... ik moet haar tijd geven zegt ze..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:32:18 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102946863
ze houdt van je? :o :') _O-

wegrennen!!!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:32:42 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102946872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Kaboutert het volgende:
Maarja, ze zegt via de telefoon dat ze mij mist, en van me houd.
Runnnnnnnnnn, Forrest, runnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
pi_102947043
Heb vorige week mn laatste (dacht ik) sms verstuurd. Heb gezegd van; Als je zegt dat je echt van me houd, wil ik dat we elkaar face to face zien. Anders kan ik het niet geloven, en hoeft dit van mij niet meer. Als je mij niet wilt, zeg dat dan gewoon.

Toen belde ze me op ( in tranen), vertelde ze dat d'r ex haar heeft laten zitten in moeilijke tijden (ziekte) was bang dat het weer ging gebeuren, kreeg bindingsangst, en smeekte me om haar tijd te geven, en dat we elkaar echt zouden zien.

maarja, dit lijkt mij niet gezond hoor...

óf ze faked de hele boel (maar waarom belt ze me dan?)
óf ze zit echt in een moeilijke periode, en wil iemand hebben...

Nouja, ik laat het van me gewoon wat afweten. Zie wel wat ze doet..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:42:34 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102947094
Dat jij uberhaupt nog geintresseerd bent.. dat snap ik niet :N
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:43:40 #256
57047 macondo
pi_102947119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat jij uberhaupt nog geintresseerd bent.. dat snap ik niet :N
Ik wel. Kaboutert is waarschijnlijk nog een hopelozer geval dan die dame.. Dat moet wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ben je van het Leger des Heils? Moet je iedereen een kans geven?

Pech hebben voor haar en jij moet ophouden met geveinsd medelijden. Er is een andere stakker die haar wel super vind, ongetwijfeld. Er zijn namelijk vrij veel stakkers, zeker op datingsites.
Neuh, maar alternatief zou zijn niet reageren. En stakkers zat inderdaad. Ik wil geen namen noemen, maar... ;)
Overal verstand van.
pi_102947161
Nee kan ik van mijzelf ook niet begrijpen...

vreemd genoeg zit ik er wel een beetje mee.. :o maarja beter dat ik hiermee kap..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:47:39 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102947195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Kaboutert het volgende:
Heb vorige week mn laatste (dacht ik) sms verstuurd. Heb gezegd van; Als je zegt dat je echt van me houd, wil ik dat we elkaar face to face zien. Anders kan ik het niet geloven, en hoeft dit van mij niet meer. Als je mij niet wilt, zeg dat dan gewoon.

Toen belde ze me op ( in tranen), vertelde ze dat d'r ex haar heeft laten zitten in moeilijke tijden (ziekte) was bang dat het weer ging gebeuren, kreeg bindingsangst, en smeekte me om haar tijd te geven, en dat we elkaar echt zouden zien.

maarja, dit lijkt mij niet gezond hoor...

óf ze faked de hele boel (maar waarom belt ze me dan?)
óf ze zit echt in een moeilijke periode, en wil iemand hebben...

Nouja, ik laat het van me gewoon wat afweten. Zie wel wat ze doet..

Gast... *ik doe nu even een facepalm, m'n collega's kijken me raar aan*.

Alle alarmbellen moeten nu toch afgaan? Ten eerste zou je moeten zeggen "Als je zegt dat je echt van me houdt, ga dan eens een psycholoog opzoeken." Maar dat terzijde.

Dat ze je daarna jankend opbelt, leutert over haar ex en bindingsangst: RUN!! Issues! Problemen! Gezeik! Kan nooit goed gaan!

Als je met haar afspreekt krijg je toch een hoeveelheid shit over je heen, bereid je maar voor om al haar problemen aan te horen. (Is vast al via msn en telefoon gebeurd)

Met zo'n wanhopig kansloos wijf wil je toch niet afspreken man.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:54:35 #259
57047 macondo
pi_102947329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast... *ik doe nu even een facepalm, m'n collega's kijken me raar aan*.

Alle alarmbellen moeten nu toch afgaan? Ten eerste zou je moeten zeggen "Als je zegt dat je echt van me houdt, ga dan eens een psycholoog opzoeken." Maar dat terzijde.

Dat ze je daarna jankend opbelt, leutert over haar ex en bindingsangst: RUN!! Issues! Problemen! Gezeik! Kan nooit goed gaan!

Als je met haar afspreekt krijg je toch een hoeveelheid shit over je heen, bereid je maar voor om al haar problemen aan te horen. (Is vast al via msn en telefoon gebeurd)

Met zo'n wanhopig kansloos wijf wil je toch niet afspreken man.
Afhankelijk van de looks misschien alleen neuken, maar zelfs dat lijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Bovendien moet je daarna wel een ander nummer nemen en/of verhuizen. Dat is ook best kut.
Overal verstand van.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:56:31 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102947360
Mwoah, zelfs dat niet eigenlijk. Voordat er geneukt wordt zal ze ongetwijfeld eerst 3 uur 'haar verhaal kwijt willen'. Dan zou ik zo murw in de touwen liggen dat mijn libido de komende 48 uur niet boven het vriespunt uitkomt.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:58:12 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102947392
Daarbij kom je er niet vanaf, omdat ze ondanks de bindingsangst zich juist vast zal klampen aan je.
pi_102947557
mijn probleem is,
dat ik me heel erg kan inleven in haar verhaal. Waarom? omdat wat bij haar is gebeurd, ook bij een goede kennis van mij is gebeurd, en zoiets wil niemand mee maken. (niet alles daarvan staat in mijn posts)
op een een of andere manier wil ik haar uit de shit halen.... geen idee waarom....... volgens mij ben ik gewoon veel te goed voor een ander :(

ik moet hier mee stoppen....
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:06:43 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102947606
Ach.. je vindt haar lief en leuk en je kan je herkennen in het verhaal. Daarbij wil ze je maar al te lief als steun gebruiken, dus voel jij je weer beetje voldaan want je goede daad is weer verricht.

Niet de beste basis voor een relatie ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:06:44 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_102947607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:04 schreef Kaboutert het volgende:
mijn probleem is,
op een een of andere manier wil ik haar uit de shit halen.... geen idee waarom....... volgens mij ben ik gewoon veel te goed voor een ander :(
Precies. Niet doen. Niet mee inlaten, geloof mij nou.

Gaat je heel veel moeite, stress, gezeik en misschien wel geld kosten. En je gaat echt niet met haar trouwen later.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:26:03 #265
341998 brickster
Relatie noob
pi_102958602
Na een paar Posts van een paar maanden geleden wil ik ff melden dat zelfs een boon een vriendin kan vinden. Internet daten was voor mij dus DE oplossing :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:51:35 #266
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102962193
Ik date nu inmiddels 5 weken met een hele leuke meid maar toch knaagt er iets aan me. Ik zie haar zeker 2x per week en als we samen zijn is het altijd heel gezellig (lachen, knuffelen, zoenen, etc.). Alleen heb ik haar nog nooit uit zichzelf gehoord over een relatie en dat frustreert me en maakt me onzeker. Ik weet dat ze me heel leuk vind en ze heeft ook al gezegd dat ze een relatie met mij kan hebben maar we hebben het er verder eigenlijk nooit over. Ze heeft wel gezegd dat het bij haar altijd langer duurt voordat ze echt verliefd wordt en klaar is voor een relatie. Daarop denk ik van ohoh ik kom bijna in de friendzone maar toch ook weer niet want met gewoon een vriend ga je niet uitgebreid zoenen lijkt me. Ben ik mezelf nu aan het gek maken en moet ik gewoon rustig afwachten of...? Ik snak eigenlijk naar duidelijkheid.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:25:18 #267
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_102963502
Hebben jullie wel sex?
Zo niet, dan zou ik er echt hele grote vraagtekens bij zetten.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:33:18 #268
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102963790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Thornado het volgende:
Hebben jullie wel sex?
Zo niet, dan zou ik er echt hele grote vraagtekens bij zetten.
Jawel. Het zit ook wel goed maar toch die onzekerheid :{
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:42:26 #269
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102964153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Jawel. Het zit ook wel goed maar toch die onzekerheid :{
Zo te lezen heeft zij dus moeite ermee om het stempeltje relatie er nu al na 5 weekjes op te plakken. Maar verder klinkt het allemaal als een relatie. Dus zal ik me minder bezighouden met dat stempeltje . En genieten van wat je hebt. Die onzekerheid lijkt me overbodig. Want als je 2x per week afspreekt al weken lang dan vind zij jou ook leuk. Of is het niet duidelijk dat jullie exclusief zijn?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:49:07 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_102964418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zo te lezen heeft zij dus moeite ermee om het stempeltje relatie er nu al na 5 weekjes op te plakken. Maar verder klinkt het allemaal als een relatie. Dus zal ik me minder bezighouden met dat stempeltje . En genieten van wat je hebt. Die onzekerheid lijkt me overbodig. Want als je 2x per week afspreekt al weken lang dan vind zij jou ook leuk. Of is het niet duidelijk dat jullie exclusief zijn?
Denk wel dat we exclusief zijn. Ze heeft wel veel vrienden maar heb geen enkele reden om te denken dat ze daar mee zoent of zelfs erger. Daarnaast is het iemand die echt heel goed weet wat ze wilt en zal zeggen als ze niet met me verder wil.
pi_102965671
Kut, date voor de tweede keer op het laatste moment afgezegd, ik ga er niet meer achteraan hobbelen...

Gelukkig speelt het Nederlands elftal om toch mijn avond te vullen ;)
_o_
pi_102966220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut, date voor de tweede keer op het laatste moment afgezegd, ik ga er niet meer achteraan hobbelen...

Gelukkig speelt het Nederlands elftal om toch mijn avond te vullen ;)
quote:
Deze date
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:00:56 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102968240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef macondo het volgende:
Afhankelijk van de looks misschien alleen neuken, maar zelfs dat lijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Bovendien moet je daarna wel een ander nummer nemen en/of verhuizen. Dat is ook best kut.
Idd. Don't stick your dick in crazy. :)
pi_102968563
Hmm, begrijp dat nooit zo goed. Maakt de relatie niet saai door zo nu en dan een portie drama te hebben. Niets mis mee toch...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:10:44 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102968867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, begrijp dat nooit zo goed. Maakt de relatie niet saai door zo nu en dan een portie drama te hebben. Niets mis mee toch...
Ik hou niet van drama, ik hou nog minder van crazy bitches die rare streken uit gaan halen nadat ze een pornosekssessie geinterpreteerd hebben als declaratie van eeuwige liefde.
pi_102969990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Deze date
Si, toch jammer, ze was erg leuk.

Snap dan niet waarom het dan weer op zo'n manier moet, je kan toch ook zeggen dat je het niet zo ziet zitten? Naja, vrouwen....

[ Bericht 7% gewijzigd door DaDude1987 op 11-10-2011 21:49:02 ]
_o_
pi_102977047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Si, toch jammer, ze was erg leuk.

Snap dan niet waarom het dan weer op zo'n manier moet, je kan toch ook zeggen dat je het niet zo ziet zitten? Naja, vrouwen....
Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.
pi_102978554
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.
Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komen :N
_o_
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:40:32 #279
242666 BeamofLight
pi_102979110
Misschien vond ze jou toch iets te fatty
pi_102979638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien vond ze jou toch iets te fatty
Achteraf gezien is dat wel ironisch.
pi_103005800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komen :N
Ik heb het idee dat jouw twijfel van het begin ervoor zorgt dat zij (on)bewust zoiets heeft van .... la ma....

Was je er gewoon vol voorgegaan dan is iemand anders dat ook meer
of is zij niet degene die afzegt?
pi_103007421
Wrijf het nog even lekker in :P
pi_103007842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Wrijf het nog even lekker in :P
Natuurlijk :7
pi_103007986
Terwijl wij nog steeds single door het leven gaat vindt die arme jongen de liefde van zijn leven. Yep fatty bleek achteraf toch wel een beetje gemist te worden.
pi_103009754
Het kan zo in een kinderboek..... en het was pas de 1e date, dus van die twijfel heeft zij niks gemerkt.. jullie nog nieuws dan?

[ Bericht 39% gewijzigd door DaDude1987 op 12-10-2011 20:20:51 ]
_o_
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:35:35 #286
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103015760
Ik ga volgende week weer eens op date na lange tijd. Heb er veel zin in :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 00:05:42 #287
57047 macondo
pi_103023857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Het kan zo in een kinderboek..... en het was pas de 1e date, dus van die twijfel heeft zij niks gemerkt.. jullie nog nieuws dan?
Twee leuke vrouwen op rp, dus volgende week wel date met een van beiden.
Overal verstand van.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:00:45 #288
57047 macondo
pi_103042116
Waar ik mij trouwens kapot aan irriteer is die iPhone app van RP. Lelijk, bejaarde pastel tintjes.. brrr!

En klopt ook geen reet van, dat er 4 miljoen mensen lid zouden zijn. Tuurlijk joh. En oh ja, het werkt ook kut. Loopt vast, geen fotos enz.
Overal verstand van.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:02:26 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103042190
Iets irriteert je of je ergert je kapot aan iets.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:06:10 #290
57047 macondo
pi_103042334
quote:
4s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Silenus het volgende:
Iets irriteert je of je ergert je kapot aan iets.
Ik zal volgende keer mijn commentaar hier even nachecken op dat soort foutjes
Overal verstand van.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:07:19 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103042379
Ik hap niet.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:14:21 #292
57047 macondo
pi_103042627
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ik hap niet.
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.
Overal verstand van.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:20:05 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103042805
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.
Link? :9~ :9~ :9~
pi_103043243
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen :'( :{
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:43:08 #295
57047 macondo
pi_103043551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen :'( :{
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Aha, voor de lol aangemeld? ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Link? :9~ :9~ :9~
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?
Overal verstand van.
pi_103043649
[quote]0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Ja ik had niet de intentie om gelijk iets te vinden daar, ik wil altijd in begin even proberen of het wat is.
Maar ik krijg 9 van de 10x alleen mannen of gays die tussen de 30 a 50 zijn.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:53:33 #297
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103043886
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?
Nee, meer benieuwd of ik d'r ken :)
pi_103044226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, meer benieuwd of ik d'r ken :)
Kijken of ze afgestreept op je to-do lijst staat? :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:17:59 #299
57047 macondo
pi_103046591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Ja ik had niet de intentie om gelijk iets te vinden daar, ik wil altijd in begin even proberen of het wat is.
Maar ik krijg 9 van de 10x alleen mannen of gays die tussen de 30 a 50 zijn.
Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.
Overal verstand van.
pi_103047062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef macondo het volgende:

[..]

Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.
Nou ik val juist niet op mannen :r maar op vrouwen maar bedoelde meer dat er mannen zijn tussen die leeftijden die juist komen.
pi_103047470
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:30 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Nou ik val juist niet op mannen :r maar op vrouwen maar bedoelde meer dat er mannen zijn tussen die leeftijden die juist komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')