Ah, daar staat de mijne automatisch op inderdaad, begrijpelijk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:24 schreef Rockfire het volgende:
Merel1808 en ik zijn begonnen
(sorry Merel, je eerste invite geweigerd, omdat ik een random bord niet leuk vind)

Maakt niet uit, het gaat gewoon om hoeveel punten JIJ kan halen, niet wie er wint en wie er verliest. Tegen een moeilijkere speler is het juist leuker, dan kom je lager, en zal je meer winnen!!quote:

Ik ben gistermiddag met een opzet bezig geweest.quote:

Tja, ik heb ook nog mijn twijfels bij de opzet van rockiejj hoor, maar ik wil het wel een poging geven. Eerst ziggy3 even afstraffenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gistermiddag met een opzet bezig geweest.
Nu kom ik uit mijn werk en is mijn opzet genegeerd, een nieuwe gemaakt, al aangenomen, en reeds begonnen.
 .
.

Jammer! Maar tegen wie moet ik nu dan spelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nu kom ik uit mijn werk en is mijn opzet genegeerd, een nieuwe gemaakt, al aangenomen, en reeds begonnen.
 of sta ik nu automatisch op de eerste plek
 of sta ik nu automatisch op de eerste plek  

Het enige wat al daadwerkelijk is begonnen is hetgeen je zelf ook voorstelde:quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben we dus nog gelegenheid om de daadwerkelijke opzet te bespreken. Dat staat los van het opstellen van de eerste ranking toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef D. het volgende:
We kunnen eventueel ook spelen om de plaats op de lijst
We spelen allemaal met een willekeurig iemand, en degene met het hoogst aantal punten komt op 1

Oeps...... Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]

Jouw opzet is aangenomen hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]

Nou ja, ik heb ook geen idee hoe het werkt, maar ik speel nu tegen jou en die pot maken we gewoon afquote:

Invite geaccepteerd. Als mijn tegenstander straks wakker wordt kunnen we los! :pquote:

Meeste punten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef Maringo het volgende:
Maar na deze lijst word een ranglijst gemaakt, gaat dat op basis van de meeste punten of het grootste verschil?

Dan wil ik er best in als dat kanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef Liquidist het volgende:
Haal mij er eens uit aub. Ik doe alleen mee als het een ranking met punten wordt. Deze opzet vind ik niet zo leuk, sorry.

Met een random bord kun je in principe toch veel meer punten halen? Dan is dat een beetje oneerlijk..quote:

Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zou van de organisatie wel willen weten tegen wie ik nu moet spelen aangezien mijn tegenstander zich heeft teruggetrokken.

Als de organisatoren geen bezwaar hebben.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..
Trouwens, bij een ranking op basis van punten zou wel iedereen op het standaard bord moeten spelen, anders is het idd niet eerlijk! Bij random kan je ziek veel punten halen!

Er zijn al mensen bezig... pico en ik spelen bijvoorbeeld op een random bord. Niet op gelet bij het inviten eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als de organisatoren geen bezwaar hebben.....
Ik vind het best.

Maar de opmerkingen over dat het oneerlijk is kloppen wel. Op een random bord haal je makkelijk veel meer punten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn al mensen bezig... pico en ik spelen bijvoorbeeld op een random bord. Niet op gelet bij het inviten eigenlijk...

Invite is verstuurd. groot monster is mijn id.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..
Trouwens, bij een ranking op basis van punten zou wel iedereen op het standaard bord moeten spelen, anders is het idd niet eerlijk! Bij random kan je ziek veel punten halen!

Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Tulping het volgende:
Geaccepteerd
Zouden de random potjes anders overnieuw gedaan kunnen worden? Het is een beetje vervelend, maar het lijkt mij wel het eerlijkst..

quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Tulping het volgende:
Geaccepteerd
Zouden de random potjes anders overnieuw gedaan kunnen worden? Het is een beetje vervelend, maar het lijkt mij wel het eerlijkst..
 We waren bijna klaar.
 We waren bijna klaar. 

Ik heb raptorix uitgenodigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit.
Geen random games aub.
Tulping, jij speelt nu tegen Flitspaal, perfect!
Dan zet ik raptorix tegen OA!

Er lopen twee van elkaar losstaande competities. Dat is de andere.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef Bart het volgende:
Nou speel ik dit spel niet, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van dit topic ten opzichte van Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie

MouzurX heeft voor het einde opgegeven. De stand was 170-281 voor mij.quote:

quote:
quote:

Dit was ook mijn slechtste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Uitslag clumsy clown (Mer_) en PaarsBeestje (PBwfeud): 331-500 in mijn voordeel.
Ik heb nog nooit zo'n hoge score gehad, sorry clumsy
 .
.

Yep, was een leuk potjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef computergirl het volgende:
Remlof heeft gewonnen tegen mij Wendy-Amsterdam
386 - 277

.... ik heb nog geen internet op m'n telefoon en wifi op het werk is 'alleen voor zakelijk gebruik'quote:

Heel leuk en aardig, maar nu loop ik ook punten mis hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb opgegeven. In het begin ging het lekker maar later niet meer.
.[ afbeelding ]

Heb ik ook al aangedragen.. Mijn spel stopte met nog 17 tiles over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar nu loop ik ook punten mis hè?

Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef twinkles het volgende:
[..]
Heb ik ook al aangedragen.. Mijn spel stopte met nog 17 tiles over.
Kan ik winnen wel veegeten! Lijkt me eerlijker dat of opgeven verboden is, of dat je nig een potje mag spelen dat wel wordt uitgespeeld. Of dat t niet om de punten gaat.
Directie..?

Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.

Maar toch, het is fucking irritant als je doordat iemand bijna niet speelt nu nog maar 165 punten hebt. Er zitten nog 56 tiles in de potquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.

quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar toch, het is fucking irritant als je doordat iemand bijna niet speelt nu nog maar 165 punten hebt. Er zitten nog 56 tiles in de pot
Dus als ik de volgende ronde win en doorga maakt het niet uit dat ik nu minder punten heb dan ik had gehad als het eerste potje was uitgespeeld? Oftewel mijn kans op de eindzege? Want daar doen we het toch voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.

En nog even voor de leuk:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
picodealion / Litso 383 - 282 ziggyziggyziggy / ziggyziggyziggy

Thanks! Het was zeker een tof potjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef Flitspaal het volgende:
Tulping-Flitspaal (groot monster) 351-308
Leerzaam potje, gefeliciteerd.

Dat is nou juist waar het me om ging. Ik heb gewonnen, maar met minder punten dan de gemiddelde verliezer omdat mijn tegenstander met 17 tiles over al afhaakte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.

Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry gasten, ik was er niet, vandaar dat het doc een beetje achter liep, heb nu alles bijgewerkt, en vanavond maak ik ook mijn game af, OA* hoever ben jij al?

Dat ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?
En hebben we wel een Googledoc nodig? Kan het niet gewoon plain text in het topic? Ook handig voor de mobiele lezers.

https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?
En hebben we wel een Googledoc nodig? Kan het niet gewoon plain text in het topic? Ook handig voor de mobiele lezers.

OA - raptorix staat momenteel 207 - 191quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry gasten, ik was er niet, vandaar dat het doc een beetje achter liep, heb nu alles bijgewerkt, en vanavond maak ik ook mijn game af, OA* hoever ben jij al?

Ik kan OP niet aanpassen, zal binnenkort even een goede maken en vragen aan een modje of die hem even wilt aanpassen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]

Dat moet andersom zijn. Homedeck heeft van mij gewonnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
Speler 1: Speler 2: Uitslag:
-
Vork / Vork - Homdeck / de-cock 322-314

Er doen 26 spelers mee aan de voorronde. Daarna kunnen nieuwe spelers onderaan aansluiten? Plaats mij in het Doc maar ergens onder positie 26.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0
Speler 1: Speler 2: Uitslag:
-
Vork / Vork - Homdeck / de-cock 322-314
Dudesque / Dudesque - Re / remon5669 306-391
Rockiejj / Rockiejj - L0we / L0we -
Merel1808 / Merel1808 - Rockfire / rockfire 293-365
Computergirl / Wendy-Amsterdam - remlof / Remlof 277-386
picodealion / Litso - ziggyziggyziggy / ziggyziggyziggy 383-282
Robbieh / Robfcg - QTPi / CindyNederhorst 412-259
bbfakir / snorry - Lutte / Lutte 298-349
Flitspaal / Groot Monster - Tulping / Tulping 308-351
clumsy_clown / Mer_ - PaarsBeestje / PBwfeud 331-500
Twinkles / TanteJanne - MouzurX / mauricer1991 281-170
Maringo / MaringoDC - SomePerson / GMVL 361-290
Raptorix / Raptorix - OA / Michel* -

Dat moet Rockiejj aanpassen, ik heb alleen maar copy/paste gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat moet andersom zijn. Homedeck heeft van mij gewonnen.
Vork / Vork - Homedeck / de-cock: 314 - 322

Aangepast en ladder gemaakt, wacht nog even op de laatste uitslagen en dan kan de echte laddercompetitie beginnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat moet Rockiejj aanpassen, ik heb alleen maar copy/paste gedaan

Oh ik wil graag meedoen. Kan dat nog ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef L0we het volgende:
Schrijf mij maar uit. Ik heb er geen zin meer in op deze manier...

Uitgeschreven, jammer dat je niet meer mee wilt doen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef L0we het volgende:
Schrijf mij maar uit. Ik heb er geen zin meer in op deze manier...
Je staat erin!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ik wil graag meedoen. Kan dat nog ?
Sinds een een paar dagen verslingerd aan het spel.
Soms leuke winst soms dik verlies.
Elisabed = AnneX

Ik zeg in ieder geval minstens 100 extra punten voor de tegenstander. Lees: ik...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aangepast en ladder gemaakt, wacht nog even op de laatste uitslagen en dan kan de echte laddercompetitie beginnen.
Bij de laddercompetitie is resignen geen optie, doe je dit wel, staat er een hoge straf op, weet alleen nog niet wat.. tips?
zelf zat ik te denken aan onderaan beginnen opnieuw, ofzo..

Of 10 plaatsen naar beneden. Verder word er nu toch niet punten gewerkt, toch? Anders ook een walkover voor de ander met bv 300 - 0quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:27 schreef Rockiejj het volgende:
Bij de laddercompetitie is resignen geen optie, doe je dit wel, staat er een hoge straf op, weet alleen nog niet wat.. tips?
zelf zat ik te denken aan onderaan beginnen opnieuw, ofzo..

Lijkt me niet, het gaat nu om de rangorde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Verder word er nu toch niet punten gewerkt, toch?

Of resigner -50, tegenstander +50..quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:42 schreef twinkles het volgende:
[..]
Ik zeg in ieder geval minstens 100 extra punten voor de tegenstander. Lees: ik...

En nu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Naja, deze keer komen ze er ongestraft mee weg, zodat wij kunnen beginnen!
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0

Ja, nu wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mag het nu weer op een random bord? Het gaat immers weer gewoon om winnen.

Ja, maar je kan ook gechallenged worden door picodaleon oid.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |