abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102616280
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
Relax, dat snap ik ook wel. Je hoeft het niet letterlijk te nemen, ik maak mijn kat en hond ook regelmatig liefdevol uit voor stomme kat cq hond.
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 17:12:40 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102616355
Wat voel je je machteloos dan he? Kleine kereltjes ;(
Misschien dat Oognip langs kan komen en roepen Rewino? Zijn is vertrouwd en misschien dat ze dan tevoorschijn komen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 2 oktober 2011 @ 17:14:45 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102616444
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef senesta het volgende:
Wat voel je je machteloos dan he? Kleine kereltjes ;(
Misschien dat Oognip langs kan komen en roepen Rewino? Zijn is vertrouwd en misschien dat ze dan tevoorschijn komen?
dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoer ;(
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102616581
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoer ;(
Ik heb afgesproken om dinsdag te gaan en dan zou ik de auto van Troel lenen. Mama_mia heeft echter ook aangeboden om samen te gaan en die heeft een auto dus dan gaan we samen :)
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 17:25:06 #105
43556 miss_dynastie
pi_102616799
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
We hebben er maar eentje. Die hebben we tot nu toe binnen gehad, omdat we hoopten dat ze binnen zaten. Maar die hoop begint te vervagen dus nu staat hij buiten. We houden de buitendeuren goed dicht voor het geval ze toch binnen zitten.
Ja, dat begrijp ik. Ik weet ook niet precies waar je die dingen kunt lenen, maar misschien is er in Duitsland ook een soort Amivedi/ Dierenambulance? Het is natuurlijk best veel grond en 1 kooi is dan wel weinig.

Hebben jullie al heel laat/ 's nachts gezocht? Y is hier een keer ontsnapt en die kwam pas héél laat tevoorschijn.
pi_102616914
ik vind het zo erg voor jullie. op welke site kan ik kijken waar ze op staan?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:45:24 #107
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_102617567
Ahh nee -O-
Gaat ook heel hard duimen.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 17:45:52 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102617584
Ik heb Odie denk ik gezien daarnet! In het maisveld, hij stak de weg over. Het ging heel snel maar het was een roodwit katje dus het moet hem haast wel zijn. Ik ben gaan roepen en hoorde volgens mij gemiauw.

We hebben de kooi verplaatst, duimen maar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102617741
O ik ga duimen tot ik niet meer kan ^O^ , ik hoop zo dat ze nog in de buurt zijn en slechte muizenvangers zijn zodat ze honger krijgen en naar de kooi lopen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:50:48 #110
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102617770
Als ze binnen niet van het voer hebben gegeten, dan lijkt het logisch te veronbderstellen dat ze buiten zitten. Het goede nieuws is dat ze waarschijnlijk in de buurt zullen blijven (want geen enkele reden om weg te gaan; beter op bekend terrein blijven).

Ik hoop dat de vangkooi gaat werken! Zou wel regelmatig ff checken, want de kans op een egel of de kat van iemand anders lijkt me wel aanwezig.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 17:51:25 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_102617788
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
Ik denk dat _Ophelia_ dus ook bedoelt :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 18:18:22 #112
13151 crew  Rewimo
pi_102618729
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Als ze binnen niet van het voer hebben gegeten, dan lijkt het logisch te veronbderstellen dat ze buiten zitten. Het goede nieuws is dat ze waarschijnlijk in de buurt zullen blijven (want geen enkele reden om weg te gaan; beter op bekend terrein blijven).

Ik hoop dat de vangkooi gaat werken! Zou wel regelmatig ff checken, want de kans op een egel of de kat van iemand anders lijkt me wel aanwezig.
De kans op een egel is vrij groot. Verder zwerven hier nog minstens twee andere katten rond. Maar die moeten we niet hebben :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102618997
huishoudelijke hulp is verplaatst naar vrijdag zodat Oognip en ik dinsdag kunnen komen helpen O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_102619016
Lieve, lieve beestjes! Kom alsjeblieft terug zo alleen in de wereld zonder eten en drinken is niet leuk!
pi_102620687
Rewimo heeft Joe! *O*
pi_102620709
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
Rewimo heeft Joe! *O*
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 19:25:20 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102620714
Oh wat goed! O+ Nou Odie nog!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 19:25:25 #118
43556 miss_dynastie
pi_102620719
Jihaa! *O*
Was 'ie buiten of binnen?
pi_102620754
Ze komt er zelf aan met het verhaal *O*
pi_102620766
Joe *O* *O* *O*
pi_102620771
Joe *O* wat goed *O*
pi_102620775
*O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 19:27:16 #123
163650 Greys
pi_102620789
Stom zeg, ik wilde NET gaan typen dat ik het eigenlijk gek vind dat Joe er ook vandoor was, omdat hij net zo dol met Rewimo was de laatste dagen met in haar klimmen enzo en eigenlijk helemaal niet bang voor haar was meer.

Ben benieuwd :o *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 19:28:07 #124
13151 crew  Rewimo
pi_102620825
Ze zaten hier bij de kamer bij de achterdeur ineens :o Toen ben ik de tuin in gegaan, heb bij de andere achterdeur brokjes neergelegd, en ben gaan rammelen met het bakje. En roepen naar Joe. Op een gegeven moment hoorde ik gemauw en zag ik ze tussen de struiken. Heb wat brokjes naar ze gegooid en toen kwam Joe mijn kant uit. Na heel veel praten en vleien kwam hij bij me en kon ik hem optillen.

Hij kwam meteen in mijn nek liggen knuffelen O+

Odie zat er ook zag ik door het raam maar toen ik naar buiten ging was hij snel foetsie.
pi_102620844
Ik durf bijna niet meer in dit topic te kijken.. maar dit is dan wel toch weer goed nieuws! *O* *O*

Joe! O+ Nu ook Odie nog...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 19:28:57 #126
163650 Greys
pi_102620862
Ohhhhh, dat klinkt dan in elk geval weer hoopvol godzijdank dat Odie dus ook nog in de buurt is en die vangkooi wellicht wel gaat werken en je die daar bij de achterdeur moet zetten *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102620895
Joe vertrouwde je gewoon nog helemaal! O+ Ooh wat ben ik blij dat hij iig terecht is! Nu Odie nog.
pi_102620916
*O* *O* *O*
Nu odie nog
pi_102621050
Gelukkig is Joe weer gevonden O+ alleen wel naar dat ze buiten zitten -O- hopelijk blijft Odie in de buurt nu dat Joe weer binnen is!

Ik hoop dat Oognip en ik dinsdag helemaal niet hoeven te komen want dan zijn ze er weer allebei *;
pi_102621075
Ooh wat goed! Ik hoop dat Odie zich beter laat pakken dan de vorige keer.
Maar daarna moeten ze weer terug? ;(
pi_102621103
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Gelukkig is Joe weer gevonden O+ alleen wel naar dat ze buiten zitten -O- hopelijk blijft Odie in de buurt nu dat Joe weer binnen is!

Ik hoop dat Oognip en ik dinsdag helemaal niet hoeven te komen want dan zijn ze er weer allebei *;
Ja dat hoop ik ook ^O^
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:37:30 #132
33954 ElisaB
pi_102621211
Pfftttt.... jullie maken het wel spannend :X
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:38:23 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102621254
Jezus, denk je leuk twee kittens te krijgen gebeurt dit allemaal D:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 19:39:06 #134
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_102621277
Hé gelukkig dat Joe er weer is.
Wat een enorm rot voor Rewimo, Qtel en Christan.
Ik hoop toch zo dat Odie er ook snel weer is.
We gaan heel veel duimen! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_102621279
*O* Joe *O*

Nu Odie nog! :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 19:46:37 #136
13151 crew  Rewimo
pi_102621546
Ik denk niet dat we Odie net zo te pakken kunnen krijgen als Joe. Als we de deur opendoen vliegt hij er vandoor. Hopelijk gaat hij de vangkooi in, die nu helaas wel op een andere plek staat en niet meer bij de achterdeur.

Net een enorme knuffelsessie met Joe achter de rug, met zijn drieën :) Eerst ik, toen Christan erbij en later qltel. Dat ging prima. Ondertussen at hij brokjes uit een bakje dat Christan onder zijn neusje hield :D
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 19:51:55 #137
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_102621742
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat we Odie net zo te pakken kunnen krijgen als Joe. Als we de deur opendoen vliegt hij er vandoor. Hopelijk gaat hij de vangkooi in, die nu helaas wel op een andere plek staat en niet meer bij de achterdeur.

Net een enorme knuffelsessie met Joe achter de rug, met zijn drieën :) Eerst ik, toen Christan erbij en later qltel. Dat ging prima. Ondertussen at hij brokjes uit een bakje dat Christan onder zijn neusje hield :D
We blijven er voor duimen! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_102621796
Wat ontzettend fijn dat Joe terecht is!!
En ook dat jullie Odie gezien hebben want dan is hij in elk geval nog in de buurt. :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 19:54:41 #139
13151 crew  Rewimo
pi_102621846
Ik denk dat het met Joe hier wel goed zou komen, maar met Odie hebben we nog helemaal geen band op kunnen bouwen, en die is zoveel banger dan Joe -O-

Joe is echt een schatje en ik denk dat hij hier prima op zijn plek zou zijn als hij gewend is. Van Odie weet ik het gewoon niet :{ Toen hij binnen was (voor hij boven zat) kon ik hem gewoon oppakken. Maar nu laat hij zich niet meer pakken, ook niet toen we hem weer beneden hadden van de week. We mogen ze binnen twee weken terugbrengen, ik denk dat dat veel te kort is voor een katje als Odie, die heeft veel meer tijd nodig om op zijn gemak te komen. Hier in huis lukt dat niet, omdat hij zich overal kan verstoppen. Hij moet echt ergens, zoals bij Oognip, waar het overzichtelijk is en waar hij niet anders kan dan bij mensen zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 19:56:27 #140
163650 Greys
pi_102621911
Is die vangkooi niet gemakkelijk te verplaatsen dan Rewimo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 19:57:31 #141
13151 crew  Rewimo
pi_102621958
Als we de kooi nu verplaatsen ben ik bang dat we Odie weer wegjagen bij de achterdeur. Ik zit te twijfelen of we dat risico moeten nemen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 19:58:23 #142
13151 crew  Rewimo
pi_102621994
Het is nogal een gevaarte ook trouwens, ding is 1,5 meter lang schat ik. Maar dat is niet zozeer het probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 19:58:39 #143
163650 Greys
pi_102622008
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Als we de kooi nu verplaatsen ben ik bang dat we Odie weer wegjagen bij de achterdeur. Ik zit te twijfelen of we dat risico moeten nemen.
Hmmm daar zit wel wat in, inderdaad. Staat die kooi nu ver van die plek?
Odie heeft Joe daar wellicht wel naar binnen zien gaan met jou zeg maar, moeilijke beslissing dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:00:09 #144
13151 crew  Rewimo
pi_102622080
Toen we met Joe aan het knuffelen waren zat Odie te mauwen buiten. Hij weet dus waar Joe zit. Ik vind het zo moeilijk, wat is nou het beste om te doen? De kooi staat een eind verderop, omdat we Odie daar vanmiddag zagen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:01:18 #145
13151 crew  Rewimo
pi_102622137
Toch maar naar de achterdeur, denken we. Omdat Joe daarachter zit en Odie er hopelijk op af komt.
pi_102622218
Nou jullie houden het wel spannend zeg! <@@>
Ik vind het beste aspect van de laatste ontwikkelingen dat de poesjes blijkbaar wel in de buurt van het huis zijn gebleven. Voor hetzelfde geld waren ze al 500 meter verderop.
Ik zou ook de vangkooi maar bij de achterdeur zetten. Nou kent Odie dat ding al dus hopelijk heeft ie genoeg honger om toch maar te komen eten.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102622235
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat het met Joe hier wel goed zou komen, maar met Odie hebben we nog helemaal geen band op kunnen bouwen, en die is zoveel banger dan Joe -O-

Joe is echt een schatje en ik denk dat hij hier prima op zijn plek zou zijn als hij gewend is. Van Odie weet ik het gewoon niet :{ Toen hij binnen was (voor hij boven zat) kon ik hem gewoon oppakken. Maar nu laat hij zich niet meer pakken, ook niet toen we hem weer beneden hadden van de week. We mogen ze binnen twee weken terugbrengen, ik denk dat dat veel te kort is voor een katje als Odie, die heeft veel meer tijd nodig om op zijn gemak te komen. Hier in huis lukt dat niet, omdat hij zich overal kan verstoppen. Hij moet echt ergens, zoals bij Oognip, waar het overzichtelijk is en waar hij niet anders kan dan bij mensen zijn.
Als je Odie, als hij gevangen is, nou eens in de bench zet en daar laat wennen, dan doe je de bench los als je in de gang/kamer bij hem zit en hij niet kan ontsnappen, dan went hij echt heus wel. Bij mij rende hij uiteindelijk ook niet meer weg en ik ben in totaal niet vaker dan een keer of 10 bij Oognip geweest in die tijd, aan het einde mocht ik m oppakken en aaien en spinde hij ook.

Overigens, en dit is niet als aanval bedoeld maar ik moet het even kwijt, je wist hoe Odie en Joe waren en ook hoe onoverzichtelijk het is bij jullie in huis. Je hebt hem nog nauwelijks gezien omdat hij niet gevangen zat, maar als hij vast in de bench zit dan kan je pas beginnen en zien of hij echt niet went. Ik zou het echt heel sneu vinden om hem na een week maar terug te doen omdat hij niet gewend is, terwijl hij nauwelijks bij jullie is geweest.
pi_102622267
Is het niet een optie om een tijdje een bench in de woonkamer te zetten voor Odie? Dan kan een beetje wennen aan jullie en alle geuren en geluiden van het huis zonder dat hij er vandoor kan.

Edit:
Net een seconde te laat. M_M was me voor :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 20:04:01 #149
163650 Greys
pi_102622268
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Toch maar naar de achterdeur, denken we. Omdat Joe daarachter zit en Odie er hopelijk op af komt.
Ik denk ook dat dat de beste keuze is.
Zeker omdat je zegt dat Odie dus heel goed weet waar Joe zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102622388
Wat ik zou doen is bij de achterdeur eten en drinken en een doos of zoiets neerzetten , nog niet eens direct met het doel om hem te vangen, maar om hem in de buurt te houden.
Als hij maar vaak genoeg komt eten , groeit het vertrouwen langzaam.
Wij hebben dat gedaan met een zwerfkat die hier achterom altijd op het paadje zat en gevoerd werd door de achterbuurvrouw.
Zij kon hem niet bij haar naar binnen gaan lokken omdat haar raskatten geen kat in haar tuin lieten.
Het heeft wel een dag of 10 geduurd , maar hij woont nu tot tevredenheid al een jaar of 4 hier.
Ik hoop dat jullie hem snel te pakken krijgen maar als hij zo schrikkerig is ,wil je hem daar ook niet wegjagen want dan krijg je hem niet meer als hij het veld in gaat.
pi_102622425
Rewimo, je mag ze binnen 2 weken terug brengen en dan hoef je er niet voor te betalen. Breng je ze later dan 2 weken terug dan krijg je je geld niet terug en moet je wel afstandskosten betalen, maar het lijkt me toch dat je dat er wel voor over hebt?
Odie is een katje dat echt wel een paar weken nodig heeft voor hij zich op zijn gemak voelt, daar moet je echt veel tijd in steken. Maar als het je lukt is het een geweldig beestje.
pi_102622489
O en een bench heb ik hier wel als je hem nodig zou hebben, wij meenden hem te gebruiken voor Tommie en Ollie maar dat was niet nodig, maar voor Odie zou het geen slecht idee zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:10:11 #153
13151 crew  Rewimo
pi_102622607
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:06 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, je mag ze binnen 2 weken terug brengen en dan hoef je er niet voor te betalen. Breng je ze later dan 2 weken terug dan krijg je je geld niet terug en moet je wel afstandskosten betalen, maar het lijkt me toch dat je dat er wel voor over hebt?
Odie is een katje dat echt wel een paar weken nodig heeft voor hij zich op zijn gemak voelt, daar moet je echt veel tijd in steken. Maar als het je lukt is het een geweldig beestje.
O okee, dat had ik dan niet goed begrepen van die twee weken. Het gaat niet om het geld natuurlijk. Een bench is misschien wel een idee. Die hebben we niet maar daar kan ik wel naar op zoek.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:11:14 #154
13151 crew  Rewimo
pi_102622665
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
O en een bench heb ik hier wel als je hem nodig zou hebben, wij meenden hem te gebruiken voor Tommie en Ollie maar dat was niet nodig, maar voor Odie zou het geen slecht idee zijn.
Echt? Dat zou een uitkomst zijn voor Odie! Ze kunnen er dan eerst samen in.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_102622720
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O okee, dat had ik dan niet goed begrepen van die twee weken. Het gaat niet om het geld natuurlijk. Een bench is misschien wel een idee. Die hebben we niet maar daar kan ik wel naar op zoek.
Je kan een asieldier (want dat is het) ten alle tijden terug brengen, maar dan wel tegen betaling uiteraard.
pi_102622784
Ik kan je de bench alleen pas op zijn vroegst dinsdagmiddag brengen, want mijn man moet morgen onder de scan in het ziekenhuis en ik heb geen rijbewijs en op de fiets is het me te ver :P
pi_102622849
op marktplaats zijn er vaak ook te vinden, misschien nog wel meer bij jullie in de buurt.

Of is het een verkapt excuus om Joe te zien? :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102622949
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:15 schreef Cat22 het volgende:
op marktplaats zijn er vaak ook te vinden, misschien nog wel meer bij jullie in de buurt.

Of is het een verkapt excuus om Joe te zien? :P

Wij waren toch al van plan om Rewimo binnenkort te bezoeken, maar ik wilde eigenlijk afwachten tot de katten weer terecht waren, maar als ze de bench dringend nodig heeft dan moet het eerder :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:17:37 #159
13151 crew  Rewimo
pi_102622981
Ik ben even met Indaha aan het overleggen, ik weet niet waar zij woont. Ik moet morgen werken dus wie weet kan ik hem wel halen of zo.
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 20:18:29 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_102623026
Ik zou, als je ze allebei weer hebt, ook voor een bench gaan :Y ik heb het bij heaven7 gezien, met één-oog-Joey, en dat ging echt heel goed, een kitten in de bench.

En gewoon de vangkooi verplaatsen naar de plaats waar Odie het laatst gezien is. Voer en water erin, en dan is het vast een kwestie van tijd. Hij heeft het al eerder gedaan, immers. Komt goed :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:19:49 #161
13151 crew  Rewimo
pi_102623080
Kooi staat bij de achterdeur. Met lekker eten en water. Kom er maar in, Odie!
pi_102623124
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben even met Indaha aan het overleggen, ik weet niet waar zij woont. Ik moet morgen werken dus wie weet kan ik hem wel halen of zo.
Ze woont nog iets zuidelijker dan mij, dus ik weet niet hoe laat je moet werken, maar da's best een ritje.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:20:59 #163
33954 ElisaB
pi_102623149
Het feit dat Odie bij de achterdeur rondhangt is gewoon een goed teken. Die wil naar binnen, maar durft nog niet. Maar die gaat echt in zijn eentje niet zwerven hoor!

Ik zou bijna durven wedden dat het volgende gaat werken: maak een systeem, zodat je vanaf de trap de deur dicht kunt trekken. Ze de deur open en ga zelf helemaal stil op de trap zitten. Zodra Odie binnen is, trek je de deur dicht.

Gaat werken, want die poes wil gewoon naar binnen. Maar jullie zijn nog een beetje te groot voor hem O+
pi_102623199
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
Het feit dat Odie bij de achterdeur rondhangt is gewoon een goed teken. Die wil naar binnen, maar durft nog niet. Maar die gaat echt in zijn eentje niet zwerven hoor!

Ik zou bijna durven wedden dat het volgende gaat werken: maak een systeem, zodat je vanaf de trap de deur dicht kunt trekken. Ze de deur open en ga zelf helemaal stil op de trap zitten. Zodra Odie binnen is, trek je de deur dicht.

Gaat werken, want die poes wil gewoon naar binnen. Maar jullie zijn nog een beetje te groot voor hem O+
Maar dan wel zorgen dat Joe intussen niet naar buiten kan glippen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_102623202
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ze woont nog iets zuidelijker dan mij, dus ik weet niet hoe laat je moet werken, maar da's best een ritje.
Cat o|O

Ik hoop dat Odie snel naar binnen komt :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:24:12 #166
13151 crew  Rewimo
pi_102623309
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet precies de andere kant op :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:24:57 #167
13151 crew  Rewimo
pi_102623339
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:

Lieverd, we hebben daar geen trap, het is de andere deur ;)
pi_102623362
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Cat o|O

Ik hoop dat Odie snel naar binnen komt :Y
Zuiden. :6

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik weet het. ;)
pi_102623452
quote:

[..]

Dan maar wat omrijden voor de bench toch? :) Of van marktplaats plukken.
pi_102623518
hoe dicht komt odie bij de deur?
zit er toevallig een kattenluikje in die deur? eentje die je alleen naar binnen toe open kan zetten?
dan kan Odie zelf naar Joe toe, zonder dat joe naar buiten kan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:29:52 #171
13151 crew  Rewimo
pi_102623579
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Bench komt hierheen. Indaha O+ :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:30:16 #172
13151 crew  Rewimo
pi_102623598
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef loecje het volgende:
hoe dicht komt odie bij de deur?
zit er toevallig een kattenluikje in die deur? eentje die je alleen naar binnen toe open kan zetten?
dan kan Odie zelf naar Joe toe, zonder dat joe naar buiten kan.
Helaas, glazen deuren.
pi_102623852
Ff uit lurkmodus :@
Wat fijn dat Joe terug is...Nu Odie nog
Sterkte Rewimo en fam. :*
pi_102624024
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Helaas, glazen deuren.
dat gaat niet lukken nee.
dan toch maar weer duimen dat Odie nogmaals in de vangkooi trapt

[ Bericht 10% gewijzigd door loecje op 02-10-2011 20:42:04 ]
pi_102624184
3 keer is scheepsrecht toch? ;) Tis in ieder geval geen ezeltje :D
pi_102624530
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Voor je werkdag begint een uur de verkeerde kant op rijden en weer terug met bench is wel iets verder dan ´wat omrijden´. Fijn dat indaha hem dinsdag kan brengen. 2 dagen Joe veilig in huis houden moet te doen zijn toch?
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:43:28 #177
33954 ElisaB
pi_102624577
quote:
Lieverd, we hebben daar geen trap, het is de andere deur ;)
Dan maak je er een trap :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:44:10 #178
33954 ElisaB
pi_102624627
Hi hi hi :@
pi_102624651
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan maak je er een trap :D
Je kunt ook té inventief worden. _O-
pi_102624693
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Keukentrap O-) :+
pi_102624741
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zie haar ertoe in staat, Elisa B staat haar vrouwtje wel :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 20:46:01 #182
163650 Greys
pi_102624748
Een persoon op een keukentrap zou ik persoonlijk enger vinden als klein katje zijnde dan alleen een persoon, geloof ik ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:47:00 #183
33954 ElisaB
pi_102624804
Liefjens, er hoeft geen trap te komen... ik dacht dat het de deur bij de trap was :@

Hi hi hi... goeie mop he :')
pi_102624875
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, er hoeft geen trap te komen... ik dacht dat het de deur bij de trap was :@

Hi hi hi... goeie mop he :')
Je zou het ook op zijn engels kunnen doen: trap door. *)
pi_102624894
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik zie haar ertoe in staat, Elisa B staat haar vrouwtje wel :*
Eng he? :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 20:53:03 #186
13151 crew  Rewimo
pi_102625250
Odie moet gewoon in de val kooi lopen :Y

Joe had blijkbaar honger: de brokjes waren al op en het bakje blikvoer dat ik meebracht ging achter elkaar naar binnen :Y) Toen weer een knuffelsessie O+
pi_102625788
:@ Foto's van Joe?
dag
pi_102625816
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Peter het volgende:
:@ Foto's van Joe?
Jaaaaaaa *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 21:01:47 #189
13151 crew  Rewimo
pi_102625873
Ohja! Dat is een idee, even kijken of hij in de stemming is :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:09:39 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_102626408
hebben jullie een webcam? Er zijn van die programmaatjes die het mogelijk maken dingen op te nemen. als Odie dan vannacht komt snoepen, dat je dat dan niet alleen kan zien aan de brokjes, maar ook aan de film? Kan je wellicht beter zien hoe het met hem gaat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 21:11:11 #191
163650 Greys
pi_102626490
Volgens mij is het best lastig om met een 'normale' webcam in het donker te kunnen filmen :)
(Tenminste, ik weet niet beter dan dat je echt veel licht nodig hebt met zo'n ding).
En hij zal zich toch vooral 's nachts laten zien denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 21:24:01 #192
13151 crew  Rewimo
pi_102627393
Webcam hebben we wel maar dat wordt qua licht helemaal niks. Qua afstand ook niet want onze pc's staan daar helemaal niet in de buurt en de cam zit aan een snoertje. Dan vergeet ik nog even dat we geen raam hebben dat op de carport uitkijkt. Dus helaas.

Foto's dan maar! Joe is heel beweeglijk, vooral als ie aan het knuffelen is dus veel scherpe foto's heb ik niet :D

Ik wil in je klimmen!

O, da's een leuk ding!

Te beweeglijk, zei ik al :D

Kopje!!!

Vrijkous (ik kijk er ook lekker bij :') )

Weer even spelen

Ik wil nog niet slapen, hup uit die doos!
pi_102627588
O+ JOE O+ O+ O+ O+
pi_102627650
Ach Joe wat lief O+ en wat een knuffeldoos , je ziet hem genieten *;
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:27:45 #195
33954 ElisaB
pi_102627664
Joe *O*
pi_102627897
Die foto dat jullie knuffelen is echt lief O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2011 @ 21:30:36 #197
163650 Greys
pi_102627904
Wat een vrijkous, die is echt wel dol op je :D O+
Hij ziet er goed uit! Mooi glimmend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102627973
Mooie foto's vooral het "kopje geven" ^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102628221
Wat is Joe toch een knapperd O+
En hij vind Rewimo duidelijk heel lief!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 21:52:41 #200
13151 crew  Rewimo
pi_102629480
Hij is heel erg lief, en zacht, en knuffelig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')