Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:20 schreef iBenny het volgende:
Ik scheen te hebben gehallicuneerd... zag overal stickers
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapen
Dat kunnen we zien op 101tv inderdaad. Ik had nog een whatsappje naar Patrick gestuurd: 'sterkte met villa felderhof en voetbal'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:11 schreef Renesite het volgende:
Sliep in opgespaarde tijd. Hoorde zijn wekker niet...
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 06:32 schreef Renesite het volgende:
Kreeg net een WhatsApp. Patrick voelt zich nu wel zwaar verkrackt. Nu even douchen.
Jezus wat een naaihond die René..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
'Dan de ander ook' ? Las dat-ie het tot 15:00 wil aanzien. Hij belt maar, dan haal ik 'm wel opquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ook
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als jij daar nu zou staan, hij met je meegaat
brbquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!
Snap ik snap ik. Ik zit al leuk met hem te WhatsAppenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
brb
Nee maar, om maar aan te geven...
wat een matennaaierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.quote:
Is Benny dan als enigste nog afgevallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.
dat weet ik niet, misschien straks een up-date van Rene of Bennyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is Benny dan als enigste nog afgevallen?
Lijkt me sterk though.
dank je wel...las niks op 101 tv ga even kijken op de site van BNNquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:33 schreef Miniem het volgende:
Zijn er wel meer afgevallen
Sowieso nog 1 las ik op Twitter.
En denk heus wel meerdere mensen.
Dattumquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:42 schreef Kally het volgende:
Benny lieverd jammer, maar jezus je hebt het toch maar even gedaan
Rene weet jij hoeveel mensen er nog over zijn, kan het nergens vinden ook niet op de BNN site?????quote:
Echt, die stoel die hangt en saaie meuk voorgeschoteld, instant slaapquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Jammer Benny maar wel respect, ik zou na 10 minuten al in slaap zijn gevallen. En dat is gewoon ook serieus
Echt 100x beter dan de editie van nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dit waren pas opdrachten
Fort Boyard van vroeger
Inderdaad, ik heb de eerste aflevering gezien, en dacht WTF wat een makkelijke opdrachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Echt 100x beter dan de editie van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |