Pfff.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef dadgad het volgende:
Eerst foto's!
Ik wil weten wat ik ga aantreffen.
Je facebook? Hoe moet ik die vinden dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Pfff.
Wil je dat iedereen in dit topic nu foto's gaat plaatsen ofzo?![]()
Nuh jij bent helemaal niet oppervlakkig
Kijk maar in mn fb. Heb jij wel een foto in je fb?
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-erquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Pfff.
Wil je dat iedereen in dit topic nu foto's gaat plaatsen ofzo?![]()
Nuh jij bent helemaal niet oppervlakkig
Kijk maar in mn fb. Heb jij wel een foto in je fb?
He niet overdrijven hequote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-er
Hoe kom je bij haar fotos dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-er
Ja hallo? Over en weer.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik was er als de wind bij. Mooie foto. Lets meet.LOL
Vooruit. Ik heb geen fotoboek. Maar ik heb er hier een paar opgezet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja hallo? Over en weer.
Nu jouw foto
En als er geen andere vrouwen komen, kom ik evengoed niet
Ook mooie foto'squote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef dadgad het volgende:
[..]
Vooruit. Ik heb geen fotoboek. Maar ik heb er hier een paar opgezet.
http://www.flickr.com/photos/64607477@N06/
Tja, jij begon. En ik vroeg als eerst.quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Ook mooie foto's
Wel stoer dat je ze hier zet.
Mwa mensen die hier bekend zijn met het fb snuffelen daar toch wellesquote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja, jij begon. En ik vroeg als eerst.
Kan ik dat ook doen of moet ik dan betaald lid worden?quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef heartz het volgende:
[..]
Mwa mensen die hier bekend zijn met het fb snuffelen daar toch welles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |