Joh, wat wil je nou? Je post eerst fotos waarop je als een gek zit te bewijzen hoe stoer je door de bocht gaat, en nu zit je te piepen omdat je op je buikschuiver op je buik bent geschoven (met schade). Ik ben blij voor je dat je er heelhuids afgekomen bent, maar wat de schade betreft vind ik dit een gevalletje 'eigen schult, dikke bult'.quote:
Ach, hopelijk heeft ie ten minste een orgaan donor kaartquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Joh, wat wil je nou? Je post eerst fotos waarop je als een gek zit te bewijzen hoe stoer je door de bocht gaat, en nu zit je te piepen omdat je op je buikschuiver op je buik bent geschoven (met schade). Ik ben blij voor je dat je er heelhuids afgekomen bent, maar wat de schade betreft vind ik dit een gevalletje 'eigen schult, dikke bult'.
Doe jezelf (en je portemonnee) een plezier: ga normaal rijden. Je hebt nu een paar waarschuwingen in een paar weken tijd gehad, de volgende keer tik je zo'n paal niet aan, maar vouw je jezelf er omheen.
Tenminste twee posters hier ervaren het wel zo. Vriend.quote:
Oh, zeker. Isdatzo heeft dan ook de vrijheid om zichzelf kapot te rijden. En anderen hebben de vrijheid om hem te wijzen op onverantwoordelijk gedrag. En Isdatzo heeft de vrijheid om dat te negeren. En dan hebben Piet en ik weer de vrijheid om "told you so" te posten. Niet dat hij het nog kan lezen dan, maar die vrijheid heeft ie nou eenmaal.quote:
Ja, prachtig. Job Cohen is een prima vent, maar als debater is het een kluns.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben niet zo'n van van Rutte maarrrrr: .
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, zeker. Isdatzo heeft dan ook de vrijheid om zichzelf kapot te rijden. En anderen hebben de vrijheid om hem te wijzen op onverantwoordelijk gedrag. En Isdatzo heeft de vrijheid om dat te negeren. En dan hebben Piet en ik weer de vrijheid om "told you so" te posten. Niet dat hij het nog kan lezen dan, maar die vrijheid heeft ie nou eenmaal.
Ik heb net een stukje op mijn mooie nieuwe racefiets gereden waarbij ik ipv het fietspad, de gewone weg onveilig heb gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!
Ik haat je!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje op mijn mooie nieuwe racefiets gereden waarbij ik ipv het fietspad, de gewone weg onveilig heb gemaakt
Yup. En bij Rutte is het andersom. Helaas. Daarom: Pechtoldquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Job Cohen is een prima vent, maar als debater is het een kluns.
Ja jongen. Opdonderen met je brommertje. De weg is van mij.quote:
Brommers... Daar heb ik zo'n hekel aan, maar nog een grotere aan scooters...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja jongen. Opdonderen met je brommertje. De weg is van mij.
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Afspraak aan het plannen om een A700 over te nemen van iemand die een A77 gaat kopen!
Sony is het nieuwe Nikonquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?
Ik doe ze allemaal. Maar ik zit hier niet te klagen als het misgaat. Isdatzo wel Oh nee, hij klaagt niet. Hij deelt het met FOK!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, weetje, zo kun je tegen iedereen wel gaan lopen moralisen. Eet jij wel eens patat/rook je een sigaret/drink je een biertje/doe je aan onbeschermde sex? Niet doen hoor!
Ik zit al in de Sonys (paar flitsers, lensjes), dus doorgaan met Sony is niet meer dan een logische vervolgstap en ik ben uit mijn 330 gegroeid (is als een speer gegaan sinds ik op het werk met een D300 mag spelen), maar een 850 of 900 is niet te betalen, terwijl de 700's inmiddels tweede hands netjes en zeer betaalbaar worden aangeboden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom wilde je eigenlijk per se dat model/merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |