SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Wasda?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
En we gaan weer verder met daten en anti-dateren
En de betekenis daarvanquote:
Ik zie hier geen verslagen ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is weer stevig gehosseld via menig datingsite merk ik.
Ja, een datingsite is denk ik wel iets wat voor je als je klaar bent voor een nieuwe relatie of gewoon wat wil daten. Hoewel je wel moet werken aan dat hangen aan een man voor je eigenwaarde.Hoe lang ben je alweer single? Denk dat je misschien via een datingsite wat rond kan kijken/daten zodat je wat steviger in je schoenen staat en minder snel aan je nieuwe vriend gaat hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
is een datingsite iets voor mij?
ik wil best weer een relatie, een scharrel voor seks is ook prima
ik maak momenteel weken van 50+ uur, vanaf eind dit jaar wat minder
ik zie er goed uit
ik heb leuke hobby's, ik weet veel te vertellen
ik ben nog wat onzeker, wordt wel steeds steviger in mijn schoenen
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen
mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen
mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
Jij bent een echte charmeur hè?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden.
Huh? Je had toch iemand geregeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Heb ik zelf ook altijd. Van die ontzettend geile Amerikaans uitziende bimbo's die in dorpjes rondom Utrecht wonen en met me willen cammen ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen datenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
Heb je geen eisen dan, gewoon zomaar poetsen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten
Goeie zal ik onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef palawan het volgende:
Wat voor eisen moet je hebben voor een drankje doen ergens? Als het gezellig is zie je daarna wel verder toch?
Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten
1700 is wel heel erg veel de meeste dames hebben badoo doorgezet naar hun telefoon. Dan zou je gek worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.
Meestal krijg je wel wat terug alleen moet je niet precies op spitsuur wat sturen.
Ja en dat is nou het grote gevaar voor de man, in al je geilheid date je opeens een dikke die je vervolgens verleid voor een one night stance en vervolgens aan al je vrienden doorbazuind dat je haar gedaan heb en een player bent/quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Hoe bedoel je? Dat kan je wel zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ahh oke, nou ff afwachten dan of er nog iets leuks voorbij komt.
Wel vervelend dat je niet kan zien wie je evt zouden willen ontmoeten
Stoppen dus want je vind het eigenlijk maar niks dat ze dik isquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Godver wat ben ik toch kortzichtig... met superleuk meisje gedate, was echt heel gezellig. Maar ze was steviger dan ik gedacht had. Heb weer met haar afgesproken maar blijft toch in mijn kop malen...
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef DaDude1987 het volgende:
haha....quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heef toch nog lang geduurd voordat de eerste erop in ging.
Badoo heb ik één week geprobeerd, toen was ik het alweer spuugzat. Het begon goed genoeg daar niet van. Een keer s'nachts met een dronken kop een profiel aangemaakt en wat foto's erop gezet. Dan begin je qua ''populariteit'' (voorzien van een heus metertje, braak) op laag, mits je de knip trekt, wat ik dus niet van plan was. De volgende dag check ik mijn mailbox, is die ''populariteit'' status doorgeschoten tot erg hoog en kom ik om in de berichtjes. Klinkt leuk he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Zo te lezen ga je het wel leuk doen op een site zoals Paiq. Go for itquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Opzich niet heel gek want dat is ook gelijk zo'n beetje het grootste nadeel dat een vrouw qua uiterlijk kan hebben
Geen vette zeug maar toch een stuk forser als je gedacht had.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja goed, maar je moet ook iemand een kans geven, het was echt een topdate, een van de betere die ik gehad heb. En het is echt geen vette zeug hoorAlleen wat anders dan ik gedacht had.
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'quote:
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhakenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'
Ik wel, ze zoeken naar de perfecte man. Een superman.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb nou juist altijd dat vrouwen nog vóór de date-periode afhaken
Maar ik merk ook wel dat veel vrouwen niet eens lijken te weten wat ze eigenlijk zoeken op een datingsite.
Wat lief, hij vindt je een schatje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee Godshand. Na twee geweldige weken en zijn vakantie volgde een moeizame date-periode. Na wel weer meer initiatief van zijn kant heeft hij het toch uitgemaakt, 'de vonk is weg', 'je bent een schat van een vrouw', 'het ligt aan mij, niet aan jou', 'laten we vrienden blijven'
Maak je niet druk, ondanks dat het misschien vervelend is en hij het ook nog zo cliché vertelt. Komt vanzelf weer een ander, die je wel genoeg waardeertquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werktquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
ik ben toch niet niet die 'kanjer van een vrouw' waarvan ik altijd dacht ik haar moest zijn. hmmm. nou ja. ik ben een schatje. ja, ik ben idd een lieve vrouw voor mijn vent. dat is een goed ding.
nice guys finish lastquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans ook wel "de lieve jongen". En dat werkt ook voor veel vrouwen niet. Ik weet tenminste nog niet voor welke vrijgezelle dame het wel werkt
Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken "quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:
Wat doet die nou weer verkeerd dan??
Hij ratelt een 'ingestudeerd versiertrucje' af. Dat doet 'ie verkeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat doet die nou weer verkeerd dan??
Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt kom op.. tis net zoiets als "wil je me even knijpen, ik heb het gevoel dat ik nog droom" of "trapt op ijsklontje.. zow nu is het ijs gebroken "
nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Nouja, hij is tenminste wel een beetje origineel. Het is niet zo van internet geplukt... alhoewel... dat hoop ik. Anders is het helemaal kansloos.
Even een vraagje, hoe snel vragen jullie al om in het echt te daten? Ik weet dat het handig is om niet te lang te wachten. Maar hoe snel is te snel?
Ik vraag iedereen die ik nu spreek in de 3e-4e mail, of eerste gesprekje als het soepel loopt of ze zin hebben om af te spreken. Meesten willen dat niet, of moeten nadenken, of hebben geen tijd waarna ik er geen energie meer insteek.
Vraag ik het inderdaad te snel? Ik heb gewoon geen zin om lang te msn'en of te mailen eigenlijk.
Jammer minnemin, maar het gaat je wel lukken, Je bent een leuke meidquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef minnemin het volgende:
Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:35 schreef Homey het volgende:
[..]
nee hoor, das helemaal niets veels te snel. 3e of 4e email is prima, maar kom wel met iets luchtigs, dus een keertje koffie drinken, je hoeft niet gelijk een hele avond ergens af te spreken, probeer eens op zaterdag om 12 uur overdag in een gezellig koffiehuisje. Als ze dat niet willen, houdt het op....sooner or later wil iemand echt wel hoor
Ja wilde ik ook nog iets over zeggen, maar toen dacht ik ook iets van ... whatever. Ooit zal er iemand op zaterdag meegaan naar een koffiehuis en anders zijn ze je gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef Silenus het volgende:
'sooner or later wil iemand echt wel hoor' komt ook nogal eh...wanhopig over.
Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Je zou hier eigenlijk geen richtlijn voor moeten hebben (3/4e mail/gesprek). Ligt totaal aan de persoon en het gesprek dat je hebt. En daaruit zou je moeten af kunnen leiden of iemand er voor te porren is of niet. simple as that
ik zei nergens moet. ik zei alleen dat het prima is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen, hou op. Alsof De Vraag moet komen bij de 3e/4e email. Is toch helemaal afhankelijk van de situatie en de gesprekken en hoe ze zich ontwikkelen.
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef picardmike het volgende:
Maar hoe weet je wat voor persoon je hebt?
Ja, en daar gaat het dus blijkbaar mis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.
Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal kan je het als het goed is wel een beetje inschatten.
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als man niet hoor, vrouwen zijn geen experts in direct antwoord geven. Grote verhalen hoor je zelden van ze.
Op Paiq leer je juist meer over de spontaniteit van iemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is waarom ik bv mailen relaxter vind dan zon msn gesprek als paiq is. Dan worden gesprekken vaan wat uitgebreider ek dieper. Daarbij kan je makkelijker evt de humor van de persoon ontdekken (of juist niet)
Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Thornado het volgende:
Dus onze fobo-chat sessie van een tijd terug vond je niet relaxt?
Nu.nlquote:Steeds vaker relaties via internet
Laatste update: 5 oktober 2011 10:16 info
DEN HAAG - Nederlanders ontmoeten hun partners steeds vaker op internet. Het uitgaansleven en vakanties zijn de laatste tien jaar minder belangrijk geworden bij het vinden van een relatie.
Foto: Chris Heijmans Dit zijn nog wel altijd de belangrijkste ontmoetingsplekken. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), dat woensdag is gepubliceerd.
Voor 2000 speelde internet helemaal geen rol, maar in de jaren erna heeft 8 procent elkaar ontmoet via een datingsite of via sociale netwerken.
Uitgaansleven of vakantie
Steeds minder samenwonende paren ontmoeten elkaar in het uitgaansleven of op vakantie. Voor de millenniumwisseling vond bijna de helft van de Nederlanders daar hun partner, in de jaren na 2000 slonk dat tot 35 procent.
Andere plekken waar Nederlanders elkaar ontmoeten, zijn de school, sportverenigingen, kerken, het werk of bij vrienden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik die alweer half vergeten![]()
Nou ik heb precies hetzelfde probleem op Paiq, en daarom laat ik het meestal varen na een tijdje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef WaywardOne het volgende:
Dat chatten op Paiq is ook teleurstellend zeg. Lijkt wel of 90% van de dames waar ik mee chat hetzelfde is. Slechts weinig van hen neemt het initiatief om een chat te starten zodra ze in m'n contacten lijst staan. Gesprekken lopen vaak dood of het duurt 5 minuten voordat je antwoord krijgt.
Ik heb niet het idee dat het aan mezelf ligt. Ik wil gewoon een beetje ouwehoeren over koetjes en kalfjes om iemand beter te leren kennen, dagelijks leven, interesses, weet ik het. Gewoon een luchtig gesprek.
Het is niet zo dat ik meteen bij de eerste een bepaald resultaat wil zien. Maar als iemand niet geïnteresseerd is, waarom zeggen ze het dan niet gewoon? Da's veel beter dan een gesprek dood te laten lopen, dan weet je allebei waar je aan toe bent.
1 op de 1000?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
Het zal wel. Misschien gebruiken ze een retard filter ofzo. Ze gooien alle chicks door het filter om de debiele chicks er tussenuit te halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Toch wel zeker het vijfdubbele hoor
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Gyrolion het volgende:
Maarja misschien moet ik nog de juiste op die sites manier van omgang met vrouwen vinden.
He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.quote:
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
He kul, ge hedde mijn zin verneukt, nu klopt er niks meer van.
Maarja dat zou het misschien ook moeten zijn, maarja ze zeggen altijd voor elk potje is een dekseltje, dus voor mijn omgang met vrouwen moet er ook een vrouw zijn die het accepteerd.. toch... hoop ik.
Cool man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...
Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
Jij bent dan ook meer het type dat als een bezetene met de opener op het blik gaat staan rammen in de hoop het open te krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef picardmike het volgende:
Nou ik heb iig nog meer blikopeners gebruikt dan er groentes bestaan en dat heeft een handjevol opgeleverd.
Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef DaDude1987 het volgende:
True, maar er zitten ook leuke tussen die wel de moeite nemen om normaal te chatten.
Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitaskenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft valt Paiq me tot nu toe niet tegen....probleem is alleen dat ik mijn aandacht maar over 1 chat kan verdelen...daardoor moet ik anderen soms teleurstellen...
Op dit vlak probeer ik het niet eensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt het dus toch dat mannen niet kunnen multitasken
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een blikopener heb waarmee ik geen enkel blik kan openen...
Dan ga ik niet op zoek naar een geschikter blik, maar ga ik op zoek naar een betere blikopener.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus moeite met de juiste blikopener te vinden?? Ik koop altijd blikken waar zon lip opzit zodat je geen blikopener nodig heb.. blikopeners zijn zo pre 2000.
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele moeite mee hoor. De blikken springen spontaan open zodra ik ook maar in de buurt kom.
Sorry maar ik praat nooit tegen mezelf, dat is meer een dingetje van onzekere mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |