Is er een krakersmeeting?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ligt wat lastig
Vanmiddag gelukkig naar de stad, m'n klasgenoten/collega's ontmoetenHopen dat dat krakerstuig bij het Leidscheplein wegblijft
quote:
Anders wordt ie toch verwijderd.quote:
Watquote:
Nicequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze willen op het Spui in Amsterdam, maar Vd Laan wil ze op Waterlooplein hebben. Je weet dus bijna zeker dat het rellen wordt
Of naar het muziekgebouw aan 't ij!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat
[..]
NiceBeter komen ze niet naar Leiduh daarna
Boeiend, daar is toch niks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef jna het volgende:
[..]
Of naar het muziekgebouw aan 't ij!
Maar dat zal wel niet
Wat is er te doen dan?quote:
Waar is die tijdsmachine als je hem nodig hebtquote:
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeelandquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef jna het volgende:
Strandweer zorgt voor files in Zeeland
File in Zeeland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, je wil niet weten hoe het er in de zomer aan toe gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef jna het volgende:
Strandweer zorgt voor files in Zeeland
File in Zeeland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noord-Fluutrechtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeeland
De eerste keer dat ik kut voor je vindquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa, wéér 180 euro en ook nog te laat in Utrecht.
[ afbeelding ]
Linksplakkers, BEDANKT!
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik kut voor je vind
Ik haal zelf ook steeds vaker rechts in tegenwoordig, heb het gehad met die treintjes op de linkerbaan
Mja, Marechaussee hè. Bij de gewone verkeerspolitie had je een beter gesprek kunnen hebben denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.
Zei nog dat ik die boete prima vond als ze al die linksplakkers er dan ook één gaven. Maar nee, ik moest niet zo grappig doen.
Wat nou GRAPPIG? Flikker op, ik was serieus.
In Zuid Holland en Noord Holland, maakt het niet uit of er nou mooi of slechte weer is.. Files heb je altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, je wil niet weten hoe het er in de zomer aan toe gaat
Wat dan normaal in de Randstad staat, staat dan in Zeeland
Oh, maar zo'n lul zou ik dan ook kunnen zijn hoor, als dat je eerste begroeting isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ze deden alsof ik net overgelopen was naar de Duitsers ofzo. Ik vroeg toen ze uit kwamen stappen "kunnen we dit een beetje snel afhandelen, ik moet om 9.30 in Utrecht zijn"
- Dat bepaal jij niet
Sterfffffffffffffff.
Needless to say dat ze verdomme een kwartier bezig waren om dat vodje te maken.
Nee, niet de eerste begroeting. En alsof 180 euro nog niet genoeg genaaid is voor zo'n non-overtreding.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar zo'n lul zou ik dan ook kunnen zijn hoor, als dat je eerste begroeting is
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeeland
Kijk het nieuws eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?
Het zat niet in de rapservice, dus is het geen nieuws!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens
Nee, er ligt nu een voorstel voor NH, Ut, FL, lekker nuttig
Hihihihihi IDZ heeft geen humorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.
Zei nog dat ik die boete prima vond als ze al die linksplakkers er dan ook één gaven. Maar nee, ik moest niet zo grappig doen.
Wat nou GRAPPIG? Flikker op, ik was serieus.
Nee.. Zuid Holland wou nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef jna het volgende:
Op 1 oktober met 23 graden buiten zitten terwijl je een zakje pepernoten eet. Ik kan wel wennen aan die opwarming van de aarde
Van mij mag dit weer nog wel een jaartje of 70 duren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef jna het volgende:
Op 1 oktober met 23 graden buiten zitten terwijl je een zakje pepernoten eet. Ik kan wel wennen aan die opwarming van de aarde
Kutvolkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa, wéér 180 euro en ook nog te laat in Utrecht.
[ afbeelding ]
Linksplakkers, BEDANKT!
Wij zaten net op het terras een ijsje te etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:50 schreef jna het volgende:
Mja, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee die krijgen al de superuniversiteit
He Bart
Waar, wanneer, bier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:52 schreef The_Dean het volgende:
(lien hier) Isdatzo, jij komt toch wel naar mijn verjaardag?![]()
Eensch.quote:
28 oktober, friesland, bierquote:
Jammer manquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet de zaterdag erna om 09.30 in Utrecht zijn. En Friesland is zo wijd weg.
Dan mag ik wel hopen dat de infrastructuur in Zeeland verbeterd wordt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mag dit weer nog wel een jaartje of 70 duren.
Nieuw vleesch.quote:
Er komt toch een derde rijbaan op de A58?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan mag ik wel hopen dat de infrastructuur in Zeeland verbeterd wordt...
Ja, ik jou ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt! Natuurlijk ken ik jou al van andere topics ehehe.
De ene snelweg in Zeelandquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er komt toch een derde rijbaan op de A58?
.
.
.
.
.
Ooit.. Als het aan dit kabinet ligt. Of was het die vorige minister die dat had gezegd?
We hebben hier ook de A256, hè.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ene snelweg in Zeeland. Kijk de A2 en de A4 wordt wel gelijk uitgebreid. Graag ook dat laatste stukje tussen Vlaardingen en Delft even doortrekken
Verbreding van de A58 heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ene snelweg in Zeeland. Kijk de A2 en de A4 wordt wel gelijk uitgebreid. Graag ook dat laatste stukje tussen Vlaardingen en Delft even doortrekken
Tussen Den Bosch en Eindhoven een 3e rijstrook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat moet daar nog gebeuren danEerst Amsterdam - Utrecht maar eens naar 130
Ah, dat mag wel inderdaad, nu ze de rest ook gedaan hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tussen Den Bosch en Eindhoven een 3e rijstrook.
quote:Nu is de weg nog 2 x 2 rijstroken breed. Dat wordt 2 x 3 rijstroken. In het najaar van 2011 starten de werkzaamheden. In 2013 moet de weg helemaal klaar zijn.
http://www.omroepzeeland.(...)tuele-verbreding-a58quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Verbreding van de A58 heb ik nog nooit gehoordA4 Midden Delftland komt er
En aquaduct bij Leiden
En A4 Steenbergen is in aanbouw
Mist alleen nog het stukje Beneluxplein naar A29 (die rare bocht), maar die gaat er nooit meer komen denk ik
Verder is de A4 dan eindelijk af
Scherp.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:49 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Jehova's aan de deur
Eerste reactie.. jullie kerk is ook vroeg uit
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Elke keer probeer ik toch iets ludieks te verzinnen..
Ik wil de volgende nog een keer uit proberen
• Dan moet ik het even aan mijn vriend vragen... Schatje, wil jij ook in de Heer geloven?
• Dat is nou jammer, ik ben net overgestapt naar het Jodendom / de Islam
• Sinds wanneer komt de belastingsdienst op zondag
• Denk ik een keer niet naar de kerk te gaan op zondag, staan ze gelijk voor je deur...
Nou zo zeker is dat allemaal nog niet hoorquote:
Alleen wordt er nog flink gepolderd in de Polder..quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo zeker is dat allemaal nog niet hoorHet geld is er, maar daar is ook wel alles mee gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |