abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102560804

https://apps.facebook.com/meetnewwpdemo/

Mango is inmiddels uit voor de bestaande Windows phone 7 toestellen. Binnenkort komen de nieuwe toestellen op de markt waarop Mango is voorgeïnstalleerd. Deze hebben als extra opties o.a. front facing camera voor videobellen en internet sharing.
pi_102560964
Hallon.

Het zuigt dat WP7 geen multitasking heeft. Tenminste, ik wil mijn openstaande/recent gebruikte apps gemakkelijk zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 20:35:13 ]
pi_102561146
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef zarGon het volgende:
Hallon.

Het zuigt dat WP7 geen multitasking heeft. Tenminste, ik wil mijn openstaande/recent gebruikte apps gemakkelijk zien.
:? back toets ingedrukt houden

nu alleen nog wat meer apps die background tasks e.d. ondersteunen.
pi_102561753
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

:? back toets ingedrukt houden
:D. Thanks, dat wist ik niet.
pi_102564930
Ik vind de nieuwe Groups functie erg handig, mensen lekker op de homescreen bundelen.
pi_102566505
is de update al uit dan? als ik zoek naar updates krijg ik niks gevonden.

heb htc pro 7 (7392)
pi_102567780
Heb je een provider branded toestel?
pi_102567815

No?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102567893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
is de update al uit dan? als ik zoek naar updates krijg ik niks gevonden.

heb htc pro 7 (7392)
het schijnt wel eens te willen werken als je zoekt naar updates en dan je netwerkverbinding verbreekt en weer aansluit.

http://www.wpcentral.com/(...)hrough-zune-software
pi_102567920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik vind de nieuwe Groups functie erg handig, mensen lekker op de homescreen bundelen.
yep, lijkt me ook handig voor m'n vader die binnenkort een phone 7 aanschaft. de hele familie toegankelijk vanaf het homescreen.
pi_102568732
Hij is nu als goed is aan het updaten, hoop dus dat het gelukt is dadelijk!
pi_102568754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

No?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze gebruikt de Windows Phone blog:

pi_102568817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef YuriGagarin het volgende:
Heb je een provider branded toestel?
wat is dat ? :P

maar hij is nu bezig met updaten
pi_102568838
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

wat is dat ? :P

maar hij is nu bezig met updaten
Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.
pi_102568871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.
haha, hoop het ook. Is het zelfde msn? :P
Ik denk dat ik al blij ben omdat je kan whatsappen haha! :)
pi_102568926
krijg foutcode

801812C1 , dit gebeurt wanneer ik mijn pincode moet invullen iemand een idee?
pi_102569058
dankje, even de site vertalen naar nederlands. mijn engels is niet goed
pi_102569111
Even kijken of ik wat in het Nederlands voor je kan vinden.
Het zit je ook nooit mee he.
pi_102569238
is lief van je, maar ben het al aan het uitvogelen, snap het redelijk. Ik zal laten weten als het weer niet lukt ;-)
Ach gelukkig zijn er lieve fokkers d ie mij zo lief nu nog willen helpen O+

Vind ik erg fijn! Thanks!
pi_102569349
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef YuriGagarin het volgende:

[..]

Deze gebruikt de Windows Phone blog:

[ afbeelding ]
En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?

Zo ja:

Ik heb een hekel aan korrelige UI's. :@.
pi_102569420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?

Zo ja:
[ afbeelding ]

Ik heb een hekel aan korrelige UI's. :@.
:D *O*
pi_102569521
en hij is weer bezig met updaten. Spannend, hopen dat hij nu wel voorbij stap 6 komt..
pi_102570429
Zouden in de toekomst applicaties van derden ook in de messaging hub kunnen? Zou echt tof zijn om ook whatsapp berichten te kunnen versturen vanuit de messaging hub.
pi_102570816
Hadden jullie ook aanvullende updates?

wat duren die lang.
is nu pas bij 2/9 en pas op 1procent...
pi_102570897
of moet ik nu pincode invoeren? hij gaat niet meer verder namelijk..
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 01:18:25 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102573970

Hebben jullie dat ook?
2000 light years from home
pi_102574586
Hoi even een korte reactie. Tis gelukt! Jammer dat je de kleuren thema nog steeds amper kan aanpassen, maar helaas.

Voor rest ga ik morgen alles uitzoeken.
In ieder geval werkt internet nu vele malen fijner.

Zijn er dingen die ik echt niet moet missen nu ik de update heb gedaan?
pi_102575826
Ik kan mijn whatsapp niet gebruiken als ik met toetsenbord wilt ypen. Het scherm draait dan niet mee? weet iemand hier iets van?

Verder nog even uitzoeken hoe ik ingelogd blijf op fok want hij logt me gewoon steeds weer uit.

Blij dat je eindelijk in landscape mode ook fatsoenlijk kan internetten

[ Bericht 46% gewijzigd door koekjesmonsterrr op 01-10-2011 07:26:31 ]
pi_102575838
En het zelfde probleem als k bij kikmessenger heb. Dan krijg je een bericht op whatsapp, wsil je het openen toont hij he tnieuwe bericht niet. En blijf het raar vinden dat het scherm van whatsapp niet draait als je met toetsenbord typt
pi_102575938
misschien dat whatsapp nog met wat performance updates komt en landscape mogelijkheden, hou de updates voor die app in de gaten zou ik zeggen.
pi_102575942
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:26 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien dat whatsapp nog met wat performance updates komt en landscape mogelijkheden, hou de updates voor die app in de gaten zou ik zeggen.
Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:28:25 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_102575944
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Merkie het volgende:

Hebben jullie dat ook?
Nee. Jij wel dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_102575945
En wat ben ik blij, telefoon was al snel. Nu nog veel sneller door update! Ik ben blij, ondanks dat het tot half 2 snachts heeft geduurd
pi_102575946
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Oke hebben jullie dit ookgehad of niet? Of heb je alleen telefoon met touch?
die van mij is alleen touch, maar het is bekend dat whatsapp nog geen landscape ondersteunt, als ik m'n telefoon kantel gebeurt er ook niks bij whatsapp, terwijl andere apps zoals internet explorer dat wel doen. dus het is een limitatie in de huidige versie van whatsapp.
pi_102575954
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Merkie het volgende:

Hebben jullie dat ook?
wat is nou de bug eigenljk ? kan zo snel niet zien wat er mis is ?

ik ervaar in ieder geval geen bugs bij unlocken op m'n Omnia.
pi_102575961
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?

Ik heb dit ook deels. Ik unlock hem, krijg eerst mijn afbeelding,screensaver en daarna de tijd te zien. Maar dat zie ik niet als probleem ofzo. Vind het niet storend.

Okee dan whatsapp ik gewoon met touch!
Ik heb me geen idee wat ik allemaal kan uitzoeken wat ik nog meer kan
pi_102575969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

hij zet hem uit, dan aan, dan zie je even scherm wat je normaal hoort te krijgen en daarna gaat hij over op t zwarte scherm met tijd?

Ik heb dit ook deels. Ik unlock hem, krijg eerst mijn afbeelding,screensaver en daarna de tijd te zien. Maar dat zie ik niet als probleem ofzo. Vind het niet storend.

Okee dan whatsapp ik gewoon met touch!
Ik heb me geen idee wat ik allemaal kan uitzoeken wat ik nog meer kan
geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
welke hardware hebben jullie ?
pi_102576270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

geen last van op mijn Omnia, misschien een hardware / software combinatie probleempje ?
Hoe kom ik erachter welke ik heb
pi_102576743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 08:56 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Hoe kom ik erachter welke ik heb
settings, about

en misschien staat het type (of merk in ieder geval) op de telefoon.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:34:43 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102577437
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee. Jij wel dan?
Heb het filmpje zelf gemaakt, dus ja :6 .
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem lockte ;( .
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Trophy met Mango.
2000 light years from home
pi_102577506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef Merkie het volgende:

Als je het scherm unlockt duurt flikkert hij eerst en zie je voor een halve seconde het laatste beeld wat je had voordat je hem lockte ;( .

Trophy met Mango.
lijkt me dan iets van de Trophy
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:10:31 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_102578191
Meest kutte van de Omnia 7: de touch-gevoelige back- en search-knoppen.

Met name de search knop raak ik 10x per dag aan terwijl ik dat helemaal niet wil.
Confidence through competence
pi_102580259
Dat is het probleem met bijna alle touchscreen knopjes.
pi_102582948
http://www.forbes.com/sit(...)-third-of-htc-sales/

30 procent van alle HTC verkopen zijn Windows Phone. Ik denk dat het wel goed gaat komen met WP.
pi_102583024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Meest kutte van de Omnia 7: de touch-gevoelige back- en search-knoppen.

Met name de search knop raak ik 10x per dag aan terwijl ik dat helemaal niet wil.
heb er vooral last van als ik m'n telefoon even anders moet vastpakken omdat ik met iets anders bezig ben zoals een boodschappentas of m'n dochter optillen. Bij normaal gebruik heb ik er weinig last van, zeker na de firmware update van Samsung een paar maanden geleden.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:08:38 #47
55709 Stereotomy
pi_102589824
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:44 schreef YuriGagarin het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)-third-of-htc-sales/

30 procent van alle HTC verkopen zijn Windows Phone. Ik denk dat het wel goed gaat komen met WP.
Denk dat hij verkeerd gequote is of dat het alleen om HTC in Singapore gaat.
pi_102606308
Geeft hij bij jullie een melding weer als je een reactie op whatsapp hebt?

Bij mij niet en dan open ik zelf whatsapp en zie ik dus dat ik een bericht gemist hebt gisteren
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:13:56 #49
55709 Stereotomy
pi_102606365
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Geeft hij bij jullie een melding weer als je een reactie op whatsapp hebt?

Bij mij niet en dan open ik zelf whatsapp en zie ik dus dat ik een bericht gemist hebt gisteren
Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.

Vind het overigens enorm prut dat Microsoft niet qua interface heeft gestandardiseerd hoe nummers op een tile moeten worden weergegeven. Whatsapp heeft een zwart bolletje met witte cijfers, Facebook een rood bolletje. Heel slordig.
pi_102606752
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kun je instellen, als toast of als nummer op een tile.

Vind het overigens enorm prut dat Microsoft niet qua interface heeft gestandardiseerd hoe nummers op een tile moeten worden weergegeven. Whatsapp heeft een zwart bolletje met witte cijfers, Facebook een rood bolletje. Heel slordig.
Waar kun je dat instellen dan?
Ik kan echt niet vinden waar ik wat in kan stellen namelijk?

wie weet of het in te stellen valt dat wanneer je bij een forum op laatst bericht drukt dat hij dan ook naar onderaan de pagina gaat? Dat was eerst wel, maar nu niet meer
pi_102608153
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Waar kun je dat instellen dan?
Ik kan echt niet vinden waar ik wat in kan stellen namelijk?
settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
pi_102608735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

settings van whatsapp, in whatsapp op de drie puntjes onderaan klikken en dan push notifications aanzetten.
Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
pi_102608852
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ja dat staat op ON, maar toch krijg ik het steeds niet binnen terwijl mijn internet (wifi) altijd aan staat. Net ook weer open ik whatsapp heb ik weer een berichtje gemist.
dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
pi_102609138
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan is het misschien een probleem in whatsapp of de netwerk stack van je telefoon. geen idee zo, zo vaak gebruik ik whatsapp niet, dus kan nog niet veel ervaringen delen.

heb op mijn omnia 7 overigens wel een keer de tile update gezien en de notification bar voor binnenkomende berichten.
ahh pff heb ik dus weer...
blij dat ik whatsapp heb, maar ie9 werkt niet fijn als je steeds bij forums moeilijk moet doen om naar beneden te scrollen, normaal ging tie gewoon naar het einde van de pagina als ik op laatst geschreven reactie drukte.
pi_102609686
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
pi_102609735
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:
Dat werkt bij mij inderdaad ook niet. Geen idee of dat voor mango wel gewoon werkte eigenlijk.
Ja hiervoor werkte het wel altijd bij mij
pi_102609788
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
pi_102609840
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind sowieso dat de fokpagina's (buiten de textonly mobiele layout) erg slecht renderen op ie9 mobile, scrollen gaat niet zo fijn. bij andere pagina's als telegraaf of parool, winrumors heb ik daar eigenlijk geen last van.
ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
pi_102609874
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

ja ook dat, normaal werd alles zichtbaar aangepast en nu moet ik eerst vergroten en moet ik steeds naar links/rechts schuiven om het te lezen. Plus dat het dan nooit naar onderaan de pagina gaat als ik hier om vraag..

Eens kijken of er dan andere browsers zijn. Want nu vind ik IE niet meer fijn met dit.
mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
pi_102609948
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:10 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mwoah...vindt vooral de update snelheid niet zo fijn, maar dat zal wel met de grafische kracht e.d. te maken hebben en de hoeveelheid tekst en bewegende smilies op fok.

vergroten vind ik niet zo'n probleem. dat ligt aan het feit dat het geen mobiele layout is, ik hoop dat fok die snel enabled voor phone 7.

twee keer tappen op je scherm en de tekst is prima leesbaar.
Oh, ik heb gewoon de mobiele versie dus dat weet ik niet zo goed. Dus dan zou hij bij mij juist wel normaal in beeld moeten komen? maar dat gebeurt dus niet.

Nee bij mij werkt dat dus niet meer, dat 2 keer drukken op het scherm. Dat dacht ik dus ook maar dat werkt nu niet meer. Heel apart nu moet ik echt "schuiven met 2 vingers" om in te zoomen. 2 keer drukken is het echt nog minimaal en kan niemand lezen. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')