SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Jaja.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef Furdinand het volgende:
Hij geeft het eten hij pakt het niet.
Hoor ik daarbij?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Liefde voor een aantal van jullie.
Bohquote:
Ook liefde voor jou, en ook voor klips als ie maar geen nare plaatjes hier zet. Anders dan hoeft het niet hoorquote:
Seksliefde is dat.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
Iedereen liefde van mij trouwens, maar het meeste voor KlipsMaar dat is geen vriendschappelijke liefde, dus dat maakt niet uit.
Ik zal het nooit meer doen Patty.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook liefde voor jou, en ook voor klips als ie maar geen nare plaatjes hier zet. Anders dan hoeft het niet hoor
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Furdinand het volgende:
En ik Bob? Hoor ik er ook bij, Bob? Bob??
Joahhquote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Seksliefde is dat.
[..]
Ik zal het nooit meer doen Patty.
Dat aantal is er maar één, en dat ben ik natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Liefde voor een aantal van jullie.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook liefde voor jou, en ook voor klips als ie maar geen nare plaatjes hier zet. Anders dan hoeft het niet hoor
Oh. Oke?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dinsdag gaat niet meer door heb ik vernomen?
Wat voor grappen zijn ditquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En donderdag. En zondag. En maandag.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind ook dat we moeten stoppen met dinsdagen, nare nietszeggende dag is het
Neehee. Zondag is fijn, jammer dat het daarna maandag is alleen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En donderdag. En zondag. En maandag.
Liefde heb ik voor meerdere, de hoeveelheid is alleen niet bij iedereen hetzelfde.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat aantal is er maar één, en dat ben ik natuurlijk.
Doe er een tweede zaterdag voor in de plaats dan. Een 6 daagse week is ook niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zondag ga ik altijd het laatste naar bed, terwijl ik mezelf altijd zeg dat ik vroeg naar bed moet gaan. Maar omdat ik geen zin heb om maandag op te staan rek ik het zo lang mogelijk. En nee het slaat nergens opquote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehee. Zondag is fijn, jammer dat het daarna maandag is alleen.
Ik herken het welquote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zondag ga ik altijd het laatste naar bed, terwijl ik mezelf altijd zeg dat ik vroeg naar bed moet gaan. Maar omdat ik geen zin heb om maandag op te staan rek ik het zo lang mogelijk. En nee het slaat nergens op
Gewoon standaard woensdag vrij, breekt de week een beetje.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja driedaags weekend gewoon.
Nou, dat lijkt me dan weer niets.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Van mij mogen alle dagen geschrapt worden. Zwart.
Slaaplekker!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen. (Vroeg he?!) Trusten allen!
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ga nog tv kijken op bed en dan ook slapen, doei
Hetzelfde, maar alleen des avonds.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vrij van school morgen, wel werken
Ik ben om half 2 al klaarquote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar alleen des avonds.
Ik om half 8quote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 19.00 uur te beginnen.
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik om half 8
Maar, 's middags zie ik Klipsje weeeeeer
Neehoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik voorspel een topomzet voor de condoomindustrie
Jullie doen het zonder condoom?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef FreezePop het volgende:
Dooo you want to go to the plaaage with me
Oh, ja, pil en geen enge ziektes jeweet.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jullie doen het zonder condoom?
Dat blijft uren in m'n hoofd zittenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef FreezePop het volgende:
Dooo you want to go to the plaaage with me
Beetje vroeg wel, denk dat ik dan nog slaap.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef FreezePop het volgende:
Bloempje, Merel. I am going down at four in the morning.
Ja, ik ook. Ik moet half 7 op, vond ik vroeg genoeg. Je kunt wel even langskomen op m'n werk om me te ontvoeren? Anders kan het niet vrees ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje vroeg wel, denk dat ik dan nog slaap.
Tuurlijk, doen we even. Waar werk je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik moet half 7 op, vond ik vroeg genoeg. Je kunt wel even langskomen op m'n werk om me te ontvoeren? Anders kan het niet vrees ik.
Ik maak je wel wakker of til je bed naar het strand. Mooi weer dit weekend en geen werk/school. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje vroeg wel, denk dat ik dan nog slaap.
Ik heb om half 11 fysiotherapie, van 1 tot 9 werk en dan om kwart over 9 een date waarbij we om kwart voor 10 naar Rise of the Planet of the Apesquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik maak je wel wakker of til je bed naar het strand. Mooi weer dit weekend en geen werk/school. Wat wil je nog meer?
Maken wij er een soort strand date van. Fysiotherapieoefeningen kunnen daar ook wel. Draagbare DVD speler mee en klaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb om half 11 fysiotherapie, van 1 tot 9 werk en dan om kwart over 9 een date waarbij we om kwart voor 10 naar Rise of the Planet of the Apes
leuk verhaal danger.dralionquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:06 schreef dralion13 het volgende:
Echt, mijn voornemen om een keer geen bier te drinken (afgelopen 4 week doordeweeks 1 avond gehad zonder bier) is weer eens hopeloos gesneuveld
Maarja dat krijg je er van als je gratis leffe blond kan drinken
Alcoholistquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:06 schreef dralion13 het volgende:
Echt, mijn voornemen om een keer geen bier te drinken (afgelopen 4 week doordeweeks 1 avond gehad zonder bier) is weer eens hopeloos gesneuveld
Maarja dat krijg je er van als je gratis leffe blond kan drinken
En werk dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maken wij er een soort strand date van. Fysiotherapieoefeningen kunnen daar ook wel. Draagbare DVD speler mee en klaar.
Wat voor een werk doe je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alcoholist![]()
En waarom gratis?
[..]
En werk dan?
Ik werk in een schoenenwinkelquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je als ik vragen mag?
Verkopen we niet meer, wel winterlaarzenquote:
dat valt wel mee, ik kan best zonder maarja, als er een vaatje leffe blond (toevallig mn favoriete speciaal bier) wordt aangeboden zeg ik daar geen nee tegen.quote:
Veel plezier en succes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verkopen we niet meer, wel winterlaarzen![]()
OH kut ik moet gaan bedenken wat ik morgen ga aantrekken, moet perfect zijn omdat date.
Ah op die manierquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik kan best zonder maarja, als er een vaatje leffe blond (toevallig mn favoriete speciaal bier) wordt aangeboden zeg ik daar geen nee tegen.
Iemand had iets van 500 euro gewonnen ergens mee en bood dus een vaatje aan.
Ik heb net trouwens 3,5 week kroegweken achter de rug op de studentenvereniging waarbij ik elke avond aanwezig moest zijn
Dankjewelquote:
danger.boboquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
Ik drink ook af en toe een biertje.
Oh bobje, waar ben je? Ik wil achter je aan lopen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
Altijd groepen vrouwen achter mij aan die mij niet kunnen weerstaan.
Ga weg vrouwmens. Ga weg!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh bobje, waar ben je? Ik wil achter je aan lopen.
Dat lijkt me eigenlijk wel leukerquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:35 schreef Furdinand het volgende:
Je mag wel achter mij aan lopen hoor.
Dat is wel een beetje laat en daar kan ik nu niet meer komen, ander keertje, oke?quote:
Laat je date van morgen zitten en kom naar mij toe in je mooie kleertjes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje laat en daar kan ik nu niet meer komen, ander keertje, oke?
Maar dan ben ik er ook pas heel laat en kan ik niet meer terugquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Laat je date van morgen zitten en kom naar mij toe in je mooie kleertjes.
Waarom zou je terug gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er ook pas heel laat en kan ik niet meer terug
Dan meld ik je wel ziek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdag weer moet werken
Maar het is het drukste weekend van het jaar, kan niet maken om niet te komenquote:
Maar ik weet je voornaam nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:18 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben 20. En heb je iemand anders van hier op fb dan kan je mij ook wel vinden
Hihi nu weet ik waar je woont en je huis telefoonnummer en de intialen van je vader.quote:
Oh, dan woont er nog iemand met dezelfde achternaam in dordrechtquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:25 schreef Furdinand het volgende:
Achternaam is correct. De rest niet.
neequote:Op vrijdag 30 september 2011 01:31 schreef Furdinand het volgende:
En doe me is toevoegen op feesboek dan
Jij bent gemeen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga ook slapen :p slaap lekker furdi en merel ook zo misschien en succes met je dateop het eind van de film wordt de aap een mens en wordt ie zwanger van een vis trouwens
Tenzij ik klik op 'ignore'quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga Merel ook op facebook toevoegen. We worden beste vriendjes.
De originele?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:33 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb trouwens ook planet of the apes op een date gekeken ;p
Je zult niet doorhebben dat ik het ben. Er heten zoveel mensen Bob.quote:
En ik ken er maar 1.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je zult niet doorhebben dat ik het ben. Er heten zoveel mensen Bob.
Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik ken er maar 1.
Je heet geen bob trouwens toch?
Ik heb wel eens op jouw gezichtsboek gekekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeNu is dat plannetje dus ook al mislukt
Hihi wat leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet.
De nieuwe. Gekkie
Ja hequote:Op vrijdag 30 september 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
Naar de film gaan vind ik ook altijd leuk op dates. Zo leer je elkaar goed kennen.
Stalker. Ik ga nu op jouw facebook kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op jouw gezichtsboek gekeken
Ik moet bekennen dat ik laatst ook naar de bioscoop ben geweest tijdens een date. Maar over het algemeen vind ik het niet kunnen. Het ligt er natuurlijk wel aan de hoeveelste date het is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja he
Meer dat we m allebei graag willen zien. Gaan van te voren nog even wat drinken.
Doe datquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stalker. Ik ga nu op jouw facebook kijken.
[..]
Ik moet bekennen dat ik laatst ook naar de bioscoop ben geweest tijdens een date. Maar over het algemeen vind ik het niet kunnen. Het ligt er natuurlijk wel aan de hoeveelste date het is.
Ongetwijfeld. Maar begrijp ik uit dit verhaal dat het uit is met je vorige vriend? Of zoek je iets voor erbij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Ja.. zit wat in maar ach, wordt vast wel leuk
Oh ja al een maand of 5quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar begrijp ik uit dit verhaal dat het uit is met je vorige vriend? Of zoek je iets voor erbij?
Hm dan moet ik meer gaan blokkeren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan alleen je profielfoto's en wat foto's van een concert zien. Jammer dit.
Ach, ik zat niet op fok.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry voor mijn onoplettendheid dan.
Want mensen mogen je foto's niet zien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hm dan moet ik meer gaan blokkeren.
Je hebt gelijk. Het is jouw schuld!quote:[..]
Ach, ik zat niet op fok.
Niet mijn niet-vrienden vind ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Want mensen mogen je foto's niet zien?
[..]
Je hebt gelijk. Het is jouw schuld!Volgende keer verwacht ik een topic in R&P,
Waarom leven in anonimiteit? Ik weet eigenlijk niet wie mijn foto's kunnen zien, maar ik geef er verder ook weinig om. Als mensen willen fappen op mijn onwijs sexy foto's, mogen ze dat best doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet mijn niet-vrienden vind ik![]()
Daarom. Ik zal een topic aanmaken dat ik mn vriend gedumpt heb en niet zielig ben.
Ach ja, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspookquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom leven in anonimiteit? Ik weet eigenlijk niet wie mijn foto's kunnen zien, maar ik geef er verder ook weinig om. Als mensen willen fappen op mijn onwijs sexy foto's, mogen ze dat best doen.
Dumpen klinkt zo respectloos. Zijn jullie niet als vrienden uit elkaar gegaan?
Ga maar snel alles blokkeren dan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook![]()
Het ging vrij moeilijk, omdat hij dacht dat ik iemand anders had en wilde me vervolgens weer terug.
Daarom, dus het klopte gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga maar snel alles blokkeren dan!
Jullie hadden al een wat langere relatie toch? Dan zou je toch denken dat je elkaar vertrouwt en alles. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Ik hoop voor je dat je in de toekomst meer geluk zult vinden.
Dit geluk zul je bereiken met FreezePop. Eén kans voor deze jongen en je toekomst zal enkel uit genot bestaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, dus het klopte gewoon niet.
Dankjewel, hoop ik ook
haha ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit geluk zul je bereiken met FreezePop. Eén kans voor deze jongen en je toekomst zal enkel uit genot bestaan.
mogguhquote:
Moet ik even bij hem langs gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:53 schreef dralion13 het volgende:
En dan gaat iemand ongewild achterop zitten, wat resulteert in een kapotte fiets en een reparatie van 70 euro die hij weigert te betalen
Ah goed om te horen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
Jaaa dat heeft toch weer 20 cent opgeleverd voor de Japanners![]()
Goede zaak wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat het land bestaat.
Natuurlijk, ik doe er een levende octopusstrik omheen ok?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo winkelmeneer mag ik een ons walvisvlees?
Kost dat extra?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik doe er een levende octopusstrik omheen ok?
Walgelijk inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo winkelmeneer mag ik een ons walvisvlees?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaadNet als al die landen die er niets aan doen
Met die halve maatregelen bereik je ook niets. Harde acties hebben we nodig. Zij vermoorden een walvis, wij vermoorden en walvisjager.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Was Greenpeace maar een land.
Nee, dat klopt niet in verhouding... Meer jagers dood gaarne.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met die halve maatregelen bereik je ook niets. Harde acties hebben we nodig. Zij vermoorden een walvis, wij vermoorden en walvisjager.
Een moordenaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is een moordenaar die dikke vrouwen vermoord een walvisjager of een superheld?
Een maniakquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is een moordenaar die dikke vrouwen vermoord een walvisjager of een superheld?
Hoezo?quote:
Haiii.quote:
Dastan, goedenavond!quote:
Hosselkoning.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gehosseld hoor.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
KB is eigenlijk een man. Gezien de snor.
Ken het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
KB is eigenlijk een man. Gezien de snor.
Hard wel jongen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze kan het hebben van mij.. Toch?
.
quote:
Even kijken of het nog bestond toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hard wel jongen.
[..]Omg hoi. Je luisterde naar me!
We bestaan en het is best leuk nog zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even kijken of het nog bestond toch.
JA HALLO IK HEB TOCH OOK GEVOEL KOM OP ZEG OMG IK LEEFDE IN MN WERELDJE EN BAM DE REALITEIT KNALDE ER KEIHARD IN EN NU HEB IK PIJN IN MN HART OMDAT IK DACHT DAT IK NORMAAL WAS MAAR BLIJKBAAR NIET DUS EN NU HEB IK GEEN DROOMWERELDJE MEER NEE HOOR.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We bestaan en het is best leuk nog zo.
OLIFANTEN ZIJN ROND EN GRIJS EN DAAROM ZEG IK JEquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We bestaan en het is best leuk nog zo.
[..]
JA HALLO IK HEB TOCH OOK GEVOEL KOM OP ZEG OMG IK LEEFDE IN MN WERELDJE EN BAM DE REALITEIT KNALDE ER KEIHARD IN EN NU HEB IK PIJN IN MN HART OMDAT IK DACHT DAT IK NORMAAL WAS MAAR BLIJKBAAR NIET DUS EN NU HEB IK GEEN DROOMWERELDJE MEER NEE HOOR.
Ja, alleen du eckte zijn er nog.quote:
NIET ALLEMAAL ER BESTAAN OOK ROZE BABY OLIFANTJES MET KLEINE SLURFJES EN GROTE TENEN EN HARIGE STAARTJE.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
OLIFANTEN ZIJN ROND EN GRIJS EN DAAROM ZEG IK JE
Wat zijn cijfers?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Juristen met cijfers.
Wat ben ik hier slecht in.
quote:
Hallo.quote:
Ik heb jou ook gehosseld dus niks zeggen meer jij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jou in de gaten houden viese hosselaar
Ibuprofennetjes slikken voor het leven manquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Toch de hele dag goed gegaan, maar nu doet het toch echt zeer.. Stomme kies.
Hosselde ik jou niet gewoon ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gehosseld dus niks zeggen meer jij.
![]()
![]()
![]()
Tsja, er zit niks anders op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ibuprofennetjes slikken voor het leven man
Niks in huis, helaas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Ik zou voor iets zwaardere pijnstillers gaan.
Hoe is het met mijn besnorde medemens?quote:
Wil je hem aan de drugs hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is jammer. Kun je niet nog even de straat op, dan? Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja gaat lekker hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn besnorde medemens?
Pijnstillers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je hem aan de drugs hebben?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hoorde snor en baard zijn flink aanwezig tegenwoordig
Wij hebben er tenminste eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA HALLO WAT HEBBEN JULLIE MET SNORREN VANAVOND POTVERDOMME.
Ik chill hem hier met Doerak alleen toch het hele weekendquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn zusje gaat volgende week op kamp, lekker rustig in huis dus.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik chill hem hier met Doerak alleen toch het hele weekend
Omggg dat stukje met de druiven nohhhquote:
Ga je dit na doen met Doerak en opnemen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omggg dat stukje met de druiven nohhh
Niet de rest van de zin weghalen vlerk.quote:
Than.quote:
Waarom zou ik daar energie aan spenderen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
Maar Zeroku, waarom zei je niets over mijn foutieve spelling van jouw naam?
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar energie aan spenderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |