Ga erover klagen in KLB ofzo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik doe ze allemaal. Maar ik zit hier niet te klagen als het misgaat. Isdatzo wel Oh nee, hij klaagt niet. Hij deelt het met FOK!
Je dient lief te zijn voor de oude garde.quote:
KLBquote:
Mot je een knal?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je dient lief te zijn voor de oude garde.
Ik vind het gewoon irritant, dat gezeur over iemand die zijn motor in de prak rijdt. Ja, tuurlijk, je hebt helemaal gelijk, het is zijn eigen schuld, maar isdatzo is ook een volwassen vent die zelf gerichte beslissingen maakt. Dat ze niet altijd even handig zijn, prima, maar de betutellende berichten, daar kan ik niet tegen. Onze overheid betutteld al genoeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je dient lief te zijn voor de oude garde.
Joh, ik kan niet tegen mensen die zich ergens mee bemoeien als het duidelijk niet over hun gaat. Elke gek zijn gebrek. Kusje er op?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant, dat gezeur over iemand die zijn motor in de prak rijdt. Ja, tuurlijk, je hebt helemaal gelijk, het is zijn eigen schuld, maar isdatzo is ook een volwassen vent die zelf gerichte beslissingen maakt. Dat ze niet altijd even handig zijn, prima, maar de betutellende berichten, daar kan ik niet tegen. Onze overheid betutteld al genoeg.
Ja nee sorry je hebt helemaal gelijk. Ik zit hier nu jankend achter m'n pc omdat ik vandaag gecrasht ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik doe ze allemaal. Maar ik zit hier niet te klagen als het misgaat. Isdatzo wel Oh nee, hij klaagt niet. Hij deelt het met FOK!
Isdatzo's motor ging wel over jou?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Joh, ik kan niet tegen mensen die zich ergens mee bemoeien als het duidelijk niet over hun gaat. Elke gek zijn gebrek. Kusje er op?
Kan je zo'n inspanning nog wel aan?quote:
Dus IDZ en volwassen passen toch wel in 1 zinquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant, dat gezeur over iemand die zijn motor in de prak rijdt. Ja, tuurlijk, je hebt helemaal gelijk, het is zijn eigen schuld, maar isdatzo is ook een volwassen vent die zelf gerichte beslissingen maakt. Dat ze niet altijd even handig zijn, prima, maar de betutellende berichten, daar kan ik niet tegen. Onze overheid betutteld al genoeg.
Moet je minder vallen, dan blijft het speciaalquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nee sorry je hebt helemaal gelijk. Ik zit hier nu jankend achter m'n pc omdat ik vandaag gecrasht ben.
Newsflash: HET WENT.
Hé denk erom kutjonkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus IDZ en volwassen passen toch wel in 1 zin
Wie zegt dat ik dat niet óók doequote:En het is een beetje dubbel. Want aan de ene kant heb je gelijk, en moet hij lekker weten wat hij doet. Maar aan de andere kant vind iedereen het weer te gek dat hangjongeren de hele avond staan te blowen, zuipen en herrie staan te maken.
Zolang er daarna maar geen zand over gaat, want dat wordt zo'n schurende plakzooi...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Joh, ik kan niet tegen mensen die zich ergens mee bemoeien als het duidelijk niet over hun gaat. Elke gek zijn gebrek. Kusje er op?
Kom je anders samen met Ronald als het rollator/rolstoelteam mij achtervolgen?quote:
Ik gelukkig ook nietquote:[..]
Wie zegt dat ik dat niet óók doe?
Alhoewel ik mezelf niet bepaald als 'hangjongere' zou willen typeren.
Hey ik ben nog niet helemáál oud en kreupel hèquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom je anders samen met Ronald als het rollator/rolstoelteam mij achtervolgen?
Wat? Jij jou of jij mijquote:[..]
Ik gelukkig ook niet
Kano kennende zal het vast over hemzelf gaan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |