Ja, had ook gekunt.. Wil je meedoen of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Het leek me leuk hier aan mee te gaan doen, maar dit is niet zoals een laddercompetitie werkt. Een laddercompetitie werkt met niveau's, anders ga je vastlopen op den duur.
Na de voorrondes had dit systeem in werking gezet moeten worden:
Niveau 1: PaarsBeestje
Niveau 2: Robbieh - Re
Niveau 3: remlof - picodealion - rockfire
Niveau 4: Maringo - Tulping - Lutte - clumsy_clown
Niveau 5: Homdeck - Vork - Flitspaal - Dudesque - bbfakir
Niveau 6: Merel1808 - SomePerson - ziggyziggyziggy - Twinkles - Computergirl - QTPi
Niveau 7: Rockiejj - MouzurX - OA - Raptorix - Wordfreud - AnneX - tomtomaat
En zo verder bij nieuwe aanmeldingen. De regels zijn dan simpel. Om te stijgen moet je iemand uitdagen van één niveau hoger. Wanneer de uitgedaagde niet bezig is met een wedstrijd, is hij verplicht de uitdaging te accepteren. Doet hij dit niet, verliest hij automatisch zijn plek aan de uitdager. Het is hier alleen natuurlijk lastig te controleren of je bezig bent of niet. Zou in een systeempje bijgehouden moeten worden oid.
?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:47 schreef AnneX het volgende:
Waar blijven jullie nou?
* zit er helemaal klaar voor, scant woordenboeken en online hulp.
:pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nou ja, dan daag ik degene boven mij gewoon weer uit. Hee, die ken ik ergens van!
Hmm ja, dat is natuurlijk wel een nadeel van deze vorm. Als je allebei niet stijgt blijf je tegen elkaar spelen. In een piramidevorm kun je dan nog altijd een ander uit de trede boven je uitdagen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nou ja, dan daag ik degene boven mij gewoon weer uit. Hee, die ken ik ergens van!
Goed gespeeld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Rockfire het volgende:
Oh en zojuist heb ik met 369 - 304 gewonnen van OA - Michel*Ik stijg dus wel en kan dus iemand anders uit gaan dagen
Uploaden naar bijvoorbeeld tynypic.com en de link met [img] erin plakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef twinkles het volgende:
Spannend potje afgerond met someperson DMVL!
Dmvl 338 - TanteJanne 373
Hoe plak ik eigenlijk een screenshot op mijn pad in een bericht mocht t nodig zijn ? Hij staat dan bij mn fotos, dan doe ik foto kopieren maar alsik m hier wil plakken lukt dat niet. Iemand ervaring?
Ging idd wel lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef vancroba het volgende:
Verloren tegen TomTomaat met 269-453
Volgens mij is dat AnneX - Elisabedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Vooruit, ik sluit wel onderaan aan. Da_Sandman - JasperV_. Wie staat er nu voorlaatste en mag ik uitdagen?
Heb je al genoeg man? Anders mag je mij er wel bij doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben volgende week weg, dus ik wil eigenlijk nog 2 mensen die het document kunnen veranderen, vrijwilligers?
Spreadsheet tot dit punt bijgewerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
Spreadsheet moet vaker worden geupdate.
Liep er vaak achteraan maar net eerder mn laatste lettertjes kwijt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het scheelde niet veel, maar Twinkles heeft weer van me gewonnen.
[ afbeelding ]
In de spreadsheet staat GMVL en jij hebt het over DMVL, welke van de twee is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef twinkles het volgende:
Spannend potje afgerond met someperson DMVL!
Dmvl 338 - TanteJanne 373
Hoe plak ik eigenlijk een screenshot op mijn pad in een bericht mocht t nodig zijn ? Hij staat dan bij mn fotos, dan doe ik foto kopieren maar alsik m hier wil plakken lukt dat niet. Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Spreadsheet tot dit punt bijgewerkt.
Volgens mij GMVL. Die gaat nu met mij te maken krijgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
In de spreadsheet staat GMVL en jij hebt het over DMVL, welke van de twee is het?
Dankjewel, dan is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij GMVL. Die gaat nu met mij te maken krijgen.
edit: er bestaat geen dmvl in WordFeud.
Stuur maar even een PM, dan hosselen we dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb je al genoeg man? Anders mag je mij er wel bij doen.
Daar heb ik jou voor nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef picodealion het volgende:
Spreadsheet moet vaker worden geupdate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |