SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics:
[USA] Two and a Half Men #1
[USA] Two and a Half Men #2
[USA] Two and a Half Men #3[/quote]
We hebben nieuwe plaatjes nodigquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef kwiwi het volgende:
De OP klopt inmiddels niet echt meer.
zoiets?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We hebben nieuwe plaatjes nodig.
Dito.quote:
Hij heeft niet zomaar een simpel domeinnaam verkocht. Hij is 'slim' in de zin dat ie goed is met programmeren e.d. maar op andere vlakken is ie nog een kind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef NextTVH het volgende:
In deze ep vertelde ze dat walden zijn eerste miljoen al verdiende toen hij jong was omdat hij slim is, in de eerste ep zeiden ze dat hij zo rijk was omdat hij een domein had verkocht aan microsoft? Het lijkt wel of ze hem nog steeds aan het vormen zijn, of het een grote jake word of een slimme man die zich gedraagt als een kind.
Same here.quote:
Hier stoor ik me aan, op emotioneel vlak is hij nog een kind of soms in zijn gedrag (foodfight), maar af en toe reageert hij op het niveau van jake, gewoon dom.. dat geswitch van zeg maar gewoon Kelso en Genius billionaire vind ik echt slecht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij heeft niet zomaar een simpel domeinnaam verkocht. Hij is 'slim' in de zin dat ie goed is met programmeren e.d. maar op andere vlakken is ie nog een kind.
Nou ja, Two and a Half Men is nooit echt van de zoetgevooisde, subtiele humor geweest natuurlijk. En Charlie was altijd ontzettend lullig tegen Alan, dus ik kan begrijpen dat die niet echt in rouw isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het ook een rare lugubere onsmakelijke sfeer hebben met Alan en Jake die nu opeens bij die gozer wonen en de manier waarop dat is gegaan terwijl Charlie net dood is. Ik ga de derde en vierde uitzending nog kijken en als het niet beter wordt stop ik ermee
heel jammer van zo een geniale serie die om de 2 seconden echt grappig was
Geloof ik niks van, Alan keek gigantisch tegen Charlie op en hield wel van hem als een broer. Jake loopt daar ook maar rond alsof er niks is gebeurd, tuurlijk is het maar een serie maar dit is wel heel erg geforceerd en nep er doorheen gedruktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, Two and a Half Men is nooit echt van de zoetgevooisde, subtiele humor geweest natuurlijk. En Charlie was altijd ontzettend lullig tegen Alan, dus ik kan begrijpen dat die niet echt in rouw is.
Denk dat er misschien ook wat wrokgevoelens van Chuck Lorre tegenover Sheen in zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, Alan keek gigantisch tegen Charlie op en hield wel van hem als een broer. Jake loopt daar ook maar rond alsof er niks is gebeurd, tuurlijk is het maar een serie maar dit is wel heel erg geforceerd en nep er doorheen gedrukt
Ware het niet dat Walden natuurlijk waanzinnig slim isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:53 schreef Moonwalk het volgende:
Het is nu net of het om Kelso van "That 70's show gaat". Ik vind het net zo een zelfde karakter hebben, domme mooie onschuldige jongen. Als je zou voorstellen dat Kelso volwassen is geworden en is verhuisd sluit het naadloos aan, beetje jammer, de rode draad van de humor is nu ook echt typisch Michael Kelso, dat is in deze serie niet zo leuk vind ik.
Dat is dus wat ik bedoelde, hij moet een genius zijn maar het is gewoon Kelso.. met een ander kapsel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ware het niet dat Walden natuurlijk waanzinnig slim is
Van IMDB, had wellicht een stuk beter kunnen werken, Thornton speelde een Charlie achtige rol in Bad Santaquote:Billy Bob Thornton Would Have Been PERFECT!
Think about it.
He could have played Alan's uncle and Evelyn's baby brother.
That way he could pick on Alan and a been jerk to Evelyn.
Billy Bob would have been a great womanizer and drunk.
He would have been Charlie plus 10 years.
It would have been Perfect!
Why did they go with Ashton?
WHY???
tot nog toe (t/m 3de aflevering) min. 4 miljoen meer kijkers dan vorig jaar, ook al loopt het redelijk snel af en is het natuurlijk afwachten op welk niveau de cijfers stagneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:15 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind het ook wel aardig. Het is helaas een hele andere serie geworden dan eerst met Charlie. Daarmee vergeleken vind ik het wel een stuk minder. Maargoed we zullen zien. Hoe wordt het in de VS ontvangen?
Thornton is wel wat te jong om een oom van Alan te kunnen zijn denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde, hij moet een genius zijn maar het is gewoon Kelso.. met een ander kapsel.
------------------------
[..]
Van IMDB, had wellicht een stuk beter kunnen werken, Thornton speelde een Charlie achtige rol in Bad Santamaarja hebben we nu niks meer aan.
Dat laatste is een kwestie van smaak he? Ik vind Ashton helemaal niet zo lekker en wat hierboven ook al gezegd is: hij is gewoon Kelso.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Thornton is wel wat te jong om een oom van Alan te kunnen zijn denk ik.
Maarja, het moge duidelijk zijn waarom ze voor Ashton zijn gegaan(*kuch*looks*kuch*)
Ja ik word er ook niet opgewonden van (want: heteroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is een kwestie van smaak he? Ik vind Ashton helemaal niet zo lekker en wat hierboven ook al gezegd is: hij is gewoon Kelso.
maar als een groot kind heel veel andere domme dingen doet ( heel kelso achtig )quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ware het niet dat Walden natuurlijk waanzinnig slim is
Dat was inderdaad leuker geweest, en anders is dit altijd goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde, hij moet een genius zijn maar het is gewoon Kelso.. met een ander kapsel.
------------------------
[..]
Van IMDB, had wellicht een stuk beter kunnen werken, Thornton speelde een Charlie achtige rol in Bad Santamaarja hebben we nu niks meer aan.
Ik vind hem wel lekker maar hij had van mij weg mogen blijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is een kwestie van smaak he? Ik vind Ashton helemaal niet zo lekker en wat hierboven ook al gezegd is: hij is gewoon Kelso.
Pure PR om hem voor deze serie wat credibillity te gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef nils7 het volgende:
Ach nu Ashton ook een hoop vreemd gaat en weg gaat bij Demi is er wellicht nog hoop
Mee eens. Ik vind het personage niet leuk. Een soort tweede Alan is te veel van het goede.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:35 schreef F_JD het volgende:
Nog niet afgehaakt, maar ik vind de rol van Ashton wel om te huilen. En dan is het niet eens zozeer de acteur, maar meer het personage.
Dit.quote:
Zij maakte het kijken de moeite waard.quote:
Ik vond het een ranzig wijf. Ik dacht echt even dat de grap was toen zij in het deurgat verscheen dat ie een omgebouwde mee naar huis had genomen.quote:
Moet meer Jake komen jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind de interactie tussen Walden en Alan echt een stuk minder leuk dan die tussen Charlie en Allen: Charlie kon Alan zo lekker in de maling nemen.
Deze aflevering vond ik ook weer niet zo bijzonder, maar ik blijf het nog even aankijken. En graag nog wat meer Jake.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waar is Charlie ?!?
Waarom zit er een of andere kroeskop met Gullit te praten over allerlei onzin ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Waar is Charlie ?!?
Waarom zit er een of andere kroeskop met Gullit te praten over allerlei onzin ?
Ze is inderdaad de enige reden dat ik het einde van de aflevering heb gehaald.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij maakte het kijken de moeite waard.
Precies. Voor de rest is het gewoon heel matig. Die conversaties zo af en toequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze is inderdaad de enige reden dat ik het einde van de aflevering heb gehaald.
Niemand, ze hadden de stekker eruit moeten trekken.. zonder Charlie is het niet meer wat het was. Ik vind het heel irritant, net zoals een deel 2 van een film, maar de hoofdrol speler is veranderd door een andere acteur..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh.... die goede oude tijd....
Je vraagt je wel af wie Charlie nu 't beste zou kunnen opvolgen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef rooneyelst het volgende:
Vind het nog steeds wel vermakelijk hoor..al die mensen die janken omdat die junk niet meer meedoet pff..koop dan gewoon hot shots dan kan je nog van die heroïne gebruiker genieten!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef rooneyelst het volgende:
Vind het nog steeds wel vermakelijk hoor..al die mensen die janken omdat die junk niet meer meedoet pff..koop dan gewoon hot shots dan kan je nog van die heroïne gebruiker genieten!
Charlie was een man. Walden is een man maar gedraagt zich als een kind. Het was leuker geweest als Alan door de door van Charlie moest verhuizen en in een andere wijk een andere woning noodgedwongen moest delen met Walden een slimme maar zeer naieve man. Walden zou dan ook niet rijk moeten zijn. Dan was het geloofwaardiger en was er wat van te maken. Nu is het zo geforceerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef tass het volgende:
Ik wou al niet meer, maar at net bij m'n vriend en die zette de laatste aflevering dus aan....
Jake is en blijft de held Hoe ie naar Courtney stond te staren![]()
Maar dat ze haar er ook weer bij halen toont mij alleen maar hoe wanhopig ze zijn. Der is werkelijk maar 1% verandert, en dat is dat Walden getrouwd is. Voor de rest zou het zomaar Charlie kunnen zijn. Maar ik ben der klaar mee.
deze comedie serie geloofwaardig noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Charlie was een man. Walden is een man maar gedraagt zich als een kind. Het was leuker geweest als Alan door de door van Charlie moest verhuizen en in een andere wijk een andere woning noodgedwongen moest delen met Walden een slimme maar zeer naieve man. Walden zou dan ook niet rijk moeten zijn. Dan was het geloofwaardiger en was er wat van te maken. Nu is het zo geforceerd.
Ik zeg ook niet dat het geloofwaardig is. Lezen is ook een vak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
deze comedie serie geloofwaardig noemen![]()
Maar ik ben het met je eens dat Walden nergens op slaat, zo een naief kind die niets kan en alles behalve snugger is, en dan miljardair... yeah right....
niet over details vallen, je wilt meer geloofwaardigheid bij two and a half men, vond je dat de serie dat eerder wel had dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geloofwaardig is. Lezen is ook een vak.
Niet door hebben gehad dat Charlie Sheen gewoon zichzelf speelde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
niet over details vallen, je wilt meer geloofwaardigheid bij two and a half men, vond je dat de serie dat eerder wel had dan?Ik vond charlie grappig, maar niet erg geloofwaardig. Alan daarintegen, daar heb je er duizenden van
dan heb ik zeker het overmatige drugsgebruik over het hoofd gezien in de seriequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet door hebben gehad dat Charlie Sheen gewoon zichzelf speelde.
Alcoholquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan heb ik zeker het overmatige drugsgebruik over het hoofd gezien in de serie
staat op wikipedia.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:18 schreef Lod het volgende:
Weet iemand wat de kijkcijfers ondertussen gedaan hebben na 4 weken?
bron: http://www.tvgids.nl/arti(...)orgd_om_kijkcijfers/quote:De kijkcijfers van Two and half Men kelderen. Het aantal mensen dat afstemt op de serie is met de helft gedaald. Ashton Kutcher maakt zich hier zorgen om.
Hoewel het huwelijk van Ashton Kutcher op knappen staat, maakt de acteur zich zorgen om heel andere dingen. De kijkcijfers van Two and a half men zijn namelijk dramatisch gedaald. Terwijl de eerste aflevering van de comedy in Amerika 28,7 miljoen kijkers wist te boeien, is dat aantal nu bijna met de helft verminderd. Op de laatste aflevering stemden 15,8 miljoen Amerikanen af. Over de gehele periode zit een dalende lijn in de kijkcijfers.
Stabiliseren
Een bron dichtbij de acteur vertelt RadarOnline: “Ashton is bezorgd over de dalende cijfers. Dit ondanks dat de eerste aflevering van de vorige reeks (met Charlie Sheen er nog in) vorig jaar ‘slechts' 16 miljoen kijkers trok. Ashton hoopt dat de cijfers stabiliseren. Two and a half men is nog steeds de beste scorende comedy op tv."
Scheiding
Ondertussen is het privéleven van Ashton bijzonder roerig. Tegen vrienden heeft hij gezegd dat hij vreest dat Demi een scheiding aanvraagt. Afgelopen week werd bekend dat hij vreemdging met een blondine nog niet half zo oud is als Demi. Het stel heeft zelf nog niet gereageerd.
Waren de kijkcijfers in de laatste jaren met Sheen dan nog zo goed? Kan ik me niet voorstellen. Vond er zelf namelijk al niet veel meer aan. Ook toen Charlie er nog was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:36 schreef DUK het volgende:
Niet verrassend natuurlijk dat die cijfers kelderen. Mensen zullen het blijven spiegelen aan het Sheen-tijdperk.
Vond de laatste best ok trouwens... (ook door Jenny...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |