SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Jaja.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef Furdinand het volgende:
Hij geeft het eten hij pakt het niet.
Hoor ik daarbij?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Liefde voor een aantal van jullie.
Bohquote:
Ook liefde voor jou, en ook voor klips als ie maar geen nare plaatjes hier zet. Anders dan hoeft het niet hoorquote:
Seksliefde is dat.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
Iedereen liefde van mij trouwens, maar het meeste voor KlipsMaar dat is geen vriendschappelijke liefde, dus dat maakt niet uit.
Ik zal het nooit meer doen Patty.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook liefde voor jou, en ook voor klips als ie maar geen nare plaatjes hier zet. Anders dan hoeft het niet hoor
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Furdinand het volgende:
En ik Bob? Hoor ik er ook bij, Bob? Bob??
Joahhquote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Seksliefde is dat.
[..]
Ik zal het nooit meer doen Patty.
Dat aantal is er maar één, en dat ben ik natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Liefde voor een aantal van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |