Goed idee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:25 schreef Rockfire het volgende:
Invite aan OA - Michel* gestuurd. Misschien is het nuttig om iedereen nog even een PM te sturen dat de echte laddercompetitie is gestart?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef Re het volgende:
Re - dudesque is trouwens 391 - 306 geworden
Organisatie of andere orakels?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kan ik nu tegelijk degene boven mij uitdagen, of moet ik wachten tot dit potje af is?
Ik heb je nu uitgenodigd, als ik jou versla, kom ik op jouw plek terecht (1 naar boven) en jij op de mijne (1 naar beneden). Of ik moet het helemaal verkeerd begrepen hebben?quote:
Ik had zelf degene boven mij uitgenodigd, en werd daarna uitgenodigd door degene onder mij. Dus ben al met 2 potjes bezig!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Organisatie of andere orakels?
Ik heb het gezien en we zijn al begonnen. En hoe. Ik heb op mijn beurt dudesque uitgenodigd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb je nu uitgenodigd, als ik jou versla, kom ik op jouw plek terecht (1 naar boven) en jij op de mijne (1 naar beneden). Of ik moet het helemaal verkeerd begrepen hebben?
Je mag alleen degene boven je uitdagen he.. Voor jou dus WordFreud..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:02 schreef AnneX het volgende:
En ik heb al twee mensen uitgenodigd.
Die zullen vavavond welreageren...???
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik had zelf degene boven mij uitgenodigd, en werd daarna uitgenodigd door degene onder mij. Dus ben al met 2 potjes bezig!
hmm.. dus je kunt beter 1 potje tegelijk spelen. Nu moet ik in 1x2 potjes winnen, anders ga ik niet eens omhoog in de ladder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!
Ik heb bijna verloren van degene onder me. Als ik nu dus nog snel degene boven me uitnodig, dan kan dat en dan heb ik kans niet te zakken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, al win jij nu van diegene boven je, maar verlies je van diegene onder je, blijf jij staan, en draaien diegene die met jou speelden om, simpel!
Valt wel mee hoor. Eerst even wachten op een antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef twinkles het volgende:
Uitslag tantejanne - wendy-amsterdam 462 - 329
Heb nog 2 letters bij het potje met ziggy maar die last zo te lezen een lange pauze in om zo niet te zakken.. Handige spelregels
En geweigerd, ik speel niet op een random bord, dat vind ik stom. Ik heb je een nieuwe invite gestuurd met een gewoon bord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef Maringo het volgende:
Je mag dus alleen degene direct boven je uitnodigen?
Al gelezen
Rockfire uitgenodigd.
Dankje, ik speel liever ook op een normaal bord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En geweigerd, ik speel niet op een random bord, dat vind ik stom. Ik heb je een nieuwe invite gestuurd met een gewoon bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |