SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Speciaal voor fruit die het vorige meisje niets vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lotje-Plusone op 30-09-2011 21:39:30 ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Waar ga je naar toe dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga echt een vette reis maken!
Ik ga naarrrrrr.....!quote:
Ken je bek niet verder open gast!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga naarrrrrr.....!
Japan, een maand rondreizen, dan naar nieuw zeeland een maand (zuiderlijk eiland, lekker veel bergen en lekker rondwandelen dus!), dan door naar de Cook eilanden om een drietal weekjes te chillenbillen, dan naar LA, vanwege overstap richting Juneau in Alaska hebben we nacht vrij dus gaan we maar gewoon hard stappen, en dan dus vanaf Juneau in vijf weken richting Vancouver rijden en vanaf daar weer nach hause!
En dit allemaal vanaf februari!
Jawel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ken je bek niet verder open gast!
Moi want, kan mijn ds toch meer dan 3 keer aan gaan.quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef koei het volgende:
Had ik hier btw al gemeld dat ik volgende week een privé date heb met mn bruiloftdate?Ben benieuwd of hij meer is dan enkel aardig gezelschap op een bruiloft!
Nou ja, das ook niet erg aardig.quote:
Ze had het toch niet gemeldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja, das ook niet erg aardig.
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloftquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloft
Haha zo erg ben ik nou ook weer niet.. of welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloft
Toch alleen andere kleuren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:55 schreef Poit het volgende:
Die Amerikaanse SNES controllers zijn echt stom.
Ja, lelijk toch..quote:
pc-gamingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt... BF 3-Béta gedownload, geinstalleerd en nu krijg ik geen enkel potje BF 3 aan de gang met die irritante kut browser...
Fruit! Heb je al met Inistrad gespeeld? Heb gisteren een potje boosterdraft gedaan. Vind het best een leuke setquote:
Heb hem op de PC ook nog niwet aan het werk gekregen, crasht iedere keer als ik een game opstartquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt... BF 3-Béta gedownload, geinstalleerd en nu krijg ik geen enkel potje BF 3 aan de gang met die irritante kut browser...
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Hier af en toe wel vage dingen, maar ik kan wel gewoon spelenquote:
Dude, ga anders zelf ff lachen ofzo, jezus, beetje mijn lachej stelenquote:
Dude, ga anders zelf ff lachen ofzo, jezus, beetje mijn lachej stelenquote:
quote:
quote:
BURN!quote:
We zijn lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens doe eens lief tegen elkaar.
BF3BITCHESSSquote:
Speel je op de pc? Dit is een vroege build. Daarnaast zijn de "ultra" setting in de beta, medium in de final version.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm. Geloof dat ik de mp van bfbc2 prettiger vind dan bf3. Ziet er ook niet echt veel beter uit..
360...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Dit is een vroege build. Daarnaast zijn de "ultra" setting in de beta, medium in de final version.
Al wat games op het oog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo naar gamemania kijken voor wat nieuwe games
360quote:
nou heb uncharted 1 en 2 nu onderweg, en verder even rondkijken eigenlijkquote:
Ik vind hem voorlopig ook nog niet geweldig, zit eraan te twijfelen m'n pre-order te cancellen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm. Geloof dat ik de mp van bfbc2 prettiger vind dan bf3. Ziet er ook niet echt veel beter uit..
cadeautjes voor mij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo naar gamemania kijken voor wat nieuwe games
ja het is nog strontbuggy allemaal. ben er ook niet zo over te spreken (quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind hem voorlopig ook nog niet geweldig, zit eraan te twijfelen m'n pre-order te cancellen...
Maar eerst nog wat meer spelen voor ik dat doe, het zazl vast een stuk leuker zijn met een groepjes vrienden.
Wel iets irritants: waarom de fuck kan ik niemand muten. Ik had gisteren iemand in m'n team die z'n speakers te hard had staan waardoor ik continu zijn geknal hoordde met fucking lage microfoonkwaliteit, maar standaard staat voice zo hard dat ik mijn eigen geluid amper meer hoorde. Leuk! En geen manier gevonden om hem te muten!
Kijk gewoon naar Halo en neem die quickmute manier van hun over, dat je via het scorebord meteen iedereen de bek kan snoeren die irritant doet.
En nog een pet peeve: waarom de fuck kan ik niet in het menu komen als ik niet gespawned ben? Fucking retarded, juist als je dood bent ga je met je opties kloten (en proberen mensen te muten), niet als je gespawned bent, dan moet je rapen...!
Uncharted delen zijn zeker vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou heb uncharted 1 en 2 nu onderweg, en verder even rondkijken eigenlijkwil wel wat leuke nieuwe games hebben voor als ik te moe ben om weg te gaan
oh en misschien een ipadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Uncharted delen zijn zeker vetmoet ze zelf nog uitspelen
Die hebben ze niet bij de gamemania hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh en misschien een ipad
zou er een van het werk krijgen, maar krijg nu te horen dat ik hem misschien moet delen met een collega, dus dat is niet handig als ik mijn prive agenda er ook in heb staan
wel bij de apple store daar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de gamemania hoor
Doe mij dat werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh en misschien een ipad
zou er een van het werk krijgen, maar krijg nu te horen dat ik hem misschien moet delen met een collega, dus dat is niet handig als ik mijn prive agenda er ook in heb staan
Een ipad delen met iemandquote:
ipad is tofquote:
ja, inderdaad. ik denk dat dit de reden is waarom Caspian Border 'compleet' is. veel te veel bugs. Ben allang blij dat hij wérkt though. en na een 11.9 update in je catalyst is ie al wat speelbaarder, maar wat een zware game is dat zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezxus wat zit de battlefield beta vol met bugs, het is amper mogelijk om een squad te maken en dan in één potje terecht te komen, laat staan dat je dan binnen de game nog steeds een squad bent.. zucht!
Thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Mday het volgende:
Eend, nog steeds problemen met de serverbrowser? er is een fix voor.
The Answer to the Battlefield 3 Alpha Issue
1) Goto the folder where Origin installed BF3 Beta (C:\Program Files (x86)\Origin Games\B¨¨ta Battlefield 3)
2) Rename the B¨¨ta Battlefield 3 folder to Beta Battlefield 3
3)Start regedit, browse to the following key :
HKEY LOCAL MACHINE\WoW6432Node\EA Games
Change the GDFBinary and Install Dir paths to C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3
4)Try to launch the game, the problem solved.
in dit geval is de "' hier een è van bèta, wat je moet veranderen in een normale e. waardeloze bug.
fixed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Mday het volgende:
Eend, nog steeds problemen met de serverbrowser? er is een fix voor.
Op deze site hebben ze de beste manier om je game-genot (mbt o.a. BF3 beta) te optimaliseren
Oke niets nieuws dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:49 schreef badboynova het volgende:
Pfffff moet ik straks naar de verjaardag van mijn schoonzus en zwager, hebben ze gekozen om een fout feest te houden.
Zie nu net eindelijk wat ik aan mag (vriendin heeft de iets uitgekozen voor mij)
ik ben de pimp vanavond![]()
Nu mag ik legaal bitch slaps uitdelenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu mag ik legaal bitch slaps uitdelen
quote:
En voorlopig weer genoeg te gamen en nerdstuff om mee te spelen?quote:
valt nog mee, bioshock gekocht! dus zo maar eens gamen, wou ik altijd nog doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef Solique het volgende:
[..]
En voorlopig weer genoeg te gamen en nerdstuff om mee te spelen?
of jezelf kunnen inhouden
Voorlopig weer genoeg te doen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
valt nog mee, bioshock gekocht! dus zo maar eens gamen, wou ik altijd nog doenen ik moet killzone ook nog steeds doen
en dan dus uncharted 1 en 2 die komen van de week
GEARS, HALO, FORZA!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit te denken om mijn xboxen op marktplaats te mikken, die dingen gebruk ik echt nooit meer ... zou ook niet weten welke games ik er op zou moeten spelen :x
heb k alle 3 niet, en ik vertik het ook eigenlijk om ze te kopen want die klote apparaten gaan steeds kapotquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GEARS, HALO, FORZA!!
Oh, en Psychonauts
Ok, dan PS3!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb k alle 3 niet, en ik vertik het ook eigenlijk om ze te kopen want die klote apparaten gaan steeds kapotgebruik niet vaak de xbox maar zit wle al aan de 2e omdat ik elke keer een rrod krijg
en die tweede begint ze nu ook steeds vaker te geven
ps3 en pc doen het nog wel allebeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ok, dan PS3!
Of je komt bij het Master Race en doet PC!
PCquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ps3 en pc doen het nog wel allebei
Geniet ervan, een van de tofste games van deze generatie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
bioshock eindelijk klaar met installeren
klein beetje, heb stukjes op de xbox gespeeld ik weet wel dat het over die meisjes gaat enzo, en ik weet helaas een stukje van het einde, maar ben gelukkig ook weer veel vergeten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geniet ervan, een van de tofste games van deze generatie!
Ben je trouwens al gespoiled qua verhaal?
Mooi, ik zou zeggen: probeer zoveel mogelijk spoiler-vrij te leven, dat is het leukst!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klein beetje, heb stukjes op de xbox gespeeld ik weet wel dat het over die meisjes gaat enzo, en ik weet helaas een stukje van het einde, maar ben gelukkig ook weer veel vergeten!
wou hem al een tijdje spelen
kan ieman het licht aandoen in bioshock? DONKERRRR!!
Hoi hier is handige harry, zo juist een defecte xbox ontvangen voor reparatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb k alle 3 niet, en ik vertik het ook eigenlijk om ze te kopen want die klote apparaten gaan steeds kapotgebruik niet vaak de xbox maar zit wle al aan de 2e omdat ik elke keer een rrod krijg
en die tweede begint ze nu ook steeds vaker te geven
Hoax je bent helemaal niet op de ps3quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
bioshock eindelijk klaar met installeren
oh ik ben altijd te ongeduldig om te rammen op inloggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoax je bent helemaal niet op de ps3
will do!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi, ik zou zeggen: probeer zoveel mogelijk spoiler-vrij te leven, dat is het leukst!
mijn eerste xbox360 is al 3x gesoldeerd dus dat is nu wel beetje over, die 2e begint nu ook steeds te hangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoi hier is handige harry, zo juist een defecte xbox ontvangen voor reparatie.
Laat m altijd automatisch inloggen, hoef ik er niet om te denken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik ben altijd te ongeduldig om te rammen op inloggenik heb gelijk game aangegooid
wat spank zegt. in alle opzichten. ge-wel-dig spel. laat je verrassen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik ben altijd te ongeduldig om te rammen op inloggenik heb gelijk game aangegooid
[..]
will do!
[..]
mijn eerste xbox360 is al 3x gesoldeerd dus dat is nu wel beetje over, die 2e begint nu ook steeds te hangenmaar is nog nooit gemaakt dus het zou nog wel kunnen ...
ja dat zou hij ook moeten doen maar doet ie niet altijd ofzeuquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Solique het volgende:
Maar even wat eten, is al 7 uur
[..]
Laat m altijd automatisch inloggen, hoef ik er niet om te denken.
tot nu toe erg leuk maar lastig soms dat het zo donker isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:13 schreef Mday het volgende:
[..]
wat spank zegt. in alle opzichten. ge-wel-dig spel. laat je verrassen, zou ik zeggen.
Lijkt me niet zo moeilijk Spanky!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Mijn fucking god, heb Battlefield eindelijk werkend op de PC (dankzij Mday's goede tips) en allejezus wat een ENORM verschil met de console-versies! Het ziet er écht zoveel beter uit, bijna niet te geloven!
JA NOU WIL IK EM OOK SPELEquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Mijn fucking god, heb Battlefield eindelijk werkend op de PC (dankzij Mday's goede tips) en allejezus wat een ENORM verschil met de console-versies! Het ziet er écht zoveel beter uit, bijna niet te geloven!
Je hebt net 5 games gekauftquote:
En dan heb je nu alleen nog maar Metro gespeeld! Caspian Border is echt tequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Jij mag alles!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben lang niet zo erg als de rest hier dus mag best!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Oja Spank!
Ik ga Earth Defence Force IA nu voor de 3de keer uitspelen
als je pc hem aankan zou ik hem daarvoor halen. 12 vs 12 max is gewoon geen Battlefield...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha enthousiast!
En Tain, ik zit wel echt te twijfelen om hem niet ook op de PC te halen, of om m'n 360 pre-order te cancellen
Probleem is wel dat m'n matti's met wie ik hem wil spelen hem allemaal op de 360 gaan halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:07 schreef Tain het volgende:
[..]
als je pc hem aankan zou ik hem daarvoor halen. 12 vs 12 max is gewoon geen Battlefield...
ik ga em denk ook op de pc doen, en wij zijn leukere mattiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Probleem is wel dat m'n matti's met wie ik hem wil spelen hem allemaal op de 360 gaan halen
Hij is ook gewoon echt goedquote:
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Jippie maandag naar de apple store in de pauze
Ik wil die nieuwe van Amazon...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iPad 2
net niet genoeg tijd voor gehad
Rustigquote:
Groeit je buikje al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig. Eten, werken, slapen. Veel slapen
.
Thanks for asking.
Hoe is het met jou?
Ja, ik heb al wel een serieuze 15 weken buikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Groeit je buikje al?![]()
Ja hier ook goed thanks
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
ik heb ook een bank-hang-avond want ik wil volgend weekend stappen en hou het niet elk weekend volquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik heb al wel een serieuze 15 weken buik. Heel apart.
Vanavond alleen Ik hou van Holland op het programma, en daarna slapen.
Jij?
Niks mis met bankhangen. Heerlijk zelfs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb ook een bank-hang-avond want ik wil volgend weekend stappen en hou het niet elk weekend vol
oooooh 15-weken-buik![]()
quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks mis met bankhangen. Heerlijk zelfs..
Ja! Precies.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaaheerlijk soms ... lekker serie aan of gamen
http://www.wehkamp.nl/gam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwLquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:31 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Gelijk 2 afleveringen van The Pacific gekeken.
Nu aan een bakkie koffie
Ik ga bf3 voor de pc halen.
Ken daar ook de meeste mensen voor.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/gam(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
cheap!
quote:
haha je klinkt als Postal Goldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel vreemd ingedeeld 1-5 en dan 6-7(1/2)quote:
Cool!quote:
ja daarom!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
[..]Ga m daar morgen bestellen, je krijgt er ook gelijk 2 DLC pakketten bij.
quote:
Jij gaat m ook kopen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
heel lang geleden dat ik een pc game gekocht hebde laatste was WoW
ja ik ga hem ook kopen en nee beta niet getestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat m ook kopen?
Heb je al de beta getest of dat nog niet?
ok, cool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik ga hem ook kopen en nee beta niet getest
yea is ook zo maar goed ... ik heb ZOOOOOOO'N zin in de gamequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, cool.
Beta is wel handig om te weten hoe het spel loopt, jammer alleen dat er nog zoveel mis mee is.
mmmm nee joh ik ben ook thuis hoor, moet volgende week vrijdag avond en zaterdag hele dag plus avond zuipen dus doe het nu ook rustig aan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn hier nog meer suffe mensen thuis op zaterdagavond? (niet dat jullie suf zijn maar ik voel me zo'n muts omdat ik nu het liefste in mn bedje zou duiken en fruit op een feestje is)
Check!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn hier nog meer suffe mensen thuis op zaterdagavond? (niet dat jullie suf zijn maar ik voel me zo'n muts omdat ik nu het liefste in mn bedje zou duiken en fruit op een feestje is)
Hier nog zo'n suf persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hier hetzelfde, wacht er ook al zo lang op en enorm veel zin in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
yea is ook zo maar goed ... ik heb ZOOOOOOO'N zin in de game![]()
![]()
het ziet er echt in de filmpjes freaking awesome uit!
Glas water graagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke gelukkig![]()
Nog iemand een kopje thee?
Ben je ook ziek?quote:
Hmm watertje svp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke gelukkig![]()
thee graaaaag!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke gelukkig![]()
Nog steeds brak in de rug..quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja hooor! Open even een brief van mijn zorgverzekering, vorige maand bloed laten prikken of ik even 80 euro wil betalen! Voor een beetje bloedprikken, ik het duidelijk het verkeerde beroep gekozen, 1/2 uurtje fysio is maar 28.50!
(of ja eigenlijk, 80 euro wordt deze week van je rekening geschreven)
damn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja hooor! Open even een brief van mijn zorgverzekering, vorige maand bloed laten prikken of ik even 80 euro wil betalen! Voor een beetje bloedprikken, ik het duidelijk het verkeerde beroep gekozen, 1/2 uurtje fysio is maar 28.50!
(of ja eigenlijk, 80 euro wordt deze week van je rekening geschreven)
bah zeker balen zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja het kutte is dat er nog zo'n brief aankomt omdat er niet goed geprikt was en ik 3 dagen later nog een keer moest prikken.
En ik moet over een week nog een keer omdat mijn kalium te laag was en ik dus weer gecontroleerd moet worden. Fijn dit, daar gaat mn euro stage vergoeding per dag.
Ja irritant zijn onverwachte rekeningen! Ik ben het net voor de zomer gewend om een shitload te moeten betalen voor mijn hooikoorts medicijnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bah zeker balen zeg
ik hou er gewoon altijd rekening mee dat ik in januari 170 euro extra moet betalen want met ziekenhuisbezoeken en medicijnen en alles zit ik daar toch altijd wel op, maar onverwachte rekeningen zijn
eerst rekeningen en dan shoppen iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja irritant zijn onverwachte rekeningen! Ik ben het net voor de zomer gewend om een shitload te moeten betalen voor mijn hooikoorts medicijnen.
Maar ik bedenk me net dat ik ook nog een allergietest gepland heb ik November, dus ik heb mijn asos.co.uk mandje maar weer leeg gemaakt. Geen schoenen voor Lotje
Nog 3/4 jaar en dan ben ik (hopelijk) klaar met studeren, dan is dat cheapass gedoe ook voorbij. Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst rekeningen en dan shoppen idd
naja komt wel weer goed meiske, de dagen van shoppen komen er nog genoeg
Jij ook al...quote:
Verstandig zijn wij trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst rekeningen en dan shoppen idd
naja komt wel weer goed meiske, de dagen van shoppen komen er nog genoeg
yeaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Verstandig zijn wij trouwens
quote:
lego indiana jones is niet zo tofquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog maar een kopje thee!
Lego indiana jones op de ds is echt heel lelijk btw!! Ik ga de psp versie maar een versieren dat zal er vast beter uitziet, daarnaast voegt de ds toch niets toe aangezien je het pennetje toch niet gebruikt.
Ik vind pirates de leukste!! Die jack loopt zooo grappig, moet elke keer lachen als ik hem zie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lego indiana jones is niet zo tof
batman en de eerste star wars zijn het leukst
quote:
Zou mooi wezen toch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
BF3 voor PC aan het dowlloaden..
Ben benieuwd of het PC-tje het trekt..
Hij is binnen..quote:
Dan speel je dus over een half uur ofzoquote:
Ja.. Eerste error al binnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan speel je dus over een half uur ofzo
ohja priates moet ik nog ff doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind pirates de leukste!! Die jack loopt zooo grappig, moet elke keer lachen als ik hem zie!
Ik wil batman ook nog spelen! maar star wars vind ik een beetje suf
en ga batman es doen ipv indiana, batman is zoveeeeeel leuker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind pirates de leukste!! Die jack loopt zooo grappig, moet elke keer lachen als ik hem zie!
Ik wil batman ook nog spelen! maar star wars vind ik een beetje suf
Ja maar die heb ik nog niet gedownload gekocht voor dsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ga batman es doen ipv indiana, batman is zoveeeeeel leuker!
Gelukkig heb ik nooit iets en kan ik max eigen risico doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damn!
ik krijg die brief latijd standaard in januari alik ben altijd gelijk door mijn hele eigen risico heen in de eerste maand
De beta is echt zo buggy niet normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja.. Eerste error al binnen![]()
Ik mis Steam
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff iemand zin om 2 vervelende vogels te adopteren? Ze zitten echt te kibbelen als een getrouwd stel.
Hmm, na het downloaden van de nvidia beta drivers loopt het behoorlijk prima.. Erg goed mag ik zelfs zeggen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
Nog geen enkele lego game gespeeld, wel demo's maar niet dat ik gelijk zeg dat wil ik spelen
[..]
De beta is echt zo buggy niet normaal.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, na het downloaden van de nvidia beta drivers loopt het behoorlijk prima.. Erg goed mag ik zelfs zeggen..
PC it is...quote:bedankt voor je bestelling
Ik heb maar een serie aangezet zodat ze tv kunnen kijken, dan houden ze hun snavel tenminste.quote:
quote:
quote:
quote:
Trusten Poitquote:
quote:
Neequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, gaat iedereen hier BF3 op de pc halen?!
Oh danquote:
Jij bent vroeg wakker, moet je werken?quote:
Lekker geslapen pop?quote:
Drie natuurlijke wekkers ;-)quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jij bent vroeg wakker, moet je werken?
2 kiddies en een puppy?quote:
Ja, heb fruit niet eens horen thuiskomen! Alleen maakte de vogels me al behoorlijk vroeg wakker.quote:
Oe netjes! Wel balen van de vogeltjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, heb fruit niet eens horen thuiskomen! Alleen maakte de vogels me al behoorlijk vroeg wakker.
Moet je even tante Shar gaan spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oe netjes! Wel balen van de vogeltjesmijn katten vonden het ook mooi geweest rond 9 uur en gingen in hun kamer spelen, maar moest er sowieso wel op tijd uit zo naar verjaardag neefje
Gaat gelukkig helemaal goed, hij hinkt nog wel maar dat is normaalquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet je even tante Shar gaan spelen![]()
Hoe is het nu met de poot van je kat?
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat gelukkig helemaal goed, hij hinkt nog wel maar dat is normaal
hij speelt weer veel met broertje dus ze zijn allebei blij
donderdag krijgt ze onderzoek en te horen of het nog geopereerd kan wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maar.... hoe gaat het met dat lieve snoezige teckeltje?
Ach arm beestje, geef m maar een flinke knuffel van me! (of is het zo'n eigenwijze die niet van knuffelen houdt? )quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
donderdag krijgt ze onderzoek en te horen of het nog geopereerd kan worden
knuffelen vind ze het bestequote:Op zondag 2 oktober 2011 09:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ach arm beestje, geef m maar een flinke knuffel van me! (of is het zo'n eigenwijze die niet van knuffelen houdt? )
Nohhh zo'n teckeltje wil ik later ook, maar alleen als ze graag knuffelen (want bij fruit thuis hebben ze er ook 1 maar die wil alleen maar met zijn bal spelen en niet knuffelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
knuffelen vind ze het beste
hoe gaat het op stage?
meeeeeh stagedipquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohhh zo'n teckeltje wil ik later ook, maar alleen als ze graag knuffelen (want bij fruit thuis hebben ze er ook 1 maar die wil alleen maar met zijn bal spelen en niet knuffelen)
Stage gaat op zich wel goed, maar heb even een stagedip. Komt wel goed als ik morgen beter ben ga ik er weer hard tegen aan, want over 2 weken krijg ik mijn eerste cijfer.
Nog 9 weken en daarna nog 15 weken op een ander stage adres.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meeeeeh stagediphoe lang moet je het nog vol houden?
beeeh moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik van al dat gedoe af benquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nog 9 weken en daarna nog 15 weken op een ander stage adres.
Kan ik me helemaal voorstellen,quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beeeh moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik van al dat gedoe af ben
pff, wat een gedoe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen,
Ik zit ook een beetje met de handen in het haar, ik moet nog 3 verslagen maken over ziektebeelden, een reflectieverslag schrijven, mijn logboek in orde maken, 8 behandelplannen schrijven en een onderwerp voor mijn scriptie bedenken.
En dan begint de hele rit over 2 weken weer want dan begint deel 2 van mijn stage.
Ja ik ook, want ik vertik het om het over te doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
[..]
pff, wat een gedoe.
Hoop voor je dat het allemaal toch goed komt.
Ja, dat is voldoendequote:Op zondag 2 oktober 2011 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik ook, want ik vertik het om het over te doen![]()
Maar goed, hopelijk weet ik er minimaal een 6 uit te persen dan heb ik deel alvast binnen.
Ja dat soort verslagen had k ook een hekel aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen,
Ik zit ook een beetje met de handen in het haar, ik moet nog 3 verslagen maken over ziektebeelden, een reflectieverslag schrijven, mijn logboek in orde maken, 8 behandelplannen schrijven en een onderwerp voor mijn scriptie bedenken.
En dan begint de hele rit over 2 weken weer want dan begint deel 2 van mijn stage.
Het wordt 25 graden! Waarom gaan jullie dan hutspot eten? (sowieso niet te eten trouwens)quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Fucking hell er komen 18 mensen hutspot eten!!!11
Bye babe!quote:
Niet met dit weerquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het wordt 25 graden! Waarom gaan jullie dan hutspot eten? (sowieso niet te eten trouwens)
Je vind deel 1 zo lekker spelenquote:
Succesquote:
Het is drie oktober, dus hutspot!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het wordt 25 graden! Waarom gaan jullie dan hutspot eten? (sowieso niet te eten trouwens)
Eerste zondag oktober hutspot?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is drie oktober, dus hutspot!
(traditie in Leiden voor de mensen die het niet weten)
Allemaal met fakkels en hooivorken op zoek naar de neger?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef badboynova het volgende:
Damm wat een dorp hier, er is een moord gepleegd en mensen maken er gelijk een dagje uit van
Er woont maar 1 neger hier, en jammer genoeg ben ik datquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Allemaal met fakkels en hooivorken op zoek naar de neger?
Daarom.. Kan niet anders dan onheil betekenenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Er woont maar 1 neger hier, en jammer genoeg ben ik dat![]()
http://www.3october.nl/default.asp?id=792quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Eerste zondag oktober hutspot?
Hoeveel kilo uien, piepers, wortel en verse worst heb je dan wel niet?
quote:In de nacht van 2 op 3 oktober 1574 stort een deel van de verzwakte stadsmuur bij de Koepoort met groot lawaai in.
De Spanjaarden, een uitval en het opkomend water vrezend, vluchten in paniek. De bevolking kan het nog niet geloven. Een kleine jongen, Cornelis Joppensz, sluipt naar de Lammenschans en vindt deze inderdaad verlaten. De belegeraars moeten zeer overhaast zijn vertrokken want in de schans staat nog een klaargemaakte maaltijd van wortelen, uien, vlees en pastinaken op het vuur, die "hutspot" genoemd zal worden.
Ik spoil niets maar het zijn geweldige gevechtenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand Darks souls kopen voor een tientje?
Ja jij zegt net ik hoef niet meer verkoop maar voor een tientje.quote:
Jammer dat het dit jaar op maandag valt...quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is drie oktober, dus hutspot!
(traditie in Leiden voor de mensen die het niet weten)
ik ga hem ook kopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Aan de facepalm te zien, lukt het niet echt aardig
kicke hequote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Poit!
Eerste match zit er op... Wat een slachtveld!
Jatoch! Struve is koning! Saaie eerste ronde naar ineen finishquote:
Omnomnomquote:
Oh daar heb ik ook zin in! In die m&m's uit de blauwe zak.quote:
i haz them!quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook zin in! In die m&m's uit de blauwe zak.
Krijg gelijk trekquote:
quote:
Oeh m&m's en Shar als gezelschap, zeer verleidelijkquote:
Golden comboquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh m&m's en Shar als gezelschap, zeer verleidelijk
Hoe weet jij dat? Jij durft nooit te gaanquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh m&m's en Shar als gezelschap, zeer verleidelijk
Ik kan dromenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij durft nooit te gaan
Het is dat je niet in de buurt woont, anders had ik voor de deur gestaanquote:
Nooohhquote:
quote:
jaaaa jammmerquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is dat je niet in de buurt woont, anders had ik voor de deur gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |