Ik kan OP niet aanpassen, zal binnenkort even een goede maken en vragen aan een modje of die hem even wilt aanpassen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?
En hebben we wel een Googledoc nodig? Kan het niet gewoon plain text in het topic? Ook handig voor de mobiele lezers.
Dat moet andersom zijn. Homedeck heeft van mij gewonnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
Speler 1: Speler 2: Uitslag:
-
Vork / Vork - Homdeck / de-cock 322-314
Er doen 26 spelers mee aan de voorronde. Daarna kunnen nieuwe spelers onderaan aansluiten? Plaats mij in het Doc maar ergens onder positie 26.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0
Speler 1: Speler 2: Uitslag:
-
Vork / Vork - Homdeck / de-cock 322-314
Dudesque / Dudesque - Re / remon5669 306-391
Rockiejj / Rockiejj - L0we / L0we -
Merel1808 / Merel1808 - Rockfire / rockfire 293-365
Computergirl / Wendy-Amsterdam - remlof / Remlof 277-386
picodealion / Litso - ziggyziggyziggy / ziggyziggyziggy 383-282
Robbieh / Robfcg - QTPi / CindyNederhorst 412-259
bbfakir / snorry - Lutte / Lutte 298-349
Flitspaal / Groot Monster - Tulping / Tulping 308-351
clumsy_clown / Mer_ - PaarsBeestje / PBwfeud 331-500
Twinkles / TanteJanne - MouzurX / mauricer1991 281-170
Maringo / MaringoDC - SomePerson / GMVL 361-290
Raptorix / Raptorix - OA / Michel* -
Dat moet Rockiejj aanpassen, ik heb alleen maar copy/paste gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moet andersom zijn. Homedeck heeft van mij gewonnen.
Vork / Vork - Homedeck / de-cock: 314 - 322
Aangepast en ladder gemaakt, wacht nog even op de laatste uitslagen en dan kan de echte laddercompetitie beginnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat moet Rockiejj aanpassen, ik heb alleen maar copy/paste gedaan
Oh ik wil graag meedoen. Kan dat nog ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef L0we het volgende:
Schrijf mij maar uit. Ik heb er geen zin meer in op deze manier...
Uitgeschreven, jammer dat je niet meer mee wilt doen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef L0we het volgende:
Schrijf mij maar uit. Ik heb er geen zin meer in op deze manier...
Je staat erin!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ik wil graag meedoen. Kan dat nog ?
Sinds een een paar dagen verslingerd aan het spel.
Soms leuke winst soms dik verlies.
Elisabed = AnneX
Ik zeg in ieder geval minstens 100 extra punten voor de tegenstander. Lees: ik...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aangepast en ladder gemaakt, wacht nog even op de laatste uitslagen en dan kan de echte laddercompetitie beginnen.
Bij de laddercompetitie is resignen geen optie, doe je dit wel, staat er een hoge straf op, weet alleen nog niet wat.. tips?
zelf zat ik te denken aan onderaan beginnen opnieuw, ofzo..
Of 10 plaatsen naar beneden. Verder word er nu toch niet punten gewerkt, toch? Anders ook een walkover voor de ander met bv 300 - 0quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Bij de laddercompetitie is resignen geen optie, doe je dit wel, staat er een hoge straf op, weet alleen nog niet wat.. tips?
zelf zat ik te denken aan onderaan beginnen opnieuw, ofzo..
Lijkt me niet, het gaat nu om de rangorde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verder word er nu toch niet punten gewerkt, toch?
Of resigner -50, tegenstander +50..quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:42 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik zeg in ieder geval minstens 100 extra punten voor de tegenstander. Lees: ik...
En nu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Naja, deze keer komen ze er ongestraft mee weg, zodat wij kunnen beginnen!
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0
Ja, nu wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mag het nu weer op een random bord? Het gaat immers weer gewoon om winnen.
Ja, maar je kan ook gechallenged worden door picodaleon oid.quote:
Ik mag hopen dat je 2 tegelijk mag doen, maar hoe gaat dat dan precies met plaatsen verwisselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Twinkles en ik zijn van start. Kan ik nu tegelijk degene boven mij uitdagen, of moet ik wachten tot dit potje af is?
Hoi, met picodealion.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef AnneX het volgende:
Dus ik wacht maar gewoon af totdat iemand mij "uitdaagt"?
Zal wel niet hé, als laatste /onderste op de lijst.
Ondertussen wil ik wel oefenen hoor !![]()
Groet van Elisabed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |