Jawel hoor, voor de combi veld/asfalt is dat prima. Heb je tenminste niet zo'n hobbelpaard op het asfaltquote:
Mwah, dan kan het ook met de MTB snel afgelopen zijn. In de Altaj was het verschil tussen een MTB rijder en ik niet echt groot als het ging om het moment waarop niet meer gefietst kon worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
In de bergen rijd je alles binnen no-time aan gort. Ja, veld/asfalt.. maar zodra 't wat ruiger wordt dan is 't afgelopen met de pret
.
Ziet er idd heftig uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
Enne, die kneesliders hè, die vonken best aardig.
[ afbeelding ]
In 't donker zijn ze het leukst.. alleen jammer dat rijden dan zo klote is.
Toffe plaatjes.. maar eh, op beide viel nog wel te fietsen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mwah, dan kan het ook met de MTB snel afgelopen zijn. In de Altaj was het verschil tussen een MTB rijder en ik niet echt groot als het ging om het moment waarop niet meer gefietst kon worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was 2nd curtain (daar had ik wel aan gedachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ziet er idd heftig uit![]()
(Tip: volgende keer laten flitsen op de 2nd Curtain, krijgje niet die gekke strepen voor je motor)
Mja,.. voor de zekerheid heb ik bootcamp er op gezet met windows. Af en toe start ik die nog wel eens op om programmaatjes voor mijn Android-foon te draaien, maar dan heb ik het ook wel weer gehad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Jaa, al een paar weken nu, en het bevalt prima. OSX is echt een flinke stap fijner dan Windows. Vooral de gestures en de verschillende desktops zijn heel fijn. En de computer is sowieso een-en-al kwaliteit.
[..]
Ze hebben Pentax gekocht om hun marktaandeel te vergroten in de digitale cameramarkt. Of ze zich daadwerkelijk zullen bemoeien met het ontwerp van de spiegelreflexcameras dat zal de toekomst uitwijzen.
Ik ben totaal geen motorrijder, dus vergeef het me as ik iets onzinnigs zeg maarr... krijg je dit soort dingen niet als je in de bochten gaat hangen en veel frictie krijgt doordat je snel door de bocht gaat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed [ afbeelding ]-weer!
Daarom vandaag nog maar even een stukje getoerd. Ik heb alleen nu wel een vreemd vreetspoor op m'n voorband
.
[ afbeelding ]
Misschien net iets te lage bandenspanning voor deze temperaturen.
Na 't aanpassen van m'n uitgaande demping achter (2 klikjes minder) slijt die wel goed. De happen zijn weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Hoezo alweer? De vorige keer was in 2008 ofzo.
quote:
Voorwiel gleed weg (wss te warm, dat is het enige dat ik kan verzinnen) en toen was er de lantaarnpaal.quote:
damn! zonde!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorwiel gleed weg (wss te warm, dat is het enige dat ik kan verzinnen) en toen was er de lantaarnpaal.
Zag hem zelf aankomen en heb mezelf aan de kant geduwd en dat heeft wel iets geholpen gelukkig maar ik heb hem misschien nog met m'n hand geraakt (die is dus ook een beetje gaar nu).
Motor kan je afschrijven, vorkpoten krom als een hoepel, velg is zo'n beetje doormidden, kroonplaten hebben een S-vorm aangenomen, achterbrug heeft z'n beste tijd gehad, etc etc etc. Alles aan de linkerkant eigenlijk.
Damn! Klinkt als een scene van nitro circus!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorwiel gleed weg (wss te warm, dat is het enige dat ik kan verzinnen) en toen was er de lantaarnpaal.
Zag hem zelf aankomen en heb mezelf aan de kant geduwd en dat heeft wel iets geholpen gelukkig maar ik heb hem misschien nog met m'n hand geraakt (die is dus ook een beetje gaar nu).
Motor kan je afschrijven, vorkpoten krom als een hoepel, velg is zo'n beetje doormidden, kroonplaten hebben een S-vorm aangenomen, achterbrug heeft z'n beste tijd gehad, etc etc etc. Alles aan de linkerkant eigenlijk.
Je reed 90 zei je, Wellicht dit wat te snel was?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorwiel gleed weg (wss te warm, dat is het enige dat ik kan verzinnen).
Joh, wat wil je nou? Je post eerst fotos waarop je als een gek zit te bewijzen hoe stoer je door de bocht gaat, en nu zit je te piepen omdat je op je buikschuiver op je buik bent geschoven (met schade). Ik ben blij voor je dat je er heelhuids afgekomen bent, maar wat de schade betreft vind ik dit een gevalletje 'eigen schult, dikke bult'.quote:
Ach, hopelijk heeft ie ten minste een orgaan donor kaartquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Joh, wat wil je nou? Je post eerst fotos waarop je als een gek zit te bewijzen hoe stoer je door de bocht gaat, en nu zit je te piepen omdat je op je buikschuiver op je buik bent geschoven (met schade). Ik ben blij voor je dat je er heelhuids afgekomen bent, maar wat de schade betreft vind ik dit een gevalletje 'eigen schult, dikke bult'.
Doe jezelf (en je portemonnee) een plezier: ga normaal rijden. Je hebt nu een paar waarschuwingen in een paar weken tijd gehad, de volgende keer tik je zo'n paal niet aan, maar vouw je jezelf er omheen.
Tenminste twee posters hier ervaren het wel zo. Vriend.quote:
Oh, zeker. Isdatzo heeft dan ook de vrijheid om zichzelf kapot te rijden. En anderen hebben de vrijheid om hem te wijzen op onverantwoordelijk gedrag. En Isdatzo heeft de vrijheid om dat te negeren. En dan hebben Piet en ik weer de vrijheid om "told you so" te posten. Niet dat hij het nog kan lezen dan, maar die vrijheid heeft ie nou eenmaal.quote:
Ja, prachtig. Job Cohen is een prima vent, maar als debater is het een kluns.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben niet zo'n van van Rutte maarrrrr: .
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, zeker. Isdatzo heeft dan ook de vrijheid om zichzelf kapot te rijden. En anderen hebben de vrijheid om hem te wijzen op onverantwoordelijk gedrag. En Isdatzo heeft de vrijheid om dat te negeren. En dan hebben Piet en ik weer de vrijheid om "told you so" te posten. Niet dat hij het nog kan lezen dan, maar die vrijheid heeft ie nou eenmaal.
Ik heb net een stukje op mijn mooie nieuwe racefiets gereden waarbij ik ipv het fietspad, de gewone weg onveilig heb gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!
Ik haat je!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje op mijn mooie nieuwe racefiets gereden waarbij ik ipv het fietspad, de gewone weg onveilig heb gemaakt
Yup. En bij Rutte is het andersom. Helaas. Daarom: Pechtoldquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Job Cohen is een prima vent, maar als debater is het een kluns.
Ja jongen. Opdonderen met je brommertje. De weg is van mij.quote:
Brommers... Daar heb ik zo'n hekel aan, maar nog een grotere aan scooters...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja jongen. Opdonderen met je brommertje. De weg is van mij.
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Afspraak aan het plannen om een A700 over te nemen van iemand die een A77 gaat kopen!
Sony is het nieuwe Nikonquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?
Ik doe ze allemaal. Maar ik zit hier niet te klagen als het misgaat. Isdatzo wel Oh nee, hij klaagt niet. Hij deelt het met FOK!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!
Ik zit al in de Sonys (paar flitsers, lensjes), dus doorgaan met Sony is niet meer dan een logische vervolgstap en ik ben uit mijn 330 gegroeid (is als een speer gegaan sinds ik op het werk met een D300 mag spelen), maar een 850 of 900 is niet te betalen, terwijl de 700's inmiddels tweede hands netjes en zeer betaalbaar worden aangeboden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |