quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef zarGon het volgende:
Hallon.
Het zuigt dat WP7 geen multitasking heeft. Tenminste, ik wil mijn openstaande/recent gebruikte apps gemakkelijk zien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]back toets ingedrukt houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het schijnt wel eens te willen werken als je zoekt naar updates en dan je netwerkverbinding verbreekt en weer aansluit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
is de update al uit dan? als ik zoek naar updates krijg ik niks gevonden.
heb htc pro 7 (7392)
yep, lijkt me ook handig voor m'n vader die binnenkort een phone 7 aanschaft. de hele familie toegankelijk vanaf het homescreen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:54 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik vind de nieuwe Groups functie erg handig, mensen lekker op de homescreen bundelen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
No?Deze gebruikt de Windows Phone blog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is dat ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef YuriGagarin het volgende:
Heb je een provider branded toestel?
Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
wat is dat ?
maar hij is nu bezig met updaten
haha, hoop het ook. Is het zelfde msn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef YuriGagarin het volgende:
[..]
Maakt al niks uit, hopelijk krijg je je msn werkend, ben benieuwd naar je bevindingen.
En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef YuriGagarin het volgende:
[..]
Deze gebruikt de Windows Phone blog:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jouw UI heb je geknipt uit dat plaatje?
Zo ja:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan korrelige UI's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |