Is er een krakersmeeting?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ligt wat lastig
Vanmiddag gelukkig naar de stad, m'n klasgenoten/collega's ontmoetenHopen dat dat krakerstuig bij het Leidscheplein wegblijft
quote:
Anders wordt ie toch verwijderd.quote:
Watquote:
Nicequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze willen op het Spui in Amsterdam, maar Vd Laan wil ze op Waterlooplein hebben. Je weet dus bijna zeker dat het rellen wordt
Of naar het muziekgebouw aan 't ij!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat
[..]
NiceBeter komen ze niet naar Leiduh daarna
Boeiend, daar is toch niks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef jna het volgende:
[..]
Of naar het muziekgebouw aan 't ij!
Maar dat zal wel niet
Wat is er te doen dan?quote:
Waar is die tijdsmachine als je hem nodig hebtquote:
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeelandquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef jna het volgende:
Strandweer zorgt voor files in Zeeland
File in Zeeland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, je wil niet weten hoe het er in de zomer aan toe gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef jna het volgende:
Strandweer zorgt voor files in Zeeland
File in Zeeland?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noord-Fluutrechtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeeland
De eerste keer dat ik kut voor je vindquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppa, wéér 180 euro en ook nog te laat in Utrecht.
[ afbeelding ]
Linksplakkers, BEDANKT!
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik kut voor je vind
Ik haal zelf ook steeds vaker rechts in tegenwoordig, heb het gehad met die treintjes op de linkerbaan
Mja, Marechaussee hè. Bij de gewone verkeerspolitie had je een beter gesprek kunnen hebben denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.
Zei nog dat ik die boete prima vond als ze al die linksplakkers er dan ook één gaven. Maar nee, ik moest niet zo grappig doen.
Wat nou GRAPPIG? Flikker op, ik was serieus.
In Zuid Holland en Noord Holland, maakt het niet uit of er nou mooi of slechte weer is.. Files heb je altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, je wil niet weten hoe het er in de zomer aan toe gaat
Wat dan normaal in de Randstad staat, staat dan in Zeeland
Oh, maar zo'n lul zou ik dan ook kunnen zijn hoor, als dat je eerste begroeting isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ze deden alsof ik net overgelopen was naar de Duitsers ofzo. Ik vroeg toen ze uit kwamen stappen "kunnen we dit een beetje snel afhandelen, ik moet om 9.30 in Utrecht zijn"
- Dat bepaal jij niet
Sterfffffffffffffff.
Needless to say dat ze verdomme een kwartier bezig waren om dat vodje te maken.
Nee, niet de eerste begroeting. En alsof 180 euro nog niet genoeg genaaid is voor zo'n non-overtreding.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar zo'n lul zou ik dan ook kunnen zijn hoor, als dat je eerste begroeting is
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehe, straks komt het nog in de superprovincie.. Noord Holland, Utrecht, Flevoland... en Zeeland
Kijk het nieuws eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?
Het zat niet in de rapservice, dus is het geen nieuws!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens
Nee, er ligt nu een voorstel voor NH, Ut, FL, lekker nuttig
Hihihihihi IDZ heeft geen humorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan rijdt er rechts ÉÉN auto met 95 en links een hele polonaise met 95.0000001.
Zei nog dat ik die boete prima vond als ze al die linksplakkers er dan ook één gaven. Maar nee, ik moest niet zo grappig doen.
Wat nou GRAPPIG? Flikker op, ik was serieus.
Nee.. Zuid Holland wou nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoort Zuid-Holland daar niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |