Er zijn genoeg mensen die dezelfde mening hebben over vrouwen die bikini's dragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen verbazing, meer walging. Dat mannen vrouwen zover kunnen krijgen om er als een spook bij te lopen.
Ik heb mijn laptop in de huiskamer gewoon op de salontafel hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:46 schreef Killaht het volgende:
[..]Lekker makkelijk praten vanuit je bureaustoeltje met je tokkie opmerkingen.
Onzin, ze kunnen gewoon lid worden. En als je een beetje intelligente vrouw bent WIL je geeneens geasosieerd worden met een dergelijke partij.quote:SGP zegt dit wel te doen, maar ze nemen gewoon geen vrouwen aan.
Hoe weet je dat, ben je insider of zo?quote:Die vrouwen worden thuis ook alleen als babyfabriek gezien en voor de zorg van de kinderen, niet meer.
Yep, ze worden elke dag een bloedlip geslagen.quote:Onderdrukking onder die samenleving is ook een feit, in onze eigen achtertuin.
Ah, heb ik mijn bikini altijd over mijn kop gedragen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dezelfde mening hebben over vrouwen die bikini's dragen.
Ook maar verbieden?
Ja, maar dat is natuurlijk geen reden om zo'n ding te verbieden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen verbazing, meer walging. Dat mannen vrouwen zover kunnen krijgen om er als een spook bij te lopen.
Neuh dat dacht jij niet, je weet vast wel beter. Je zit gewoon te klieren omdat je niks beters weet te zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, jij voert hier als argument aan dat het 'al ik weet niet hoe vaak gezegd en bewezen is'. Dan heeft ze vast wel een bronnetje daarvoor bij de hand dacht ik.
Ik zit te klieren omdat ik denk dat je ongelijk hebt en omdat je jouw stelling volgens mij niet kan bewijzen. Die mensen doen dat namelijk wel vanwege hun (intepretatie van) geloof.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef deedeetee het volgende:
Neuh dat dacht jij niet, je weet vast wel beter. Je zit gewoon te klieren omdat je niks beters weet te zeggen.
Dan heb je nogsteeds makkelijk praten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop in de huiskamer gewoon op de salontafel hoor.
quote:[..]
Onzin, ze kunnen gewoon lid worden. En als je een beetje intelligente vrouw bent WIL je geeneens geasosieerd worden met een dergelijke partij.
Ik ken mensen in dergelijke situaties en woon in een omgeving rijk aan dit soort sektes.quote:[..]
Hoe weet je dat, ben je insider of zo?
Overdrijven is ook een vak.Dat gebeurt in alle culturen en gezinnen.quote:[..]
Yep, ze worden elke dag een bloedlip geslagen.
Lol.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk geen reden om zo'n ding te verbieden.
Nee dat doen ze niet sommige doen het omdat ze zich dan veiliger voelen. En dat komt omdat hun/de mannen hun bepaald geen veilig gevoel geven. De rest doet het gewoon met grote tegenzin omdat ze het nu eenmaal moeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik zit te klieren omdat ik denk dat je ongelijk hebt en omdat je jouw stelling volgens mij niet kan bewijzen. Die mensen doen dat namelijk wel vanwege hun (intepretatie van) geloof.
Hear , hear.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Met andere zaken braken de feministen zowat de dijken af... in dit geval moet je niet te veel afdwingen om die vrouwen te helpen.
Echt, de islamofobie druipt er vanaf.
Gelijkheid voor de wet, ja. Mogen die vrouwen van de wet die Boerka uit doen? Jazeker. Totaal iets anders dus. Het gaat juist om keuzevrijheid, ook voor feministen. Deze vrouwen hebben wel degelijk een keuze, daar gaan feministen dus (terecht) niet voor de barricades op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Met andere zaken braken de feministen zowat de dijken af... in dit geval moet je niet te veel afdwingen om die vrouwen te helpen.
Echt, de islamofobie druipt er vanaf.
De wet helpt ze onder het juk van de islam uit te komen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Gelijkheid voor de wet, ja. Mogen die vrouwen van de wet die Boerka uit doen? Jazeker. Totaal iets anders dus. Het gaat juist om keuzevrijheid, ook voor feministen. Deze vrouwen hebben wel degelijk een keuze, daar gaan feministen dus (terecht) niet voor de barricades op.
Ik ben niet bang om de Islam aan te pakken, ik wil de islam helemaal niet aanpakken. Dat is iets anders. Ik zie er de noodzaak niet in.
Waarom geloof jij die vrouwen niet die zeggen dit uit vrije wil te doen? Jij zegt hier met een behoorlijke stelligheid dat een gedeelte zich niet veilig voelt, en de rest het 'met grote tegenzin doet'. Dat kun jij toch niet beweren? Zeg dan dat je dat vermóedt, dat is iets anders. Of heeft iemand dit ook bewezen volgens jou? Want dan wil ik wel graag een bronvermelding, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet sommige doen het omdat ze zich dan veiliger voelen. En dat komt omdat hun/de mannen hun bepaald geen veilig gevoel geven. De rest doet het gewoon met grote tegenzin omdat ze het nu eenmaal moeten.
Gebruik je gewonde verstand en voorstellingsvermogen eens : zou jij onder zo'n lap stof willen lopen, die je het lopen moeilijker maakt, je een benauwd gevoel geeft enne hoe denk je dat het is als het hard waait ? Of als je hard moet lopen ?
Maar ze willen zélf dat boek en die man, wie ben jij om te stellen dat dat een juk is en dat je ze daar vanaf moet helpen? En wat zijn je argumenten voor de noodzaak daarvan, wat is er precies slecht aan die man en dat boek? Sluit het niet aan op jouw gedachtegoed, is dat alles?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De wet helpt ze onder het juk van de islam uit te komen.
Die vermeende vrijheid hebben ze dan wel, het boek en de man erachter weerhoud ze ervan.
Keuzes heb je altijd. Zelfs zware Downpatiënten kunnen keuzes maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:05 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dan heb je nogsteeds makkelijk praten.
[..]Net alsof je een keuze hebt als je in een dergelijke omgeving geboren bent en met de pap lepel het ingekregen hebt.
[..]
Ik ken mensen in dergelijke situaties en woon in een omgeving rijk aan dit soort sektes.
[..]
Overdrijven is ook een vak.Dat gebeurt in alle culturen en gezinnen.
Ik denk 'wie wil dat nou' en 'het ziet er niet uit'. Verder denk ik dat dit meisje een goed punt heeft als ze het vergelijkt met verkeersovertredingen die een minder hoge boete opleveren, en begrijp ik haar punt. Het gaat namelijk niet om mijn eigen afschuw, maar om begrip en respect voor andermans opvattingen. Snap je dat verschil?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef DrMabuse het volgende:
Maar wat denk je echt als je zo'n vrouw - item ziet?
Hard lopen mag nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet sommige doen het omdat ze zich dan veiliger voelen. En dat komt omdat hun/de mannen hun bepaald geen veilig gevoel geven. De rest doet het gewoon met grote tegenzin omdat ze het nu eenmaal moeten.
Gebruik je gewonde verstand en voorstellingsvermogen eens : zou jij onder zo'n lap stof willen lopen, die je het lopen moeilijker maakt, je een benauwd gevoel geeft enne hoe denk je dat het is als het hard waait ? Of als je hard moet lopen ?
Als je dat jezelf wijs blijft maken houdt het op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar ze willen zélf dat boek en die man....
Met zulke redeneringen kun je alle uitwassen goed praten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk 'wie wil dat nou' en 'het ziet er niet uit'. Verder denk ik dat dit meisje een goed punt heeft als ze het vergelijkt met verkeersovertredingen die een minder hoge boete opleveren, en begrijp ik haar punt. Het gaat namelijk niet om mijn eigen afschuw, maar om begrip en respect voor andermans opvattingen. Snap je dat verschil?
Natuurlijk...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Keuzes heb je altijd. Zelfs zware Downpatiënten kunnen keuzes maken.
Wanneer houdt dat begrip op, dat is de vraag. Niet bij jouw smaak/vermoedens/gevoelens bij iets, sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Met zulke redeneringen kun je alle uitwassen goed praten.
Het begrip opbrengen voor iets houdt op een gegeven moment op.
En dat moment is nu gelukkig aangebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |