Waarom zou dat niet op internet kunnen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
laat je lekker adviseren in een winkel
geen zin, in een zinloze waarom niet waarom wel "discussie"quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet op internet kunnen?
Vakantiemedewerkers bij de media markt die je een Alienware aan gaan smeren?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
laat je lekker adviseren in een winkel
Daar heb ik inderdaad al een paar keer gekeken, maar ik weet niet of het verstandig is om er zelf 1 samen te stellen, want ik weet niet hoelang de levensduur dan is.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Ezechielk het volgende:
http://tweakers.net/archieven/tag/best+buy+guide/
Waarom?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geen zin, in een zinloze waarom niet waarom wel "discussie"
beter 10 tips op internet dan 1 van een verkoper die er sowieso belang bij heeft dat jij een bepaald model koopt boven een ander model.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geen zin, in een zinloze waarom niet waarom wel "discussie"
Dit dus, op internet tenminste mensen met ervaring/kennis, verkopers willen je alleen dingen aansmeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter 10 tips op internet dan 1 van een verkoper die er sowieso belang bij heeft dat jij een bepaald model koopt boven een ander model.
natuurlijk..quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit dus, op internet tenminste mensen met ervaring/kennis, verkopers willen je alleen dingen aansmeren.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hebben dubbele belangen. simpel.
quote:
is een feit he. ze werken voor die winkel . een winkel wil winst maken en maakt op sommige modellen meer winst dan op anderen. klaar.quote:
blame the game , not the players. iedereen weet dat verkopers dat als 1 van hun doelen hebben, goeie winst maken voor hun bedrijf.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
Ik ben het er wel over eens, veel verkopers proberen je dingen aan te smeren.
Ik moet het helaas ook, maar het voelt niet goed.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
Tikkeltje duur.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beetje overkill maar wel mooie specs
Mijne draait al een aantal jaar zonder problemen. En zowel, heb je garantie.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al een paar keer gekeken, maar ik weet niet of het verstandig is om er zelf 1 samen te stellen, want ik weet niet hoelang de levensduur dan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |