Ik vind het arrogant van jou dat jij beter denkt te weten wat goed is voor die Nederlandse vrouwen dan zij zelf. Ik zie ook geen enkele reden dat als geldige bron aan te nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je dat jezelf wijs blijft maken houdt het op.
Dat begrip houdt op op het moment dat je je hersenen gaat gebruiken en gaat nadenken over met wat voor abject en debiel gedachtegoed je geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat begrip op, dat is de vraag. Niet bij jouw smaak/vermoedens/gevoelens bij iets, sorry.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kletskoek. jouw interesseert net zomin dat de boerka vrouwondrukking is als een ander.
Dat de vrouw niet meer buitenkomt zal mij aan mijn reet roesten, daar kiest ze zelf voor. Uitermate achterlijk ben je dan. Moet het van haar oversekste steuntrekkende baardaap? Dan is ze nog stommer dan het achtereind van een varken om bij zo'n vent te blijven.
Echt een aanwinst dergelijke lieden in westerse landen.
In ieder geval niet voor een boerkaquote:Ik ben een niet alledaags blonde hippe stronteigenwijze 60 kilootjes en 174 centimetertjes lange meid die vaak voor de meest krankzinnige dingen warm kan lopen.
Wat jij abject en debiel vindt is niet de maatstaf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:32 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat begrip houdt op op het moment dat je je hersenen gaat gebruiken en gaat nadenken over met wat voor abject en debiel gedachtegoed je geconfronteerd wordt.
Toen ik de eerste in Den Haag zag lopen duurde dat 1 seconde.
HA-HA-HA-HA-HAquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:57 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Zijn idee van "vrijheid" is atheistisch fundamentalisme, waarbij religieuze uitingen verboden moeten worden. In feite niet veel anders dan het opleggen van religie door een land als Iran.
Die vrouwen hoor je nooit of amper. De enkeling die wel spreekt heb ik mijn wenkbrauwen gefronst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het arrogant van jou dat jij beter denkt te weten wat goed is voor die Nederlandse vrouwen dan zij zelf. Ik zie ook geen enkele reden dat als geldige bron aan te nemen.
Hou eens op met die irrelevante filmpjes en stukken tekst, dit gaat niet over die vrouwen in Nederland waar vrouwen vrije rechten hebben. Anders kijk je zelf dat nieuwsbericht dat je net nog postte even terug.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:39 schreef DrMabuse het volgende:
En nu nog volhouden en argumenten aandragen dat het een verdedigbaar "recht" is:
Het verbergt wel mooi de bloedvlekken enzo...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:39 schreef DrMabuse het volgende:
En nu nog volhouden en argumenten aandragen dat het een verdedigbaar "recht" is:
Doe die oogkleppen eens af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hou eens op met die irrelevante filmpjes en stukken tekst, dit gaat niet over die vrouwen in Nederland waar vrouwen vrije rechten hebben. Anders kijk je zelf dat nieuwsbericht dat je net nog postte even terug.
Zolang het voor hen maar duidelijk is, toch? Jij hoeft het niet aan (zie daar die vrijheid).quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die vrouwen hoor je nooit of amper. De enkeling die wel spreekt heb ik mijn wenkbrauwen gefronst.
De vrouw is ondergeschikt aan de islam en haar man. Een antwoord vanuit haarzelf is moeilijk aannemelijk.
Zon ding is erg onhandig en een zweethok. Die vrouwen genieten al een gebrek aan vitamine D. Welk lol of gemak dat moet wezen is onduidelijk.
Het is gewoon voortgekomen uit geile mannetjes die niet konden uitstaan dat hun vrouwen bekeken werden door andere mannen (ziekelijk bezit). Die hebben hun macht misbruikt en de vrouw onderdrukt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:39 schreef DrMabuse het volgende:
De indoctrinatie? Ja, ik ken het.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zolang het voor hen maar duidelijk is, toch?
Irrelevant?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hou eens op met die irrelevante filmpjes en stukken tekst, dit gaat niet over die vrouwen in Nederland waar vrouwen vrije rechten hebben. Anders kijk je zelf dat nieuwsbericht dat je net nog postte even terug.
In Nederland, gelijke rechten ja. Deze discussie gaat niet over de dracht van boerka's elders.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Irrelevant?
Gelijke rechten?
Toe , wordt eens wakker.
Ja, lastig he, dit soort 'irrelevante' filmpjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
De vrijheid je die inperkt wanneer je verhuld over straat gaat? Je snapt dat dit nooit een recht of vrijheid is geweest?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zolang het voor hen maar duidelijk is, toch? Jij hoeft het niet aan (zie daar die vrijheid).
Als jij ervan overtuigt bent dat je die vrouwen die er onder lijden niet hoort, hoe weet jij dan dat zij dit onvrijwillig dragen en hieronder lijden?
Ik vind religie niet per definitie iets negatiefs. Dat is het trouwens ook niet, maar dat mag jij wel vinden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De indoctrinatie? Ja, ik ken het.
Ze gaan niet over Nederland. Ze zijn dus irrelevant. Daar is niets lastigs aan, het is gewoon irrelevant.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lastig he, dit soort 'irrelevante' filmpjes.
Kun je jezelf nog volgen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
In Nederland, gelijke rechten ja. Deze discussie gaat niet over de dracht van boerka's elders.
Je denkt omdat die moslim vrouwen in een land vertoeven met vrije rechten, ze daar ook de mogelijkheid voor krijgen dat zelf in te vullen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
In Nederland, gelijke rechten ja. Deze discussie gaat niet over de dracht van boerka's elders.
Absoluut, en als jij mij niet meer kunt volgen is dat waarschijnlijk omdat jij zelf je oogkleppen nog op hebt zitten.quote:
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind religie niet per definitie iets negatiefs. Dat is het trouwens ook niet, maar dat mag jij wel vinden, natuurlijk.
Moord is ook niet per definitie slecht, toch wil jij daar niet aan.. Je punt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind religie niet per definitie iets negatiefs. Dat is het trouwens ook niet, maar dat mag jij wel vinden, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |