De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.quote:
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.quote:
Om te gamen?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben bang hem te breken.
[..]
Ik had twijfels, toch voor deze gegaan en dan daarbij een Asus desktop.
Ik weet al welke, beesten desktop dat het wordt.
oke maar ze is bezig met iets dusquote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef speedking het volgende:
[..]
hadden beetje gepraten van alles goed toen vroeg k wat en geen reactie![]()
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.quote:
hee xd heb je er wat over gezegtquote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke maar ze is bezig met iets dus
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, en om gewoon thuis mee te werken. Geen laptop meer, dat werkt voor geen meter.
Gepost vanaf mijn MacBook Air.
jaquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef speedking het volgende:
[..]
hee xd heb je er wat over gezegt
nee serieus nooit iets grappigs of origineelsquote:
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je een beest van een pc nodig hebt om op te werken.
Goede computer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
Lekker voor je stik erin hihihihiquote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee serieus nooit iets grappigs of origineels
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker voor je stik erin hihihihi
Heb je een betere suggestie?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee serieus nooit iets grappigs of origineels
Bedankt, nu wil ik hem ook kopen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch, ik neem een desktop om er zeker 5 jaar mee te doen. Zit een van de beste processors in en dat is het belangrijkste.
Deze desktop
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt.Heb ik van haar geleerd.
Volgens mij de GT530, ik had hem vanmiddag nog bekeken toen ik op mijn werk was.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede computer.Maar er staat niets eens bij welke videokaart er in zit.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:15 schreef speedking het volgende:
t is net alsof ik bij de politie zit...
Dat kan ik begrijpen, sparen jongen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik hem ook kopen.
Kip is niet voor niks het meest veelzijdig.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik doe het soms met een ander woordje
Omg, met zo'n computer kan ik de Witcher 2 echt op hoge instellingen spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij de GT530, ik had hem vanmiddag nog bekeken toen ik op mijn werk was.
Staat sowieso een foutje op de site, "twee weken leverbaar" klopt niet. Wij hebben er nog 3 op voorraad staan en in de rest van Nederland staan er ook nog veel.
Is een hele goede desktop, Beste moederbord zit erin en een enorm goede processor die ook bijna de beste is.
En dan die prijs, geen geld man voor zo'n desktop.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip is niet voor niks het meest veelzijdig.
Op multimedia krijg ik 10%, best wel nice.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, met zo'n computer kan ik de Witcher 2 echt op hoge instellingen spelen.Ik moet hem hebben, maar ik heb geen geld.
En dan krijg jij zeker ook nog eens korting of niet?
linkje?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op multimedia krijg ik 10%, best wel nice.
De rest 20%, daarom heb ik zoveel apparatuur in huis staan.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze desktop
Alt + s werkt hier ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Wat is deze, geen alt + s voor invoeren op Macbook?
Heyquote:
Mijn vader is poortwacht dus nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef speedking het volgende:
mk
mag k komen als je feestje geeft als iemand jarig is:') die bijna jarig is dus
Ik wil gewoon een krachtigere computer zodat ik games met max graphics kan spelen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
alt + s
gewoon tabtabenterrr
Ik heb wel Chrome maar heb geen MacBook.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Chrome is voor bazen, MacBook is voor bazen.
Chrome + MacBook = ultieme baas.
het lijkt me heerlijk met een usb3 geheugen stickquote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het, ik gebruik het nooit.
Gewoon USB formatteren naar NTSF.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het lijkt me heerlijk met een usb3 geheugen stick
Zo meteen Chrome downloaden.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Chrome is voor bazen, MacBook is voor bazen.
Chrome + MacBook = ultieme baas.
Ik heb dat gedaan, maar alleen omdat dat moest van een programma. Wat heb je er eigenlijk aan?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon USB formatteren naar NTSF.
dat levert niet de snelheidwinst op die je met usb3 kan bereikenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon USB formatteren naar NTSF.
Ik ben lam, chrome is ook het enige wat ik erop heb gezet, oja en spotifyquote:
iPadquote:
Yo,quote:
Maar zeker wel sneller dan fat32, Ooit eens met 100MB/s een bestand overgezet.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat levert niet de snelheidwinst op die je met usb3 kan bereiken
Welke?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
En ik heb een Tablett voor me zusje gekocht
Oké.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yo,
Ik heb me PC onderdelen binnen hij staat bijna helemaal inelkaar behalve 1 DVD rom, die is ICD ofzo maar moest SATA3 zijn ik heb verkeerd besteld
ik heb haat aan apple.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Dimens het volgende:
TT had beter kunnen zijn, Apple fanboys?
dat zal dan wel iets zijn wat windows niet altijd goed aangeeft. max snelheid is 480 Mbps bij mijn weten.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar zeker wel sneller dan fat32, Ooit eens met 100MB/s een bestand overgezet.
Oohquote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Misschien is die informatie meer iets voor Dimens, ik begrijp er maar weinig van.
Hier snap ik ook niets van, dat is weer teveel van het goede.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Misschien is die informatie meer iets voor Dimens, ik begrijp er maar weinig van.
Ik kan me redden met computers en weet er meer af dan de meeste, maar als je over kabels gaat praten houd het op voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oohje heb er niet zo verstand van hehe..
ik heb een macbook voor het os en een ipad voor het os. ik had liever alles matzwart duurzaam plastic gehad alleenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Android is ook goed, en HTC alleen mijn voorkeur gaat uit naar Apple omdat het ook werkt maar ik vind het gewoon mooier, MacBook ook daar kan geen andere laptop tegenop hoor.
Ligt er toch ook aan waar je je laptop voor gebruikt?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Android is ook goed, en HTC alleen mijn voorkeur gaat uit naar Apple omdat het ook werkt maar ik vind het gewoon mooier, MacBook ook daar kan geen andere laptop tegenop hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |