Opquote:Kinderen zijn niet alleen maar een 'investering' of 'hobby' voor de ouders maar ze zijn ook een investering voor de maatschappij. Immers, wie gaat jou straks verzorgen als je dement en zielig in een verzorgingshuis of verpleeghuis terecht komt? En wie gaat werken voor jouw AOW?![]()
U is als tiener in elkaar ge-lego't?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 @ 10:53 schreef eymey het volgende:
[..]
Jij denkt wel heel simpel
Kinderen zijn niet alleen maar een 'investering' of 'hobby' voor de ouders maar ze zijn ook een investering voor de maatschappij.
Immers, wie gaat jou straks verzorgen als je dement en zielig in een verzorgingshuis of verpleeghuis terehc tkomt? En wie gaat werken voor jouw AOW?
Of moet het krijgen van kinderen tegenwoordig nog maar voorbehouden zijn aan een 'elite' waarbij 1 kostwinner minimaal 2x modaal moet verdienen om een kind nog een plek te geven om op te groeien en de ander thuis kan blijven?
Simpel-denkers..... omdat er ook gevallen bekend zijn waarin flink gefraudeerd wordt of waarin mensen veel te veel kinderen krijgen is íedereen die kinderen krijgt ineens een profiteur
He wat?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Xperia het volgende:
Opkinderloze sukkels, wellicht zijn het vieze mannetjes die geen kinderen hebben maar wel geilen op kleine kinderen. Nuff said
![]()
![]()
quote:
So, nou weet je het.quote:
Jij dankt je bestaansrecht aan mensen met een andere mening.quote:
Ik nam mijn vrouw, ik kreeg kinderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
Je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen!
Omdat ik zelf ooit een kind was, moet ik ook maar kinderen en mag ik er niet op kotsen?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
U is als tiener in elkaar ge-lego't?
JA MAAR WIE MOET ER DAN LATER VOOR JE ZORGEN ALS JE JE EIGEN REET NIET MEER AF KUNT VEGEN???????????????//?///quote:Op donderdag 29 september 2011 12:24 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ooit een kind was, moet ik ook maar kinderen en mag ik er niet op kotsen?![]()
Geldverslindende mormels.
Jij bent zeker zo'n figuur die liever schoenen koopt en straks als je 30 bent een hondje die je vervolgens gaat pamperenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:24 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ooit een kind was, moet ik ook maar kinderen en mag ik er niet op kotsen?![]()
Geldverslindende mormels.
Op korte termijn denkenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:13 schreef Xperia het volgende:
Veel voorkomende achterlijke vraag van smurfen die geen verantwoordelijkheid kennen en of hebben en het ook nooit durven te nemen, naar aanleiding dat gezinnen meer moeten inleveren vanwege bezuinigingen dan mensen zonder een gezin.
Laat onderstaande een antwoord zijn op idioten die niet ruim na kunnen denken:
Graag wil ik iemand Quote:
[..]
Opkinderloze sukkels, wellicht zijn het vieze mannetjes die geen kinderen hebben maar wel geilen op kleine kinderen. Nuff said
![]()
![]()
HELEMAAL NIEMAND. FOREVER ALONEquote:Op donderdag 29 september 2011 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA MAAR WIE MOET ER DAN LATER VOOR JE ZORGEN ALS JE JE EIGEN REET NIET MEER AF KUNT VEGEN???????????????//?///
Nee?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die liever schoenen koopt en straks als je 30 bent een hondje die je vervolgens gaat pamperen
Haha hypocriet figuurtje.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:26 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
HELEMAAL NIEMAND. FOREVER ALONE![]()
Of andermans kinderen die een MBO verpleegkunde opleiding hebben gedaan natuurlijk
Jawel, want als je geen kinderwens hebt ben je per definitie egoïstisch, houd je van schoenen en eindig je met een kuttenlikkertje of 7 katten. Forever Alone, jeweetsch.quote:
Als je dan toch alleen bent zou ik voor het kuttenlikkertje gaanquote:Op donderdag 29 september 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel, want als je geen kinderwens hebt ben je per definitie egoïstisch, houd je van schoenen en eindig je met een kuttenlikkertje of 7 katten. Forever Alone, jeweetsch.
Of allebei.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel, want als je geen kinderwens hebt ben je per definitie egoïstisch, houd je van schoenen en eindig je met een kuttenlikkertje of 7 katten. Forever Alone, jeweetsch.
Pragmatisch denkenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je dan toch alleen bent zou ik voor het kuttenlikkertje gaan
Waarom ben ik hypocriet?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha hypocriet figuurtje.
Er komt een tijd dat alle fictieve, door mensen zelf gecreëerde HBO baantjes kapot gesaneerd gaan worden. De tijd dat mensen die iets kunnen overblijven en jij in de WW eindigt.
Misschien moet je je eigen post nog eens doorlezen voor je op invoeren drukt?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Waarom ben ik hypocriet?
Ik wil zelf geen kinderen, ik kots op kinderen, maar daarom mogen anderen nog wel kinderen?
En wat heeft dat hele HBO verhaaltje er nou weer mee te maken?
Je faalt.
Leg jij mij nou eens uit waarom ik hypocriet ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen post nog eens doorlezen voor je op invoeren drukt?
Kan schelen als je serieus genomen wilt worden. Maar pas op.... Voor je het weet loop je zelf met een dik buikje rond!
Omdat je zelf kinderen verafschuwt, maar wel eist dat je straks verzorgt gaat worden door andermans kinderen in de vorm een mbo-verpleegkundige.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Leg jij mij nou eens uit waarom ik hypocriet ben.
Ik zie nergens dat ze dat eist.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je zelf kinderen verafschuwt, maar wel eist dat je straks verzorgt gaat worden door andermans kinderen in de vorm een mbo-verpleegkundige.
Ik eis helemaal niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je zelf kinderen verafschuwt, maar wel eist dat je straks verzorgt gaat worden door andermans kinderen in de vorm een mbo-verpleegkundige.
quote:HELEMAAL NIEMAND. FOREVER ALONE
Of andermans kinderen die een MBO verpleegkunde opleiding hebben gedaan natuurlijk
Maar dan klinkt het net alsof het een cadeautje van de kerstman is. Ik zou dan eerder gaan voor "Je wilt kinderen."quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
Gelukkig leven we in een verzorgingsstaat waar dergelijke mensen niet d.m.v. een formuliertje kunnen aanvinken geen gebruik te willen maken van bepaalde faciliteiten.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik eis helemaal niks.
[..]
van wie dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef Casos het volgende:
Kinderen nemen is prima, zolang je ze maar geen SOA bezorgt.
So? Kan je toch nog wel een hekel aan kinderen hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ik dat waarschijnlijk krijg heeft helemaal niets te maken met wel of niet hypocriet zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een verzorgingsstaat waar dergelijke mensen niet d.m.v. een formuliertje kunnen aanvinken geen gebruik te willen maken van bepaalde faciliteiten.
Of te wel: je krijgt die zorg (hoogstwaarschijnlijk) toch wel.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, behalve die van jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |