abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102509838
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik nam mijn vrouw, ik zij kreeg kinderen.
Fixed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_102509848
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:44 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Dat ik dat waarschijnlijk krijg heeft helemaal niets te maken met wel of niet hypocriet zijn.
Jawel want je conformeert je er wel aan. Terwijl je het verafschuwt.

Dezelfde kinderen waarop jij de rest van je actieve loopbaan aan het kotsen bent, mogen straks wel weer aankomen rukken als jij zelf je reet niet meer kunt afvegen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 september 2011 @ 12:48:33 #53
351780 Piye
King of Kush
pi_102509873
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef Bernays het volgende:

[..]

van wie dan?
Van de andere ouder.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 29 september 2011 @ 12:50:10 #54
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102509914
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dezelfde kinderen waarop jij de rest van je actieve loopbaan aan het kotsen bent, mogen straks wel weer aankomen rukken als jij zelf je reet niet meer kunt afvegen.
_O- :W
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_102509948
Schandalig.

Zag laatst in een verzorgingshuis nog een man zitten, trauma arts was hij vroeger, draaide zo vaak als mogelijk de avond- en nachtdiensten zodat zijn collega's mét kinderen bij hun gezin konden zijn. Talloze mensenlevens gered en bij zijn academisch onderzoek baanbrekende vorderingen op het gebied van Alzheimer gemaakt. Helaas voor hem heeft hij alleen bij kunnen dragen, niet de uiteindelijke remedie gevonden. Nu zit hij daar, de vuile egoïst, kinderloos, alleen in een verzorgingshuis met niets dan zijn eigen falende geheugen en kinderen van een ander die voor hem zorgen. Zit hij daar, een plek bezet te houden, een plek waar ook iemand had kunnen zitten die het wél op kon brengen wat aan de maatschappij bij te dragen door kinderen te nemen/krijgen die dan weer verpleger hadden kúnnen worden maar dat niet deden omdat ze liever, net als hun pa, een uitkering wilden trekken zodat ze de hele dag Schultenbrau konden drinken en nog geld over hadden voor een 53" flatscreen ook..

Schandalig.
Ja doei.
pi_102509994
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

_O- :W
Dat dacht ik al :* ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102510011
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Schandalig.

Zag laatst in een verzorgingshuis nog een man zitten, trauma arts was hij vroeger, draaide zo vaak als mogelijk de avond- en nachtdiensten zodat zijn collega's mét kinderen bij hun gezin konden zijn. Talloze mensenlevens gered en bij zijn academisch onderzoek baanbrekende vorderingen op het gebied van Alzheimer gemaakt. Helaas voor hem heeft hij alleen bij kunnen dragen, niet de uiteindelijke remedie gevonden. Nu zit hij daar, de vuile egoïst, kinderloos, alleen in een verzorgingshuis met niets dan zijn eigen falende geheugen en kinderen van een ander die voor hem zorgen. Zit hij daar, een plek bezet te houden, een plek waar ook iemand had kunnen zitten die het wél op kon brengen wat aan de maatschappij bij te dragen door kinderen te nemen/krijgen die dan weer verpleger hadden kúnnen worden maar dat niet deden omdat ze liever, net als hun pa, een uitkering wilden trekken zodat ze de hele dag Schultenbrau konden drinken en nog geld over hadden voor een 53" flatscreen ook..

Schandalig.
_O_
pi_102510024
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Schandalig.

Schandalig.
Er is in jouw wereldje geen ruimte voor grijstinten of zo? ;(

Mensen met kinderen hebben een uitkering en mensen zonder kinderen zijn allemaal Wereldverbeteraars?
Groetjes, Ezio.
pi_102510028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:24 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Omdat ik zelf ooit een kind was, moet ik ook maar kinderen en mag ik er niet op kotsen? :')
Geldverslindende mormels. :r
Waarom heb je een hekel aan kinderen?
signatuurloos
pi_102510058
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mag ik jou ook uitlachen als de wereld in anarchie vervalt na een oorlog om de grondstoffen die steeds sneller opraken, terwijl je je dode kinderen in de hand houdt?

Ik neem geen kinderen voor die kinderen. Jij neemt bewust het risico dat ze in een completly fucked up wereld moeten leven.
  donderdag 29 september 2011 @ 12:54:49 #61
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102510064
kinderen :r¡¡¡¡¡¡
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 29 september 2011 @ 12:54:50 #62
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Waarom heb je een hekel aan kinderen?
Ik zou zelf geen kinderen willen. Ik heb alles behalve een kinderwens. In een latere post werd al duidelijk dat het me geen moer uitmaakt of andere kinderen nemen :)
pi_102510070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er is in jouw wereldje geen ruimte voor grijstinten of zo? ;(

Mensen met kinderen hebben een uitkering en mensen zonder kinderen zijn allemaal Wereldverbeteraars?
Blijkbaar in jouw wereldje ook niet.
pi_102510094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mag ik jou ook uitlachen als de wereld in anarchie vervalt na een oorlog om de grondstoffen die steeds sneller opraken, terwijl je je dode kinderen in de hand houdt?

Ik neem geen kinderen voor die kinderen. Jij neemt bewust het risico dat ze in een completly fucked up wereld moeten leven.
Nog zo'n extremist.
Wat is dat hier met die mensen?
Groetjes, Ezio.
pi_102510112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Xperia het volgende:
Op :r kinderloze sukkels, wellicht zijn het vieze mannetjes die geen kinderen hebben maar wel geilen op kleine kinderen. Nuff said :r :r :r
Die nemen toch ook kinderen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_102510125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Blijkbaar in jouw wereldje ook niet.
Ik ga niet lopen haten op een groep mensen waar ik later zelf van afhankelijk ben hoor.
Groetjes, Ezio.
pi_102510126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Ik zou zelf geen kinderen willen. Ik heb alles behalve een kinderwens. In een latere post werd al duidelijk dat het me geen moer uitmaakt of andere kinderen nemen :)
Dat begreep ik al. Zelf heb ik ook geen kinderwens, maar en hekel aan kinderen heb ik zeker niet.
signatuurloos
  donderdag 29 september 2011 @ 12:58:30 #68
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510171
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat dacht ik al :* ^O^
Daarnaast, kinderen nemen puur en alleen voor de maatschappij en alle andere aspecten vergeten.
Met mijn baan later ben ik bijna niet thuis, als alles verloopt zoals het moet that is, en zie ik de mormels niet. Leuk he, ouders die nooit thuis zijn, gezellig!
Meteen iemand hypocriet noemen wanneer diegene geen kinderwens heeft :')
Oh, en misschien is niet eens iedereen geschikt om kinderen op te voeden, maar jesus wat zijn die mensen hypocriet en egoïstisch wanneer ze geen kinderen willen.

Denk eens verder dan dat je staart lang is.

quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik ga niet lopen haten op een groep mensen waar ik later zelf van afhankelijk ben hoor.
Ik neem aan, dat tegen de tijd dat ik afhankelijk ben van deze personen, zij geen kind meer zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door IShotTheMaid. op 29-09-2011 13:05:40 ]
pi_102510180
quote:
15s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog zo'n extremist.
Wat is dat hier met die mensen?
WTF waarom ben ik een extremist als ik niet perse mijn dna in een nieuwe generatie wil pompen (tenzij we het over geile 17-jarigen hebben :9)
pi_102510203
quote:

[..]

Weet je dat zeker?

Mag ik je post historie doorzoeken? Kijken of je haat op mensen die later wat voor je gaan betekenen? Durf je dat aan?
pi_102510232
Wat is je punt?
pi_102510261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

WTF waarom ben ik een extremist als ik niet perse mijn dna in een nieuwe generatie wil pompen (tenzij we het over geile 17-jarigen hebben :9)
Ik had het meer over dat stuk van op rakende grondstoffen en dode kinderen in de hand houden.
Schaarste aan grondstoffen heeft alles te maken met de menselijke benadering van technologie en verspilling, veel meer dan overbevolking.
De landen met de meeste overbevolking maken namelijk niet of nauwelijks gebruik van deze grondstoffen.
Sowieso niet erg relevant in deze discussie trouwens....
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:03:18 #73
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510305
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik had het meer over dat stuk van op rakende grondstoffen en dode kinderen in de hand houden.
Schaarste aan grondstoffen heeft alles te maken met de menselijke benadering van technologie en verspilling, veel meer dan overbevolking.
De landen met de meeste overbevolking maken namelijk niet of nauwelijks gebruik van deze grondstoffen.
Hier moet ik je overigens gelijk in geven
pi_102510334
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is meer dat je gewoon met stomzinnige argumenten komt.
signatuurloos
pi_102510447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:58 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Daarnaast, kinderen nemen puur en alleen voor de maatschappij, alle andere aspecten vergeten.
Met mijn baan later ben ik bijna niet thuis, als alles verloopt zoals het moet that is, en zie ik de mormels niet. Leuk he, ouders die nooit thuis zijn, gezellig!
Meteen iemand hypocriet noemen wanneer diegene geen kinderwens heeft :')
Oh, en misschien is niet eens iedereen geschikt op kinderen op te voeden, maar jesus wat zijn die mensen hypocriet en egoïstisch wanneer ze geen kinderen willen.

Denk eens verder dan dat je staart lang is.

[..]

Ik neem aan, dat tegen de tijd dat ik afhankelijk ben van deze personen, zij geen kind meer zijn.
Je hoeft van mij geen kinderen te nemen. Maar kinderen verafschuwen is i.m.o. vrij kansloos.
Zeker omdat is gebleken dat je ze hoogstwaarschijnlijk op latere leeftijd als ze volwassen zijn geworden opeens wel weer nodig blijkt te hebben. Daarom kwam ik ook tot de slotsom dat je in dit verhaal hypocriet bezig bent.

Komt neer op het idee dat mannen jou gedurende heel je jeugd negeren, nee zelfs verafschuwen. En als je dan uiteindelijk de wettelijke leeftijd bereikt waarop ze je kunnen/mogen neuken opeens weer opzoeken. Neigt zeer sterk naar zelfverrijking. Wat absoluut niet verboden is in dit land maar waar je ethisch wel je bedenkingen tegen kunt uiten.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:09:55 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102510475
quote:

[..]

er zit een heel verschil tussen een groep haten en geen kinderen willen...

Ik wil geen kinderen, maar ik haat kinderen niet.
Ik wil geen kinderen omdat ik 0.0 moedergevoelens heb en ik denk dat ik geen goede moeder zou zijn. Kan je wel aankomen met:"dat verandert wel als je zelf kinderen hebt." Maar wat nou als dat niet het geval is? Beetje sneu voor het kind als ik erachter kom dat het niet veranderd als het kind al geboren is.

Anderen mogen best kinderen nemen/krijgen/willen. Al zijn het er 18, net als vroeger. Maar dat is gewoon niet voor mij.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:13:06 #77
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510559
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je hoeft van mij geen kinderen te nemen. Maar kinderen verafschuwen is i.m.o. vrij kansloos.
Zeker omdat is gebleken dat je ze hoogstwaarschijnlijk op latere leeftijd als ze volwassen zijn geworden opeens wel weer nodig blijkt te hebben. Daarom kwam ik ook tot de slotsom dat je in dit verhaal hypocriet bezig bent.

Komt neer op het idee dat mannen jou gedurende heel je jeugd negeren, nee zelfs verafschuwen. En als je dan uiteindelijk de wettelijke leeftijd bereikt waarop ze je kunnen/mogen neuken opeens weer opzoeken. Neigt zeer sterk naar zelfverrijking. Wat absoluut niet verboden is in dit land maar waar je ethisch wel je bedenkingen tegen kunt uiten.
Goed, het is in jou optiek kansloos, en heb ook absoluut niet gezegd dat jij dat niet mocht vinden. Ik heb alleen nadere uitleg gevraagd over waarom jij vond dat ik hypocriet bezig was. Thats all.
pi_102510567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:09 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen omdat ik 0.0 moedergevoelens heb en ik denk dat ik geen goede moeder zou zijn. Kan je wel aankomen met:"dat verandert wel als je zelf kinderen hebt." Maar wat nou als dat niet het geval is? Beetje sneu voor het kind als ik erachter kom dat het niet veranderd als het kind al geboren is.

Anderen mogen best kinderen nemen/krijgen/willen. Al zijn het er 18, net als vroeger. Maar dat is gewoon niet voor mij.
Exact!
Maar zoals je zelf al opmerkt verafschuw je ze niet. Zolang je er dan ook maar voor kan en wil zorgen.

Soms getuigt juist geen kinderen willen van een enorme zelfkennis, en het krijgen van kinderen van het tegendeel. Zeker als je bepaalde incapabele lui met kinderen ziet lopen.
Volgens mij komt daar dan ook het negatieve beeld uit voor dat sommige mensen hier hebben. :Y)
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:16:30 #79
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510643
Overigens snap ik nog steeds de strekking van de OP niet :')
pi_102510667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:09 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Zo denk ik er dus ook over. ^O^
signatuurloos
  donderdag 29 september 2011 @ 13:19:16 #81
338431 Dr.Cox
Because I say so
pi_102510708
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:13 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Goed, het is in jou optiek kansloos, en heb ook absoluut niet gezegd dat jij dat niet mocht vinden. Ik heb alleen nadere uitleg gevraagd over waarom jij vond dat ik hypocriet bezig was. Thats all.
En dan met woorden als 'nadere uitleg' komen :')
pi_102510734
Er mag best wat meer nagedacht worden over het krijgen van kinderen. Vooral in de lagere sociaal-economische klasse komt het op mij vaak over alsof mensen alleen maar kinderen krijgen omdat het 'erbij hoort' zonder nagedacht te hebben over de gevolgen hiervan of überhaupt erover nagedacht te hebben of ze wel een kind wíllen opvoeden.
pi_102510776
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef L0t.. het volgende:
Er mag best wat meer nagedacht worden over het krijgen van kinderen. Vooral in de lagere sociaal-economische klasse komt het op mij vaak over alsof mensen alleen maar kinderen krijgen omdat het 'erbij hoort' zonder nagedacht te hebben over de gevolgen hiervan of überhaupt erover nagedacht te hebben of ze wel een kind wíllen opvoeden.
Helemaal mee eens!
En daarbij is het financiële plaatje echt niet onbelangrijk
pi_102510785
quote:
Klopt, maar dat is een taboe, dat weet je toch :{
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_102510825
quote:
Omdat er met name in de media een enorm vergrootglas ligt op die lagere sociale klasse.
De meeste mensen denken echt wel na over kinderen en hoe ze die financieel en emotioneel denken te onderhouden c.q. opvoeden, en gaat dit ook prima af.
Zelfde met Marokkanen: als je het nieuws leest of tv kijkt denk je dat er hier miljoenen wonen. Terwijl het gaat om 300.000 Marokkanen waarvan een kleine minderheid ook nog eens voor overlast zorgen.

Mensen hier zijn dol op stigmatiseren van hele groepen mensen op basis van enkele negatieve excessen die ze vaak zelf niet eens meemaken, maar van horen zeggen kennen.

Het is niet zo dat van de miljoenen kinderen hier in Nederland een meerderheid het slecht doet of structureel voor problemen zorgt. :') !
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:24:24 #86
338431 Dr.Cox
Because I say so
pi_102510836
quote:
Nooit in je opgekomen dat ook de lagere klasse soms gewoon graag een kindje wil? Verder helemaal met je eens hoor, die neem je niet zomaar maar een kind nemen is ook een stukje liefde, niet omdat het 'hoort' en tot welke klasse je behoort heeft daar weinig mee te maken.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:25:52 #87
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_102510882
Gezinnen met 14 kinderen :')_!
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_102510966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:26 schreef Pijplipje het volgende:

[..]

Op korte termijn denken :').
Overbevolking zal uiteindelijk het einde van onze maatschappij worden. Je ziet het nu al, alle problemen zijn te herleiden naar de overbevolking. Dit is makkelijk op te lossen door een limiet van 2 kinderen per koppel.
In Nederland is de natuurlijke aanwas (geboortes - sterftes) sowieso miniem. Hier in Nederland liggen echt de overbevolkingsproblemen niet hoor. Groei van inwonersaantal komt voornamelijk door immigratie. Dus in Nederland minder kinderen nemen wegens overbevolking lijkt me een beetje onzinnig als er geen wereldwijde 2-kind policy is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 september 2011 @ 13:28:39 #89
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_102510987
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:19 schreef Dr.Cox het volgende:

[..]

En dan met woorden als 'nadere uitleg' komen :')
Oh BOOHOO :')
pi_102511059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:24 schreef Dr.Cox het volgende:

[..]

Nooit in je opgekomen dat ook de lagere klasse soms gewoon graag een kindje wil? Verder helemaal met je eens hoor, die neem je niet zomaar maar een kind nemen is ook een stukje liefde, niet omdat het 'hoort' en tot welke klasse je behoort heeft daar weinig mee te maken.
Klopt. Bij hoger opgeleiden zie je ook dat mensen een kind nemen omdat het 'hoort'.

Maar over het algemeen zie ik wel (in me naaste omgeving) dat de lagere sociale klasse amper geld heeft maar wel grote gezinnen. Daar heb ik soms wel eens moeite mee
pi_102511099
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan nog, wat heeft het te maken met extremisme?
pi_102511125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:04 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Het is meer dat je gewoon met stomzinnige argumenten komt.
Ik krijg mijn I told you so moment nog wel :Y)

Helaas bestaat er dan geen internet meer -O-
pi_102511132
quote:

[..]

Liefde is natuurlijk belangrijk, maar je moet een kind wel op een goede manier op kunnen voeden. Sommigen zijn gewoon totaal ongeschikt om een kind op te voeden. En bij anderen laat de financiele situatie het niet toe, dus die kunnen ook beter preventiemiddelen gebruiken.
pi_102511163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan nog, wat heeft het te maken met extremisme?
Post-apocalyptische denkbeelden kun je beter spuien in BNW, that's all.
Groetjes, Ezio.
pi_102511174
quote:

[..]

Ja hoor, natuurlijk kan dat, ga er vanuit dat er in de meeste gevallen ook wel echt over nagedacht is. Alleen liefde is wat mij betreft trouwens niet genoeg als criteria om een kind te krijgen. Een stuk financiële zekerheid en emotionele stabiliteit is net zo belangrijk. Wil niet zeggen dat mensen die het financieel niet zo breed hebben geen kinderen moeten nemen, maar dan toch in ieder geval geen 3.
  donderdag 29 september 2011 @ 13:35:03 #96
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102511202
quote:
4s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

So, nou weet je het.

In Je Gezicht, zeg ik! Vies mannetje!
Ok.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102511208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Liefde is natuurlijk belangrijk, maar je moet een kind wel op een goede manier op kunnen voeden. Sommigen zijn gewoon totaal ongeschikt om een kind op te voeden. En bij anderen laat de financiele situatie het niet toe, dus die kunnen ook beter preventiemiddelen gebruiken.
Goed punt, er mag wel eens wat beter worden nagedacht over kinderen nemen of niet.
pi_102511214
Ik hoef geen kinderen en al het geld dat ik daarmee bespaar zet op een spaarrekening, zodat ik daar later de kinderen van andere mensen rijkelijk mee kan betalen om mijn reet af te vegen.
pi_102511237
quote:

[..]

Hoeveel kansen zo'n kind in de wereld heeft wel. Dan krijg je het verhaal van het zwakbegaafde stel dat na 3 uithuisplaatsingen gewoon aan de 4de begint, want ze vinden baby's zo lief.

Het kind is het allerbelangrijkste. Dan pas de ouders. Ik ben helemaal voor een test, in het belang van het ongeboren kind.
pi_102511267
Trouwens interessante discussie wel hoor, alleen is er iemand hier (behalve TS) die begrijpt wat er precies in de OP staat? :')
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')