De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.quote:
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.quote:
Om te gamen?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.
[..]
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.
Ik weet al welke, beesten desktop dat het wordt.
oke maar ze is bezig met iets dusquote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef speedking het volgende:
[..]
hadden beetje gepraten van alles goed toen vroeg k wat en geen reactie![]()
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.quote:
hee xd heb je er wat over gezegtquote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke maar ze is bezig met iets dus
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.
Gepost vanaf mijn MacBook Air.
jaquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef speedking het volgende:
[..]
hee xd heb je er wat over gezegt
nee serieus nooit iets grappigs of origineelsquote:
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.
Goede computer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
Lekker voor je stik erin hihihihiquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee serieus nooit iets grappigs of origineels
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker voor je stik erin hihihihi
Heb je een betere suggestie?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee serieus nooit iets grappigs of origineels
Bedankt, nu wil ik hem ook kopen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt.Heb ik van haar geleerd.
Volgens mij de GT530, ik had hem vanmiddag nog bekeken toen ik op mijn werk was.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede computer.Maar er staat niets eens bij welke videokaart er in zit.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:15 schreef speedking het volgende:
t is net alsof ik bij de politie zit...
Dat kan ik begrijpen, sparen jongen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik hem ook kopen.
Kip is niet voor niks het meest veelzijdig.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik doe het soms met een ander woordje
Omg, met zo'n computer kan ik de Witcher 2 echt op hoge instellingen spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij de GT530, ik had hem vanmiddag nog bekeken toen ik op mijn werk was.
Staat sowieso een foutje op de site, "twee weken leverbaar" klopt niet. Wij hebben er nog 3 op voorraad staan en in de rest van Nederland staan er ook nog veel.
Is een hele goede desktop, Beste moederbord zit erin en een enorm goede processor die ook bijna de beste is.
En dan die prijs, geen geld man voor zo'n desktop.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip is niet voor niks het meest veelzijdig.
Op multimedia krijg ik 10%, best wel nice.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, met zo'n computer kan ik de Witcher 2 echt op hoge instellingen spelen.Ik moet hem hebben, maar ik heb geen geld.
En dan krijg jij zeker ook nog eens korting of niet?
linkje?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op multimedia krijg ik 10%, best wel nice.
De rest 20%, daarom heb ik zoveel apparatuur in huis staan.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze desktop
Alt + s werkt hier ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Wat is deze, geen alt + s voor invoeren op Macbook?
Heyquote:
Mijn vader is poortwacht dus nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef speedking het volgende:
mk
mag k komen als je feestje geeft als iemand jarig is:') die bijna jarig is dus
Ik wil gewoon een krachtigere computer zodat ik games met max graphics kan spelen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
alt + s
gewoon tabtabenterrr
Ik heb wel Chrome maar heb geen MacBook.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Chrome is voor bazen, MacBook is voor bazen.
Chrome + MacBook = ultieme baas.
het lijkt me heerlijk met een usb3 geheugen stickquote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het, ik gebruik het nooit.
Gewoon USB formatteren naar NTSF.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het lijkt me heerlijk met een usb3 geheugen stick
Zo meteen Chrome downloaden.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Chrome is voor bazen, MacBook is voor bazen.
Chrome + MacBook = ultieme baas.
Ik heb dat gedaan, maar alleen omdat dat moest van een programma. Wat heb je er eigenlijk aan?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon USB formatteren naar NTSF.
dat levert niet de snelheidwinst op die je met usb3 kan bereikenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon USB formatteren naar NTSF.
Ik ben lam, chrome is ook het enige wat ik erop heb gezet, oja en spotifyquote:
iPadquote:
Yo,quote:
Maar zeker wel sneller dan fat32, Ooit eens met 100MB/s een bestand overgezet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat levert niet de snelheidwinst op die je met usb3 kan bereiken
Welke?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
En ik heb een Tablett voor me zusje gekocht
Oké.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yo,
Ik heb me PC onderdelen binnen hij staat bijna helemaal inelkaar behalve 1 DVD rom, die is ICD ofzo maar moest SATA3 zijn ik heb verkeerd besteld
ik heb haat aan apple.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
TT had beter kunnen zijn, Apple fanboys?
dat zal dan wel iets zijn wat windows niet altijd goed aangeeft. max snelheid is 480 Mbps bij mijn weten.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar zeker wel sneller dan fat32, Ooit eens met 100MB/s een bestand overgezet.
Oohquote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Misschien is die informatie meer iets voor Dimens, ik begrijp er maar weinig van.
Hier snap ik ook niets van, dat is weer teveel van het goede.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Misschien is die informatie meer iets voor Dimens, ik begrijp er maar weinig van.
Ik kan me redden met computers en weet er meer af dan de meeste, maar als je over kabels gaat praten houd het op voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oohje heb er niet zo verstand van hehe..
ik heb een macbook voor het os en een ipad voor het os. ik had liever alles matzwart duurzaam plastic gehad alleenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Android is ook goed, en HTC alleen mijn voorkeur gaat uit naar Apple omdat het ook werkt maar ik vind het gewoon mooier, MacBook ook daar kan geen andere laptop tegenop hoor.
Ligt er toch ook aan waar je je laptop voor gebruikt?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Android is ook goed, en HTC alleen mijn voorkeur gaat uit naar Apple omdat het ook werkt maar ik vind het gewoon mooier, MacBook ook daar kan geen andere laptop tegenop hoor.
Okeequote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan me redden met computers en weet er meer af dan de meeste, maar als je over kabels gaat praten houd het op voor mij.
Maar jij stelt je computers dus helemaal zelf samen? Knap hoor, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Okee
naja dus morgen ff gelijk andere dvd-rom kopen
Zou heel goed kunnen, Windows.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat zal dan wel iets zijn wat windows niet altijd goed aangeeft. max snelheid is 480 Mbps bij mijn weten.
tweakers.net , speciaal gathering.tweakers.netquote:Op donderdag 29 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij stelt je computers dus helemaal zelf samen? Knap hoor, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.
Mwah dat is niet meer zo, wel aantal jaar geleden werkte grafische programma's zoals photoshop veel beter op de mac. Maar met de komst van quadcore enzo draaien die programma's even goed op andere laptops.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan waar je je laptop voor gebruikt?
Dan zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tweakers.net , speciaal gathering.tweakers.net
gewoon kant en klare pc kopen als deze niet meer voldoet danquote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zie ik door de bomen het bos niet meer.Ik weet trouwens ook niet wat er allemaal in een computer gaat. Sowieso processor, moederboord, videokaart, wifi-adapter, geluidskaart, usb-poorten. Mis ik nog iets?
Ik ken nog steeds van die 'arme' studenten die een Macbook aanschaffen en dan zeggen dat ze het nodig hebben voor grafische programma's.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah dat is niet meer zo, wel aantal jaar geleden werkte grafische programma's zoals photoshop veel beter op de mac. Maar met de komst van quadcore enzo draaien die programma's even goed op andere laptops.
Ach als dat een argument is om niet voor iOS te kiezen ben je gewoon een hater, flash is traag en achterhaald. Als straks alles op HTML 5 en CSS 3 draait, heb je geen flash meer nodig.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
adobe en apple zijn ook even geen vriendjes meer. iets met appels en flashik geloof dat er zelfs ergens een versie van was die eerst voor de pc uitkwam en pas veel later voor os-x.
Ach dat is onzin, ik vind ze gewoon mooi, je hebt gewoon kwaliteit in je handen en gewoon mooi aluminium gesneden. Geen plastic teringzooi. En dan nog heb ik respect voor andere mensen hun aankopen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds van die 'arme' studenten die een Macbook aanschaffen en dan zeggen dat ze het nodig hebben voor grafische programma's.
Ja, maar ik heb me laten adviseren dat mijn videokaart de bottleneck is die games tegenhoudt om te presteren. Ze stelde voor dat ik gewoon de videokaart update en over een paar jaar een nieuwe computer koop.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon kant en klare pc kopen als deze niet meer voldoet dan
Uhm, Youtube werkt toch op flash?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach als dat een argument is om niet voor iOS te kiezen ben je gewoon een hater, flash is traag en achterhaald. Als straks alles op HTML 5 en CSS 3 draait, heb je geen flash meer nodig.
klinkt als een genuanceerd advies, dus zal het vast gaan helpen als je games speeltquote:Op donderdag 29 september 2011 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb me laten adviseren dat mijn videokaart de bottleneck is die games tegenhoudt om te presteren. Ze stelde voor dat ik gewoon de videokaart update en over een paar jaar een nieuwe computer koop.
oa. het werkt ook op de ipad (met een app maar dat is vrij aardig geintegreerd)quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, Youtube werkt toch op flash?
Ja alleen die player maar je hebt ook alternatieven waaronder ook HTML 5 moet je maar eens kijken, kun je hem zo omzetten is veel sneller. Zelf maak ik ook al websites met HTML 5 en CSS 3 maar wordt nog beperkt ondersteund.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Adobe heeft in het begin hun software alleen op de Mac laten draaien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
adobe en apple zijn ook even geen vriendjes meer. iets met appels en flashik geloof dat er zelfs ergens een versie van was die eerst voor de pc uitkwam en pas veel later voor os-x.
Binnenkort niet meer, er is ook een mogelijkheid om Youtube in HTML5 te laten draaien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor als je het even wilt controleren:quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt als een genuanceerd advies, dus zal het vast gaan helpen als je games speelt
is begonnen op mac ja. daaraan heeft apple nog steeds het imago te danken dat hun pc's perfect zijn voor grafische programma's, omdat 15 jaar terug alle bedrijven in de grafische industrie zowat apple gebruikten.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Adobe heeft in het begin hun software alleen op de Mac laten draaien.
makkelijk als je het eenmaal doorhebt, gewoon samenstellen kan je ook nog goedkoper uitkomen. Maar moet morgen of overmorgen wel nog vanalles installeren zoals windows moederkaart videokaart etc.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij stelt je computers dus helemaal zelf samen? Knap hoor, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.
Doe jij ook een ICT-opleiding?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een keer voor een platform wat geen flash ondersteunde met de API van youtube een youtube player gemaakt, werkte prima en snel
Maar youtube geeft geen ondersteuning meer voor hun API, wel jammer
Heb ik gedaan maar ik vond het helemaal niets, heb mezelf toen HTML en CSS aangeleerd, daarna javascript etc en daarna ontwerpen. Ben nu grafisch vormgever en front-end developer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe jij ook een ICT-opleiding?
linkje naar je visitekaartje?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ik vond het helemaal niets, heb mezelf toen HTML en CSS aangeleerd, daarna javascript etc en daarna ontwerpen. Ben nu grafisch vormgever en front-end developer.
Voor andere dingen is het ook gewoon goed te gebruiken en het zijn gewoon prima apparaten.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is begonnen op mac ja. daaraan heeft apple nog steeds het imago te danken dat hun pc's perfect zijn voor grafische programma's, omdat 15 jaar terug alle bedrijven in de grafische industrie zowat apple gebruikten.
ja ik vind het ook fijn werken. het zit gewoon logischer in elkaar standaard.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor andere dingen is het ook gewoon goed te gebruiken en het zijn gewoon prima apparaten.
Eerlijk, ik heb nog nooit een Mac user hoeven te helpen met iets wat niet zou functioneren, Windows wel.
Dit, interessant om eens te zien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje naar je visitekaartje?
Ik beken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik zit hier geloof ik tussen allemaal DIG-nerds.
Mijn portfolio is nog niet afquote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje naar je visitekaartje?
ik handel in vrouwen maar altijd fascinerend toch hoe pc's werkenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Ik zit hier geloof ik tussen allemaal DIG-nerds.
asus vink nog steeds een fijn merk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
Maar ik leer ook veel door mijn werk, ga vaak naar avonden toe waar een merk over zijn producten verteld en zo steek je het een en ander op.
Laatst naar Asus en Intel geweest, was echt heel erg interessant dat.
Maar sommige Windows-gebruikers zijn dan ook echt gewoon lui. De meeste oplossingen zijn gewoon op het internet te vinden in stappenplannen. Ik Google altijd eerst, daardoor heb ik mijn computer nog nooit naar de computerwinkel te hoeven brengen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor andere dingen is het ook gewoon goed te gebruiken en het zijn gewoon prima apparaten.
Eerlijk, ik heb nog nooit een Mac user hoeven te helpen met iets wat niet zou functioneren, Windows wel.
Asus, de enige die in mijn ogen kan tippen aan Apple.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
asus vink nog steeds een fijn merk.
Ik heb ooit een Dell gehad en daar had ik een klote ervaring mee. Dat was dus één keer en nooit meer.quote:
Jij bent een pimp?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik handel in vrouwen maar altijd fascinerend toch hoe pc's werken
waarom al deze haatquote:Op donderdag 29 september 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kut ervaringen met Dell, sowieso al een hekel aan internet shops.
de desktops veel op werk gebruikt, evenals de pro serie laptops (lattitude ofzo geloof ik? zakelijke versie iig). deze waren prima, gewoon degelijk spul wel. de consumer laptops heb ik er 1 van gehad en dat was een ramp wat kwaliteit betreftquote:Op donderdag 29 september 2011 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kut ervaringen met Dell, sowieso al een hekel aan internet shops.
schoolcomputer vergelijken met huidige dell computers. Die worden sowieso al metlaagste specs gehaald ivm servers en spul en dan ook nog heel oudquote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
Wij hebben Dell op school, die computers zijn traag als stront.Maar ja, die zijn dan ook 6 jaar oud of zo.
Koop een Asus.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb dell desktop, waar ik nu opzit
ben van plan laptop te komen en dacht momenteel eigenlijk aan inspiron 15R op xps 15
wat is volgens jullie een betere keus dan?
Budget rond de 700 eurokes
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
ben van plan laptop te komen en dacht momenteel eigenlijk aan inspiron 15R op xps 15
ja inspiron had ik. het scheelt vast ook per model en misschien is het nu beter, maar die ik had was echt een ramp. nooit meer voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
Op mijn school staan ook Dell computers met Internet Explorer 7 nog opquote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
Wij hebben Dell op school, die computers zijn traag als stront.Maar ja, die zijn dan ook 6 jaar oud of zo.
Patjeeeeequote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een Dell desktop, prima systeem.
En flipsjebipsje
slipsjebipsje?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook een Dell desktop, prima systeem.
En flipsjebipsje
Wat is PSV?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
PSV speelt, aight zou wel aan het stressen zijn nu.
Wij hebben IE 7 en Office 2003.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op mijn school staan ook Dell computers met Internet Explorer 7 nog op
Lieve flippieequote:
ze hebben voor elk wat wils. maar ze hebben zeker ook degelijke desktopjes. de consumer service vink voor de consumentenmarkt wel bagger trouwens. hoop wachten enzo als je iets hebt. verkoopafdeling heb je wel snel aan de lijnquote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet..
Ik had vroeger een Dell PC die was totaal bagger
Niets mis met Dell zakelijk, beter dan HP of ander spul wat ik gezien heb. Maar Dell voor consumenten, het blijft echt stront. Bijna alle laptops van Dell die ik om mij heen zie, gaan na anderhalf jaar kapot en ze hebben maar 1 jaar garantie.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de desktops veel op werk gebruikt, evenals de pro serie laptops (lattitude ofzo geloof ik? zakelijke versie iig). deze waren prima, gewoon degelijk spul wel. de consumer laptops heb ik er 1 van gehad en dat was een ramp wat kwaliteit betreft
Wat is de stand ik zag nog net dat het 1-1 werdquote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Office 2003 hebben wij ook op de school pc's iddquote:Op donderdag 29 september 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben IE 7 en Office 2003.Terwijl we eerst gewoon IE 8 en Office 2007 hadden.
ja helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets mis met Dell zakelijk, beter dan HP of ander spul wat ik gezien heb. Maar Dell voor consumenten, het blijft echt stront. Bijna alle laptops van Dell die ik om mij heen zie, gaan na anderhalf jaar kapot en ze hebben maar 1 jaar garantie.
Plus dat sommige modellen snel uit elkaar vallen, zonde dat.
2-1 voor psvquote:Op donderdag 29 september 2011 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is de stand ik zag nog net dat het 1-1 werd
sws psv stressenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok, ik vind dell zelf namelijk niet zo aantrekkelijk,quote:Op donderdag 29 september 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hebben voor elk wat wils. maar ze hebben zeker ook degelijke desktopjes. de consumer service vink voor de consumentenmarkt wel bagger trouwens. hoop wachten enzo als je iets hebt. verkoopafdeling heb je wel snel aan de lijndat was iig toen zo.
Ik heb Samsung, alle beeldschermen bij mij thuis zijn Samsung.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb een dell scherm trouwens dat voldoet prima
Verloren? AZ won toch vorige week :pquote:Op donderdag 29 september 2011 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh. Goed zo. AZ verpruste het weer.
veel bedrijven hebben dell. vandaaruit heb ik er tot nog toe geen vervelende ervaringen mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vandaar de haat jegens Dell.
Desktops van Dell ben ik niet zo bekend mee.
Als je games ermee wil spelen dan is het anders denk ikquote:Op donderdag 29 september 2011 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel bedrijven hebben dell. vandaaruit heb ik er tot nog toe geen vervelende ervaringen mee.
ow dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 29 september 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je games ermee wil spelen dan is het anders denk ik
net gekocht? dan heb je er wel recht opquote:Op donderdag 29 september 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Waarom staat er niet standaard Lion op mijn MacBook.
Die stond er bij mij wel standaard opquote:Op donderdag 29 september 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Waarom staat er niet standaard Lion op mijn MacBook.
Vorige week ja, maar vandaag speelden ze gelijk. Ze hebben nu al 13 wedstrijden achter elkaar niet kunnen winnen in een Europees land.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verloren? AZ won toch vorige week :p
Hoe heb ik daar recht op, hoe krijg ik dat?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
net gekocht? dan heb je er wel recht op
CD kun je aanvragen volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe heb ik daar recht op, hoe krijg ik dat?
Da's wel slecht idd.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week ja, maar vandaag speelden ze gelijk. Ze hebben nu al 13 wedstrijden achter elkaar niet kunnen winnen in een Europees land.
Ik heb wel een oud model uit 2010, maakt dat nog iets uit?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die stond er bij mij wel standaard op, wel lelijke achtergrond. Op mijn oude MacBook stond die versie voor snow leopard hoe heette die ookweer? Maar zat wel upgrade CD bij
Waar kun je dat aanvragen?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
CD kun je aanvragen volgens mij.
hahaha aissaidiquote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik bn alleen voor marokko
als je hem zojuist bij apple hebt gekocht zou ik ze ff mailen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel een oud model uit 2010, maakt dat nog iets uit?
Ik heb hem bij de BCC gehaald, krijg ik hem dan ook?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je hem zojuist bij apple hebt gekocht zou ik ze ff mailen.
quote:
Dit gaat wel lukken denk ik ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je hem zojuist bij apple hebt gekocht zou ik ze ff mailen.
bcc aansprekenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de BCC gehaald, krijg ik hem dan ook?
Ik nu van Medion, die zo 1 van de aldi haha, heeft het altijd goed gedaanquote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit nu op desktop van dell, 3 jaar oud en hij doet het prima
die bakte er laatst niks van, met arsenal die kreeg zulke goede kansen..quote:
Hij is goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef speedking het volgende:
[..]
die bakte er laatst niks van, met arsenal die kreeg zulke goede kansen..
maar jij hebt het over uiterlijkhea
Helu ezjequote:
linkjequote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Even op FOK! komen om een topique in DIG te openen.
om te huilen over je regbestandjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Weer terug naar Hilversum?quote:
DIG noob.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Jij werkt er, wij niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weer terug naar Hilversum?
Ik stuur ze wel een mailtje, iemand die het mail adres snel kan vertellen zonder dat ik eerst een zoektocht moet maken?
"ik heb op van mk gekregen foto's geklikt, toen vroeg ie of ik het wilde samenvoegen in mijn registerquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om te huilen over je regbestandjes?
pffrtquote:
die zijn inmiddels wegquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om te huilen over je regbestandjes?
trustuh!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Slapen, houdoe, kusjes en alvast slaap lekker gewenst
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Kusje knuffel dag.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Nee, ik ga geen klanten winnen hier op FOK!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dimens weet wel wat bij een zekere winkel...
Ah, ok. Ik heb 2 laptops, en 2.5 PC.quote:
nou die desktop zag er niet slecht uit voor dat geld.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen klanten winnen hier op FOK!
Eindelijk weer terugquote:
Dan moet je het wel ophalen, veelte dure winkel is dat.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
Je moet op www.Alternate.nl kijken, zit in ridderkerk
Maar dat was voor mijzelf, zeker ook een heel goed ding.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou die desktop zag er niet slecht uit voor dat geld.
Nee hoor, ik heb alles besteld eergister en tussen de middag vandaag binnen gekregenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan moet je het wel ophalen, veelte dure winkel is dat.
Ik heb de mijne net inelkaar gezetquote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
Je eigen computer samenstellen en bouwen.
Dan is het nog te duur daar.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alles besteld eergister en tussen de middag vandaag binnen gekregen
En als je dat niet kan?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
Je eigen computer samenstellen en bouwen.
Dat kan iedereen toch?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net inelkaar gezetalleen nog een goeie DVD rom morgen kopen ik had 1 met verkeerde stekker besteld
Heb je vast wel een handige vriend, buurjongen, familielid of iets dergelijks die dat kan.quote:
ik heb alleen maar hanten en geen handenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef Ezechielk het volgende:
En ieder persoon met 2 linkerhanden kan het.
Ja das waarquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het geen duur onderdeel is.
Dan moet je een laptop aanschaffen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik heb alleen maar hanten en geen handen
'Moeilijke' pctermen gebruiken om interessant over te komen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
sowieso faal je als je niet standaard je i7 980 extreme niet met stikstof hebt gekoeld
Ga je me nou echt zeggen dat die met vloeibare stikstof wordt gekoeld?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
sowieso faal je als je niet standaard je i7 980 extreme niet met stikstof hebt gekoeld
Computer want daar heb je geen manual voor nodig, alles past maar op 1 plek.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
Wat is makkelijker; een kast van Ikea in elkaar zetten, of een computer samenstellen en bouwen?
Houd je van kabeltjes en stekkers?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
Wat is makkelijker; een kast van Ikea in elkaar zetten, of een computer samenstellen en bouwen?
Ja man draai dik 5.0 ghz hoor wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je me nou echt zeggen dat die met vloeibare stikstof wordt gekoeld?
Computer bouwen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
Dat is makkelijk, zolang ze maar niet allemaal op elkaar lijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Houd je van kabeltjes en stekkers?
Mijne word met droogijs gekoeldquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je me nou echt zeggen dat die met vloeibare stikstof wordt gekoeld?
deze laptop wil ik sorry voor knip en plakquote:Inbegrepen bij uw systeem:
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands bewerken
SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen bewerken
OFFICE SOFTWARE Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook bewerken
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar beperkte garantie - Collect & Return bewerken
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-support bewerken
DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar bewerken
DIEFSTALBEVEILIGING No Lojack Selected bewerken
BEVEILIGINGSSOFTWARE McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands bewerken
MUIZEN Dell Bluetooth-reismuis met vijf knoppen - Glossy Obsidian Black bewerken
Accessoires
Ook meegeleverd bij uw systeem
KLEUR KEUZE Diamond Black Switch Cover
PROCESSOR Inspiron N5110 : Standard Base
Basis 2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processore 2,30 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Gedis Bundle Reference N08Q1518
Order Information Inspiron N5110 Order
LCD 40 cm(15.6in) High Definition (1366X768) WLED met True-Life
Camera Integrated 1.0 Mega Pixel Widescreen HD (1280 x 720) camera
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 4.096]
Harde schijf 640 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Dell System Media Kit Inspiron N5110 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Optische stations 8X DVD+/-RW station
Power Supply 90W AC Adaptor
Primary Battery 6-cel lithium-ion batterij (48 Wh)
Draagtassen No Carrying Case
Cables 1 Meter Power Cord - European
Grafische kaart 512MB AMD Radeon™ HD 6470M
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1030, Bluetooth v3.0+HS - European
Toetsenbord Keyboard : Internal US/International Qwerty Keyboard
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.3 Basic
Klopt. Bij de ikea kasten kun je altijd nog proberen om de spiegel aan je raam vast te timmeren, en de deur als brandhout gebruiken. Al die handleidingen staan toch vol met zweeds gelul en vetvlekken.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Computer want daar heb je geen manual voor nodig, alles past maar op 1 plek.
Dell laptopsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
deze laptop wil ik sorry voor knip en plak
Je moet eens weten wat er tegenwoordig allemaal met vloeibare stikstof wordt gekoeld. Er zijn tegenwoordig zelfs stroomkabels die met vloeibare stikstof worden gekoeld, zodat er supergeleiding ontstaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man draai dik 5.0 ghz hoor wat denk je zelf
die handleidingen zijn reteduidelijk meestal.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klopt. Bij de ikea kasten kun je altijd nog proberen om de spiegel aan je raam vast te timmeren, en de deur als brandhout gebruiken. Al die handleidingen staan toch vol met zweeds gelul en vetvlekken.
Vloeibare stoffen koelen beter dan vaste stoffen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijne word met droogijs gekoeld
MAAR VLOEIBAAR IS KOUDquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vloeibare stoffen koelen beter dan vaste stoffen.
Daar krijg je brandwonden van.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ja maar ik douche in vloeibare stikstof, ik vind dat fijn. Weetje hoe stoer ik me nu voel
lol, droogijs heb je maar 48 uur profeit vanquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vloeibare stoffen koelen beter dan vaste stoffen.
Nee, nulpuntsbeweging.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
En heel koud, zegmaar 273,15 onder nul? Daar staat de tijd stil
Dan staat elk atoom stil.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
Dat mag je officieel niet koud noemen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
Brandwonden? als ik daar in zou douchen zou mijn huid zo bevriezen dat als je erop tikt het barst als een vaas waar je met je lul op slaat (uitgaand van het geval dat het geslachtsdeel in kwestie een dusdanig gewicht heeft om het breekpunt van de vaas te overschrijden)quote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar krijg je brandwonden van.
jaja onzekerheids van blabla ik weet hetquote:
EN WAAROM NIET DAT IK TOCH TAKKE KOUD MANquote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag je officieel niet koud noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |