Ik mag hopen dat je 2 tegelijk mag doen, maar hoe gaat dat dan precies met plaatsen verwisselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Twinkles en ik zijn van start. Kan ik nu tegelijk degene boven mij uitdagen, of moet ik wachten tot dit potje af is?
Hoi, met picodealion.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef AnneX het volgende:
Dus ik wacht maar gewoon af totdat iemand mij "uitdaagt"?
Zal wel niet hé, als laatste /onderste op de lijst.
Ondertussen wil ik wel oefenen hoor !![]()
Groet van Elisabed.
Goed idee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:25 schreef Rockfire het volgende:
Invite aan OA - Michel* gestuurd. Misschien is het nuttig om iedereen nog even een PM te sturen dat de echte laddercompetitie is gestart?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Re het volgende:
Re - dudesque is trouwens 391 - 306 geworden
Organisatie of andere orakels?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kan ik nu tegelijk degene boven mij uitdagen, of moet ik wachten tot dit potje af is?
Ik heb je nu uitgenodigd, als ik jou versla, kom ik op jouw plek terecht (1 naar boven) en jij op de mijne (1 naar beneden). Of ik moet het helemaal verkeerd begrepen hebben?quote:
Ik had zelf degene boven mij uitgenodigd, en werd daarna uitgenodigd door degene onder mij. Dus ben al met 2 potjes bezig!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Organisatie of andere orakels?
Ik heb het gezien en we zijn al begonnen. En hoe. Ik heb op mijn beurt dudesque uitgenodigd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb je nu uitgenodigd, als ik jou versla, kom ik op jouw plek terecht (1 naar boven) en jij op de mijne (1 naar beneden). Of ik moet het helemaal verkeerd begrepen hebben?
Je mag alleen degene boven je uitdagen he.. Voor jou dus WordFreud..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:02 schreef AnneX het volgende:
En ik heb al twee mensen uitgenodigd.
Die zullen vavavond welreageren...???
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik had zelf degene boven mij uitgenodigd, en werd daarna uitgenodigd door degene onder mij. Dus ben al met 2 potjes bezig!
hmm.. dus je kunt beter 1 potje tegelijk spelen. Nu moet ik in 1x2 potjes winnen, anders ga ik niet eens omhoog in de ladder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!
Ik heb bijna verloren van degene onder me. Als ik nu dus nog snel degene boven me uitnodig, dan kan dat en dan heb ik kans niet te zakken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!
Valt wel mee hoor. Eerst even wachten op een antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef twinkles het volgende:
Uitslag tantejanne - wendy-amsterdam 462 - 329
Heb nog 2 letters bij het potje met ziggy maar die last zo te lezen een lange pauze in om zo niet te zakken.. Handige spelregels
En geweigerd, ik speel niet op een random bord, dat vind ik stom. Ik heb je een nieuwe invite gestuurd met een gewoon bord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef Maringo het volgende:
Je mag dus alleen degene direct boven je uitnodigen?
Al gelezen
Rockfire uitgenodigd.
Dankje, ik speel liever ook op een normaal bord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En geweigerd, ik speel niet op een random bord, dat vind ik stom. Ik heb je een nieuwe invite gestuurd met een gewoon bord.
Een of andere reden :pquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef MouzurX het volgende:
O stom ik dacht dat die vorige challenge uit de competitie kwam en niet uit de ladder..
Ben gestopt nadat ik echt 100+ achter stond tegen een tegenstander die om de een of andere reden iedere tripple kon pakken die enigszins te halen viel.
Maar ik ben ook niet goed dus op zich is helemaal beneden beginnen niet zo'n probleem.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef vancroba het volgende:
Kan ik nog inschrijven?
vancroba-vancroba
Merci
Beide erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:07 schreef Lonaa het volgende:
D.,
Mag ik ook met de laddercompetitie meedoen, alsjeblieft?
Is er al een updeeted lijst? Want volgens mij moet ik twinkles nu weer uitdagen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Beide erbij.
Mensen, stel nou eens wat minder vragen en speel gewoon, jullie zien het vanzelf!!
Idd. Ik wil wel spelen maar heb al tegen degene boven en onder mij gespeeld. Dus ik wacht op doorvoeren van de uitkomsten..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Beide erbij.
Mensen, stel nou eens wat minder vragen en speel gewoon, jullie zien het vanzelf!!
Dit is volgens mij niet de meest recente lijst, want OA - Michel* stond boven mij, daarom ben ik nu ook tegen hem aan het spelen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef tomtomaat het volgende:
1 PaarsBeestje - PBwfeud 500
2 Robbieh - Robfcg 412
3 Re - remon5669 391
4 remlof - Remlof 386
5 picodealion - Litso 383
6 Rockfire - rockfire 365
7 Maringo - MaringoDC 361
8 Tulping - Tulping 351
9 Lutte - Lutte 349
10 clumsy_clown - Mer_ 331
11 Homdeck - de-cock 322
12 Vork - Vork 314
13 Flitspaal - Groot Monster 308
14 Dudesque - Dudesque 306
15 bbfakir-snorry 298
16 Merel1808 - Merel1808 293
17 SomePerson - GMVL 290
18 ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy 282
19 Twinkles - TanteJanne 281
20 Computergirl - Wendy-Amsterdam 277
21 QTPi - CindyNederhorst 259
22 Rockiejj - Rockiejj 249
23 MouzurX - mauricer1991 170
24 OA - Michel* 0
25 Raptorix - Raptorix 0
26 Wordfreud - EvertK nieuw
27 AnneX - Elisabed nieuw
28 tomtomaat - FSTEO
29
30
Kan er nog iemand bij?
Ok, maar dit was de laatste lijst die ik in het topic kon vinden...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet de meest recente lijst, want OA - Michel* stond boven mij, daarom ben ik nu ook tegen hem aan het spelen...
En in deze competitie kan er altijd iemand bij, je sluit dan gewoon onder aan de lijst aan. Maar dan moet je dus wel even de meest recente lijst hebben
Dit is de laatste lijst: https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ok, maar dit was de laatste lijsr die ik in het topic kon vinden...
Dus als jij van hem wint en ik verlies van hem, zak ik dan meteen 2 plaatsen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb zojuist met 338 - 285 gewonnen van Maringo - MaringoDC (die staat onder mij), als ik de regels goed heb begrepen zak ik dus in ieder geval niet
Op dit moment ben ik ook nog bezig tegen OA - Michel* (die staat boven mij), ik sta nu 69 punten voor, maar er zijn nog 14 stenen over dus er kan nog vanalles gebeuren. Hopelijk weet ik mijn voorsprong vast te houden
Ja, want jij bent slechter als hem, en hij slechter als die ander, dus jij ook.. (globaal gezien)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dus als jij van hem wint en ik verlies van hem, zak ik dan meteen 2 plaatsen?
Hoe kan iemand anders die ook aanpassen, want ik wil eigenlijk dat nog 2 mensen deze aan kunnen passen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit is de laatste lijst: https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0
Maar die kan alleen Rockiejj aanpassen, dat is dan weer niet zo handig...
Via de share-knop rechtsboven kun je meer mensen toevoegen die rechten hebben om het document aan te passen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe kan iemand anders die ook aanpassen, want ik wil eigenlijk dat nog 2 mensen deze aan kunnen passen..
Danku!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik zie in het bestandje dat mijn WF naam "niet bekend is. Die is ook Lonaa
ja verdorie nog aan toe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Flitspaal het volgende:
Vork (Vork) vs. Flitspaal (groot monster) 372-383
Zwaar bevochten, heftige pot.
Hele wedstrijd achter Vork aan gelopen vanwege zijn pikstart met SLANGEN.
Feli, je bent gestegen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Flitspaal het volgende:
Vork (Vork) vs. Flitspaal (groot monster) 372-383
Zwaar bevochten, heftige pot.
Hele wedstrijd achter Vork aan gelopen vanwege zijn pikstart met SLANGEN.
Je hebt een PMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben volgende week weg, dus ik wil eigenlijk nog 2 mensen die het document kunnen veranderen, vrijwilligers?
Je zit niet bij elkaar in de poule, je speelt alleen tegen mensen die een niveau boven of onder je staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:45 schreef picodealion het volgende:
Meteen met remlof in een poule, nee dankje.
Ja, had ook gekunt.. Wil je meedoen of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Het leek me leuk hier aan mee te gaan doen, maar dit is niet zoals een laddercompetitie werkt. Een laddercompetitie werkt met niveau's, anders ga je vastlopen op den duur.
Na de voorrondes had dit systeem in werking gezet moeten worden:
Niveau 1: PaarsBeestje
Niveau 2: Robbieh - Re
Niveau 3: remlof - picodealion - rockfire
Niveau 4: Maringo - Tulping - Lutte - clumsy_clown
Niveau 5: Homdeck - Vork - Flitspaal - Dudesque - bbfakir
Niveau 6: Merel1808 - SomePerson - ziggyziggyziggy - Twinkles - Computergirl - QTPi
Niveau 7: Rockiejj - MouzurX - OA - Raptorix - Wordfreud - AnneX - tomtomaat
En zo verder bij nieuwe aanmeldingen. De regels zijn dan simpel. Om te stijgen moet je iemand uitdagen van één niveau hoger. Wanneer de uitgedaagde niet bezig is met een wedstrijd, is hij verplicht de uitdaging te accepteren. Doet hij dit niet, verliest hij automatisch zijn plek aan de uitdager. Het is hier alleen natuurlijk lastig te controleren of je bezig bent of niet. Zou in een systeempje bijgehouden moeten worden oid.
?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:47 schreef AnneX het volgende:
Waar blijven jullie nou?
* zit er helemaal klaar voor, scant woordenboeken en online hulp.
:pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nou ja, dan daag ik degene boven mij gewoon weer uit. Hee, die ken ik ergens van!
Hmm ja, dat is natuurlijk wel een nadeel van deze vorm. Als je allebei niet stijgt blijf je tegen elkaar spelen. In een piramidevorm kun je dan nog altijd een ander uit de trede boven je uitdagen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nou ja, dan daag ik degene boven mij gewoon weer uit. Hee, die ken ik ergens van!
Goed gespeeld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Rockfire het volgende:
Oh en zojuist heb ik met 369 - 304 gewonnen van OA - Michel*Ik stijg dus wel en kan dus iemand anders uit gaan dagen
Uploaden naar bijvoorbeeld tynypic.com en de link met [img] erin plakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef twinkles het volgende:
Spannend potje afgerond met someperson DMVL!
Dmvl 338 - TanteJanne 373
Hoe plak ik eigenlijk een screenshot op mijn pad in een bericht mocht t nodig zijn ? Hij staat dan bij mn fotos, dan doe ik foto kopieren maar alsik m hier wil plakken lukt dat niet. Iemand ervaring?
Ging idd wel lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef vancroba het volgende:
Verloren tegen TomTomaat met 269-453
Volgens mij is dat AnneX - Elisabedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Vooruit, ik sluit wel onderaan aan. Da_Sandman - JasperV_. Wie staat er nu voorlaatste en mag ik uitdagen?
Heb je al genoeg man? Anders mag je mij er wel bij doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben volgende week weg, dus ik wil eigenlijk nog 2 mensen die het document kunnen veranderen, vrijwilligers?
Spreadsheet tot dit punt bijgewerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
Spreadsheet moet vaker worden geupdate.
Liep er vaak achteraan maar net eerder mn laatste lettertjes kwijt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het scheelde niet veel, maar Twinkles heeft weer van me gewonnen.
[ afbeelding ]
In de spreadsheet staat GMVL en jij hebt het over DMVL, welke van de twee is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef twinkles het volgende:
Spannend potje afgerond met someperson DMVL!
Dmvl 338 - TanteJanne 373
Hoe plak ik eigenlijk een screenshot op mijn pad in een bericht mocht t nodig zijn ? Hij staat dan bij mn fotos, dan doe ik foto kopieren maar alsik m hier wil plakken lukt dat niet. Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Spreadsheet tot dit punt bijgewerkt.
Volgens mij GMVL. Die gaat nu met mij te maken krijgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
In de spreadsheet staat GMVL en jij hebt het over DMVL, welke van de twee is het?
Dankjewel, dan is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij GMVL. Die gaat nu met mij te maken krijgen.
edit: er bestaat geen dmvl in WordFeud.
Stuur maar even een PM, dan hosselen we dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb je al genoeg man? Anders mag je mij er wel bij doen.
Daar heb ik jou voor nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
Spreadsheet moet vaker worden geupdate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |