SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Speciaal voor fruit die het vorige meisje niets vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lotje-Plusone op 30-09-2011 21:39:30 ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Waar ga je naar toe dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga echt een vette reis maken!
Ik ga naarrrrrr.....!quote:
Ken je bek niet verder open gast!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga naarrrrrr.....!
Japan, een maand rondreizen, dan naar nieuw zeeland een maand (zuiderlijk eiland, lekker veel bergen en lekker rondwandelen dus!), dan door naar de Cook eilanden om een drietal weekjes te chillenbillen, dan naar LA, vanwege overstap richting Juneau in Alaska hebben we nacht vrij dus gaan we maar gewoon hard stappen, en dan dus vanaf Juneau in vijf weken richting Vancouver rijden en vanaf daar weer nach hause!
En dit allemaal vanaf februari!
Jawel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ken je bek niet verder open gast!
Moi want, kan mijn ds toch meer dan 3 keer aan gaan.quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef koei het volgende:
Had ik hier btw al gemeld dat ik volgende week een privé date heb met mn bruiloftdate?Ben benieuwd of hij meer is dan enkel aardig gezelschap op een bruiloft!
Nou ja, das ook niet erg aardig.quote:
Ze had het toch niet gemeldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja, das ook niet erg aardig.
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloftquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloft
Haha zo erg ben ik nou ook weer niet.. of welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je nee zei op het feit of hij misschien meer zou zijn dan alleen een goed gezelschap op een bruiloft
Toch alleen andere kleuren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:55 schreef Poit het volgende:
Die Amerikaanse SNES controllers zijn echt stom.
Ja, lelijk toch..quote:
pc-gamingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt... BF 3-Béta gedownload, geinstalleerd en nu krijg ik geen enkel potje BF 3 aan de gang met die irritante kut browser...
Fruit! Heb je al met Inistrad gespeeld? Heb gisteren een potje boosterdraft gedaan. Vind het best een leuke setquote:
Heb hem op de PC ook nog niwet aan het werk gekregen, crasht iedere keer als ik een game opstartquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Echt... BF 3-Béta gedownload, geinstalleerd en nu krijg ik geen enkel potje BF 3 aan de gang met die irritante kut browser...
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
Hier af en toe wel vage dingen, maar ik kan wel gewoon spelenquote:
Dude, ga anders zelf ff lachen ofzo, jezus, beetje mijn lachej stelenquote:
Dude, ga anders zelf ff lachen ofzo, jezus, beetje mijn lachej stelenquote:
quote:
quote:
BURN!quote:
We zijn lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens doe eens lief tegen elkaar.
BF3BITCHESSSquote:
Speel je op de pc? Dit is een vroege build. Daarnaast zijn de "ultra" setting in de beta, medium in de final version.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm. Geloof dat ik de mp van bfbc2 prettiger vind dan bf3. Ziet er ook niet echt veel beter uit..
360...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Dit is een vroege build. Daarnaast zijn de "ultra" setting in de beta, medium in de final version.
Al wat games op het oog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo naar gamemania kijken voor wat nieuwe games
360quote:
nou heb uncharted 1 en 2 nu onderweg, en verder even rondkijken eigenlijkquote:
Ik vind hem voorlopig ook nog niet geweldig, zit eraan te twijfelen m'n pre-order te cancellen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef Reintji het volgende:
Hmm. Geloof dat ik de mp van bfbc2 prettiger vind dan bf3. Ziet er ook niet echt veel beter uit..
cadeautjes voor mij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zo naar gamemania kijken voor wat nieuwe games
ja het is nog strontbuggy allemaal. ben er ook niet zo over te spreken (quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind hem voorlopig ook nog niet geweldig, zit eraan te twijfelen m'n pre-order te cancellen...
Maar eerst nog wat meer spelen voor ik dat doe, het zazl vast een stuk leuker zijn met een groepjes vrienden.
Wel iets irritants: waarom de fuck kan ik niemand muten. Ik had gisteren iemand in m'n team die z'n speakers te hard had staan waardoor ik continu zijn geknal hoordde met fucking lage microfoonkwaliteit, maar standaard staat voice zo hard dat ik mijn eigen geluid amper meer hoorde. Leuk! En geen manier gevonden om hem te muten!
Kijk gewoon naar Halo en neem die quickmute manier van hun over, dat je via het scorebord meteen iedereen de bek kan snoeren die irritant doet.
En nog een pet peeve: waarom de fuck kan ik niet in het menu komen als ik niet gespawned ben? Fucking retarded, juist als je dood bent ga je met je opties kloten (en proberen mensen te muten), niet als je gespawned bent, dan moet je rapen...!
Uncharted delen zijn zeker vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou heb uncharted 1 en 2 nu onderweg, en verder even rondkijken eigenlijkwil wel wat leuke nieuwe games hebben voor als ik te moe ben om weg te gaan
oh en misschien een ipadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Uncharted delen zijn zeker vetmoet ze zelf nog uitspelen
Die hebben ze niet bij de gamemania hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh en misschien een ipad
zou er een van het werk krijgen, maar krijg nu te horen dat ik hem misschien moet delen met een collega, dus dat is niet handig als ik mijn prive agenda er ook in heb staan
wel bij de apple store daar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de gamemania hoor
Doe mij dat werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh en misschien een ipad
zou er een van het werk krijgen, maar krijg nu te horen dat ik hem misschien moet delen met een collega, dus dat is niet handig als ik mijn prive agenda er ook in heb staan
Een ipad delen met iemandquote:
ipad is tofquote:
ja, inderdaad. ik denk dat dit de reden is waarom Caspian Border 'compleet' is. veel te veel bugs. Ben allang blij dat hij wérkt though. en na een 11.9 update in je catalyst is ie al wat speelbaarder, maar wat een zware game is dat zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezxus wat zit de battlefield beta vol met bugs, het is amper mogelijk om een squad te maken en dan in één potje terecht te komen, laat staan dat je dan binnen de game nog steeds een squad bent.. zucht!
Thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Mday het volgende:
Eend, nog steeds problemen met de serverbrowser? er is een fix voor.
The Answer to the Battlefield 3 Alpha Issue
1) Goto the folder where Origin installed BF3 Beta (C:\Program Files (x86)\Origin Games\B¨¨ta Battlefield 3)
2) Rename the B¨¨ta Battlefield 3 folder to Beta Battlefield 3
3)Start regedit, browse to the following key :
HKEY LOCAL MACHINE\WoW6432Node\EA Games
Change the GDFBinary and Install Dir paths to C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3
4)Try to launch the game, the problem solved.
in dit geval is de "' hier een è van bèta, wat je moet veranderen in een normale e. waardeloze bug.
fixed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Mday het volgende:
Eend, nog steeds problemen met de serverbrowser? er is een fix voor.
Op deze site hebben ze de beste manier om je game-genot (mbt o.a. BF3 beta) te optimaliseren
Oke niets nieuws dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:49 schreef badboynova het volgende:
Pfffff moet ik straks naar de verjaardag van mijn schoonzus en zwager, hebben ze gekozen om een fout feest te houden.
Zie nu net eindelijk wat ik aan mag (vriendin heeft de iets uitgekozen voor mij)
ik ben de pimp vanavond![]()
Nu mag ik legaal bitch slaps uitdelenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu mag ik legaal bitch slaps uitdelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |