Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:58 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zou van de organisatie wel willen weten tegen wie ik nu moet spelen aangezien mijn tegenstander zich heeft teruggetrokken.
Als de organisatoren geen bezwaar hebben.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..
Trouwens, bij een ranking op basis van punten zou wel iedereen op het standaard bord moeten spelen, anders is het idd niet eerlijk! Bij random kan je ziek veel punten halen!
Er zijn al mensen bezig... pico en ik spelen bijvoorbeeld op een random bord. Niet op gelet bij het inviten eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als de organisatoren geen bezwaar hebben.....
Ik vind het best.
Maar de opmerkingen over dat het oneerlijk is kloppen wel. Op een random bord haal je makkelijk veel meer punten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn al mensen bezig... pico en ik spelen bijvoorbeeld op een random bord. Niet op gelet bij het inviten eigenlijk...
Invite is verstuurd. groot monster is mijn id.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wil je anders tegen mij? Ik heb ook geen tegenstander meer..
Trouwens, bij een ranking op basis van punten zou wel iedereen op het standaard bord moeten spelen, anders is het idd niet eerlijk! Bij random kan je ziek veel punten halen!
Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Tulping het volgende:
Geaccepteerd![]()
Zouden de random potjes anders overnieuw gedaan kunnen worden? Het is een beetje vervelend, maar het lijkt mij wel het eerlijkst..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Tulping het volgende:
Geaccepteerd![]()
Zouden de random potjes anders overnieuw gedaan kunnen worden? Het is een beetje vervelend, maar het lijkt mij wel het eerlijkst..
Ik heb raptorix uitgenodigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit.
Geen random games aub.
Tulping, jij speelt nu tegen Flitspaal, perfect!
Dan zet ik raptorix tegen OA!
Er lopen twee van elkaar losstaande competities. Dat is de andere.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef Bart het volgende:
Nou speel ik dit spel niet, maar wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van dit topic ten opzichte van Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
MouzurX heeft voor het einde opgegeven. De stand was 170-281 voor mij.quote:
quote:
quote:
Dit was ook mijn slechtste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Uitslag clumsy clown (Mer_) en PaarsBeestje (PBwfeud): 331-500 in mijn voordeel.
Ik heb nog nooit zo'n hoge score gehad, sorry clumsy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |