Misschien iets langere rustperiodes inlassen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef jcdragon het volgende:
Ik heb les 15 van de oude Evy gelopen. Maar in de laatste 10 minuten voelde ik vanaf de onderkant van mijn kuit tot aan mijn voeten tintelen en ben dus maar gestopt. Daarna een weekje rust gehad en les 13 gelopen. Dat ging goed. En na 4 dagen rust vandaag les 14 gelopen. En de laatste 6 minuten voel ik het weer tintelen. Ik ben toch maar wel door gaan rennen. Maar ik vraag me af wat het betekent ?

quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:
WAARSCHUWING! Run 15 van Start To Run 2011 bevat 2 minuten Justin Bieber. Ziet u een renner gillen en naar zijn/haar oren grijpen, blijf rechts lopen, haal niet in en probeer de koptelefoon/oortjes van het hoofd van de renner te trekken.
Dank u.

WAARSCHUWING! Run 15 van Start To Run 2011 bevat 2 minuten Justin Bieber. Ziet u een renner gillen en naar zijn/haar oren grijpen, blijf rechts lopen, haal niet in en probeer de koptelefoon/oortjes van het hoofd van de renner te trekken.
Dank u.

Weer dat Beebie, beebie, beebie nummerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:
Dank u.

Dank u.

Dank u.

best een beetje trots, want ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, en 10km  gefietst (van en naar het station)
 best een beetje trots, want ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, en 10km  gefietst (van en naar het station)

Nu vroeg ik me af of het "slim" is om met een BMI van 31.5 te gaan hardlopen?
 Nu vroeg ik me af of het "slim" is om met een BMI van 31.5 te gaan hardlopen?  

Goedzo!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb les 2 van Evy gelopenbest een beetje trots, want ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, en 10km gefietst (van en naar het station)

Wauw, respect! Dat is wel even wat meer dan ik. Ik heb, volgens googlemaps, zo'n 3,1km aan mijn rondje. Maar goed, dat is voorlopig ook wel even genoeg, ik ben pas bij les 2quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik heb vandaag ook een 'biathlon' gedaan. 25KM gefietst en 4.5KM gelopen.

. Heeft iemand nog een geniale banaanvrije tip om even iets te eten als ik uit werk kom en honger heb, maar eerst ga hardlopen?
. Heeft iemand nog een geniale banaanvrije tip om even iets te eten als ik uit werk kom en honger heb, maar eerst ga hardlopen?  

daarvoor ben je dan ook een eendje..quote:

Kwaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarvoor ben je dan ook een eendje..

Ik eet meestal een zoet koekje of stukje koek en een glas zoet drinken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
Miezeren mag ook nog. Heeft iemand nog een geniale banaanvrije tip om even iets te eten als ik uit werk kom en honger heb, maar eerst ga hardlopen?
Die banaan komt telkens naar boven tijdens het lopen

Ach, chocola zal wellicht minder ranzig zijn dan continu terugkomende banaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik eet meestal een zoet koekje of stukje koek en een glas zoet drinken.
Ik weet niet of het ideaal is, maar ik heb er geen last van en de zoetigheid geeft energie, lijkt mij...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |