Ja, als vrouw is het makkelijk gratis. Maar zoals je zelf al zegt was het je vriend die jouw ving. Hij was het waarschijnlijk die jouw zijn email of nummer gaf, zodat jullie konden chatten/mailen en elkaar leren kennen. Want als je gratis member bent kan je alleen van die hartjes sturen en dan kom je niet zo ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef GhostWhisperer het volgende:
Ik heb mijn vriend van RP... en helemaal zonder een cent te betalen, maarja, volgens mij is het als vrouw makkelijker om gratis member te zijn dan als man. Ik ben overigens al meer dan 7 maandjes gelukkig met mijn RP catch... of eigenlijk ving hij mij juist, want hij reageerde als eerste op mij.
Maarja, RP is voor vrouwen best makkelijk... je krijgt zo veel reacties! Voor mannen is het hard werk, haha
Wacht ... Is het dat dan niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat RP een gratis dienst van de overheid was.
Vergeet niet de gesprekken op te slaan zodat we hier weer eens kunnen lachen als ze je verwijderd heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef picardmike het volgende:
Zit nu met een leuke meid te chatten op paiq. Wel een knappe dit. Gaat wel goed alleen afspreken wil ze nog niet zegt ze. Ken haar nu net 3 dg.
In de volksmond noemen we dit ook wel aandachtshoeren. Die zitten erop om hun zelfvertrouwen te boosten, jongens hun best te laten doen, zodat ze 's avonds een kerel durven regelen in de plaatselijke bar/dancing. Gelukkig heeft paiq een mooi knopje voor die types, dat heet 'verwijderen'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef TheArt het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die vrouwen op Paiq die dolgraag met je willen praten, maar dan vervolgens amper wat zeggen, laat staan vragen. Ik ben absoluut nergens naar op zoek, ik zit er eigenlijk meer voor de lol. Maar ik snap die vrouwen dus echt niet. Nu ook, stuurt er eentje mij een oneliner en die ziet er nog leuk uit ook, en dan vervolgens komt er amper een woord uitEen beetje gesprek voeren, is toch niet zo moeilijk, zeker als de intentie van haar kant kwam.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is alleen jammer dat er zoveel van zijn.
Sja er zijn ook meer lelijke vrouwen dan mooie, maar ja such is life. Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is alleen jammer dat er zoveel van zijn.
Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.
Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.
Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Nou hoe ik het lees is dat ze wel behoefte hebben, want ze willen die vitamine A maar alleen in overvloed en luxe. Een man kan daar weinig aan veranderen denk ik. Alleen maar een streep trekken, wat online weinig zin heeft. Als het om behoefte gaat kunnen degene die dat minder hebben er inweze weinig aan doen. Vrouwen krijgen hier alleen maar een slechte naam door en het is aan hun om daar zorgvuldig mee om te gaan. Maar dat kunnen ze niet, best wel schandelijk eigenlijk. Een vrouw de voornaamste verzorgster in een gezin hier niet op een normale manier mee om kan gaan. Het is gewoon een vrouwenverslaving.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.
Daarnaast is er een groep vrouwen die alleen op een datingsite zitten omdat ze irl nooit zoveel aandacht krijgen. Een foto uit een goede hoek doet dan al veel wonderen en kijk eens om je heen, hier op fok krijgt ook ieder middelmatig wijf bergen aan aandacht.
En dat is wat werkt bij dames, pure vitamine A(andacht)! Deze vrouwen gebruiken de datingsite puur om zelfvertrouwen op te doen, ze hebben opeens het gevoel dat ze erg knap zijn. En dat betaalt zich irl wel weer uit. Daarvoor hoeven ze ook niet veel online te zijn of veel te praten, de mannen gaan toch wel en masse hun 'truukje' doen.
Ik vrees het ook, sterker nog ik weet het zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen moet en masse stoppen met dit domme gedrag of gewoon de consequenties ondergaan. En aan de gemiddelde man af te lezen zal dat het laatste zijn.
Je blijft echt een hele vreemde knakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef picardmike het volgende:
Of gewoon een profiel maken van Don Guan en vrouwen de consequensies laten ondergaan.
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Euhm..heb jij dat gesprek gevoerd PM?
Wat heb je daaraan?
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.
Jawel hoor, ... dat je zelf even lol hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.
Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen idee wat jou gebeurd. Ik heb al 3 keer gedate via paiq, uit 4 voorstellen.
En zo knap ben ik echt niet.
2 keer ik en 2 keer zij. Ik liep 1 blauwtje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En hoe lang duurde voordat die voorstellen kwamen en van wie z'n zijde?
Hier staat de essentie van je vraag en daarmee ook je antwoord. Zelfvertrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?
Ben zelf best onzeker. Maar ga vrijdag er het beste van maken
Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk gemiddeld uurtje of anderhalf op paiq of elders?
Heb zelfvertrouwen en ga er gewoon open naar toequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef roysonny123 het volgende:
Vrijdag heb ik een date met een meid van 20. Ik als jongen van 22 heb nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend. Wat opzich al bijzonder is. Maar ik heb al verschillende dates gehad en ze wezen me iedere keer af omdat er geen klik was. Hoe kan ik dit deze keer voorkomen? Zijn er trucjes? Of is dat een slap excuus om me niet helemaal te kwetsen?
Ben zelf best onzeker. Maar ga vrijdag er het beste van maken
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, en je begrijpt dat dit alleen maar mijn verhaal onderstreept??
Nou als ik je foto zie. Heb jij het standaart date gezicht. Lang, slank en blank. Vrouwen kijken ook niet echt naar uiterlijk als knapheid meer voor vertrouwen. Iemand die qua uiterlijk dichterbij ze staat nemen ze sneller wat van aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.
Het maakt niet uit of je er knap uitziet of niet... het punt dat ik probeer te maken heeft niets met uiterlijk te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik er uitzag als een halfgod wel ja.
Klagen over datingsites is gewoon een mannending. Vrouwen hebben er niets om over te klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens is wel een mannentopic geworden zeg...
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Euhm..heb jij dat gesprek gevoerd PM?
Wat heb je daaraan?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
Haha, zou het wel eens willen lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel als ik mezelf ben ben ik al maf. Laat staan als ik iemand anders ben.
Thanks for sharing.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
paiq.
na een paar keer op die site rondgeklikt te hebben wist ik al dat het echt niks is, die site incl de leden.
overige datingsites nooit opgezeten, niks voor mij. profielen bijhouden en actief reageren etc, nah. te laks voor. geldt ook voor facebook, hyves, twitter en meer van dat soort onzinsites.
Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.quote:
Het is hetzelfde als op een voetbaltopic komen melden dat je het een stomme sport vind. Prima. Briljant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk, bedoel wat heb jij intussen bereikt in termen van een echte relatie.
ahh, nog steeds zo zuur, zie ik.quote:
Kortom je staat nog steeds met lege handen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef macondo het volgende:
[..]
En heb driemaal zelf de relatie verbroken.
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Waarom beginnen mannen bij mij meestal in het eerste gesprek al over seks?
Nou, ik hoef niet zo nodig een relatie. Liever vrijgezel dan een vrouw waarmee ik me verveel. Jij blijft waarschijnlijk plakken aan de eerste vrouw die je niet afwijst?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kortom je staat nog steeds met lege handen...
Omdat je te weinig feeling met de interwebs hebt om dat soort figuren te vermijden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Waarom beginnen mannen bij mij meestal in het eerste gesprek al over seks?
Spit or swallow ?quote:
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
onze enige vrouw die nog in dit topic post
Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?
Oeh, dus wel EEN man... vertel vertelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoeken
Zoveel valt er niet te vertellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, dus wel EEN man... vertel vertel.
Waarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
nu heb ik een beetje medelijden met die man
Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man isquote:
Dat weet iequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man is.
Aha een FB dusquote:
Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzonequote:
Boring...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzone
ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.quote:
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.
Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Thornado het volgende:
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt.
Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)
Oquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo.
Online wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit.
Nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Mijn PC lijkt overleden...hoe kan ik nu online daten?
Dit is juist je kans om echt iets te bereiken in je leven!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Mijn PC lijkt overleden...hoe kan ik nu online daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Helaas...ik ben verdoemdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit kon we de avond geweest zijn waar je HAAR had tegengekomen. Zo zie je maar altijd een tweede pc paraat hebben want je weet nooit wanneer het noodlot toeslaat.
Even off-topic, ik herken jou van bierdopje haha. Daar was je de grote vertaalheld van 24 toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Vandaag een date gehad met iemand van paiq. Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit. Daarnaast zag ze er toch ook niet echt best uit, foto's waren duidelijk van lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer genoeg zegt knap dan weer niet zo veel over leukHeb datzelfde ook eens gezegd net voordat ik een knappe dame verwijderde omdat ze niks zinnigs te melden of te vragen had.
Tsja.. Afgelopen tijd ook 2 dates gehad met een chick, aantrekkelijk, blijven slapen, maarrrrrr k merk wel dat haar initiatief echt 0.1 is en daar heb ik dan weer niet zo veel trek in. Dus hou het ff rustigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
Maar maat, ze had wel serieus lekkere klonten. Kijk t effe aan.
Een geen interesse bericht sturen blijft aardiger dan gewoon helemaal niets sturenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.
Hoezo dat? Ben je van het Leger des Heils? Moet je iedereen een kans geven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
Heb mij weer ingeschreven op rp. Al snel een hele serie reacties, maar echt.. die vrouwen waren om te huilen zo lelijk en/of lomp. Ze hoeft niet eens heel mooi te zijn of een fotomodel, maar dit was een brug te ver. En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.
Zelf een berichtje sturen werkt een stuk beter.
Ze vindt het gezellig met je, maar wil niet afspreken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Kaboutert het volgende:
Tijdje terug een leuke meid via badoo leren kennen, we smsen veel, en bellen ook enorm veel (zij mij ook!).
als ik voorstel om iets af te spreken, wil ze dat niet, omdat ze eerst tijd nodig heeft om voor haarzelf dingen op een rijtje te zetten... dit speelt nu al 2 weken ongeveer.. beetje vaag, niet?
Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Silenus het volgende:
"Dingen op een rijtje zetten" is ook zo lekker vaag. Wat wil je dan op een rijtje zetten, al die weken?
Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoiets
dus dat kan toch maanden duren
Tja het natuurlijk gewoon dat ze niet wil datenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen.Maar om daarvoor zoiets onbenulligs als een date uit te stellen, dan lijkt me 'ik moet nog wat op een rijtje zetten' eerder een smoesje.
Het is niet dat je beslist of je op een bepaalde plek een huis gaat kopen of een baan gaat nemen oid.
Runnnnnnnnnn, Forrest, runnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Kaboutert het volgende:
Maarja, ze zegt via de telefoon dat ze mij mist, en van me houd.
Ik wel. Kaboutert is waarschijnlijk nog een hopelozer geval dan die dame.. Dat moet wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat jij uberhaupt nog geintresseerd bent.. dat snap ik niet
Neuh, maar alternatief zou zijn niet reageren. En stakkers zat inderdaad. Ik wil geen namen noemen, maar...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ben je van het Leger des Heils? Moet je iedereen een kans geven?
Pech hebben voor haar en jij moet ophouden met geveinsd medelijden. Er is een andere stakker die haar wel super vind, ongetwijfeld. Er zijn namelijk vrij veel stakkers, zeker op datingsites.
Gast... *ik doe nu even een facepalm, m'n collega's kijken me raar aan*.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Kaboutert het volgende:
Heb vorige week mn laatste (dacht ik) sms verstuurd. Heb gezegd van; Als je zegt dat je echt van me houd, wil ik dat we elkaar face to face zien. Anders kan ik het niet geloven, en hoeft dit van mij niet meer. Als je mij niet wilt, zeg dat dan gewoon.
Toen belde ze me op ( in tranen), vertelde ze dat d'r ex haar heeft laten zitten in moeilijke tijden (ziekte) was bang dat het weer ging gebeuren, kreeg bindingsangst, en smeekte me om haar tijd te geven, en dat we elkaar echt zouden zien.
maarja, dit lijkt mij niet gezond hoor...
óf ze faked de hele boel (maar waarom belt ze me dan?)
óf ze zit echt in een moeilijke periode, en wil iemand hebben...
Nouja, ik laat het van me gewoon wat afweten. Zie wel wat ze doet..
Afhankelijk van de looks misschien alleen neuken, maar zelfs dat lijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Bovendien moet je daarna wel een ander nummer nemen en/of verhuizen. Dat is ook best kut.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast... *ik doe nu even een facepalm, m'n collega's kijken me raar aan*.
Alle alarmbellen moeten nu toch afgaan? Ten eerste zou je moeten zeggen "Als je zegt dat je echt van me houdt, ga dan eens een psycholoog opzoeken." Maar dat terzijde.
Dat ze je daarna jankend opbelt, leutert over haar ex en bindingsangst: RUN!! Issues! Problemen! Gezeik! Kan nooit goed gaan!
Als je met haar afspreekt krijg je toch een hoeveelheid shit over je heen, bereid je maar voor om al haar problemen aan te horen. (Is vast al via msn en telefoon gebeurd)
Met zo'n wanhopig kansloos wijf wil je toch niet afspreken man.
Precies. Niet doen. Niet mee inlaten, geloof mij nou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:04 schreef Kaboutert het volgende:
mijn probleem is,
op een een of andere manier wil ik haar uit de shit halen.... geen idee waarom....... volgens mij ben ik gewoon veel te goed voor een ander
Jawel. Het zit ook wel goed maar toch die onzekerheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Thornado het volgende:
Hebben jullie wel sex?
Zo niet, dan zou ik er echt hele grote vraagtekens bij zetten.
Zo te lezen heeft zij dus moeite ermee om het stempeltje relatie er nu al na 5 weekjes op te plakken. Maar verder klinkt het allemaal als een relatie. Dus zal ik me minder bezighouden met dat stempeltje . En genieten van wat je hebt. Die onzekerheid lijkt me overbodig. Want als je 2x per week afspreekt al weken lang dan vind zij jou ook leuk. Of is het niet duidelijk dat jullie exclusief zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Het zit ook wel goed maar toch die onzekerheid
Denk wel dat we exclusief zijn. Ze heeft wel veel vrienden maar heb geen enkele reden om te denken dat ze daar mee zoent of zelfs erger. Daarnaast is het iemand die echt heel goed weet wat ze wilt en zal zeggen als ze niet met me verder wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft zij dus moeite ermee om het stempeltje relatie er nu al na 5 weekjes op te plakken. Maar verder klinkt het allemaal als een relatie. Dus zal ik me minder bezighouden met dat stempeltje . En genieten van wat je hebt. Die onzekerheid lijkt me overbodig. Want als je 2x per week afspreekt al weken lang dan vind zij jou ook leuk. Of is het niet duidelijk dat jullie exclusief zijn?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef DaDude1987 het volgende:
Kut, date voor de tweede keer op het laatste moment afgezegd, ik ga er niet meer achteraan hobbelen...
Gelukkig speelt het Nederlands elftal om toch mijn avond te vullen
Deze datequote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Idd. Don't stick your dick in crazy.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef macondo het volgende:
Afhankelijk van de looks misschien alleen neuken, maar zelfs dat lijkt niet tot de mogelijkheden te behoren. Bovendien moet je daarna wel een ander nummer nemen en/of verhuizen. Dat is ook best kut.
Ik hou niet van drama, ik hou nog minder van crazy bitches die rare streken uit gaan halen nadat ze een pornosekssessie geinterpreteerd hebben als declaratie van eeuwige liefde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, begrijp dat nooit zo goed. Maakt de relatie niet saai door zo nu en dan een portie drama te hebben. Niets mis mee toch...
Si, toch jammer, ze was erg leuk.quote:
Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Si, toch jammer, ze was erg leuk.
Snap dan niet waarom het dan weer op zo'n manier moet, je kan toch ook zeggen dat je het niet zo ziet zitten? Naja, vrouwen....
Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.
Achteraf gezien is dat wel ironisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien vond ze jou toch iets te fatty
Ik heb het idee dat jouw twijfel van het begin ervoor zorgt dat zij (on)bewust zoiets heeft van .... la ma....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komen![]()
Twee leuke vrouwen op rp, dus volgende week wel date met een van beiden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Het kan zo in een kinderboek..... en het was pas de 1e date, dus van die twijfel heeft zij niks gemerkt.. jullie nog nieuws dan?
Ik zal volgende keer mijn commentaar hier even nachecken op dat soort foutjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Silenus het volgende:
Iets irriteert je of je ergert je kapot aan iets.
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.quote:
Link?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.
Aha, voor de lol aangemeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen![]()
![]()
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
Nee, meer benieuwd of ik d'r kenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?
Kijken of ze afgestreept op je to-do lijst staat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, meer benieuwd of ik d'r ken
Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, voor de lol aangemeld?
Ja ik had niet de intentie om gelijk iets te vinden daar, ik wil altijd in begin even proberen of het wat is.
Maar ik krijg 9 van de 10x alleen mannen of gays die tussen de 30 a 50 zijn.
Nou ik val juist niet op mannenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |