Ja die was leuk!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dinamyte
die gaat dus winnen
Hij heeft al eens gewonnen...quote:
Cok Cok guzel..quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahahahaha Typisch Turks.
Die lee-yo is ook niet slecht.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
Dynamite, Otie en P2 zijn de enigen die goed kunnen rappen
Stelletje softies zijn het.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
Waarom moeten ze huilen als ze hun moeder zien
Ja die is ook wel oke inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die lee-yo is ook niet slecht.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
FUCKING GEIL WIJF MAN, DIE MOEDER!
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
FUCKING GEIL WIJF MAN, DIE MOEDER!
Corrigerende tik.quote:
Ja, zij waren echt niet het bestquote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze geven nu gewoon de losers ook een overwinning
hij was wel het bestequote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
G-low![]()
Maar gelukkig geen Dimitri.
iedereen moet een keertje winnenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Ze dachten natuurlijk, hij is zielig, laten we hem maar winnen.
Bandana streep compensatiequote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
true maar P2 was ook goedquote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij was wel het beste
Maar ik moet hem niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij was wel het beste
En nu wint hij omdat zijn haar geknipt is!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
he is specialquote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom draait de hele serie om G-Low?
Het was te goed voor de tv. De echte grote rappers wilden niet dat zijn rap op tv komt.quote:
Hem kan je het meest uitlachenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom draait de hele serie om G-Low?
naast die van hun mommaquote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Ze gaan voor het eerst tieten zien.
misschien wel grijpenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Ze gaan voor het eerst tieten zien.
Met z'n geweldige Engelsquote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Hem kan je het meest uitlachen
G-low durfde niet eens vooruit te kijken ;Pquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:42 schreef Montelly het volgende:
Villa is ook wel te pruimen op donderdag
lache joh tong80000000000000quote:Op donderdag 29 september 2011 22:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een helden.
Je wenst ze een nacht in LA
dimitri en otie zijn de beste rappers imoquote:Op donderdag 29 september 2011 22:47 schreef matthijst het volgende:
G-Low & Biggah sterren van de show (geen beter vermaak dan leedvermaak).
Lee-Yo vind ik wel geinig rappen.
De rest, mweh...
WAAR KOOP IK DIE?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:51 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gado Gado.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:51 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...Holland in da Hood Webshop – Hier vindt je alle fan-artikelen...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef matthijst het volgende:
http://www.holland-in-da-hood.nl/index.php/webshop/
Werkt niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b718041dc5ccd0c8.mp4
Vreemd..quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doet het hier prima
[ afbeelding ]
dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 29 september 2011 22:47 schreef NumberSeven het volgende:
Vies van de producenten hoor, MCBiggah zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en zij misbruiken hem voor leuke tv. verbaast me niets als hij straks knetterdepressief wordt als hij begint in te zien dat het allemaal fake was en slechts om uitgelachen te worden.
volgens mij gaat t wel goed met 'm en leeft hij nog steeds op een wolk; http://twitter.com/#!/MCBIGGAHquote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dacht ik ook al aanhij was toen ook niet bij DWDD.
Zelfs die fotoquote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
volgens mij gaat t wel goed met 'm en leeft hij nog steeds op een wolk; http://twitter.com/#!/MCBIGGAH
Uhu. Al is Lee-yo een beetje zoals iedereen qua flow. Otie is wat unieker, maar doet me weer denken aan Turk. En dat is niet positief. Wel een goeie rapper tho. Lee-yo ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Giel. Beetje Otie en Lee-yo afkraken. De 2 beste rappers.
Otie heet wel wat goede nummers op YouTube. Vooral Plan van.Aanpak. Sowieso heeft Otie bij mij een streepje voor omdat ik in dezelfde buurt als hem ben opgegroeid. Hij doet je dan wel.denken aan een Turk. Ik vind hem redelijk sympathiek en grappig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhu. Al is Lee-yo een beetje zoals iedereen qua flow. Otie is wat unieker, maar doet me weer denken aan Turk. En dat is niet positief. Wel een goeie rapper tho. Lee-yo ook.
Leuke gast indeed. Nog erg jong en 'dom'. Z'n wijsheid komt wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Otie heet wel wat goede nummers op YouTube. Vooral Plan van.Aanpak. Sowieso heeft Otie bij mij een streepje voor omdat ik in dezelfde buurt als hem ben opgegroeid. Hij doet je dan wel.denken aan een Turk. Ik vind hem redelijk sympathiek en grappig.
lol, ga je nu alle reacties herhalen :p blijft grappig though.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:32 schreef bjanaan het volgende:
Begint al lekker met dat brandalarm en spek.
Schrikken inderdaad....quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die moeder van "P2"
[ afbeelding ]
ook niet bij hemzelf helaadquote:Op vrijdag 30 september 2011 04:58 schreef Leanishibe het volgende:
Die G-Low heeft echt geen idee wat er in de buitenwereld aan de hand is volgens mij.
Ik weet niet waar jij die gelijkenis ziet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schrikken inderdaad....
Anneke Grönloh
die willie overdrijft ook met zn nicknamesquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die moeder van G-low.
[ afbeelding ]
WiwalientjeDie gozerd is echt een Bassie he.
Wie noemt z'n kind ook Pol als je van de achternaam Pot heet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schrikken inderdaad....
Anneke Grönloh
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wie noemt z'n kind ook Pol als je van de achternaam Pot heet.
Real Thrillah Niggah, zo'n shirt moet je in LA dragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef matthijst het volgende:
http://www.holland-in-da-hood.nl/index.php/webshop/
Thrilla staat toch voor Thriller; oftewel "angstaanjagend" cq je moet voor diegene oppassen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Moonwalk het volgende:
Wie weet eigenlijk wat een thrilla nigga is ?
Zou me ook niks verbazen als er 'Cartman' op dat shirt zou staan...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de enigste Hollandse gaynigga uit LA?
Een niet-neger die regelmatig het woord 'nigga' dropt en moet huilen als hij of zij daarop aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Moonwalk het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een niet-neger die regelmatig het woord 'nigga' dropt en moet huilen als hij of zij daarop aangesproken wordt.
Oke een beetje het "gangstanigga" idee dus, grappig dat hij zo een scheef beeld van zichzelf heeftquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Thrilla staat toch voor Thriller; oftewel "angstaanjagend" cq je moet voor diegene oppassen?
Hijs leuk in 45minuten aflevering inderdaad waarin gescript is en knip en plak werk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja Otie is echt zo grappig! Volgens mij lig je met hem de hele dag in een deuk.
Ga jij dan maar een weekje met Angelow in een Crib zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hijs leuk in 45minuten aflevering inderdaad waarin gescript is en knip en plak werk.
Otie lijkt mij echt een saaie boy
Verliefd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja Otie is echt zo grappig! Volgens mij lig je met hem de hele dag in een deuk.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Moonwalk het volgende:
Saai en irritant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hijs leuk in 45minuten aflevering inderdaad waarin gescript is en knip en plak werk.
Otie lijkt mij echt een saaie boy
Wel grappig dat P2 eerst zei dat hij puur mee doet voor de ervaring en niet om te winnen, maar vervolgens van alle rappers nog het meest zijn best doet om te winnen en gaat janken als de prijs naar een ander gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Lee-Yo en P2 zijn de enige met talent.
precies, ik zei het al eerder; ik kende hem een tijdje persoonlijk van school. en hij wist heus wel dat het programma werd gemaakt zodat de rappers kunnen worden uitgelachen. Hij ziet daar alleen doorheen, met andere woorden; hij gaat gwn lkkr gratis naar LA, zn skills verbeteren en vooral veel lachen. Ik bedoel als je weet wat je in huis hebt en op je kwaliteiten vertrouwd, kan er niet zoveel gebeuren. Bij Otie is het ook vaak meelachen, terwijl het bij Glow en Biggan vooral UITlachen is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:09 schreef Sickert het volgende:
Otie is voor mij de winnaar, neemt het allemaal niet zo serieus geniet van de reis en wat hij voorgeschoteld krijgt. Top gast!
En ik lach me kapot om zn comentaar steeds op Glow hahaha.
Rappen kan ie ook nog!
Dat idee kreeg ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
precies, ik zei het al eerder; ik kende hem een tijdje persoonlijk van school. en hij wist heus wel dat het programma werd gemaakt zodat de rappers kunnen worden uitgelachen. Hij ziet daar alleen doorheen, met andere woorden; hij gaat gwn lkkr gratis naar LA, zn skills verbeteren en vooral veel lachen. Ik bedoel als je weet wat je in huis hebt en op je kwaliteiten vertrouwd, kan er niet zoveel gebeuren. Bij Otie is het ook vaak meelachen, terwijl het bij Glow en Biggan vooral UITlachen is.
mwah, er viel niet zo heel veel te lachen, daarom hebben ze het niet uitgezonden haha. Biggah nice shoes, lolquote:
Hij is ook goed in namen van zn vrienden onthoudentwitter:AngeLyrical twitterde op zondag 02-10-2011 om 21:20:08de party bij p2 was echt chill , with tha boys jumsky , dimanyte , otie, lee-yoits always chillin and lean back like L.A reageer retweet
Toch knap dat die presentator het voor elkaar krijgt om de grootste kneus van het item te zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
G-low, Kankerkid en Jimsky bij Bnn radio
Wat slecht. pijn aan mn oren
Alsof elk ander kutkind van deze generatie beter typt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:13 schreef ukga het volgende:
Hij is ook goed in namen van zn vrienden onthoudentwitter:AngeLyrical twitterde op zondag 02-10-2011 om 21:20:08de party bij p2 was echt chill , with tha boys jumsky , dimanyte , otie, lee-yoits always chillin and lean back like L.A reageer retweet
Presentator: 'Jimsky, lekker in je vel?'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
True + Real = Trillquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:19 schreef Moonwalk het volgende:
De tyfusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
Mag ik van u een McRitmegevoelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef ukga het volgende:
Ze hebben nu ook met zn alle een track uitgebracht (mc biggah, slechter KAN gewoon niet)
MC biggah klinkt als dmxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef ukga het volgende:
Ze hebben nu ook met zn alle een track uitgebracht (mc biggah, slechter KAN gewoon niet)
klopt, maar otie heeft veel betere teksten en dat weegt zwaarder in de rap. uiteindelijk zijn het allemaal amateurs en is de kans klein dat ook maar één van hun doorbreekt, maar als er iemand doorbreekt dan wss; otie, p2 of leeyo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:59 schreef Moonwalk het volgende:
Otie is echt niet de beste, P2 heeft het meest een artiestenstem en gaat niet uit de maat zoals al die anderen
Nee man jimsky is de Bomquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
klopt, maar otie heeft veel betere teksten en dat weegt zwaarder in de rap. uiteindelijk zijn het allemaal amateurs en is de kans klein dat ook maar één van hun doorbreekt, maar als er iemand doorbreekt dan wss; otie, p2 of leeyo.
dan gaan ze het dus makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef Geo3kant het volgende:
Als deze mannen het "gaan maken" is het omdat wij als Nederlanders zo dom zijn om het te luisteren, net als met al die andere top40 rotzooi.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:24 schreef Cake-Man het volgende:
G-low heeft trouwens zn naam verandert naar Angelyrical (net zo kut)
Hoe hard kan je falenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef NumberSeven het volgende:
Imitatie van MC Biggah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
hij klinkt als g-lowquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef NumberSeven het volgende:
Imitatie van MC Biggah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
beste quotes;quote:
Ik ga fijn dromen vanavondquote:
Brrrah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
Die remix op die Changes beat, hahaha, het klinkt nog steeds slecht, maar die guy die het heeft geremixt heeft nog wel enige poging gedaan om het on-beat te laten klinken en het klinkt echt veel beter dan die a capella versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef Pwn_zoon het volgende:
2 uur lang MC Biggah![]()
![]()
![]()
Deze remix met 2Pac is ook wel vet
Blijkbaar hebben ze zelf nog niet door dat ze nieuwe serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
die bnn-presentator is btw zo mogelijk nog debieler.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
Spoilers graag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef pberends het volgende:
Hertogin (85) trouwt 'toyboy' (60)
[ afbeelding ]
[..]
Kan deze chica niet in de Spaanse versie van In Da Hood?
Die presentator.quote:
quote:
quote:
quote:
Mongol is gonna.. act mongolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan die indo niet een keer normaal voor de camera staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |