Pfff.quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef dadgad het volgende:
Eerst foto's!
Ik wil weten wat ik ga aantreffen.
Je facebook? Hoe moet ik die vinden dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Pfff.
Wil je dat iedereen in dit topic nu foto's gaat plaatsen ofzo?![]()
Nuh jij bent helemaal niet oppervlakkig
Kijk maar in mn fb. Heb jij wel een foto in je fb?
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-erquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Pfff.
He niet overdrijven hequote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-er
Hoe kom je bij haar fotos dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als jij die vrouw op foto nummer 46 bent, ben je bij deze benoemd tot knapste BNW-er
Ja hallo? Over en weer.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik was er als de wind bij. Mooie foto. Lets meet.LOL
Vooruit. Ik heb geen fotoboek. Maar ik heb er hier een paar opgezet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja hallo? Over en weer.
Nu jouw foto
En als er geen andere vrouwen komen, kom ik evengoed niet
Ook mooie foto'squote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef dadgad het volgende:
[..]
Vooruit. Ik heb geen fotoboek. Maar ik heb er hier een paar opgezet.
http://www.flickr.com/photos/64607477@N06/
Tja, jij begon. En ik vroeg als eerst.quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Ook mooie foto's
Wel stoer dat je ze hier zet.
Mwa mensen die hier bekend zijn met het fb snuffelen daar toch wellesquote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja, jij begon. En ik vroeg als eerst.
Kan ik dat ook doen of moet ik dan betaald lid worden?quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef heartz het volgende:
[..]
Mwa mensen die hier bekend zijn met het fb snuffelen daar toch welles
Nee joh. Is gewoon gratisquote:Op zondag 18 september 2011 23:00 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kan ik dat ook doen of moet ik dan betaald lid worden?
haha en of, wat een enthousiasme weer.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:16 schreef heartz het volgende:
Kom op dames. Laverderr, Mousy, Leukvoorlater?
Zo wordt het nix denk ik zo
Voor mij wordt het de 15de Adam.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Den Haag ligt voor mij wel lekker in de buurt. Ook voor andere geïnteresseerden?
Ik zit in het ooooosten, dus veel verder weg dan Den Haag is er niet als ik naar het westen begin te lopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Den Haag ligt voor mij wel lekker in de buurt. Ook voor andere geïnteresseerden?
"laat mij maar even"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef heartz het volgende:
Doen alle mods hier mee?
Wie gaat BNW moderaten
Vet. Ik ben er zeker niet bij! Lijkt me hartstikke leuk!quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef Gray het volgende:
Het lijkt me heel leuk om eens samen te komen met de mensen van BNW.Om te zorgen dat ik niet alleen kom te zitten op een nader te kiezen locatie wilde ik eerst even peilen wie er geinteresseerd voor zijn, welke periode het meest uitkomt en welke locatie het meest uitkomt.
Mij lijkt het handig om een cafe in een stad als Utrecht uit te kiezen omdat het zo lekker centraal is. De tweede helft van november lijkt me handig omdat het nog voor de feestdagen is, en genoeg tijd geeft voor planning.
Dus geef even aan:
-Geinteresseerd, ja of nee?
-Periode/datum?
-Locatie?
Geinterresseerden![]()
Gray
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vet. Ik ben er zeker niet bij! Lijkt me hartstikke leuk!
quote:
Heartz kom jij toevallig ook uit Purmerend. Ik zou toch bijna zweren dat ik jou ergens van ken. Maar..... kan je niet plaatsenquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Pfff.
'Zeg, ken ik jou niet ergens van?' in de categorie: ' weet jij misschien hoe laat het is?' en ' kom je hier vaker?'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heartz kom jij toevallig ook uit Purmerend. Ik zou toch bijna zweren dat ik jou ergens van ken. Maar..... kan je niet plaatsen
Volgens mij zit er in Purmerend veel meer fluoride in het waterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heartz kom jij toevallig ook uit Purmerend. Ik zou toch bijna zweren dat ik jou ergens van ken. Maar..... kan je niet plaatsen
Het woord is aan Heartz. Wacht het maar effe af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in Purmerend veel meer fluoride in het water
Dat weet je toch al. Je vroeg of ik op een school zat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het woord is aan Heartz. Wacht het maar effe af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |