Dit was ook mijn slechtste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Uitslag clumsy clown (Mer_) en PaarsBeestje (PBwfeud): 331-500 in mijn voordeel.
Ik heb nog nooit zo'n hoge score gehad, sorry clumsy
Yep, was een leuk potjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef computergirl het volgende:
Remlof heeft gewonnen tegen mij Wendy-Amsterdam
386 - 277
.... ik heb nog geen internet op m'n telefoon en wifi op het werk is 'alleen voor zakelijk gebruik'quote:
Heel leuk en aardig, maar nu loop ik ook punten mis hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb opgegeven. In het begin ging het lekker maar later niet meer.
.[ afbeelding ]
Heb ik ook al aangedragen.. Mijn spel stopte met nog 17 tiles over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar nu loop ik ook punten mis hè?
Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef twinkles het volgende:
[..]
Heb ik ook al aangedragen.. Mijn spel stopte met nog 17 tiles over.
Kan ik winnen wel veegeten! Lijkt me eerlijker dat of opgeven verboden is, of dat je nig een potje mag spelen dat wel wordt uitgespeeld. Of dat t niet om de punten gaat.
Directie..?
Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.
Maar toch, het is fucking irritant als je doordat iemand bijna niet speelt nu nog maar 165 punten hebt. Er zitten nog 56 tiles in de potquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar toch, het is fucking irritant als je doordat iemand bijna niet speelt nu nog maar 165 punten hebt. Er zitten nog 56 tiles in de pot
Dus als ik de volgende ronde win en doorga maakt het niet uit dat ik nu minder punten heb dan ik had gehad als het eerste potje was uitgespeeld? Oftewel mijn kans op de eindzege? Want daar doen we het toch voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze ronde is toch alleen maar voor een basale verdeling van de eerste ranglijst? Als je echt beter bent, ga je vanzelf omhoog, je startpositie is alleen iets lager nu.
En nog even voor de leuk:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
picodealion / Litso 383 - 282 ziggyziggyziggy / ziggyziggyziggy
Thanks! Het was zeker een tof potjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:01 schreef Flitspaal het volgende:
Tulping-Flitspaal (groot monster) 351-308
Leerzaam potje, gefeliciteerd.
Dat is nou juist waar het me om ging. Ik heb gewonnen, maar met minder punten dan de gemiddelde verliezer omdat mijn tegenstander met 17 tiles over al afhaakte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het gaat nu dus niet om het winnen, maar om de punten.
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry gasten, ik was er niet, vandaar dat het doc een beetje achter liep, heb nu alles bijgewerkt, en vanavond maak ik ook mijn game af, OA* hoever ben jij al?
Dat ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?
En hebben we wel een Googledoc nodig? Kan het niet gewoon plain text in het topic? Ook handig voor de mobiele lezers.
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar waar vinden we dat document? Kan dat niet gewoon in de OP, eventueel met hulp van een modje?
En hebben we wel een Googledoc nodig? Kan het niet gewoon plain text in het topic? Ook handig voor de mobiele lezers.
OA - raptorix staat momenteel 207 - 191quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry gasten, ik was er niet, vandaar dat het doc een beetje achter liep, heb nu alles bijgewerkt, en vanavond maak ik ook mijn game af, OA* hoever ben jij al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |