abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102560804

https://apps.facebook.com/meetnewwpdemo/

Mango is inmiddels uit voor de bestaande Windows phone 7 toestellen. Binnenkort komen de nieuwe toestellen op de markt waarop Mango is voorgeïnstalleerd. Deze hebben als extra opties o.a. front facing camera voor videobellen en internet sharing.
pi_102560964
Hallon.

Het zuigt dat WP7 geen multitasking heeft. Tenminste, ik wil mijn openstaande/recent gebruikte apps gemakkelijk zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 20:35:13 ]
pi_102561146
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef zarGon het volgende:
Hallon.

Het zuigt dat WP7 geen multitasking heeft. Tenminste, ik wil mijn openstaande/recent gebruikte apps gemakkelijk zien.
:? back toets ingedrukt houden

nu alleen nog wat meer apps die background tasks e.d. ondersteunen.
pi_102561753
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

:? back toets ingedrukt houden
:D. Thanks, dat wist ik niet.
pi_102564930
Ik vind de nieuwe Groups functie erg handig, mensen lekker op de homescreen bundelen.
pi_102566505
is de update al uit dan? als ik zoek naar updates krijg ik niks gevonden.

heb htc pro 7 (7392)
pi_102567780
Heb je een provider branded toestel?
pi_102567815

No?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102567893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
is de update al uit dan? als ik zoek naar updates krijg ik niks gevonden.

heb htc pro 7 (7392)
het schijnt wel eens te willen werken als je zoekt naar updates en dan je netwerkverbinding verbreekt en weer aansluit.

http://www.wpcentral.com/(...)hrough-zune-software
pi_102567920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik vind de nieuwe Groups functie erg handig, mensen lekker op de homescreen bundelen.
yep, lijkt me ook handig voor m'n vader die binnenkort een phone 7 aanschaft. de hele familie toegankelijk vanaf het homescreen.
pi_102568732
Hij is nu als goed is aan het updaten, hoop dus dat het gelukt is dadelijk!
pi_102568754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

No?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze gebruikt de Windows Phone blog:

pi_102568817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef YuriGagarin het volgende:
Heb je een provider branded toestel?
wat is dat ? :P

maar hij is nu bezig met updaten
pi_102568838
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

wat is dat ? :P

maar hij is nu bezig met updaten
Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.
pi_102568871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.
haha, hoop het ook. Is het zelfde msn? :P
Ik denk dat ik al blij ben omdat je kan whatsappen haha! :)
pi_102568926
krijg foutcode

801812C1 , dit gebeurt wanneer ik mijn pincode moet invullen iemand een idee?
pi_102569058
dankje, even de site vertalen naar nederlands. mijn engels is niet goed
pi_102569111
Even kijken of ik wat in het Nederlands voor je kan vinden.
Het zit je ook nooit mee he.
pi_102569238
is lief van je, maar ben het al aan het uitvogelen, snap het redelijk. Ik zal laten weten als het weer niet lukt ;-)
Ach gelukkig zijn er lieve fokkers d ie mij zo lief nu nog willen helpen O+

Vind ik erg fijn! Thanks!
pi_102569349
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Deze gebruikt de Windows Phone blog:

[ afbeelding ]
En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?

Zo ja:

Ik heb een hekel aan korrelige UI's. :@.
pi_102569420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?

Zo ja:
[ afbeelding ]

Ik heb een hekel aan korrelige UI's. :@.
:D *O*
pi_102569521
en hij is weer bezig met updaten. Spannend, hopen dat hij nu wel voorbij stap 6 komt..
pi_102570429
Zouden in de toekomst applicaties van derden ook in de messaging hub kunnen? Zou echt tof zijn om ook whatsapp berichten te kunnen versturen vanuit de messaging hub.
pi_102570816
Hadden jullie ook aanvullende updates?

wat duren die lang.
is nu pas bij 2/9 en pas op 1procent...
pi_102570897
of moet ik nu pincode invoeren? hij gaat niet meer verder namelijk..
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 01:18:25 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102573970

Hebben jullie dat ook?
2000 light years from home
pi_102574586
Hoi even een korte reactie. Tis gelukt! Jammer dat je de kleuren thema nog steeds amper kan aanpassen, maar helaas.

Voor rest ga ik morgen alles uitzoeken.
In ieder geval werkt internet nu vele malen fijner.

Zijn er dingen die ik echt niet moet missen nu ik de update heb gedaan?
pi_102575826
Ik kan mijn whatsapp niet gebruiken als ik met toetsenbord wilt ypen. Het scherm draait dan niet mee? weet iemand hier iets van?

Verder nog even uitzoeken hoe ik ingelogd blijf op fok want hij logt me gewoon steeds weer uit.

Blij dat je eindelijk in landscape mode ook fatsoenlijk kan internetten

[ Bericht 46% gewijzigd door koekjesmonsterrr op 01-10-2011 07:26:31 ]
pi_102575838
En het zelfde probleem als k bij kikmessenger heb. Dan krijg je een bericht op whatsapp, wsil je het openen toont hij he tnieuwe bericht niet. En blijf het raar vinden dat het scherm van whatsapp niet draait als je met toetsenbord typt
pi_102575938
misschien dat whatsapp nog met wat performance updates komt en landscape mogelijkheden, hou de updates voor die app in de gaten zou ik zeggen.
pi_102575942
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:26 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien dat whatsapp nog met wat performance updates komt en landscape mogelijkheden, hou de updates voor die app in de gaten zou ik zeggen.
Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:28:25 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_102575944
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Merkie het volgende:

Hebben jullie dat ook?
Nee. Jij wel dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_102575945
En wat ben ik blij, telefoon was al snel. Nu nog veel sneller door update! Ik ben blij, ondanks dat het tot half 2 snachts heeft geduurd
pi_102575946
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?
die van mij is alleen touch, maar het is bekend dat whatsapp nog geen landscape ondersteunt, als ik m'n telefoon kantel gebeurt er ook niks bij whatsapp, terwijl andere apps zoals internet explorer dat wel doen. dus het is een limitatie in de huidige versie van whatsapp.
pi_102575954
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Merkie het volgende:

Hebben jullie dat ook?
wat is nou de bug eigenljk ? kan zo snel niet zien wat er mis is ?

ik ervaar in ieder geval geen bugs bij unlocken op m'n Omnia.
pi_102575961
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?

Ik heb dit ook deels. Ik unlock hem, krijg eerst mijn afbeelding,screensaver en daarna de tijd te zien. Maar dat zie ik niet als probleem ofzo. Vind het niet storend.

Okee dan whatsapp ik gewoon met touch!
Ik heb me geen idee wat ik allemaal kan uitzoeken wat ik nog meer kan
pi_102575969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?

Ik heb dit ook deels. Ik unlock hem, krijg eerst mijn afbeelding,screensaver en daarna de tijd te zien. Maar dat zie ik niet als probleem ofzo. Vind het niet storend.

Okee dan whatsapp ik gewoon met touch!
Ik heb me geen idee wat ik allemaal kan uitzoeken wat ik nog meer kan
geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
welke hardware hebben jullie ?
pi_102576270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
Hoe kom ik erachter welke ik heb
pi_102576743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 08:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Hoe kom ik erachter welke ik heb
settings, about

en misschien staat het type (of merk in ieder geval) op de telefoon.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:34:43 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102577437
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee. Jij wel dan?
Heb het filmpje zelf gemaakt, dus ja :6 .
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem lockte ;( .
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Trophy met Mango.
pi_102577506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef Merkie het volgende:

Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem lockte ;( .

Trophy met Mango.
lijkt me dan iets van de Trophy
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:10:31 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_102578191
Meest kutte van de Omnia 7: de touch-gevoelige back- en search-knoppen.

Met name de search knop raak ik 10x per dag aan terwijl ik dat helemaal niet wil.
Confidence through competence
pi_102580259
Dat is het probleem met bijna alle touchscreen knopjes.
pi_102582948
http://www.forbes.com/sit(...)-third-of-htc-sales/

30 procent van alle HTC verkopen zijn Windows Phone. Ik denk dat het wel goed gaat komen met WP.
pi_102583024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Meest kutte van de Omnia 7: de touch-gevoelige back- en search-knoppen.

Met name de search knop raak ik 10x per dag aan terwijl ik dat helemaal niet wil.
heb er vooral last van als ik m'n telefoon even anders moet vastpakken omdat ik met iets anders bezig ben zoals een boodschappentas of m'n dochter optillen. Bij normaal gebruik heb ik er weinig last van, zeker na de firmware update van Samsung een paar maanden geleden.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:08:38 #47
55709 Stereotomy
pi_102589824
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:44 schreef YuriGagarin het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)-third-of-htc-sales/

30 procent van alle HTC verkopen zijn Windows Phone. Ik denk dat het wel goed gaat komen met WP.
Denk dat hij verkeerd gequote is of dat het alleen om HTC in Singapore gaat.
pi_102606308
Geeft hij bij jullie een melding weer als je een reactie op whatsapp hebt?

Bij mij niet en dan open ik zelf whatsapp en zie ik dus dat ik een bericht gemist hebt gisteren
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:13:56 #49
55709 Stereotomy
pi_102606365
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Geeft hij bij jullie een melding weer als je een reactie op whatsapp hebt?

Bij mij niet en dan open ik zelf whatsapp en zie ik dus dat ik een bericht gemist hebt gisteren
Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.

Vind het overigens enorm prut dat Microsoft niet qua interface heeft gestandardiseerd hoe nummers op een tile moeten worden weergegeven. Whatsapp heeft een zwart bolletje met witte cijfers, Facebook een rood bolletje. Heel slordig.
pi_102606752
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.

Vind het overigens enorm prut dat Microsoft niet qua interface heeft gestandardiseerd hoe nummers op een tile moeten worden weergegeven. Whatsapp heeft een zwart bolletje met witte cijfers, Facebook een rood bolletje. Heel slordig.
Waar kun je dat instellen dan?
Ik kan echt niet vinden waar ik wat in kan stellen namelijk?

wie weet of het in te stellen valt dat wanneer je bij een forum op laatst bericht drukt dat hij dan ook naar onderaan de pagina gaat? Dat was eerst wel, maar nu niet meer
pi_102608153
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Waar kun je dat instellen dan?
Ik kan echt niet vinden waar ik wat in kan stellen namelijk?
settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
pi_102608735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
pi_102608852
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
pi_102609138
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
ahh pff heb ik dus weer...
blij dat ik whatsapp heb, maar ie9 werkt niet fijn als je steeds bij forums moeilijk moet doen om naar beneden te scrollen, normaal ging tie gewoon naar het einde van de pagina als ik op laatst geschreven reactie drukte.
pi_102609686
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
pi_102609735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
Ja hiervoor werkte het wel altijd bij mij
pi_102609788
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
pi_102609840
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
pi_102609874
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
pi_102609948
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
Oh, ik heb gewoon de mobiele versie dus dat weet ik niet zo goed. Dus dan zou hij bij mij juist wel normaal in beeld moeten komen? maar dat gebeurt dus niet.

Nee bij mij werkt dat dus niet meer, dat 2 keer drukken op het scherm. Dat dacht ik dus ook maar dat werkt nu niet meer. Heel apart nu moet ik echt "schuiven met 2 vingers" om in te zoomen. 2 keer drukken is het echt nog minimaal en kan niemand lezen. Helaas.
pi_102609970
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:13 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Oh, ik heb gewoon de mobiele versie dus dat weet ik niet zo goed. Dus dan zou hij bij mij juist wel normaal in beeld moeten komen? maar dat gebeurt dus niet.

jij hebt de oranje text-layout dus bedoel je ?

quote:
Nee bij mij werkt dat dus niet meer, dat 2 keer drukken op het scherm. Dat dacht ik dus ook maar dat werkt nu niet meer. Heel apart nu moet ik echt "schuiven met 2 vingers" om in te zoomen. 2 keer drukken is het echt nog minimaal en kan niemand lezen. Helaas.
tja, dat is gewoon hetzelfde gebleven in mango dus zou gewoon nog moeten werken.
pi_102610046
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

jij hebt de oranje text-layout dus bedoel je ?

[..]

tja, dat is gewoon hetzelfde gebleven in mango dus zou gewoon nog moeten werken.
klopt dat heb ik
ik kan het alleen lezen als landschap modus dan kan ik het net lezen maar houd ik hem rechtop zijn de letters niet leesbaar.

Wanneer ik dan 2 keer druk word het iets groter maar zijn het alsnog stipjes op het scherm ipv leesbare letters.

Raar
pi_102644478
Ik gebruik nu de metrobrowser, die geeft wel de sites weer hoe ik het wil.

Het werkt wel iets anders maar voor mij nu even beter. Ik ga ook nog kijken of nu dolphin toch niet beter is.

Hij is hier nog steeds lekker snel en en en ik kan eindelijk lekker msnen en de gesprekken staan weer mooi handig in mijn sms inbox. Super!
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:41:26 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102645859
Fok moet gewoon die mobiele layout voor het forum aanzetten.
pi_102645950
Bij mij weergeeft hij ook mobiele versie op ie, alleen als ik dubbelklik vergroot hij het niet genoeg waardoor er nog niks leesbaar is.

Maar ach tis nu opgelost dus ben blij
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:08 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102655099
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:44 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Bij mij weergeeft hij ook mobiele versie op ie, alleen als ik dubbelklik vergroot hij het niet genoeg waardoor er nog niks leesbaar is.

Maar ach tis nu opgelost dus ben blij
Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo ;(.
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:36:51 #67
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102655156
Heb ik nu die hele nieuwe OP gemaakt terwijl er al een topic was? :') Godverdomme.

TS: [WP7] #1 Discussietopic: Verandering waar je u tegen zegt! gebruik maar wat je nuttig vindt ;) en dan laat ik mijn topic wel langzaam dood gaan..
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:37:15 #68
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102655166
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die oranje layout is gewoon brak. Er is een speciale layout die mooi is op telefoons maar Fok weigert hem aan te zetten ofzo ;(.
Je moet die rode tiles hebben, die is echt mooi!
pi_102721396
Nog een paar minuten en dan is ook mijn trophy van windows fruit voorzien *O*
pi_102731263
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou lekker dan :') als je er zo weinig aan hebt.
pi_102908530
Tot nu toe alleen maar heel positief over Mango *O* draait erg soepel, en apps komen in een zeer hoog tempo beschikbaar :) Microsoft heeft hierin imho een zeer goede slag gedaan en kan een enorme comeback maken in de markt hiermee :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:08:28 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102908585
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.

Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102908736
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.

Bij mij draait ie op een 7 Trophy. De eerste builds liepen nog wel eens vast, maar sinds ik Mango er vorige week heb opgegooid heb ik nog geen vastloper gehad. So far so good :P
pi_102914814
Moet zeggen dat ik enorm veel goede verhalen hoor over Windows Phone 7....
pi_102933976
Mobiele layout van fok werkt goed :) eindelijk...
pi_102934155
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:

Ik draai nu 7 maanden op WP7 nog nooit een vastloper OF traagheid ondervonden. Moet zeggen dat de snelheid met Mango NOG beter is _O_
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:02:26 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102934911
Ik heb ruzie met de accu van mijn Trophy. Vannacht ging ik slapen (100%), werd ik wakker, stond hij op 21% :') . Mijn iPhone stond na 2 dagen niks doen (letterlijk niks) nog steeds op 98%.
pi_102936621
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ruzie met de accu van mijn Trophy. Vannacht ging ik slapen (100%), werd ik wakker, stond hij op 21% :') . Mijn iPhone stond na 2 dagen niks doen (letterlijk niks) nog steeds op 98%.
Klinkt als een defecte batterij.
Zelfs met bluetooth en wifi aan haal ik bijna 2 dagen met mijn HD7 pro. Ben overigens erg te spreken over de battery safe mode in Mango bij een lage acculading.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:06:16 #79
55709 Stereotomy
pi_102938787
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Mobiele layout van fok werkt goed :) eindelijk...
Top, ff bedankje voor Glowmouse.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:13:06 #80
55709 Stereotomy
pi_102958013
Mobiele layout heeft als bug dat het niet naar de laatste post springt als je op het rondje of de naam van de laatste poster drukt.

Jullie ook last van? Zo ja, ff melden in BUG....
pi_102958322
Toch wel benieuwd als iOS-fanboy. Is het wat Mango?
pi_102958980
Hangt ervan af wat je fijn vind aan iOS. Daar heeft het wel wat zaken van overgenomen kwa beleid. Persoonlijk vind ik het negatieve zaken. Het is een soortgelijk restrictief beleid als bij iOS (volgens de hersenloze retorbrapi is dat juist positief :N).

Het ziet er wel beter uit, en MS werkt duidelijk hard aan het uitbreiden van de Marketplace waar ook de meer commerciële grotere games voor uitkomen, itt Android waar bijv. iets als Sonic 4 niet voor uitkomt. Verder zullen home brew applicaties ook worden ondersteund, waardoor je toch iets van een tweak-ei erin kwijt kan.

Ik denk dat ik het persoonlijk aan me voorbij laat gaan. Ik blijf het een interessant platform vinden, maar wil toch wat meer kunnen klooien met mijn telefoon en kijk toch meer naar Android en toch ook weer Symbian (afhankelijk van hoe de ondersteuning van dat platform zich ontwikkeld).
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:36:13 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102959050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef kadeya het volgende:
Toch wel benieuwd als iOS-fanboy. Is het wat Mango?
Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titan :).

Ik zeg niet dat het beter is meteen, maar het werkt itt Android wel veel soepeler eigenlijk.
Get woke, go broke!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:48:04 #84
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102959562
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
pi_102959711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:52:56 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102959749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
pi_102960006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
Of gewoon van boven, om een 'intuïtieve feel' te houden....;)
pi_102960378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titan :).

Ik zeg niet dat het beter is meteen, maar het werkt itt Android wel veel soepeler eigenlijk.
Dat laatste viel me eigenlijk gelijk op in de demo's. Het ziet er wel soepel uit en hapert niet. En ik vind het goed dat het een compleet nieuwe interface is.
pi_102960782
Het is inderdaad licht voor de systeembronnen en ook voor de batterij. Ik weet niet of dit laatste afhankelijk zijn voor elkaar of niet. Uiteraard gaat een telefoon die minder hard moet werken, langer mee. Maar de standby tijd van mijn HD2 is in vergelijking met Android ook gewoon beter met WP7.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:18:29 #90
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102960785
De navigatie is soms ook wat karig. De back-knop werkt altijd op OS-niveau, dus als je vanuit het multitaskingpanel naar de Zune-app gaat, dan kan je niet een ander liedje kiezen (enkel volgende/vorige) omdat je gewoonweg niet de mogelijkheid hebt om weg te navigeren. Je moet dan dus echt de Zune-app openen vanaf je homescreen. Omslachtig. Dat soort dingen moeten echt verbeterd worden.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:27:12 #91
55709 Stereotomy
pi_102963565
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Eens.

1) Vaak kun je niet alle tekst lezen die de notificatie weergeeft, bijv. in Whatsapp toasts
2) Als de notificatie weg is, is ie weg.

Beetje dom eigenlijk...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:27:32 #92
55709 Stereotomy
pi_102963576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

A la Meego :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
De navigatie is soms ook wat karig. De back-knop werkt altijd op OS-niveau, dus als je vanuit het multitaskingpanel naar de Zune-app gaat, dan kan je niet een ander liedje kiezen (enkel volgende/vorige) omdat je gewoonweg niet de mogelijkheid hebt om weg te navigeren. Je moet dan dus echt de Zune-app openen vanaf je homescreen. Omslachtig. Dat soort dingen moeten echt verbeterd worden.
Jezus Merkie, ben het gewoon woord voor woord met je eens op deze pagina. Vind het bovenstaande ook erg frustrerend. Je zit dan gewoon vast in het album die je gekozen hebt. Dat hele shortcut gedoe met de volumepijlen dient dan ook niks meer.

Oh en als ik nog ff over muziek door mag zeuren: het volume voor muziek/video en het volume voor ringtones wanneer je gebeld wordt, is gekoppeld |:( Wil je een YouTube filmpje in de trein wat discreter bekijken, moet je dus het volume helemaal omlaag doen, en niet vergeten weer omhoog daarna. 8)7
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:41:34 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102964122
Ik moet verder wel zeggen dat dit eigenlijk de enige issues zijn die ik met WP7 heb, verder werkt het gewoon erg goed. Vooral die mailclient ben ik verliefd op, zo simpel, zo duidelijk, zo snel. Misschien nog wel beter dan die van iOS :@ .
pi_103033501
Ik meng mij ook even in het gesprek. Ik ben sinds gisteren eigenaar van de HTC Titan, tevens mijn eerste Windows Phone toestel. Ik heb bewust gewacht op de launch hier in Nederland, en helemaal geen spijt gehad tot nu toe. De integratie van Live werkt echt supergoed, en ik kan mij supergoed de weg vinden overal. Het enige wat ik nog moet uitzoeken is het personen menu. Ik wil daar graag mijn contacten van mn oude Windows Mobile toestel (die in mijn Skydrive staan) terugkrijgen, maar dat is nog niet helemaal gelukt. Ik blijf verder stoeien! Ik ben echt blij dat ik niet met tegenzin voor Android ben gegaan, ik werd wel een beetje gedwongen, omdat er verder weinig keuze is als je abo afloopt. Maar Microsoft was perfect op tijd!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_103034128
Ik vind het jammer dat ze bepaalde WinMo zaken eruit hebben gehaald. Die dienst 'MyPhone', waarom is dat niet overzetbaar? Ik gebruikte dat best veel, en het werkte echt goed. Zou ook ideaal zijn voor de overgang van WinMo naar WP7, aangezien WP7 niet synct met je Outlook. Maar dit laten ze dan liggen terwijl die dienst gewoon perfect past in het huidige tijdperk. Zeker als je niet meer wil toestaan dat iets overgezet wordt vanaf een computer, apart van de synchronisatiemogelijkheden met Zune.

Ok, met de live-service kun je dat nu doen. Maar als je, zoals de meesten, niets in je live account hebt bijgehouden, is het irritant dat je eerst Outlook moet gaan syncen met Live en vervolgens met je telefoon.

Ik heb mijn contactpersonen niet in Live bijgehouden, en ook niet in Outlook. Ik deed alles via mijn telefoon die syncte met My Phone. Al mijn contacten kon ik dus mooi handmatig gaan overzetten.
pi_103034361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vind het jammer dat ze bepaalde WinMo zaken eruit hebben gehaald. Die dienst 'MyPhone', waarom is dat niet overzetbaar? Ik gebruikte dat best veel, en het werkte echt goed. Zou ook ideaal zijn voor de overgang van WinMo naar WP7, aangezien WP7 niet synct met je Outlook. Maar dit laten ze dan liggen terwijl die dienst gewoon perfect past in het huidige tijdperk. Zeker als je niet meer wil toestaan dat iets overgezet wordt vanaf een computer, apart van de synchronisatiemogelijkheden met Zune.

Ok, met de live-service kun je dat nu doen. Maar als je, zoals de meesten, niets in je live account hebt bijgehouden, is het irritant dat je eerst Outlook moet gaan syncen met Live en vervolgens met je telefoon.

Ik heb mijn contactpersonen niet in Live bijgehouden, en ook niet in Outlook. Ik deed alles via mijn telefoon die syncte met My Phone. Al mijn contacten kon ik dus mooi handmatig gaan overzetten.
Ja dat is waar ik nu ook mee zit. Ik ben er wel achter gekomen dat My Phone contacten als CVS bestand op je Skydrive staan. Vanuit daar heb ik ze toegevoegd. Nu staat echter alles dubbel, dus ben ook uren kwijt aan het sorteren er van...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:30:25 #97
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_103038777
Ik ben echt helemaal klaar met Android en wil nu eigenlijk ook een WP7 device.. maar ik wacht denk ik nog heel even af op eventuele aankondigingen van Nokia eind deze maand...

Zo te lezen is iedereen wel behoorlijk enthousiast over Mango :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_103038903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Merkie het volgende:
Ik moet verder wel zeggen dat dit eigenlijk de enige issues zijn die ik met WP7 heb, verder werkt het gewoon erg goed. Vooral die mailclient ben ik verliefd op, zo simpel, zo duidelijk, zo snel. Misschien nog wel beter dan die van iOS :@ .
Ik vind het ook zeker een goeie concurrent voor iOS hoor, er zitten misschien nog idd een paar kleine dingetjes aan en ik moet wennen. Maar het is veel volwassener dan Android.

We hebben inmiddels ook de HTC Radar binnen, stukkie kleiner, maar ook een prima werkend toestel.
Get woke, go broke!
pi_103039024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ja dat is waar ik nu ook mee zit. Ik ben er wel achter gekomen dat My Phone contacten als CVS bestand op je Skydrive staan. Vanuit daar heb ik ze toegevoegd. Nu staat echter alles dubbel, dus ben ook uren kwijt aan het sorteren er van...
ze worden niet automatisch gekoppeld dus ? misshcien kun je ook een source filteren in de settings van je people hub, zodat je minder dubbele ziet ?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:48:17 #100
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_103039375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het ook zeker een goeie concurrent voor iOS hoor, er zitten misschien nog idd een paar kleine dingetjes aan en ik moet wennen. Maar het is veel volwassener dan Android.

We hebben inmiddels ook de HTC Radar binnen, stukkie kleiner, maar ook een prima werkend toestel.
Android voelt inderdaad echt heel rommelig aan..
Ik zit nu met een htc desire die de hele tijd jammert dat het geheugen bijna vol is.. en dat terwijl er bijna niks op staat :N drama
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:49:20 #101
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103039403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ze worden niet automatisch gekoppeld dus ? misshcien kun je ook een source filteren in de settings van je people hub, zodat je minder dubbele ziet ?
Ik kan ze koppelen inderdaad, maar dan krijg ik aan elkaar gelinkte contacten, 2x windows live en 1x facebook. Ik wil het zo schoon mogelijk houden. Ik heb ze maar handmatig gekoppeld, en de overbodige Live accounts verwijderd. Ik vraag me nu wel af hoeveel bandbreedte het gaat kosten met de Facebook foto's en berichten van iedereen in mn contactpersonen lijst...

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:48 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Android voelt inderdaad echt heel rommelig aan..
Ik zit nu met een htc desire die de hele tijd jammert dat het geheugen bijna vol is.. en dat terwijl er bijna niks op staat :N drama
Wat ik ook minder vind aan Android zijn al die apps die een eigen uiterlijk hebben. Alles ziet weer anders uit, waardoor het chaotisch aanvoelt. In WP7 heb je dat echt bijna niet, alles blijft lekker overzichtelijk!

PS. Misschien handig voor in de OP:
http://support.microsoft.com/kb/2459660#2method

Artikel van microsoft over hoe je je Outlook 2003/2007 en 2010 agenda aan de agenda van je WP7 toestel koppelt.
pi_103047626
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
De navigatie is soms ook wat karig. De back-knop werkt altijd op OS-niveau, dus als je vanuit het multitaskingpanel naar de Zune-app gaat, dan kan je niet een ander liedje kiezen (enkel volgende/vorige) omdat je gewoonweg niet de mogelijkheid hebt om weg te navigeren.
via back naar Zune en dan op de titel/album klikken van het spelende nummer, dan kom ik weer in die navigatie voor andere albums etc..

het is niet echt voor de handliggend misschien, maar het werkt wel prima.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:46:37 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103047687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

via back naar Zune en dan op de titel/album klikken van het spelende nummer, dan kom ik weer in die navigatie voor andere albums etc..

het is niet echt voor de handliggend misschien, maar het werkt wel prima.
Ja, alleen kan je dan niet naar een andere artiest.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:48:53 #104
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103050894
Zune gaan ze toch mee kappen volgend jaar? Dan krijgen we met Tango of Apollo update Windows Media er bij of zo :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:50:12 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103050954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Draganta het volgende:
Zune gaan ze toch mee kappen volgend jaar? Dan krijgen we met Tango of Apollo update Windows Media er bij of zo :P
De Zune-hardware gaat MS mee stoppen, de software niet.
pi_103057962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, alleen kan je dan niet naar een andere artiest.
klopt inderdaad.

overigens zie ik m'n scherm daarvoor ook nog in m'n lijst van open apps staan en daar kan ik wel kiezen voor andere artiesten.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:08:44 #107
55709 Stereotomy
pi_103061630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

klopt inderdaad.

overigens zie ik m'n scherm daarvoor ook nog in m'n lijst van open apps staan en daar kan ik wel kiezen voor andere artiesten.
En je lijst met artiesten ben je in het tombstone-scherm dus kwijt als je al teveel apps hebt gebruikt die de lijst met artiesten hebben verdrongen. w/

Gewoon onhandig gedaan van MS. Hoe moeilijk kan het zijn om een linkje naar het beginscherm van Zune toe te voegen, ipv aan je artiest/album vast te zitten.
pi_103064698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

De Zune-hardware gaat MS mee stoppen, de software niet.
Wat ook logisch is gezien het beleid dat Microsoft voert. Ze gaan verder op de manier zoals Apple dat ook min of meer doet, maar dan leveren ze alleen niet de hardware meer. Device (Microsoft kan van alles daarvoor nemen; apple heeft haar eigen hardware) met windows phone OS (equivalent van iOS dus) erop, en Zune voor communicatie met het device (voor apple dus iTunes). Een concept dat zich bewezen heeft. Ook in de manier waarop WP7 is gebouwd zie je dat terug. Waar WM6.5 nog "open" was om te spelen met registerkeys e.d. kan je in WP7 bijna niets meer. Voor de gemiddelde consument een zegen, want het device doet het altijd, en werkt soepel. Voor de mensen die willen spelen (nu nog) een uitdaging om te doorbreken, maar verre van plezierig. Wel begrijpelijk van Microsoft, want hierdoor krijgt het OS aandacht van een veel groter publiek. De massa wil een toestel dat werkt, dat eenvoudig is, dat alles doet wat ze willen, snel is en het mag ook nog eens niet te veel kosten. Dan kom je op zoiets uit
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:01:54 #109
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103065952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 06:30 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Wat ook logisch is gezien het beleid dat Microsoft voert. Ze gaan verder op de manier zoals Apple dat ook min of meer doet, maar dan leveren ze alleen niet de hardware meer. Device (Microsoft kan van alles daarvoor nemen; apple heeft haar eigen hardware) met windows phone OS (equivalent van iOS dus) erop, en Zune voor communicatie met het device (voor apple dus iTunes). Een concept dat zich bewezen heeft. Ook in de manier waarop WP7 is gebouwd zie je dat terug. Waar WM6.5 nog "open" was om te spelen met registerkeys e.d. kan je in WP7 bijna niets meer. Voor de gemiddelde consument een zegen, want het device doet het altijd, en werkt soepel. Voor de mensen die willen spelen (nu nog) een uitdaging om te doorbreken, maar verre van plezierig. Wel begrijpelijk van Microsoft, want hierdoor krijgt het OS aandacht van een veel groter publiek. De massa wil een toestel dat werkt, dat eenvoudig is, dat alles doet wat ze willen, snel is en het mag ook nog eens niet te veel kosten. Dan kom je op zoiets uit
Ik ben altijd een tweaker geweest met mijn WinMo 6 toestellen, maar ik moet zeggen, ik mis het niet. Want WP7 werkt echt verrassend goed. In plaats van de hele tijd te tweaken doe ik nu gewoon alles zonder het aan te passen. Een zegen!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:01:34 #110
55709 Stereotomy
pi_103068581
Wel grappig.

Windows Mobile fanboys vroeger: 'Windows Mobile is beter want ik kan alles in de registry aanpassen'

Overgestapte Windows Mobile fanboys: 'Wow, Windows Phone is echt goed want ik hoef niks aan te passen'

(zeg niet dat Draganta een fanboy is, maar dit zie ik vaker op Windows fora...)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:47:00 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103069795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Wel grappig.

Windows Mobile fanboys vroeger: 'Windows Mobile is beter want ik kan alles in de registry aanpassen'

Overgestapte Windows Mobile fanboys: 'Wow, Windows Phone is echt goed want ik hoef niks aan te passen'

Sja, datzelfde argument geven de Android fanboys nu vooral. Feit is dat (nu en toen) 95% van de gebruikers iets wil dat het doet, zonder rotzooien met instellingen.

En op dit moment doen iOS en W7P dat gewoon het beste.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:50:50 #112
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103069911
quote:
Wel grappig.

Hehe het klopt wel wat je zegt, zelfs ik heb mij er aan schuldig gemaakt in het verleden :P.

PS. Wat is eigenlijk het probleem in Zune waar iedereen het over heeft? Ik heb net een liedje opgezet, en met de back-toets kon ik gewoon terug naar het hoofdmenu van Zune.

PSS. Sommige games in de Marketplace zijn echt huge (100+ mb). Ik dacht: damn, daar gaat mijn bandbreedte, maar Microsoft heeft aan ons gedacht! Grote apps dien je binnen te halen met Zune of Wifi. Je krijgt meteen een melding er van. Is leuk gedaan, want ik was even vergeten dat je ook via WiFi kan downen :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:56:21 #113
55709 Stereotomy
pi_103070103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:50 schreef Draganta het volgende:

PS. Wat is eigenlijk het probleem in Zune waar iedereen het over heeft? Ik heb net een liedje opgezet, en met de back-toets kon ik gewoon terug naar het hoofdmenu van Zune.
1) Ga naar Zune en zet een album van een artiest op
2) Ga andere dingen doen: Twitter, Facebook, spelletje, appje hier etc.
3) 'Hm, ik wil wel van album wisselen'. Dus even de volumeknop indrukken, en naam van het huidig afspelende nummer aantikken
4) FUUUUUUUUUUU.... je komt vanuit dit menu nooit meer in het Zune hoofdmenu ;(

quote:
PSS. Sommige games in de Marketplace zijn echt huge (100+ mb). Ik dacht: damn, daar gaat mijn bandbreedte, maar Microsoft heeft aan ons gedacht! Grote apps dien je binnen te halen met Zune of Wifi. Je krijgt meteen een melding er van. Is leuk gedaan, want ik was even vergeten dat je ook via WiFi kan downen :P
Ja da's al een paar jaar standaard op iOS :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:11:51 #114
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_103072441
quote:
Wel grappig.

Dan komen we vooral op andere plaatsen. Ik lees namelijk voornamelijk geklaag. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die de directe overstap hebben gemaakt. De laatste grote WinMo telefoon was de HD2, en die kwam meer dan 2 jaar geleden uit.

WP7 en WinMo mensen, dat zijn niet echt dezelfde mensen. Mensen zijn over het algemeen niet fan van een merk (Microsoft) maar van een OS. En WP7 en WinMo hebben niets met elkaar te maken in termen van opzet. Diensten zijn niet compatibel (helaas) en apps al helemaal niet.

Maar het is natuurlijk ook zo dat je voorkeuren kunenn veranderen, of dat je de voordelen van een andere systeem accepteert. Ik heb een tijdje Android geaccepteerd, totdat het ding begon te zeiken over dat het mijn wachtwoord voor mijn Youtube-account nodig had om van de Market iets te kunnen downloaden, en dat het heel irritant is om gewoon je Gmail account daar ingesteld te krijgen. Ik heb bewust voor gekozen om niet mijn Gmail en Youtube account te mergen, dus laat me dan met rust. Tegenwoordig willen ze ook je telefoonnummer weten wanneer je via web inlogt bij Gmail, en meer van dat soort onzin.

En nu is de situatie zo dat ik twijfel tussen WP7 en Symbian. En de twijfel bij die laatste is er vooral omdat daar waarschijnlijk geen mooie toestellen voor komen, en het gros van de nieuwere en grotere apps ook niet meer. Anders was ik er gewoon voor gegaan, aangezien Symbian Belle er gewoon goed uitziet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:45:06 #115
55709 Stereotomy
pi_103073541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:11 schreef Xaobotnik het volgende:

WP7 en WinMo mensen, dat zijn niet echt dezelfde mensen.
Daar ben ik het ontzettend mee oneens.

Het gros van de mensen die nu al een WP-toestel hebben aangeschaft, zeker pre-mango, zijn Microsoft liefhebbers. Bijna geen normale consument die eraan denkt (of zelfs gehoord heeft van Windows Phone) om er nu één aan te schaffen tenzij je Microsoft-binding hebt.

Ik kan me wel voorstellen dat over een paar manden of een jaar de mainstream consument Windows Phone wil uitproberen. Maar voor nu die paar procent in de markt zijn het allemaal mensen met Microsoft affiniteit / WinMo ervaringen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:10:56 #116
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_103074382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Daar ben ik het ontzettend mee oneens.

Het gros van de mensen die nu al een WP-toestel hebben aangeschaft, zeker pre-mango, zijn Microsoft liefhebbers. Bijna geen normale consument die eraan denkt (of zelfs gehoord heeft van Windows Phone) om er nu één aan te schaffen tenzij je Microsoft-binding hebt.
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken.

Ik bedenk me nu dat het natuurlijk ook zo is dat Microsoft ook Home Brew apps blijft ondersteunen, en dat ze bijvoorbeeld ook gewoon in contact staan met de crew achter de Chevron unlock tool. Door die outreach naar die community is het natuurlijk wel heel anders dan hoe Apple de boel daadwerkelijk reguleert en in eigen handen houdt. MS heeft de handreiking gedaan, op de manier waarop je het moet.

[ Bericht 21% gewijzigd door Xaobotnik op 14-10-2011 14:23:35 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:28:41 #117
55709 Stereotomy
pi_103075029
Hm, ja en nee. Qua PR lijken ze heel vriendelijk te zijn richting die mensen van ChevronWP7. Maar de jailbreak community voor iOS, die Apple dan gedoogd, is zo'n ontzettend groot ecosysteem geworden dat ze daar wel iets goeds mee doen.

Ondanks dat Apple ogenschijnlijk dus méér tegenwerkt, is het ecosysteem voor jailbreaking wijdverbreider dan nu voor WP7. Misschien trekt dat wel bij als WP7 groter wordt.

Overigens vind ik mijn iPhone half niet zo nuttig zonder jailbreak. Qua Android ben ik nog niks tegengekomen waarbij ik mijn toestel echt wilde rooten...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:45:13 #118
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103079915
Heeft iemand btw Navigon geprobeerd? Ik hoor er goede dingen over, maar 60 euro uitgeven aan een app die misschien niet zo goed is wil ik ook weer niet.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:18:24 #119
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103102128
Ik ben zelf ook van Winmo naar android gegaan was opzich wel leuk alleen ga je je op een gegeven moment ergenren aan traagheid in menus in android. Ik wel in iedergeval.

Nu whatsapp ook voor wp7 is heb ik ook maar een toestel gekocht. Tot nu toe erg tevreden, gaat allemaal lekker soepel.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:20:24 #120
300718 Kenju
Say It!!??
pi_103103838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef Draganta het volgende:
Heeft iemand btw Navigon geprobeerd? Ik hoor er goede dingen over, maar 60 euro uitgeven aan een app die misschien niet zo goed is wil ik ook weer niet.
Werkt erg goed. Door velen wordt het de beste navigatieoptie genoemd voor smartphones. Zelf gebruik ik nog altijd Sygic, omdat het gewoon minder ruimte inneemt (vooral kwa kaarten) en ik het gewend ben van toen ik nog Symbian gebruikte.
Maar voor mijn moeder heb ik ook Navigon gekozen. Kwa gebruiksvriendelijkheid en extra mogelijkheden vind ik het de beste optie die gewoon biedt wat je bij de bekende Tomtom PNA's ook krijgt. Behalve een snelle GPS ontvangst dan misschien.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:03:17 #121
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103106785
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:20 schreef Kenju het volgende:

[..]

Werkt erg goed. Door velen wordt het de beste navigatieoptie genoemd voor smartphones. Zelf gebruik ik nog altijd Sygic, omdat het gewoon minder ruimte inneemt (vooral kwa kaarten) en ik het gewend ben van toen ik nog Symbian gebruikte.
Maar voor mijn moeder heb ik ook Navigon gekozen. Kwa gebruiksvriendelijkheid en extra mogelijkheden vind ik het de beste optie die gewoon biedt wat je bij de bekende Tomtom PNA's ook krijgt. Behalve een snelle GPS ontvangst dan misschien.
Ah das goed om te horen. Ik ben nu al een paar dagen WP7 aan het gebruiken, en moet zeggen, het bevalt me nog steeds supergoed! Toen ik weer de Android toestel van mn vriendin in handen had, zag ik pas hoe stroef het scrollen enzo gaat, vergeleken met WP7 dan. Maar dat ligt ook aan het toestel, voorkeuren, smaak enzo. Ik heb wel 1 ding in mn hoofd:

Facebook koppelingen aan je contactpersonen. Hoe vaak wordt die info gesynct? Zou ik batterij kunnen besparen als ik dat maar bij een gelimiteerd aantal personen doe, ipv al mijn contacten (80+)?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:52:54 #122
55709 Stereotomy
pi_103107525
Sowieso is 'stroef scrollen' een enorme afknapper ten opzichte van vloeiend scrollen... ik snap niet dat fabrikanten dat niet eerder inzien.

HTC bijvoorbeeld, kan op hun Sense hoofdschermen met een vrij lage framerate heen en weer scrollen ten opzichte van - bijvoorbeeld - een Samsung Galaxy S of SII. Dat geeft de indruk van een underpowered device, terwijl het volgens mij helemaal niet aan de hardware ligt...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:09:05 #123
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103109144
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso is 'stroef scrollen' een enorme afknapper ten opzichte van vloeiend scrollen... ik snap niet dat fabrikanten dat niet eerder inzien.

HTC bijvoorbeeld, kan op hun Sense hoofdschermen met een vrij lage framerate heen en weer scrollen ten opzichte van - bijvoorbeeld - een Samsung Galaxy S of SII. Dat geeft de indruk van een underpowered device, terwijl het volgens mij helemaal niet aan de hardware ligt...
Ja dat vind ik ook. Denk dat het aan Sense ligt. Sense is echt heerlijk, heb ik op Windows Mobile 6 toestellen ook gebruikt. Maar zelfs op de krachtpatser HTC Sensation vind ik het niet iets te stroef aanvoelen. Niet echt schokkend, maar je merkt het wel, en het voelt dan toch iets "roestiger" aan. Ik vind het knap van WP7 dat het met de single core cpu's zo lekker werkt. Ik heb nu een 1,5 ghz single core cpu in mijne, veel trager dan de 1,2 ghz dual core van de Sensation, maar aan de prestaties zie je het omgekeerde effect.

Wat ik wel moet zeggen, voordat ik WP7 had, vond ik Sense ook vloeiend enzo, maar ik had geen goed vergelijkingsmateriaal blijkbaar.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:36:51 #124
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103126795
Ik ben echt benieuwd naar de aankomende toestellen van Nokia. Ik vind WP7 echt interessant en waarschijnlijk ga ik ook overstappen.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:30:01 #125
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103137540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:09 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Denk dat het aan Sense ligt. Sense is echt heerlijk, heb ik op Windows Mobile 6 toestellen ook gebruikt. Maar zelfs op de krachtpatser HTC Sensation vind ik het niet iets te stroef aanvoelen. Niet echt schokkend, maar je merkt het wel, en het voelt dan toch iets "roestiger" aan. Ik vind het knap van WP7 dat het met de single core cpu's zo lekker werkt. Ik heb nu een 1,5 ghz single core cpu in mijne, veel trager dan de 1,2 ghz dual core van de Sensation, maar aan de prestaties zie je het omgekeerde effect.

Wat ik wel moet zeggen, voordat ik WP7 had, vond ik Sense ook vloeiend enzo, maar ik had geen goed vergelijkingsmateriaal blijkbaar.
Ik merkte het ook op mijn Galaxy S hoor.
Is gewoon iets van andriod. Ipv dat ze die gpu eens gebruiken doen ze alles maar op cpukracht en dat gaat wat stroever.
^inteel²
&nbsp
pi_103318146
Ik zit ook te kijken naar de HTC Radar, heb nu een iphone abo dat afloopt en heb niet zoveel zin om 250 euro voor de 4S te betalen.

1 jaar i200 abo is de Radar nog geen 100 euro, dat is een veel leukere deal en volgens mij kun je bijna alles op de Radar wat ook op een Iphone kan (op instagram en wordfeud na dan).

Maar ik ga toch maar voor een één jaar abo, als het toch niet bevalt zit ik er niet te lang aan vast ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:18 #127
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103370915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef hjs het volgende:
Ik zit ook te kijken naar de HTC Radar, heb nu een iphone abo dat afloopt en heb niet zoveel zin om 250 euro voor de 4S te betalen.

1 jaar i200 abo is de Radar nog geen 100 euro, dat is een veel leukere deal en volgens mij kun je bijna alles op de Radar wat ook op een Iphone kan (op instagram en wordfeud na dan).

Maar ik ga toch maar voor een één jaar abo, als het toch niet bevalt zit ik er niet te lang aan vast ;)
Je kan ook wachten op de nieuwe Nokia Windows phones. Waarschijnlijk krijg je met een Nokia ook Ovi maps navigatie.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103371009
Ik heb nu een week een Radar en vind het zelf een toptoestel. Toestel ligt lekker in de hand, voelt solide aan dankzij de unibody, Windows Phone draait als een trein en heb eigenlijk niets te klagen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:07:24 #129
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_103371842
Ik wacht zelf een beetje op de Nokia SeaRay.. Ben benieuwd of Nokia volgende week ook nog wat exclusieve features aankondigt.. Alhoewel dat wmb niet noodzakelijk is. Ik ben allang blij als ik van die gare Desire af ben!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:58:27 #130
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103383734
http://channel9.msdn.com/(...)r-Absolute-Beginners

Voor mensen die interesse hebben in ontwikkelen van apps. Is een tutorial van 30 videos, en het groeit nog steeds. Echt super leerzaam!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:45:09 #131
55709 Stereotomy
pi_103589967
Zo, Nokia doet nu ook met ons mee :)

Nokia Lumia 800 (high end, directe beschikbaarheid Nederland)

http://www.pocketinfo.nl/(...)-windows-phone-62087

Nokia Lumia 710 (low-end, wachten tot volgend jaar)

http://www.pocketinfo.nl/(...)hone-van-nokia-62086

Mooie kleuren, gaat lekker opvallen tussen de HTC's en Samsungs in de winkel. :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:12:31 #132
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103590947
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, Nokia doet nu ook met ons mee :)

[ afbeelding ]

Nokia Lumia 800 (high end, directe beschikbaarheid Nederland)

http://www.pocketinfo.nl/(...)-windows-phone-62087

Nokia Lumia 710 (low-end, wachten tot volgend jaar)

http://www.pocketinfo.nl/(...)hone-van-nokia-62086

Mooie kleuren, gaat lekker opvallen tussen de HTC's en Samsungs in de winkel. :)
Strakke design. Vind deze qua specs wel tegenvallen dus ik sla hem over.
pi_103592253
Die zwarte :D

Heerlijk design, helaas nog niet al te beste specs, ik denk mede door Microsoft en z'n limieten. Ik wacht wel tot volgend jaar wanneer ze met een HD scherm komen en evt dual cores. Al zal deze al wel rap genoeg draaien op Mango.

woensdag 26 oktober 2011 @ 20:34:23 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103597304
Lumia 800 = erg mooi.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:19:56 #135
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103599892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Dasjonny het volgende:
Die zwarte :D

Heerlijk design, helaas nog niet al te beste specs, ik denk mede door Microsoft en z'n limieten. Ik wacht wel tot volgend jaar wanneer ze met een HD scherm komen en evt dual cores. Al zal deze al wel rap genoeg draaien op Mango.

[ afbeelding ]
Zwart is hij inderdaad superstrak _O_

woensdag 26 oktober 2011 @ 21:21:50 #136
55709 Stereotomy
pi_103600030

Heb nog niet echt een goed beeld van alle kleuren, moet ze denk ik in het echt bekijken hoe dat cyan en magenta eruit ziet. :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:22:46 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103600093
Nou nog WP7.6 waardoor de multitasking normaal werkt en je niet meer vast in apps zit.
pi_103605185
Hee jongens, misschien weten jullie het. Sinds Mango kunnen tiles een achterkant hebben met daarop informatie, die dingen draaien automatisch om na een paar seconden, maar soms wil je dat ze wat sneller draaien. Weten jullie of je dat op een manier met een gesture ofzo kan forceren?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:43:01 #139
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103605422
8GB of internal storage, with microSD card slot that supports up to 24GB in total

Dit staat bij die nokia 710 op pocketinfo
Wordt dit nieuw ? Zou wel tof zijn als ik over een jaar mijn abbo weer ga verlengen als dat mag van microsoft. :P
Weer een reden om te blijven bij wp7
^inteel²
&nbsp
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:51:39 #140
55709 Stereotomy
pi_103605974
quote:
5s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee jongens, misschien weten jullie het. Sinds Mango kunnen tiles een achterkant hebben met daarop informatie, die dingen draaien automatisch om na een paar seconden, maar soms wil je dat ze wat sneller draaien. Weten jullie of je dat op een manier met een gesture ofzo kan forceren?
Nope, kan (nog) niet :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef BurnaBoy het volgende:
8GB of internal storage, with microSD card slot that supports up to 24GB in total

Dit staat bij die nokia 710 op pocketinfo
Wordt dit nieuw ? Zou wel tof zijn als ik over een jaar mijn abbo weer ga verlengen als dat mag van microsoft. :P
Weer een reden om te blijven bij wp7
Huh? Dat had ik gemist, is dat ding het eerste WP7 toestel met microSD slot waar je ook iets in kan stoppen?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:07:28 #141
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103616963
Geen idee, maar volgens pocketinfo dus wel.
^inteel²
&nbsp
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:09:57 #142
55709 Stereotomy
pi_103617050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Geen idee, maar volgens pocketinfo dus wel.
Dan waren ze iets te enthousiast, volgens de officiele Nokia specs namelijk niet:

http://www.nokia.co.uk/gb(...)a710/specifications/

Mag ook helemaal niet bij Windows Phone, een losse SD kaart erin proppen...
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:03:57 #143
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103619087
Nee mag niet maar het kan wel. Mijn Dell Venue Pro heeft ook een sd slot.
Het was dat er al 16 gig inzat anders had ik hem ook wel vervangen.
^inteel²
&nbsp
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:17:33 #144
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_103621376
Die 800 ga ik zeker halen c_/
Heerlijk design.. niet van die eenheidsworst die HTC er aan de lopende band uitpoept
pi_103621541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef L3viathan het volgende:
Heerlijk design.. niet van die eenheidsworst die HTC er aan de lopende band uitpoept
Puike nickname.

Kijk je Supernatural? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:51:46 #146
55709 Stereotomy
pi_103622537
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Nee mag niet maar het kan wel. Mijn Dell Venue Pro heeft ook een sd slot.
Het was dat er al 16 gig inzat anders had ik hem ook wel vervangen.
Je bedoelt een SD slot die helemaal begraven is in het toestel? Ja, kaartje vervangen kan altijd, maar je telefoon is er niet voor ontworpen :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:12:49 #147
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103625484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bedoelt een SD slot die helemaal begraven is in het toestel? Ja, kaartje vervangen kan altijd, maar je telefoon is er niet voor ontworpen :P
Ja dat ja.
^inteel²
&nbsp
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:30:14 #148
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_103647393
Ik vind ze echt supervet. Vooral die blauwe 800. _O_

Ben altijd al een Nokia-fan geweest en eerlijk gezegd kan Android me nog niet overtuigen. Heb nu een Samsung Galaxy S2 en hiervoor een HTC Desire. Aardige toestellen, maar niet veel meer dan dat. :{
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:47:13 #149
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103651929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef Merkie het volgende:
Nou nog WP7.6 waardoor de multitasking normaal werkt en je niet meer vast in apps zit.
Dat kan al hoor. Het zijn alleen de apps die het niet ondersteunen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef L3viathan het volgende:
Alleen jammer van de hardware, de HTC Titan is nog steeds de zwaarste met zijn 1500 mhz, en hij ziet een beetje anders uit dan de meeste HTC's, dat gelukkig wel!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat is niet bij alle toestellen helaas. Mijn HTC Titan heeft een geheugenchip ipv een verstopte sd kaart slot. Maar 16 gb is genoeg, ik had al genoeg aan de 8 gb van mn vorige telefoon, inclusief muziek en TomTom :P
pi_103653672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind ze echt supervet. Vooral die blauwe 800. _O_

Ben altijd al een Nokia-fan geweest en eerlijk gezegd kan Android me nog niet overtuigen. Heb nu een Samsung Galaxy S2 en hiervoor een HTC Desire. Aardige toestellen, maar niet veel meer dan dat. :{
Ik moet nog 5 maandjes wachten totdat mijn abonnement afgelopen is Dan ga ik voor een windows telefoon denk ik :Y

Zou wel handig zijn als er binnenkort een Windows Phone uitkomt met een qwerty toetsenbord :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 00:39:25 ]
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:24:31 #151
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_103660806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef Draganta het volgende:
Alleen jammer van de hardware, de HTC Titan is nog steeds de zwaarste met zijn 1500 mhz, en hij ziet een beetje anders uit dan de meeste HTC's, dat gelukkig wel!
Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil met andere HTC toestellen.
Alleen dat de Titan huge is.

Verder is het verschil qua specs toch niet zo groot?
Op de schermgrootte na dan.
pi_103663487
goed, wie hier op FOK!~heeft inmiddels de gang naar de winkel gemaakt (of bestelt)om deze nieuwe Windows phone op te halen en te gebruiken want ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_103663988
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef rubje het volgende:
goed, wie hier op FOK!~heeft inmiddels de gang naar de winkel gemaakt (of bestelt)om deze nieuwe Windows phone op te halen en te gebruiken want ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen. :O
Welke nieuwe Windows Phone?
pi_103664465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:24 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil met andere HTC toestellen.
Alleen dat de Titan huge is.

Verder is het verschil qua specs toch niet zo groot?
Op de schermgrootte na dan.
de hd2 werd destijds ook huge genoemd en deze is nog 0,4" groter. Afhankelijk van hoe je t toestel gebruikt kan t heel prettig zijn. Ben zowel over mn hd2 als mn 7 trophy dan ook dik tevreden. Trophy voor mobielheid en hd2 voor gebruiksgemak.

Overigens heeft microsoft met wp7 een geweldige eerste stap gemaakt in de slag met iOS en is android voor alsnog de grote achterblijver imho
pi_103664556
Is WP trouwens te koppelen met Google services? Dus agenda, contacten en mail?
pi_103664702
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Is WP trouwens te koppelen met Google services? Dus agenda, contacten en mail?
:Y

Eén ding is me wel opgevallen, hij pakt alleen maar een agenda, niet de andere agenda's die ik ook in calendar heb.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:31:27 #157
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103664755
Ja. Ik heb mijn agenda ook bij Google. contacten en mail doet hij ook Maar gebruik ik niet van ze
^inteel²
&nbsp
pi_103664832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Eén ding is me wel opgevallen, hij pakt alleen maar een agenda, niet de andere agenda's die ik ook in calendar heb.
Contacten zijn dus direct te syncen? Dat zou wel mooi zijn.

Jammer wel van die kalenders, gebruik er namelijk vier tegelijk (gedeelde agenda's met meerdere personen), maar tegen de tijd dat ik een nieuwe telefoon ga kopen zal dat al wel opgelost zijn.

Ziet er wel naar uit dat mijn komende telefoon een WP-telefoon gaat worden.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:42:22 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103665217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Moet je via m.google.com/sync instellen. Alleen ondersteunt de Google-website alleen iOS-apparaten (vreemd genoeg), dus moet je een iPad-useragent klonen op je computer en op deze manier alle agenda's aanvinken voor je WP7-device.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:12:05 #160
55709 Stereotomy
pi_103666372
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Moet je via m.google.com/sync instellen. Alleen ondersteunt de Google-website alleen iOS-apparaten (vreemd genoeg), dus moet je een iPad-useragent klonen op je computer en op deze manier alle agenda's aanvinken voor je WP7-device.
wow, laatste keer dat ik dat checkte was het heel omslachtig, nu met een tutorial simpel.

Wel ff opletten als tip:

1) language op US English zetten op de Google.com/sync pagina, anders pakt ie hem niet
2) Javascript disablen op Firefox
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:16:22 #161
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103671131
Ik zou ook graag Office documenten willen syncen, maar het werkt nog niet optimaal. Ik heb Office 2007, en als ik iets op mn Skydrive wil zetten, moet dat handmatig, of met Windows Live Mesh. Dat laatste pleurt de documenten op een vreemde locatie op Skydrive, waardoor ik ze niet kan vinden op mn telefoon. Echt jammer! Nu lig ik de hele tijd handmatig te kutten. Hoe zit het in Office 2010?
pi_103685492
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Draganta het volgende:
Ik zou ook graag Office documenten willen syncen, maar het werkt nog niet optimaal. Ik heb Office 2007, en als ik iets op mn Skydrive wil zetten, moet dat handmatig, of met Windows Live Mesh. Dat laatste pleurt de documenten op een vreemde locatie op Skydrive, waardoor ik ze niet kan vinden op mn telefoon. Echt jammer! Nu lig ik de hele tijd handmatig te kutten. Hoe zit het in Office 2010?
In Office 2010 heb je inderdaad "save to Web"
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:49:16 #163
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_103692895
Office 365 integratie kom je een heel eind mee. Maar vooralsnog is Windows Phone 7 niet gericht op zakelijk gebruik. Dat gaat pas echt los met de ondersteuning van Exchange Active Sync, en overige diensten die niet onder dat portfolio vallen. Het gaat echter wel even duren voordat dat ondersteund gaat worden. Zal pas met de volgende grote update komen. Na Apollo dus.
pi_103733070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Office 365 integratie kom je een heel eind mee. Maar vooralsnog is Windows Phone 7 niet gericht op zakelijk gebruik. Dat gaat pas echt los met de ondersteuning van Exchange Active Sync, en overige diensten die niet onder dat portfolio vallen. Het gaat echter wel even duren voordat dat ondersteund gaat worden. Zal pas met de volgende grote update komen. Na Apollo dus.
Niet gericht op zakelijk gebruik misschien, maar ik kan er prima zakelijk mee werken via activesync, onenote, word, excel, calendar en straks ook nog lync integratie :Y en ja, als je office 365 gebruikt lijkt het me ook een goede optie met de standaard integratie in mango.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:31:25 #166
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103757340
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgens velen gaat Apollo Windows Phone 8 heten, maar wordt de officiële versie dan denk ik 7.3 (die van mango is ook 7.1, check maar eens de dev tools van microsoft voor mango). Ik wil echt zoo graag weten wat voor features ze nu in de planning hebben!
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:36:04 #167
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_103766429
Hopelijk komt apollo dan ook als upgrade naar de oudere toestellen. Dat zou wel prettig wezen.
Waarschijnlijk wel omdat die nokia's hem ook moeten draaien.
^inteel²
&nbsp
pi_103775386
Ik ben erg gecharmeerd van de Lumia na 7 iphones. Natuurlijk wil ik nog wat testen alvorens ik besluit maar 2 zaken die ik me op het moment afvraag.

-Kan hij volledig geïntegreerd worden in een exchange omgeving?
-Kan hij later met W8 worden opgewaardeerd? Of zijn daar technische/commerciele beperkingen voor.
pi_103777160
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:49 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van de Lumia na 7 iphones. Natuurlijk wil ik nog wat testen alvorens ik besluit maar 2 zaken die ik me op het moment afvraag.

-Kan hij volledig geïntegreerd worden in een exchange omgeving?
-Kan hij later met W8 worden opgewaardeerd? Of zijn daar technische/commerciele beperkingen voor.
Er is nog niets bekend over WP8 dus daar valt echt niets over te zeggen, echt nog volledig onbekend wat MS van plan is.
pi_103779834
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er is nog niets bekend over WP8 dus daar valt echt niets over te zeggen, echt nog volledig onbekend wat MS van plan is.
de huidige versie op de Lumia kan wel volledig met exchange integreren?
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:11:34 #171
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103780671
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat bedoel je met volledig? Ik krijg mijn school mail en agenda direct door via push, werkt allemaal super.
pi_103780871
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik gebruik geen exchange, maar lees je ff in, er zullen vast genoeg recensies over zijn.
pi_103782370
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef Draganta het volgende:

[..]

Wat bedoel je met volledig? Ik krijg mijn school mail en agenda direct door via push, werkt allemaal super.
ah mooi, dat bedoel ik,

contacten, kalender en e-mail syncen met de exchange server is mijn belangrijkste potential dealbreaker. Maar het zou absurd zijn als een Windows phone dit niet zou kunnen eigenlijk aangezien exchange een MS paradepaardje is.
pi_103796724
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ah mooi, dat bedoel ik,

contacten, kalender en e-mail syncen met de exchange server is mijn belangrijkste potential dealbreaker. Maar het zou absurd zijn als een Windows phone dit niet zou kunnen eigenlijk aangezien exchange een MS paradepaardje is.
Activesync is inderdaad mogelijk
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:15:21 #175
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103797738
Ik ben trouwens flink teleurgesteld in de bouwkwaliteit van mijn HTC 7 Pro. De toplaag van de backcover is al enorm aan slijten. Het chrome randje aan de voorkant van het toestel is al fors aan het beschadigen.

Het toestel is nu 9 maanden oud en ziet er totaal niet meer representatief uit. Toch een tegenvaller voor een toestel waar je 500 euro voor neertelt ;(

Ik overweeg nu een nieuwe backcover te kopen en deze met een screen protector af te plakken.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:15:53 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103797782
Exchange werkt fantastisch, net zo goed als op de iPhone. Kan niet beter dus.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:19:46 #177
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103798053
WP7 mango werkt geniaal met Exchange. Met name de linked inbox is een hele mooie feature
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:43:12 #178
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103803607
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Merkie het volgende:
Exchange werkt fantastisch, net zo goed als op de iPhone. Kan niet beter dus.
:')
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:47:07 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103803913
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

?

De iPhone staat bekend om de uitstekende Exchange-ondersteuning, Android staat bekend om de gebrekkige ondersteuning. Je kan je dan toch beter meten met de iPhone dan met Android :{ .
pi_103809702
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Revolution-NL het volgende:
WP7 mango werkt geniaal met Exchange. Met name de linked inbox is een hele mooie feature
kijk daar heb ik wat aan. En inderdaad, het werkt subliem op de iphone.
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:48:29 #181
55709 Stereotomy
pi_103815320
Heb vaak het idee dat iPhone- en WP-gebruikers nu gezamelijk Android bashen *)
pi_103815868
Android is mooi spul, met veel plezier twee jaar lang gebruikt, maar was toe aan iets anders. Waarom er zoveel haat is op Android weet ik niet..
pi_103819301
Waarom haat op Android inderdaad, machtig mooi OS..
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:14:27 #184
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103822468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:23 schreef jpjedi het volgende:
Waarom haat op Android inderdaad, machtig mooi OS..
Ik haat Android, vind het juist geweldig dat er een open OS is voor knutselaars en ontwikkelaars. Ik vind alleen WP7 beter bij mij passen. Als je een telefoon alleen nodig hebt voor dagelijks gebruik, dus niet om zelf te ontwikkelen, flashen, hacken en weet ik wat allemaal, dan denk ik dat je meer hebt aan WP7. Vind het zelf zonde om Android voor normaal gebruik te gebruiken, 50% van de features en mogelijkheden worden dan nooit gebruikt. Maar dat is mijn mening! En dat Android nu meer apps heeft is puur en alleen omdat het langer bestaat, en een grotere fanbase heeft.
pi_103823643
Zijn er hier eigenlijk al users die ontwikkelen voor Windows Phone 7?
Ik ben een beginnende iOS developer maar ik wil uiteindelijk niet voor een platform developen en het uit bereiden naar meer devices. Android niet, dat lijkt mij echt een hell en ik zie daar geen toekomst in. Windows Phone 7 weer wel, lijkt mij leuk om daar Apps voor te maken.
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:59:01 #186
55709 Stereotomy
pi_103823696
Waarom noemt iedereen Android een 'open' OS? Google heeft de touwtjes daar strak in handen, en ik heb het idee dat de jailbreak community bij iOS (die gedoogd wordt) veel florisanter is dan de rooting community van Android.
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:03:50 #187
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_103823865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom noemt iedereen Android een 'open' OS? Google heeft de touwtjes daar strak in handen, en ik heb het idee dat de jailbreak community bij iOS (die gedoogd wordt) veel florisanter is dan de rooting community van Android.
Ik noem het puur en alleen open omdat je zelf kunt beslissen welke apps je er op zet. Bij Windows Phone en iOs moet het via de Appstore/Marketplace gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:57 schreef Dimens het volgende:
Zijn er hier eigenlijk al users die ontwikkelen voor Windows Phone 7?
Ik ben een beginnende iOS developer maar ik wil uiteindelijk niet voor een platform developen en het uit bereiden naar meer devices. Android niet, dat lijkt mij echt een hell en ik zie daar geen toekomst in. Windows Phone 7 weer wel, lijkt mij leuk om daar Apps voor te maken.
Ik ben van plan een begin te maken, het ziet er heel eenvoudig uit. De software is gratis, alleen het publishen van apps kost 99 dollar (ik geloof eenmalig). Daarom wil ik het pas echt doen als ik genoeg tijd heb om iets nuttigs te ontwikkelen.
pi_103824215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:03 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik noem het puur en alleen open omdat je zelf kunt beslissen welke apps je er op zet. Bij Windows Phone en iOs moet het via de Appstore/Marketplace gaan.

[..]

Ik ben van plan een begin te maken, het ziet er heel eenvoudig uit. De software is gratis, alleen het publishen van apps kost 99 dollar (ik geloof eenmalig). Daarom wil ik het pas echt doen als ik genoeg tijd heb om iets nuttigs te ontwikkelen.
Net als Apple dus, daar kost het publiceren ook $99,- maar dat is per jaar. Ik ben nu al een heel eind met het maken van Apps voor Apple maar ik wil dezelfde Apps eigenlijk ook voor Windows Mango gaan maken.

Maar ik vroeg mij af of hier mensen waren die het al doen en wat die van de SDK vinden.

En zijn er al plannen om Mango ook op tablets te gaan draaien?
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:15:46 #189
55709 Stereotomy
pi_103824236
Komt waarschijnlijk Windows 8 op tablets. Maar ook met Metro-interface.
pi_103824277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, echt niet. Bij Android worden compleet nieuwe ROMs gemaakt voor allerlei telefoons. Gaat veel verder dan die modificaties die Jailbreak toestaat.
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:21:10 #191
55709 Stereotomy
pi_103824402
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Haha, echt niet. Bij Android worden compleet nieuwe ROMs gemaakt voor allerlei telefoons. Gaat veel verder dan die modificaties die Jailbreak toestaat.
Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking, Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.
pi_103824894
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking,
Dat betwijfel ik. Als je naar een forum als dat van XDA-developers kijkt, zie je wel dat er enorm veel activiteit is bij Android. Er wordt zelfs nog ontwikkeld voor apparaten van jaren geleden.
quote:
Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.
Geen idee of dit klopt, maar als dat zo is zal dat waarschijnlijk komen omdat Jailbreaken veel bekender is dan rooten, het eenvoudiger is en het functies toevoegd die Android vaak zelf al bezit (en je daarom dus niet hoeft te rooten).
pi_103824933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dus? De omzet en totale activiteit is veel hoger bij jailbreaking, Relatief veel meer iPhones zijn gejailbreakt ten opzichte van geroot bij Android.
Dat er meer telefoon gejailbreakt zijn zegt niets over de community, het aantal ontwikkelaars is veel belangrijker en wat dat betreft zit het echt wel snor bij Android.
  vrijdag 4 november 2011 @ 05:06:58 #194
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_103946362
Heeft iemand ervaring met de Zune Pass? Het zou binnenkort in Australie beschikbaar moeten worden, dus ik ben nieuwsgierig.
pi_104111739
Spotify vanaf vandaag beschikbaar
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:22:42 #196
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104112360
Ik vind wp echt vet. Vind het alleen jammer dat er nog geen toestel is met een goede camera die mijn sgs2 camera kan vervangen.
pi_104112556
Kut. M'n normale Windows Live ID is een amerikaanse en nu loop ik tegen het probleem op dat ik niets kan kopen in de marketplace omdat ik een amerikaanse creditcard nodig heb ;(

Klote Microsoft en het niet kunnen veranderen van de regio van je Live ID :'(
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:55:52 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104114990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik vind wp echt vet. Vind het alleen jammer dat er nog geen toestel is met een goede camera die mijn sgs2 camera kan vervangen.
Lumia 800 heeft wel een goede camera volgens mij :) .
pi_104115350
Als je foto's wil maken dan pak je toch een foto camera ipv een mobieltje ?
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:13:18 #200
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104115588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Een telefoon heb je altijd bij je, een camera niet. Het gaat er niet om wat de kwaliteit is van de beste camera die je hebt, het gaat erom wat de kwaliteit is van de camera waarmee je het vaakst foto's maakt.

Op Flickr is de iPhone de meest gebruikte camera, om maar wat te noemen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:13:37 #201
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104115594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een camera heb je niet altijd bij de hand en ik maak veel foto's voor mijn werk. Dus een phone met een redelijke camera is een must voor mij.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:16:17 #202
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104115671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lumia 800 heeft wel een goede camera volgens mij :) .
Valt vies tegen qua scherpte en kleuren.

http://crave.cnet.co.uk/m(...)-galaxy-s2-50005826/
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:17:23 #203
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104115702
Doet me denken aan de Desire. Altijd zo'n vieze waas.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:44:38 #204
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_104116613
De 8 MP camera van de Titan is voldoende voor mij. Zelfs in het donker zijn de foto's redelijk.
pi_104124744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Doet me denken aan de Desire. Altijd zo'n vieze waas.
Moet je voor de lol eens het batterijklepje van de Desire weghalen en er dan een foto mee maken.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:44:39 #206
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_104125803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Met de Galaxy SII en de iPhone 4 S leg je de lat natuurlijk wel hoog. Het zijn ook toestellen uit een andere categorie. Niet dat een goede camera phone ook duur hoeft te zijn, maar de Lumnia is gewoon geen toestel die daarop gericht is. De camera is zeker niet slecht. Maar je moet geen N8-kwaliteit verwachten.

Ik heb overigens ook de indruk dat de Lumnia 800 er redelijk snel uitgedrukt is, om op tijd iets klaar te hebben voor December. Er zijn wel meer nadelen die wat afdoen aan het toestel.
Denk aan het pentile display, de knoppen aan de zijkant die niet super degelijk zijn, het ontbreken van een gyroscoop, misschien de processor die het gemiddelde niet ontstijgt, het ontbreken van een notificatielichtje (hoewel dit volgens de iPhone gebruikers juist positief is, ben ik het daar zeker niet mee eens), het ontbreken van een front face camera, en nog wat zaken.

Het uitvoeren van een goede camera kost tijd. Die hebben ze er niet voor genomen. Er moest gewoon een camera in, en die hebben ze erin gedaan. Verder niets speciaals.

Wel opvallend is in dit opzicht, dat ze voor de N9 gewoon meer tijd lijken te hebben genomen, wat vreemd lijkt, aangezien WP7 het standaard Nokia smartphone platform moet zijn.
Wellicht dat er verschillende teams aan hebben gezeten die gewoon de case hebben gedeeld en meer niet? Kwa interne hardware komen ze namelijk niet overeen.
pi_104357631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

1. Ze schijnen met een software update bezig te zijn voor er camera

2. Deze test is nou niet echt dat je denkt wauw wat een goede test. Lees de commentaren maar bij de test ;)
pi_104358025
Microsoft heeft een site waar je kan stemmen op suggesties voor Windows Phone (en ze zelf ook aan kunt dragen), wellicht de moeite van het kijken waard!

http://windowsphone.userv(...)-feature-suggestions

[ Bericht 8% gewijzigd door SpankmasterC op 14-11-2011 17:34:24 ]
  maandag 14 november 2011 @ 17:25:08 #209
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104358526
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Microsoft heeft een site waar je kan stemmen op suggesties voor Windows Phone (en ze zelf ook aan kunt dragen), wellicht de moeite van het kijken waard!

http://windowsphone.userv(...)feature-suggestion-/
Dat is wel echt vet.
pi_104358576
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Dat is wel echt vet.
Als je dan toch aan het stemmen gaat, stem alsjeblieft ff op Allow changing your windows id location.... and now please want daar heb ik last van :)
  maandag 14 november 2011 @ 17:32:03 #211
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104358790
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als je dan toch aan het stemmen gaat, stem alsjeblieft ff op Allow changing your windows id location.... and now please want daar heb ik last van :)
+1
  maandag 14 november 2011 @ 18:22:57 #212
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_104360918
Weet iemand of er een app beschikbaar is die het verbruikte data verkeer meet.
pi_104365674
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Weet iemand of er een app beschikbaar is die het verbruikte data verkeer meet.
was dat niet belstatus ?
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:22:27 #214
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_104387131
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:

http://windowsphone.userv(...)-feature-suggestions
Gestemd op een functie om apps te sluiten in de multitasking view (als je back ingedrukt houdt), dat is echt een gemis. Soms zijn er games en apps die je niet kunt afsluiten met de back knop, omdat het terug navigeren is. Je zit dan in een loop.
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:43:22 #215
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104389282
Net even gespeeld met de Nokia Lumia 800. Werkt best wel lekker!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104389712
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Net even gespeeld met de Nokia Lumia 800. Werkt best wel lekker!
Reviewer?
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:58:00 #217
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104389802
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Reviewer?
Nop.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:59:43 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104389863
Ben opzich nog steeds wel tevreden met mijn Titan, maar hoop dat er toch echt snel meer apps komen. Ik heb niets met Wordfued hoor, maar dat zit er voorlopig nog niet in, toch een van de populairste spellen op het moment. Spotify is er nog niet....
Get woke, go broke!
pi_104390005
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Nop.
Oh we mogen raden?!

*O*

pi_104390131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ben opzich nog steeds wel tevreden met mijn Titan, maar hoop dat er toch echt snel meer apps komen. Ik heb niets met Wordfued hoor, maar dat zit er voorlopig nog niet in, toch een van de populairste spellen op het moment. Spotify is er nog niet....
Spotify is er al wel? Stond laatst op hun website.
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:18:02 #221
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_104393763
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Spotify is gewoon beschikbaar ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:13:52 #222
68638 Zwansen
pi_104402491
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Nop.
Nou, waar dan? Leg ff uit? :)
pi_104434084
En de eerste toestellen zijn geleverd: http://www.phonehouse.nl/telefoon/nokia/lumia800/bestel/

Op GoT iemand die hem zo meekreeg bij de phonehouse Alphen a/d Rijn.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:04:17 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104434699
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Spotify is er al wel? Stond laatst op hun website.
Ow :').

Nou ja, ik heb hem al weer weggedaan :P.
Get woke, go broke!
pi_104435483
*O* *O* *O* *O* NOKIA NOKIA NOKIA *O* *O* *O* *O* *O*

Ze zijn terug!!!!! Vanmiddag de Luma 800 in handen en ik MOET hem hebben. :@
  woensdag 16 november 2011 @ 14:45:49 #226
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_104436194
phat.. ook maar eens kijken bij het telefoonhuis dan
ik moet een telefoon waarop ik mijn xbox avatar kan omkleden :P
pi_104436355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef L3viathan het volgende:
phat.. ook maar eens kijken bij het telefoonhuis dan
ik moet een telefoon waarop ik mijn xbox avatar kan omkleden :P
Owjah, het grootste sellingspoint van een Windows telefoon :@
  woensdag 16 november 2011 @ 14:54:03 #228
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_104436512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Owjah, het grootste sellingspoint van een Windows telefoon :@
Hee ik wil wel mijn Marcus Fenix bandana op mijn telefoon kunnen bewonderen he :7
pi_104436619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Hee ik wil wel mijn Marcus Fenix bandana op mijn telefoon kunnen bewonderen he :7
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebt :@, maar het klinkt tof 8-)
pi_104479047
Ik vind de telefoon fijn werken, voor het eerst dat ik er zo lang tevreden over ben. Alleen wat een weinig apps. Msn doet het goed, maar facebook chat wil nu geen dingen ontvangen..

Zowel met de facebook app als de IM app..
  donderdag 17 november 2011 @ 22:33:13 #231
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_104495767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind de telefoon fijn werken, voor het eerst dat ik er zo lang tevreden over ben. Alleen wat een weinig apps. Msn doet het goed, maar facebook chat wil nu geen dingen ontvangen..

Zowel met de facebook app als de IM app..
Facebook heb je geen app voor nodig, is geintegreerd, en werkt bij mij goed. Is je telefoon op energie besparingsmodus (hartje op je batterij)? Dan ligt het daar aan.
  donderdag 17 november 2011 @ 22:41:19 #232
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104496166
Klopt het dat Spotify geen nummers kan doorspoelen?

Gruwelijk irritant.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:06:26 #233
55709 Stereotomy
pi_104497281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef RichardHammond het volgende:

Gruwelijk irritant.
mijn mond --> woorden

iOS versie kan dit wel

Ook bij lange playlists mis ik de mogelijkheid van een zoekveld.
pi_104497386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef RichardHammond het volgende:

Gruwelijk irritant.
Hmm, de iOS- en Android-versie kunnen dit wel gewoon. Zal binnenkort wel in een update komen dan.
pi_104498054
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Draganta het volgende:

[..]

Facebook heb je geen app voor nodig, is geintegreerd, en werkt bij mij goed. Is je telefoon op energie besparingsmodus (hartje op je batterij)? Dan ligt het daar aan.
Zonder app kom ik niet op facebook? Ja via internet.

Nee is gewoon vol.

Ik vind dat hartje trouwens echt tof :d
pi_104498368
Irritant dat als ik scroll dat het scherm elke keer even zoomt...

Hoe kan ik met whatsapp het toetsenbord wegschuiven zodat ik meer zie dan het laatste bericht?
pi_104498582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Irritant dat als ik scroll dat het scherm elke keer even zoomt...

Hoe kan ik met whatsapp het toetsenbord wegschuiven zodat ik meer zie dan het laatste bericht?
Werkt de terugknop niet als knop om het toetsenbord weg te krijgen?
pi_104498848
Wat ik echt vervelend in de email vind is dat hij emails verkeerd? Sorteerd. Sinds de update sorteert hij het.

Dus bijv alle mails van schaap staat onder schaap. Maar soms krijg ik een mail van hond, moet ik op schaap drukken en krijg dan de mailtjes van schaap er onder te staan, inclusief hond, kan ik dat uitzetten??? Want zo is het iritant.
pi_104499021
Hehe tis me eindelijk gelukt. Ik mis wel de plaatjes op de achtergrond, hoop dat dat ooit nog komt
pi_104499080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat ik echt vervelend in de email vind is dat hij emails verkeerd? Sorteerd. Sinds de update sorteert hij het.

Dus bijv alle mails van schaap staat onder schaap. Maar soms krijg ik een mail van hond, moet ik op schaap drukken en krijg dan de mailtjes van schaap er onder te staan, inclusief hond, kan ik dat uitzetten??? Want zo is het iritant.
In welke mail is dat? Gmail, hotmail?
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:07:11 #241
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104499723
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

mijn mond --> woorden

iOS versie kan dit wel

Ook bij lange playlists mis ik de mogelijkheid van een zoekveld.
Bij Android kon het ook, daarom vind ik het ook zo raar dat het bij WP7 niet kan.

quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hmm, de iOS- en Android-versie kunnen dit wel gewoon. Zal binnenkort wel in een update komen dan.
Ik hoop het. Verder geen klagen met WP7, maar dit zit mij echt dwars.

Is het trouwens mogelijk om 3 e-mailadressen onder één live tile te zetten? En dat je vervolgens op de live tile drukt en dan de gewenste inbox kan aanklikken?
pi_104501549
nokia drive is nu ook te downloaden voor de symbian toestellen. Precies hetzelfde?
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:41:35 #243
55709 Stereotomy
pi_104503201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef RichardHammond het volgende:

Is het trouwens mogelijk om 3 e-mailadressen onder één live tile te zetten? En dat je vervolgens op de live tile drukt en dan de gewenste inbox kan aanklikken?
Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:41:35 #244
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_104503202
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Zonder app kom ik niet op facebook? Ja via internet.

Nee is gewoon vol.

Ik vind dat hartje trouwens echt tof :d
Druk op personen op het hoofdscherm, en dan schuif je naar andere tabs zeg maar met je vingers, en je ziet de laatste posts, updates, meldingen en foto's. Ook kun je dat per persoon zien in de personen hub. Zelfs bij jezelf.

Verder: voor mensen die het toetsenbord in Whatsapp willen sluiten, tik met je vinger ergens in het scherm waar het leeg is, en hij verdwijnt ;).
pi_104503624
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:

De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.

Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.

De terug toets werkt door alle applicaties heen en is dan ook erg ideaal.

De interactieve tegels voegen weinig toe al ziet het er wel geinig uit.

Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.

Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.

Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..

Aantal apps is nog wat beperkt maar dat komt zeker wel goed.

Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP.. :')

Verder is hij verbazend snel leeg en het laden duurt erg lang tov mijn iphone.
pi_104503806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?

quote:
Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...
pi_104503864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?

[..]

Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...
kan zijn dat dat het toestel is inderdaad! had ik erbij moeten zetten natuurlijk.

Via "me" lukt het wel inderdaad maar erg beperkt. Ja kan geen contactpersonen benaderen of volgers inzien.

[ Bericht 5% gewijzigd door jpjedi op 18-11-2011 09:29:04 ]
pi_104503930
quote:
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:

De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.

Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.

Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.

Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP.. :')

Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijn :)
pi_104504151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijn :)
Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:36:51 #250
55709 Stereotomy
pi_104504206
quote:

In detail kan wel, klik in de People hub in de What's New kolom op de gekleurde 'all accounts', dan kun je selectief selecteren wat je wil zien. Ik zou zelf hier een Tweetdeck achtige functionaliteit willen zien. Meerdere kolommen naast elkaar, elke news stream apart per sociaal netwerk.

Ook een tweet plaatsen kan. Klik op je eigen avatar, dan kom je in de 'me' pagina terecht. Hier kun je 'post a message' selecteren.
pi_104504208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.
Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?
  vrijdag 18 november 2011 @ 09:37:46 #252
55709 Stereotomy
pi_104504222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?
Nee, en die zullen sowieso van Microsoft's eigen camerasoftware gebruik maken.

Tevens is er nog geen camera API vrijgegeven waardoor bv automatische HDR-programma's nog niet geschreven kunnen worden.
pi_104504335
Jammer.. Ik vond het namelijk opvallend dat uitgerekend Nokia -die toch een van de besten is op het gebied van mobiele camera's- een enigszins tegenvallende camera heeft in hun beste toestel sinds jaren.

Misschien toch maar voor de N9 gaan dan.. De hardware is vrijwel hetzelfde, en beiden hoef ik niet voor de applicaties te hebben (daar heb ik mijn iPhone wel voor). Toch jammer, want de Lumia is goedkoper, en WP7 lijkt me een heel fijn besturingssysteem.
pi_104506937
Toestel is overigens heel stevig. Alleen de laklaag laat los.. Htcpro7 hier. Het laat los rechts schuin bovenop waar htc staat. Die zilvere laag.. Begint nu dus zwart te worden
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:46:40 #255
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_104507544
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Toestel is overigens heel stevig. Alleen de laklaag laat los.. Htcpro7 hier. Het laat los rechts schuin bovenop waar htc staat. Die zilvere laag.. Begint nu dus zwart te worden
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.

De zilvere laag laat inderdaad los, van de backcover zijn de zilvere HTC letters losgelaten en is de grijze coating eraf

Uiteindelijk heb ik de backcover opgeschuurt en gepolijst zodat deze nu weer egaal is en mooi glimt.
Het toestel was namelijk echt niet representatief meer. Toch jammer van één jaar oud toestel wat in de zakelijke markt wordt gepositioneerd.
pi_104507758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.

De zilvere laag laat inderdaad los, van de backcover zijn de zilvere HTC letters losgelaten en is de grijze coating eraf

Uiteindelijk heb ik de backcover opgeschuurt en gepolijst zodat deze nu weer egaal is en mooi glimt.
Het toestel was namelijk echt niet representatief meer. Toch jammer van één jaar oud toestel wat in de zakelijke markt wordt gepositioneerd.
welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?

Ah dus als is het zilvere er af is krijg je hem wel nog alsnog mooi glimmend, dat scheelt. Bij mij zie ik nu ook steeds meer halen er in.

Ja inderdaad
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:56:50 #257
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104507864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.
Jammer, bij de iPhone en Android kan dit wel. Nu heb ik 3 live tiles op mijn scherm en ik wil er gewoon graag 1. Hoop dat Microsoft dit nog aan gaat passen.

Meer mensen een update gehad gisteren? Kan nog niet echt zien wat er veranderd is.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:20:16 #258
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_104508572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:53 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?

Ah dus als is het zilvere er af is krijg je hem wel nog alsnog mooi glimmend, dat scheelt. Bij mij zie ik nu ook steeds meer halen er in.

Ja inderdaad

De topcoating van de backoffer kan je eraf halen met een schuursponsje. Vervolgens wat polijst middel (brasso) eroverheen om de boel gelimmend te krijgen
pi_104512293
quote:

zo en als je de eerste reviews op YouTube zag van een maand of wat geleden dan moet het heel iets anders zijn nl. geweldig. }:| Nah ben blij dat je je eerste ervaringen hebt neergepend JP want ik denk dus dan mijn keuze gaat worden: Of de nieuwe iPhone 4S :{ maar ben huiverig voor wederom de oude klacht dat de batterij weer snel leeggeraakt }:| ,of de nieuwe Samsung Note *) of toch maar de nieuwe Blackberry 9860? O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:23:22 #260
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104512434
Vandaag ontvangen, prachtig toestel _O_

Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x in :{ Iemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_104514476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De topcoating van de backoffer kan je eraf halen met een schuursponsje. Vervolgens wat polijst middel (brasso) eroverheen om de boel gelimmend te krijgen
Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?

Ah oke dankje voor je tip :Y
pi_104514854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?

Ah oke dankje voor je tip :Y
Dit is een amerikaanse versie met ook providerlogo (Sprint, rechtsboven)
pi_104514968
Overigens over camera gesproken, ik vind mijn camera voldoende. Maar als ik kijk naar mijn vriend die heeft de samsung galaxy s2, die camera is vele malen beter en krijg je mooiere foto's mee.

Maar goed dat is het enige positieve aan die telefoon. :+
pi_104518340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Overigens over camera gesproken, ik vind mijn camera voldoende. Maar als ik kijk naar mijn vriend die heeft de samsung galaxy s2, die camera is vele malen beter en krijg je mooiere foto's mee.

Maar goed dat is het enige positieve aan die telefoon. :+
Dat is onzin natuurlijk. Prachtig scherm, de software achter de camera, het grootte van het scherm, en de snelle processor.
Dat is nog wel een nadeel aan WP7, dat bepaalde hardware gewoon nog niet gebruikt kan worden. Zo wordt de camera van de Lumnia beter bij een volgende update. Maar de echt uitgebreide zaken om een goede camera te ondersteunen moeten we nog even op wachten. Onwijs irritant, omdat dit feitelijk betekent dat we momenteel nog geen vlaggenschip zullen krijgen op WP7. Dat is ook de reden waarom de opvolger van de N8 die de nodige gadgets aan boord heeft (om. FM transmitter en een nog betere camera) ook weer op Symbian zal lopen.
pi_104518740
Tja dat vind ik. Vind de galaxy gewoon een goedkoop lelijk ding. En ik haat telefoons met alleen touchscreen daar heb ik niets mee dus vandaar mijn mening ;-)
pi_104519052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x in :{ Iemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:06:37 #267
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104532135
Nokia Lumia. _O_

Zodra ze wat goedkoper worden verkoop ik mijn HD7 direct en haal een Lumia.

Nokia Lumia. _O_

Meer mensen gisteren een update gehad? Vraag mij af wat er veranderd/verbeterd is. Kan eigenlijk niet echte schokkende dingen ontdekken.
pi_104532587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef RichardHammond het volgende:
Nokia Lumia. _O_

Zodra ze wat goedkoper worden verkoop ik mijn HD7 direct en haal een Lumia.

Nokia Lumia. _O_

Meer mensen gisteren een update gehad? Vraag mij af wat er veranderd/verbeterd is. Kan eigenlijk niet echte schokkende dingen ontdekken.
Ik las iets met een voicemail notification bug en een Exchange Server 2003 email bug, niets schokkends dus
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:18:43 #269
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104532797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

Ik heb die van mij in het engels staan maar je kunt contacten onzichtbaar maken.

Even op de 3 puntjes drukken, > Settings

En dan is het bij mij 'filter my contacts list'.

Ik hoef mijn twitter en google zooi er ook niet in maar gmail is wel handig op mijn tele.
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:23:43 #270
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104533071
Mijn camera is trouwens superkut,
combinatie van slechte camera en slechte camerasoftware. Maar de bediening van die software is wel heel erg prettig. Resultaat is alleen niet om aan te zien :')

Dit is ongeveer het beste.
Optie om je foto's gelijk op skydrive te pleuren is wel geniaal. Kun je er gelijk bij op je laptop/ pc

Ik heb een Dell Venue Pro btw
^inteel²
&nbsp
pi_104533903
Net iets briljants gezien: ik had een niet verzonden SMSje (klote betonnen flatgebouw, amper bereik) en daardoor veranderde het icoontje bij messaging van een :) smilie naar een :( smilie!

Van dit soort kleine dingen kan ik echt heel gelukkig worden :D
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:43:28 #272
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_104534130
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..
Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:47:26 #273
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104534343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Net iets briljants gezien: ik had een niet verzonden SMSje (klote betonnen flatgebouw, amper bereik) en daardoor veranderde het icoontje bij messaging van een :) smilie naar een :( smilie!

Ik vind die icoontjes in je smsjes zelf ook heel grappig gedaan. Nu zijn ze daar niet heel orgineel mee. Maar gewoon goed gedaan.
^inteel²
&nbsp
pi_104537210
raar dat mensen uit mijn whatsapp lijst dat ik die helemaal niet zelf heb toegevoegd maar via msn lijst komen. Maar heb hun nummers geeneens
pi_104538349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef SlamD het volgende:

[..]

Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.
ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nu :') Geen idee hoe ik dit moet gaan ordenen.
  zaterdag 19 november 2011 @ 02:07:31 #276
55709 Stereotomy
pi_104541359
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nu :') Geen idee hoe ik dit moet gaan ordenen.
Ai, die zijn dan ook allemaal gesynct nu of niet?

Mij de eerste keer ook overkomen en als oplossing maar een nieuwe Live account aangemaakt :')

Denk dat veel mensen tegen dit probleem aan zijn gelopen, lijkt me frustrerend en geen goede beurt als eerste kennismaking met Windows Phone, zeker als normale consument niet.
  zaterdag 19 november 2011 @ 02:13:29 #277
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_104541486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:

Word je er ook zo blij van als je je telefoon unlockt en je 380 gemiste Whatsapp-berichten hebt wat je niet wist omdat WP7 gewoon totaal geen notificatiegeheugen heeft (en hiermee dik op de concurrentie achterloopt)? Ik werd daar nooit zo blij van. Leuk hoor, die live tiles, maar er moet nog een hoop verbeterd worden voordat ik daar blij van kan worden.
  zaterdag 19 november 2011 @ 02:22:57 #278
55709 Stereotomy
pi_104541616
Ja, een notificatie-centrum-iets is no 1 prioriteit voor verbetering Windows Phone.

Tevens een standardisatie hoe tellers op tiles worden weergegeven (groot in standaard mail, rood rondje op Facebook tile, zwart rondje op Whatsapp tile) zou mooi zijn.
pi_104543774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dan ga je toch naar de people hub, settings, filter en dan deselecteer je toch je hotmail, heb je meteen geen last meer van al die spamcontacts. Je zou ook hetzelfde kunnen doen met je exchange, ook gewoon deselecteren. En dan alle contacten die je wel wilt op een google account zetten of een 2e live account en daar wel de contacts van laten zien
pi_104543782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Word je er ook zo blij van als je je telefoon unlockt en je 380 gemiste Whatsapp-berichten hebt wat je niet wist omdat WP7 gewoon totaal geen notificatiegeheugen heeft (en hiermee dik op de concurrentie achterloopt)? Ik werd daar nooit zo blij van. Leuk hoor, die live tiles, maar er moet nog een hoop verbeterd worden voordat ik daar blij van kan worden.
notificatiegeheugen zou erg handig zijn idd, maar 380 gemist whatsappjes heb ik nooit omdat ik wel vaker dan 1x per 6 dagen op m'n telefoon kijk :')
pi_104543827
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dan ga je toch naar de people hub, settings, filter en dan deselecteer je toch je hotmail, heb je meteen geen last meer van al die spamcontacts. Je zou ook hetzelfde kunnen doen met je exchange, ook gewoon deselecteren. En dan alle contacten die je wel wilt op een google account zetten of een 2e live account en daar wel de contacts van laten zien
Maar dan staan ze er al in ;) bij het instellen vul je de live gegevens in en dan gaat hij automatisch direct syncen. Daarna kun je pas filteren en syncen uitzetten.
pi_104544102
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
Mijn camera is trouwens superkut,
combinatie van slechte camera en slechte camerasoftware. Maar de bediening van die software is wel heel erg prettig. Resultaat is alleen niet om aan te zien :')

[ afbeelding ]

Dit is ongeveer het beste.
Optie om je foto's gelijk op skydrive te pleuren is wel geniaal. Kun je er gelijk bij op je laptop/ pc

Ik heb een Dell Venue Pro btw
De intergratie met skydrive vind ik ook echt ideaal!

Hoe bevalt de Dell Venue. Ik heb deze telefoon ook nog overwogen, helaas was die toen niet leverbaar.
pi_104544541
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 09:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Maar dan staan ze er al in ;) bij het instellen vul je de live gegevens in en dan gaat hij automatisch direct syncen. Daarna kun je pas filteren en syncen uitzetten.
en dus filter je de gene die je niet wil zien uit je weergave of flikker je ze weg op hotmail en dan syncen die veranderingen weer naar je telefoon. en als je dat niet wil...tja, een ander live account
pi_104551833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en dus filter je de gene die je niet wil zien uit je weergave of flikker je ze weg op hotmail en dan syncen die veranderingen weer naar je telefoon. en als je dat niet wil...tja, een ander live account
Het filter veranderen bij personen weergeven maakt geen verschil. altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven.

Vervolgens live contacten online verwijderd en die laten weergeven maar lijst blijft staan :?

Edit: vinger op account houden levert knopje syncen op! Even testen :D

Edit 2: nu is alles weer terug gesynct naar live zodat online nu ook weer alle contacten staan :')

[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 19-11-2011 14:58:55 ]
pi_104552193
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Het filter veranderen bij personen weergeven maakt geen verschil. altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven.
lijkt erop dat die contacten van meerdere accounts gesynced worden, probeer ze eens allemaal uit te zetten, en dan één voor één weer aan. als ik al mijn filters uitzet zie ik geen enkel contact.
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:06:35 #286
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104553882
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Vervolgens live contacten online verwijderd en die laten weergeven maar lijst blijft staan :?

Edit: vinger op account houden levert knopje syncen op! Even testen :D

Edit 2: nu is alles weer terug gesynct naar live zodat online nu ook weer alle contacten staan :')
Ik heb mijn contacten vanaf m'n iPhone vie bluetooth naar de Lumia verzonden. Dat werkt alleen koppelt de telefoon je contacten automatisch aan je Windows Live account. Dus als ik dat filter activeer is m'n personen hub leeg :')

Enige mogelijkheid is dus het aanmaken van een nieuw mailadres met een leeg adresboek?
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:10:29 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104553987
Oeh misschien wat gevonden.

Als je in je Hot of Live mail naar Contactpersonen gaat kun je contactpersonen samenvoegen bovenin bij Beheren :Y

-edit- getest en dat werkt :D

[ Bericht 21% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-11-2011 16:16:22 ]
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:10:41 #288
68638 Zwansen
pi_104553991
Hebben mensen al een blauwe Lumia gespot? Of komt deze later uit? :)
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:04:22 #289
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104555709
Het kan nog makkelijker!

Ga in je Lumia 800 naar Personen en zet het filter aan voor zowel WL als FB. Nu heb je veel dubbelingen. Open een persoon en klik onderaan in het midden op koppelen, vervolgens kun je het WL & FB account koppelen. Hierna staat er netjes 1 naam in Personen :)
pi_104634217
Mijn google maps / minsk is een beetje raar aan doen :') dan staat er google maps, dan Minsk met wat gebouwen op de achtergrond en een 1tje er bij en het verschilt steeds wat er te zien is :')

hoe haal ik dat in godsnaam weg
pi_104698560
stomme whatsapp slaat niet eens alle gesprekken op maar een deel ? ik wou iets belangrijks terug lezen maar verwijderd het gewoon na een tijdje... Pff
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:31:50 #292
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_104698927
Windows Phone 7? Is dat de voorloper van iOS 0.5?
  woensdag 23 november 2011 @ 16:24:53 #293
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104723143
Windows Phone is eng...

En wel hierom. Een meisje heeft mij een 5-tal foto van haarzelf gestuurd en deze staan nu dus op mijn telefoon. Heb alleen maar contact met haar via de mail, beetje praten over koetjes en kalfjes, je kent het wel. Nu heeft mijn telefoon dus besloten om precies die drie foto's in een mapje te plaatsen genaamd: date. WTF! Kon mijn ogen niet geloven. Het e-mailadres waarmee ik contact heb met haar heb ik niet eens gesynchroniseerd op mijn telefoon. De telefoon heeft dus zelf een mapje genaamd "date" aangemaakt. Dit kan gewoon geen toeval zijn.
  woensdag 23 november 2011 @ 16:26:34 #294
55709 Stereotomy
pi_104723208
Een mapje gesorteerd op datum dus?
  woensdag 23 november 2011 @ 16:31:52 #295
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104723402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Een mapje gesorteerd op datum dus?
Hoe op datum? Alle foto's staan in de map albums, die is op zijn beurt weer onderverdeeld in een 4-tal submappen. Maar hij doet dat met geen enkele foto, alleen met deze 5 foto's. Hoe weet dat ding dat ze uberhaupt bij elkaar horen. Vind het maar erg raar.
pi_104723420
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:24 schreef RichardHammond het volgende:
Windows Phone is eng...

En wel hierom. Een meisje heeft mij een 5-tal foto van haarzelf gestuurd en deze staan nu dus op mijn telefoon. Heb alleen maar contact met haar via de mail, beetje praten over koetjes en kalfjes, je kent het wel. Nu heeft mijn telefoon dus besloten om precies die drie foto's in een mapje te plaatsen genaamd: date. WTF! Kon mijn ogen niet geloven. Het e-mailadres waarmee ik contact heb met haar heb ik niet eens gesynchroniseerd op mijn telefoon. De telefoon heeft dus zelf een mapje genaamd "date" aangemaakt. Dit kan gewoon geen toeval zijn.
_O- _O- _O-
pi_104723444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Hoe op datum? Alle foto's staan in de map albums, die is op zijn beurt weer onderverdeeld in een 4-tal submappen. Maar hij doet dat met geen enkele foto, alleen met deze 5 foto's. Hoe weet dat ding dat ze uberhaupt bij elkaar horen. Vind het maar erg raar.
Omdat je die op een bepaalde date/datum hebt binnen gekregen
pi_104723505
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Doe eens gangster en swipe eens heen en weer? Dan zul je vast zien dat ze niet in een mapje genaamd "date" staan. Of verander je taal naar Nederlands, dan zal het mapje ineens Datum heten
  woensdag 23 november 2011 @ 16:35:47 #299
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104723568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Doe eens gangster en swipe eens heen en weer? Dan zul je vast zien dat ze niet in een mapje genaamd "date" staan. Of verander je taal naar Nederlands, dan zal het mapje ineens Datum heten
Hij staat in het nederlands, dat is het probleem. :') Of er zit een fout in de software.

Maar ik heb een lading aan foto's op mijn telefoon staan, gekregen via mail, gedownload etc. Maar hij doet het met geen enkele foto. Alleen met deze.
pi_104723587
:D
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:24 schreef RichardHammond het volgende:
Windows Phone is eng...

:D _O- _O- _O- _O-
  woensdag 23 november 2011 @ 16:41:10 #301
55709 Stereotomy
pi_104723776
Valt me nog mee dat ze niet op je ToDo list is terechtgekomen dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')