Ik denk dat Xaobotnik doelt op de kijkcijfers van het huidige seizoen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het gewoon weer tof tot nu toe. Maargoed daar is een ander topic voor
Ik twijfel wat een debielere serie is, Flashforward of Terra Nova. Als het om het snelst afhaken gaat wint die laatstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Xaobotnik doelt op de kijkcijfers van het huidige seizoen, maar dat terzijde.
Iedereen die bekend is met het werk van Brannon Braga kan trouwens niet echt verrast zijn over Terra Nova. Past prima in het rijtje Star Trek: Voyager, Enterprise, Threshold en Flash Foward.
Matigheid alom, de man is in ieder geval consequent...
Threshold doet anders ook een aardige gooi naar die titel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik twijfel wat een debielere serie is, Flashforward of Terra Nova. Als het om het snelst afhaken gaat wint die laatste.
Never saw it. Gelukkig maar, als ik die imdb synopsis lees.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Threshold doet anders ook een aardige gooi naar die titel.
Met een David Fury had 't nog wat kunnen worden wellicht ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daarom zal David Fury wel afgehaakt zijn. Die baas zit nu bij Fringe trouwens!
Terro Nova! Wat een wanhoop wordt dat zeg... Ze hadden zoveel mooie kansen: een nieuw bestaan opbouwen met realistische problemen die daarbij komen, in een hele mooie omgeving. Maar neeeeeee, het moeten weer DNA-veranderende virussen worden die heel toevallig met een verkoudheid te stoppen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik twijfel wat een debielere serie is, Flashforward of Terra Nova. Als het om het snelst afhaken gaat wint die laatste.
Inderdaad, overdag crossen ze lekker rond met open autootjes..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Basson het volgende:
Dino's zijn geen gevaar tenzij ze buiten het compound gaan en het donker is.
Voorraden sowieso. In de pilot kwamen ze langs om te handelen en ze wilden onder andere medicijnen en munitie hebben. Dat zijn wel twee dingen die waarschijnlijk lastig in het bos te vinden zijn en bovendien erg handig zijn in zo'n gevaarlijke omgeving.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Basson het volgende:
De serie is eigenlijk te krap opgezet. Dino's zijn geen gevaar tenzij ze buiten het compound gaan en het donker is. Die vogels uit afl. 3 daargelatenDe Sixers? Waarom bemoeien ze zich nog met het compound? Voorraden?? Who knows...
Inderdaad. Ik was dan ook erg teleurgesteld toen ik zag in wat voor een villa ze terecht kwamen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Basson het volgende:
Met aflevering 4 op de achtergrond....
Hoe vet zou het zijn als ze gewoon vanuit de toekomst in nog grotere pleuriszooi terecht zouden zijn gekomenEr is geen communicatie mogelijk met de toekomst, ze sturen al jaren mensen door die poort, ze komen daar aan en er is niets geregeld door allerlei tegenslagen. Door een fluke met die poort zijn de Sixers 50 jaar eerder gedropt, en daardoor verder dan de andere groepen. Die wapens doen niks tegen dino's dus er zijn vele slachtoffers.
Dát wil ik zien.
Dat was precies mijn gedachte na de pilot. Ik had de ervaringen/avonturen van de eerste lichting wel willen zien, waarbij ze landen in een wereld waar nog niets van civilisatie is. Ik ben wel benieuwd hoe zij hun eerste nacht overleefd hebben, hun eerste ervaring met dino's etc. etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Basson het volgende:
Met aflevering 4 op de achtergrond....
Hoe vet zou het zijn als ze gewoon vanuit de toekomst in nog grotere pleuriszooi terecht zouden zijn gekomenEr is geen communicatie mogelijk met de toekomst, ze sturen al jaren mensen door die poort, ze komen daar aan en er is niets geregeld door allerlei tegenslagen. Door een fluke met die poort zijn de Sixers 50 jaar eerder gedropt, en daardoor verder dan de andere groepen. Die wapens doen niks tegen dino's dus er zijn vele slachtoffers.
Dát wil ik zien.
De serie is eigenlijk te krap opgezet. Dino's zijn geen gevaar tenzij ze buiten het compound gaan en het donker is. Die vogels uit afl. 3 daargelatenDe Sixers? Waarom bemoeien ze zich nog met het compound? Voorraden?? Who knows...
Twee fillers na de pilot doen mij vermoeden dat de story arc te weinig vlees heeft.
Mensen zijn natuurlijk ook gewoon zwak in dit opzicht. Verschillende dieren springen ook vanaf een hoogte die meermaals hun lengte is. Een mens breekt botten op een onherstelbare manier of laat zelfs het leven daarbij. Als wij een tand afbreken, zijn we minimaal een week van de kaart. Een hagedis verliest zo vaak tanden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:55 schreef JDx het volgende:
Sowieso snap ik ook niet waarom die dino's zo goed tegen kogels kunnen, ze schieten er vol op en er gebeurt niks.
Een koe of een leeuw schiet je ook dood met 1 kogel.
Als wij in een doornenstruik stappen met miniscule naaldjes schieten wij ook al achteruit en hebben we pijn. Die dino's voelen niks?
Dit idee heb ik dus ook. Volgens mij was het verhaal sowieso een stuk interessanter geweest vanuit het perspectief van de sixers.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:06 schreef Basson het volgende:
Twee fillers na de pilot doen mij vermoeden dat de story arc te weinig vlees heeft.
Dit dus, maar zelfs daar passen dit soort verhaaltjes per episode in animatie van maximaal 20 minuten. Het is te weinig om 40 minuten mee te vullen en dat merk je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dit had het goed op Disney kunnen doen
Die hebben het een paar jaar geleden al geprobeerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dit had het goed op Disney kunnen doen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hebben het een paar jaar geleden al geprobeerd
[ afbeelding ]
Dinotopia
Enterprise vond ik een prima serie eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef Pinzon het volgende:
Brannon Braga, Startrek enterprise, flashforward, terra nova. Wanneer verbieden ze die pauper eens.
Odyssey 5. Ook zo'n halfbakken verhaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef Pinzon het volgende:
Brannon Braga, Startrek enterprise, flashforward, terra nova. Wanneer verbieden ze die pauper eens.
Case-of-the-week series zijn zooooo 2003.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Rahl het volgende:
Aflevering 5 was wel beter. Meer rode draad ipv stand-alone ep.
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
Ben afgehaakt bij epi 4... was 5 beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |