quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Terra Nova vergelijken met Platvoet. Platvoet is echt stukken vetter
!
Alles is superdoorzichtig iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef zoefschildpad het volgende:
Wow, aflevering 4 is echt diep triest slecht, na 10 minuten had ik al door hoe het eindigde...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef s0k het volgende:
Als die common cold weer die oplossing is voor dat virus word ik gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ja. Dit was gewoon niet eens meer 'leuk bedacht' of 'lekker sci-fi', nee het is ronduit cliche geworden. Beetje droevig dat ze anno 2011 niet een beter script kunnen schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Ik durf niet te kijken downloaden na het lezen van bovenstaande posts...
En ook zo dom dat ie die deur open liet toen ie ging kijken buiten naar de raptor achtige beesten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Voorspelbaar tot en met..
- Dat haar man en 'ex' er samen naartoe zouden gaan
- Dat het verkoudheidje voor een oplossing zal zorgen.
- Dat er een dino door dat kapotte dakraam binnen ging komen.
- Dat die commando/TerraNova leider een poging doet om zichzelf van kant te maken als hij hoort dat zijn vrouw er niet meer is.
- En vast wel meer..
Hopelijk hebben ze zich 20 miljoen jaar vergist en valt er volgende week een allesvernietigende meteoor op het kamp.
Ben benieuwd of ze alle 13 afleveringen nog uit gaan zenden of dat ze over 1 of 2 afleveringen de stekker er al uit gaan trekken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Oh hai.
http://www.fiveminute.net/thisjustin/b7.html hihihihi "Terra Nova had the worst ratings this network has ever seen. We had to check the numbers three times before we believed them. It's like nobody was watching the show at all."
Denk niet dat 'leuk' de opdracht was, zat eerder te denken aan 'maak er iets gezapigs van waar papa's en mama's gezellig met de kinderen naar kunnen kijken'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef JDx het volgende:
Het is net alsof ze hebben gezegd, je hebt een open plek, een jungle, er zijn dino's, oude planten en insecten, doe er wat leuks mee. Oja, natuurlijk nog wat rebellen en een beetje romantiek en ruzie.
'The plot is dumb. Typical dumb characters that do dumb things because there needs to happen something to fill the time of the show. The characters are dull, completely un-original, their dialogue is often cringe-inducing, and sadly, the actors that portray them don't seem to be very inspired.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef DJKoster het volgende:
Goede reviews op IMDB ook: http://www.imdb.com/title/tt1641349/reviews
/sarcasm
Nikkel schijnt vrij sterk te ruiken, net als koper. Wel eens een stuiver geproefd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef dikkedoelie het volgende:
Sinds wanneer eten dinosaurussen nikkel? Hoe verzin je zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met tevens een goede suggestie voor de volgende TT: One Terra Nova Hill
[ Bericht 1% gewijzigd door Seam op 12-10-2011 01:15:26 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Abed het volgende:
[..]
'The plot is dumb. Typical dumb characters that do dumb things because there needs to happen something to fill the time of the show. The characters are dull, completely un-original, their dialogue is often cringe-inducing, and sadly, the actors that portray them don't seem to be very inspired.
It's fine to have laser guns and dinosaurs and retro-sci-fi stuff, but give us an intelligent story please. I don't want to watch another show about the estranged dad, the angsty son, the nerdy daughter, the innocent child, the worried mom, the hot girl-friend and the over-confident military guy'
Dan kan je beter een serie kijken over een stadje met een paar families.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef remlof het volgende:
Ik vond ep4 stukken beter dan de vorige, eindelijk een beetje psychologie er in.
Die special effects hoeven van mij sowieso niet zo.
Ik ook en het valt mij ook zwaar tegen, probeer alleen optimistisch te blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan kan je beter een serie kijken over een stadje met een paar families.
Veel mensen kijken deze serie vanwege de tijd waarin het zich afspeelt.
Hoezo spuit nikkel uit een stroomkabel alsof het een tuinslang is eigenlijk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nikkel schijnt vrij sterk te ruiken, net als koper. Wel eens een stuiver geproefd?
Ze eten het niet maar ze komen op de geur af.
Dit dus. De teloorgang wordt al in de eerste afleveringen ingezet. De dino's zagen er sowieso niet uit. De pilot was nog aardig, maar de generale totaal niet interessante afleverinkjes ala Stargate Atlantis na de eerste twee seizoenen die helemaal niets toevoegen aan een langer verhaal, beginnen nu al. En dan ook nog eens verre van origineel en met een uitwerking van een dusdanig niveau dat een kleuter er nog op had kunnen komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef Jivis het volgende:
Oke, ik stop met kijken. Was gezellig hier jongens, tot de volgende slechte nieuwe serie die we kunnen afzeiken!
Inderdaad Spot on. De schijvers van BSG, leven die nog wel?? En wat is SAAB? Space Above and Beyond? Is dat nog de moeite waard?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]Spot on!
Zet de schrijvers van BSG, SAAB, FireFly bij elkaar en dan heb je niet eens een verhaal nodig om een bereserie te schrijven
Saab is een noodlijdende Zweedse autofabrikant in handen van zakenman Victor Mullerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En wat is SAAB? Space Above and Beyond? Is dat nog de moeite waard?
Dat vraag ik me ook wel eens af, er zijn toch best goede schrijvers aan dit project verbonden die hun strepen ruimschoots hebben verdiend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een butt aflevering weer: wie heeft die verhaallijnen en karakters geschreven?
Daarom zal David Fury wel afgehaakt zijn. Die baas zit nu bij Fringe trouwens!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, er zijn toch best goede schrijvers aan dit project verbonden die hun strepen ruimschoots hebben verdiend.
Ik vermoed dat dit meer vanuit instructies van de zender komt.
Iets dat ook niet echt florissant verloopt overigens...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daarom zal David Fury wel afgehaakt zijn. Die baas zit nu bij Fringe trouwens!
Niet mee eens, ik vind het gewoon weer tof tot nu toe. Maargoed daar is een ander topic voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Iets dat ook niet echt florissant verloopt overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |