waar staat het tafeltje dan op? Op de bank dus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit op de bank en dat tafeltje staat voor me met de laptop erop, hardstikke handig.
Nee op de grond voor me. Het is heel laag (wel verstelbaar).quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar staat het tafeltje dan op? Op de bank dus?![]()
Enne deze broer van Lisa kan goed zingen, maar hij knalt er echt niet uit ofzo vind ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Of een onbeperkt bellen abonnement van het een of ander.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net die regel onderaan weghalen
aah ok dan begrijp ik umquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee op de grond voor me. Het is heel laag (wel verstelbaar).
Zei Angelaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef Injetta het volgende:
Hoe weet Simon dat hij de broer van.. is?
Simon kent Lisa, dat werd in het voorstukje ook al duidelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef Injetta het volgende:
Goede vraagquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef Injetta het volgende:
Ik dacht dat Simon het het eerste zei en Angela toen erbij aansloot.quote:
Oooh okquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik dacht dat Simon het het eerste zei en Angela toen erbij aansloot.
Oh ja ik snap hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo ding van de kruidvat waar mijn laptop op staat, en die plank met kussen ligt op mijn schootSnap je?
Daar voorspel ik ook een scheiding!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoezo, Tanja Jess was er vorige week toch ook niet bij?
Als je gegarandeerd wil winnen daar, roep je wat over pasta. Dan komt Marco klaar.quote:
Ik heb zo'n ding van de praxis waar mijn laptop op staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo ding van de kruidvat waar mijn laptop op staat, en die plank met kussen ligt op mijn schootSnap je?
Ok, dan kennen ze elkaar dus...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Simon kent Lisa, dat werd in het voorstukje ook al duidelijk.
Het pizzalied zingen misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd wil winnen daar, roep je wat over pasta. Dan komt Marco klaar.
quote:
Haha, zo wilde ik laatst bijna een nieuwe dvd-speler aanschaffen, vanwege wel beeld maar geen geluid. stekker zat er half in.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
Note to self: wasrek niet zo hard achter mn tvmeubel neerzetten. Continue ruis lijkt nu weg te zijn nu de stekker weer goed in mn tv zit
.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd wil winnen daar, roep je wat over pasta. Dan komt Marco klaar.
Hehehequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, zo wilde ik laatst bijna een nieuwe dvd-speler aanschaffen, vanwege wel beeld maar geen geluid. stekker zat er half in.
ze lijkt begin 40 ofzoquote:
Leek me ook, maar ik dacht dat ik 34 zag staanquote:
Dat las ik in eerste instantie ookquote:
ze lijkt zeker ouder dan 34 jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leek me ook, maar ik dacht dat ik 34 zag staan![]()
Oude kop
Anders ik welquote:
Met maar 5 postsquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
StarMaker: Anuschka
Ze heeft nog een topic
Die hield het ook niet lang vol.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
StarMaker: Anuschka
Ze heeft nog een topic
Als ze haar maar niet met zichzelf vergelijkt, dan kan het nog wel eens hoog uitvallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mij benieuwen wat Angela schat
Een cd? Meer de cd toch. Of zijn er meer dan een?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Maar zij zat toch niet in de uiteindelijke groep k-otic?
Ik heb ook een cd
Zij heeft echt niet in K-Otic gezetenquote:
Ze is afvallerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij heeft echt niet in K-Otic gezetenIk was fan van K-Otic
De groep bestond uit Rachel Kramer, Bouchra Tjon Pong Fong, Anna Speller, Sita Vermeulen, Bart Voncken, Stefan de Roon en Martijn Terporten.
Geen Anouscka of zoiets
Ik dacht dat K-Otic iedereen van Starmaker wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij heeft echt niet in K-Otic gezetenIk was fan van K-Otic
De groep bestond uit Rachel Kramer, Bouchra Tjon Pong Fong, Anna Speller, Sita Vermeulen, Bart Voncken, Stefan de Roon en Martijn Terporten.
Geen Anouscka of zoiets
Nee, kloptquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een cd? Meer de cd toch. Of zijn er meer dan een?
ja maar Roel heeft wel Guyquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
Anders heeft Roel straks helemaal geen kandidaten
Was toch zo'n huis waarbij mensen afvielen ook?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat K-Otic iedereen van Starmaker was
Ja, hij gaat het ver schoppenquote:
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat K-Otic iedereen van Starmaker was
Dat was Starmaker jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was toch zo'n huis waarbij mensen afvielen ook?
denk het ook. Bij mij staat hij tot nu toe iig op 1quote:
Je had toen volgens mij nog een tweede serie met een andere naam daarvan. Maar dat was volgens mij geflopt.quote:
Nee joh!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Kinga het volgende:
Jawel, zij is wel te zien in de videoclip van Damn i think i love you. Check YT maar.
Popstars the Battle? ofzoiets?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je had toen volgens mij nog een tweede serie met een andere naam daarvan. Maar dat was volgens mij geflopt.
maar dat nummer was van Starmaker en niet van K-oticquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Kinga het volgende:
Jawel, zij is wel te zien in de videoclip van Damn i think i love you. Check YT maar.
Jawel, maar dacht dat Damn I think I love you van K-Otic wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was toch zo'n huis waarbij mensen afvielen ook?
Zou kunnen jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Popstars the Battle? ofzoiets?
Nee joh, hij rijdt straks gewoon nog een rondje voor een drive-by-shooting. Perfecte look.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:52 schreef MissJ het volgende:
omg wat is dit voor een foute look zeg
Waar ben je aan t adopteren dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb ACE maar op de gok geadopteerd, zul je zien, wordt hij niet gekozen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, hij rijdt straks gewoon nog een rondje voor een drive-by-shooting. Perfecte look.
quote:Op de single doen niet alleen de leden van K-otic mee, maar ook enkele andere Starmakerbewoners die de band niet haalden. Dit waren Anuschka, Hessel, Lieke, Mendy en Ruben.
Je hoorde N of S ook zeggen: "Ze lachen allemaal"quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Draai je om staat daar een voormalig bendelid. Met zijn vaatdoekje om zunne kop.
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef L0t.. het volgende:
Hoe kun je hier nou niet voor drukken en voor die muts van net wel
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef L0t.. het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef L0t.. het volgende:
Nee je bent niet gekquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Livra het volgende:
Toch 100 keer beter dan die Anouschka of ben ik nou gek?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Livra het volgende:
Lijkt me zo'n type die het op z'n vrouw afreageert.
whahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Livra het volgende:
Lijkt me zo'n type die het op z'n vrouw afreageert.
Misschien was deze opname wel voor het optreden van Charly?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Misschien teveel vergeleken met Charly in plaats van gewoon naar hem te luisteren?
Toch miste ik bij charly de soul.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef MissJ het volgende:
ok ik hoor het nu al, Charly zong dit beter.
Mjah dat kan inderdaad, maar dan nog was hij beter dan Anouschka.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien was deze opname wel voor het optreden van Charly?
echt hequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Hoe kun je op je 18de nou al voor de klas staan?
OF is ze vrijwilliger bij de peuterspeelzaal ofzo?
ja eigenlijk is het gewoon die andere paboquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het gewoon die andere paboZe versprak zich en wist het nog net ff recht te breiden
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even voor de dames. Al je in de A-cup mee doet qua bh-maat dat is als voetballen bij de f-jes. Leuk en schattig om te zien, maar een prof ga je nooit worden.
Zonen zitten er met hun neus midden inquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja lekker voorbeeld. Je dochter zal er bij in de klas zitten zeg...
Vond het ook matigquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Huh dat is snel. Was dat nou zo goed? Ik vind het wel meevallen.
Oow, dat verklaart veel inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het gewoon die andere paboZe versprak zich en wist het nog net ff recht te breiden
dus ditquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef L0t.. het volgende:
Leuk meisje maar vind de zang nou niet echt bijzonder..
Ligt eraan wat de gemiddelde leeftijd in de klas is. Als je voor mij bij de klas zou komen staan, had het mij absoluut niets uitgemaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
Als ik zo voor de klas ging staan werd ik gewoon met terugwerkende kracht ontslagen.
Maargoed, ik heb dan ook cup minB, dus misschien dat het daar aan zou liggen.
Tien jaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de gemiddelde leeftijd in de klas is. Als je voor mij bij de klas zou komen staan, had het mij absoluut niets uitgemaakt.
Lena is veel knapperquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Een soort Lena van het Songfestival type. Niet mijn type.
MinB? Is dat net zoiets als net niet voldoende?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
Als ik zo voor de klas ging staan werd ik gewoon met terugwerkende kracht ontslagen.
Die kunnen daar best tegen. Ze hebben op die leefitjd al seksuele voorlichting nodig.quote:
minB?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon zoals het is. Iets meer dan 2 ruggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MinB? Is dat net zoiets als net niet voldoende?
Net als drugs!quote:
Je zou ze de Coster moeten geven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vergeet het nooit meer, op de middelbare hdden we een invalster met z'n decolete en nagels van 20 cm ofzo.
2 mavo was het. Mijn jongensklasgenoten hadden allemaal een stijve piemel. Ze viel in bij biologie.
En iedereen vroeg dus om sexuele voorlichting.![]()
Mevrouw Coster, heette ze.
Geen dramaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Apotheose het volgende:
17... Ik zat te wachten op Angela maar die hield zich in dit keer
Triest idd, alhoewel wel enigszins voorstelbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu gaat het alsnog om het uiterlijk.
Zodra er omgedraaid is wordt er gejuichd omdat de kandidaat knap is
Dat vind ik ook echt wel een beetje jammer, ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu gaat het alsnog om het uiterlijk.
Zodra er omgedraaid is wordt er gejuichd omdat de kandidaat knap is
Theezakjes van een B merk dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh, het is gewoon niet meer wat het was na 2 kinderen borstvoeding én wat kilos minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |