De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg een knuffel van P_Zquote:
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je leert er mee leven, zeg maar.
voel je minder "bang"quote:
Zware hint ditquote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Over knuffels gesproken, ik kan er wel 1 gebruiken.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
Geef maar toe dat je twijfelt omdat Pro meer 'status' heeft
Je lijkt mij wel soms, maar dan met andere dingen
Een hint aan voor iets voor jouquote:
het zijn de chinezenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolquote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.
Ohneequote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dalando het volgende:
god bbq iedere keer als ik je post ziet moet ik gapendat heeft toch een naam ofzo
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
hhahahahahahquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
Shit man, hij doet het zo subtiel. Het valt nieteens op. Damn.quote:
wrmquote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik mijn eigen posts zie dan krijg ik ook tranen
5 uur, moet het inderdaad doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolEn klein scherm wen je wel aan denk ik
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
Als ik de scan van MBAM stop, kan ik dan wel de infecties verwijderen?
Huilen van geluk?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
kannie pc blaast als een gekquote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat gwn nu scannen en ga slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik steeds meer kwaliteit verlies in mijn posts.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van de mooiheid en intelligentie die van mijn posts spat
7 uur in de morgen doe je dat maarquote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
en ik moet op malware verwijderen klikken
Hmm ik lig nu lekker in m'n bedje te gapen voor je, vind je dat spannend?quote:Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerAF-BLIJ-VENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerTrustennnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerNja janken zullen we niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Komt omdat school, vroeg opstaan, ditdat.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
MK ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik steeds meer kwaliteit verlies in mijn posts.
Moet jij ook even bij stilstaan.
We worden minder waard
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm ik lig nu lekker in m'n bedje te gapen voor je, vind je dat spannend?![]()
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar wel. start morgen wel overnieuw op. nu echt slapen. kusjesquote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. start morgen wel overnieuw op. nu echt slapen. kusjes
Gistenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben echt gaar laatste tijd, bijv. net ook met gisten_@_@__!_
Optimistquote:Op donderdag 29 september 2011 00:56 schreef coban het volgende:
Nja. Over 5 uur moeten mijn ogen open.
Weetje wat. Als ik het haal, oke chill.
Als ik het niet haal ga ik gewoon in bed blijven tot volgende les.
Like a boss.
Ikhoopdatjullieallemaalnachtmerriesovermijkrijgen![]()
WannabeTsjobanquote:
Ze ligt nu nog in bed, had er al om 6 uur uit moeten zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban faalt altijd in het ov, ik met opstaan
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:24 schreef Flippiee het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.
Is heel lang mn wekkerdeuntje geweestquote:
Wel een vrolijk deuntje.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is heel lang mn wekkerdeuntje geweest
Daar dacht mn ex 's ochtends toch echt anders overquote:
Wat?quote:
Nou, twee dingen. Ik heb zo'n hip toetsenbord waarmee ik play/pause, vorige, volgende enzo kan doen. Pauze doet hij, verder spelen daarna niet.quote:
Ik heb ook een toetsenbord met play pause enzo en die werkt prima met spotify, verder als je een playlist op hebt staan en je queued een nummer gaat die oude playlist gewoon door als je nummer is afgelopenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, twee dingen. Ik heb zo'n hip toetsenbord waarmee ik play/pause, vorige, volgende enzo kan doen. Pauze doet hij, verder spelen daarna niet.WMP, Winamp, Foobar enzulks doen het netjes, maar deze speler niet.
Verder, als ik een artiest opzoek, en een nummer daarvan opzet stopt hij na dat nummer, en gaat dus niet door met het volgende nummer.
Deze heb ik, en werkt dus niet (goed):quote:Op donderdag 29 september 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook een toetsenbord met play pause enzo en die werkt prima met spotify, verder als je een playlist op hebt staan en je queued een nummer gaat die oude playlist gewoon door als je nummer is afgelopen
Maar ik moet zeggen dat ik in het begin daar ook moeite mee had maar nu heb ik hem aardig door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu maar playlists aanmaken denk ik. Vanuit bijvoorbeeld WMP ben ik gewend dat als ik een nummer uit een CD opzoek, hij de hele CD in de qeue zet, en dus alle nummers afspeelt. Hier is dat dus schijnbaar niet zo.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Wat lul jijquote:Op donderdag 29 september 2011 07:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban faalt altijd in het ov, ik met opstaan
Ik ook. En lekker tot half 10quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb echt heeeerlijk geslapen vannacht.
Naiiz. Ik tot 9 uur. Werd zelfs 10 min voor m'n wekker wakker.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ook. En lekker tot half 10
Een soort van tip van een goede user.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel heerlijk geslapen, maar liefst lag ik nu nog in bed
Trouwens Eze goede muziek
Hoi steen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:07 schreef LompeHork het volgende:
WAT HEBBEN ZE GEDAAN?
ONACCEPTABEL!
Steen?quote:
Hedde gij onder een steen geleefd, of wa?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Steen?
Daar leef ik alleen onder![]()
Wacht, wat? We gaan hier niet in dialecten praten he!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hedde gij onder een steen geleefd, of wa?
Welke edit?quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 september 2011 10:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Goed, ik ben weg. Fijne dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga zo maar eens het huishouden doen.Ruilen? Ik doe het huishouden en jij krijgt een blokuur 'les' van Abbes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga zo maar eens het huishouden doen.LHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was je zolang
Weet je het zeker? Het is niet een driekamer appartementquote:Op donderdag 29 september 2011 10:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ruilen? Ik doe het huishouden en jij krijgt een blokuur 'les' van Abbes.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fappen
Nee, ik was zowaar druk aan het solliciteren en had zodoende geen tijd om te FOK!ken
Wellicht, het is nog even afwachten, maar in ieder geval heb ik een aantal redelijke gesprekken mogen voeren.quote:
Geloof me, alles is beter dan 'les' krijgen van Abbes.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is niet een driekamer appartement
Maar is prima.
Succesquote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht, het is nog even afwachten, maar in ieder geval heb ik een aantal redelijke gesprekken mogen voeren.
Alleen zal het FOK!ken dan beperkt worden, ik schijn het dan nogal druk te krijgen met projecten.
Meh, wacht maar totdat je fulltime werkt, dan verlang je echt wel weer eens terug naar school, wat een luizenleventjequote:Op donderdag 29 september 2011 10:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof me, alles is beter dan 'les' krijgen van Abbes.
Thanks! Moet wel lukken, het is alleen altijd afwachten en dat is klotequote:
Succes.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht, het is nog even afwachten, maar in ieder geval heb ik een aantal redelijke gesprekken mogen voeren.
Alleen zal het FOK!ken dan beperkt worden, ik schijn het dan nogal druk te krijgen met projecten.
Als Abbes niet zo'n beunhaas was, had ik je gelijk gegeven.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, wacht maar totdat je fulltime werkt, dan verlang je echt wel weer eens terug naar school, wat een luizenleventje
[..]
Thanks! Moet wel lukken, het is alleen altijd afwachten en dat is klote
Hehe, echt zo erg?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als Abbes niet zo'n beunhaas was, had ik je gelijk gegeven.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Hij dwaalt constant af en weet helemaal niks van de stof af.
Zal ik dat tegen hem zeggen?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]Wat een droeftoeter ben je dan zeg. Geef dan geen les ofzo.
Zo goed ook weer niet als je FOK!t papiquote:Op donderdag 29 september 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Ok zit bij Engels. Mijn lerares is een knappe vrouw van 42 uit België. Wat let ik opeens goed op
Gerechte klacht.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:03 schreef Intronic het volgende:
Pff hoef pas om 13:15 op school te zijn. Beter beginnen ze gewoon om 9 uur, hoef ik niet tot 22:00 door. Paupers.
Jij bent tenminste nog vrij in de ochtendquote:Op donderdag 29 september 2011 11:03 schreef Intronic het volgende:
Pff hoef pas om 13:15 op school te zijn. Beter beginnen ze gewoon om 9 uur, hoef ik niet tot 22:00 door. Paupers.
met klei spelen, blokken, poppen, knippen en plakkenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:04 schreef coban het volgende:
Ik wil terug naar basisschool. Naar de kleuterklas.
Omggg hahahahaquote:Op donderdag 29 september 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Ok zit bij Engels. Mijn lerares is een knappe vrouw van 42 uit België. Wat let ik opeens goed op
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met klei spelen, blokken, poppen, knippen en plakken
Jewret, ik hou mijn zwager aanquote:Op donderdag 29 september 2011 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo goed ook weer niet als je FOK!t papi
En heel veel buiten spelenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef coban het volgende:
[..]geweldig
En ondertussen lijm eten
jwtquote:Op donderdag 29 september 2011 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jewret, ik hou mijn zwager aan
Nonchalant doch stoer
Is ook zo. Maar ben liever in de avond vrij.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog vrij in de ochtend
Voor jou is dat toch ongeveer een dagelijkse aangelegenheid?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:11 schreef Monopoly het volgende:
Binnenkort bier drinken in Rotterdam
Haha welke dwaas heeft dat hardstyle genoemd?quote:
De persoon die het heeft geüpload waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha welke dwaas heeft dat hardstyle genoemd?
Met dat tempo kun je het zelfs House noemen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De persoon die het heeft geüpload waarschijnlijk.
Het is zo verschrikkelijk slecht dat het een tof nummer is.
Ik noem het liever "Aids voor je oren."quote:Op donderdag 29 september 2011 11:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met dat tempo kun je het zelfs House noemen.
Omdat Apple.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:40 schreef Intronic het volgende:
Hoeren Spotify op mijn mobiel. Crasht kei vaak als ik nummer af wil spelen. Patje, verklaring gaarne.
Heb Android. Gebeurt vooral bij nummers die ik offline niet heb.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Apple.
Niet te verwarren met de user OmdatAppel overigens.
Omdat HTCquote:Op donderdag 29 september 2011 11:40 schreef Intronic het volgende:
Hoeren Spotify op mijn mobiel. Crasht kei vaak als ik nummer af wil spelen. Patje, verklaring gaarne.
Hoe ziet het er uit en wat voor werk?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:43 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb een kledingdilemma, weet niet of het kan naar werk
Schoenenwinkelquote:Op donderdag 29 september 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe ziet het er uit en wat voor werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schoenenwinkel
En dit samen met cognackleurige laarsjes met klein hakje.Kan makkelijk joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schoenenwinkel
En dit samen met cognackleurige laarsjes met klein hakje.Ik zou dan toch een iets langere rok o.i.d. aantrekken. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor schoenenwinkel, ik weet dat dit bij Dolcis bijvoorbeeld niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja?quote:
Een rok ?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou dan toch een iets langere rok o.i.d. aantrekken. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor schoenenwinkel, ik weet dat dit bij Dolcis bijvoorbeeld niet kan.
Ik moet werkenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:47 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet met dit weer naar het strand kunnenmensen die dat wel doen
Dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:49 schreef Intronic het volgende:
Als het niet een super duper sjieke zaak is, waarom niet?
Bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een rok ?
En qua kwaliteit schoenen beter dan Dolcis, helft van wat de Dolcis verkoopt is plastic.
Ja.. maar het is ook weer geen Dr. Adams..quote:Op donderdag 29 september 2011 11:49 schreef Intronic het volgende:
Als het niet een super duper sjieke zaak is, waarom niet?
Net iets jonger dan Manfield, maar wel vergelijkbaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Ach, een Manfield dan. In ieder geval werk je niet bij de schoenenreus![]()
No offence: maar als ik wordt geholpen door iemand die zo gekleed is, moet ik altijd een beetje huilen van binnen.
Het is wel tof, maar ik weet niet zo goed in wat voor een schoenenwinkel je werkt. Ik weet niet wat het beleid is/ andere medewerksters wel eens dragen. Dus dan zou ik zeggen, iets langers.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja?
[..]
Een rok ?
En qua kwaliteit schoenen beter dan Dolcis, helft van wat de Dolcis verkoopt is plastic.
[..]
Ik moet werken![]()
Vind jij dat mn kleding kan trouwens? vrouwenmeningen zijn ook wel belangrijk
Ja, zelfs dan, vooroordelen en dergelijkequote:Op donderdag 29 september 2011 11:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Net iets jonger dan Manfield, maar wel vergelijkbaar.
Zelfs als het gewoon een vriendelijk meisje is dat je goed helpt?
P_z is er niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
De "omg fap fap" reacties mis ik alleen. Iedereen is zo volwassenen hier.
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
Alleen dit haalt het niveau weer naar benedenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
Jaa, was er al mee bezig.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is wel tof, maar ik weet niet zo goed in wat voor een schoenenwinkel je werkt. Ik weet niet wat het beleid is/ andere medewerksters wel eens dragen. Dus dan zou ik zeggen, iets langers.
Ja..quote:Op donderdag 29 september 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, zelfs dan, vooroordelen en dergelijke
Het ligt natuurlijk wel aan het type zaak en als het "Manfieldachtig" is, zou ik het als filiaalmanager ook niet tof vinden.
Maar dat is natuurlijk maar een mening.
Waarom nou weer gefap?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
Nee hoor schat. Je mag gewoon verder op het niveau dat er was.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen dit haalt het niveau weer naar beneden
geen dusquote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Je mag gewoon verder op het niveau dat er was.
Omdat FOK + foto van dame = hormonen op hol bij autistenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, was er al mee bezig.
Nouja, het is niet veel langer, maar ziet er wel netter uit
[..]
Ja..
[..]
Waarom nou weer gefap?
Terwijl er totaal niks interessants op te zien isquote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat FOK + foto van dame = hormonen op hol bij autisten.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest grinniken.
Dan vertrek ik maar uit het topic, wordt het weer hogerquote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee hoor schat. Je mag gewoon verder op het niveau dat er was.
quote:
Topquote:
Ik zal het tegen hem zeggen als ik weer eens ruzie met hem heb.quote:
Nee, iedereen is bi met voorkeur.quote:
Doe hem de groetjes van mequote:Op donderdag 29 september 2011 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal het tegen hem zeggen als ik weer eens ruzie met hem heb.
Mwah, zie ik anders, maar dat is sowieso een zinloze discussie.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, iedereen is bi met voorkeur.Tenminste, dat is mijn theorie.
Ga ik zo zeggen: 'Ja, je bent een droeftoeter en eigenlijk hoor je gewoon geen les te geven, dat zei LompeHork.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes van me
[..]
Mwah, zie ik anders, maar dat is sowieso een zinloze discussie.
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga ik zo zeggen: 'Ja, je bent een droeftoeter en eigenlijk hoor je gewoon geen les te geven, dat zei LompeHork.
Beunhaas is toch iemand die zwart werkt, of zonder opleiding ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef Rezania het volgende:
Hij is degene die zijn duim opsteekt.
[ afbeelding ]
Hij ziet er zelfs uit als een beunhaas.
Hij heeft een lerarenopleiding economie, tterwijl hij M&O geeft. Hij is dus een beunhaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beunhaas is toch iemand die zwart werkt, of zonder opleiding ofzo?
ah, maar wel een lerarenopleiding, halfbeunhaasquote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft een lerarenopleiding economie, tterwijl hij M&O geeft. Hij is dus een beunhaas.
Wie gebruikt er dan ook haakjes in een url.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef Rezania het volgende:
Hij is degene die zijn duim opsteekt.
[ afbeelding ]
Hij ziet er zelfs uit als een beunhaas.
Hij kan nog steeds niet goed lesgeven, in mijn ogen is hij dus een volledige beunhaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah, maar wel een lerarenopleiding, halfbeunhaas
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds niet goed lesgeven, in mijn ogen is hij dus een volledige beunhaas.
Met dit weer? Belachelijk!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:49 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu gewoon vrijwillig buiten!
Je hebt een leven gevonden?!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:53 schreef Roburtt het volgende:
[..].
Waarom post ik bijna nietmeer op FOK! ?
Ik heb ook lekke buiten gezeten op centraal.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:49 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu gewoon vrijwillig buiten!
Ja, school/werken/trainen, wat een leven.quote:
Het was dat, of in de klas blijven met een stelletje klapjosit's.quote:
Zijn de attracties al open?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb ook lekke buiten gezeten op centraal.
Nee, de gene die voor leiden centraal staat iig niet.quote:
succesquote:
Mogen middelbare scholieren tegenwoordig gewoon de laptop in de klas hebben dan? vroegah mocht je nieteens je pet ophouden.. ook niet op de lom.quote:
Surprise party. iedereen zit verstopt ssst..quote:
Wat een dramaquote:
hoe kwam je nou binnen dan, vertel dat ook even aan de kijkers.quote:
Door de voordeur gegaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoe kwam je nou binnen dan, vertel dat ook even aan de kijkers.
quote:
Dit moest er toch een keer van komenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen!
Wtfquote:Op donderdag 29 september 2011 15:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HAHAHAHAH lol
Ik zit nu met iemand te msnen die in de trein zit
Dus ik deed hem zo naakte mensen plaatjes delen
werd ie boos
De conducteur kwam net
Wie heeft hem gemaakt? Jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]crea-bea
[..]
Dit moest er toch een keer van komen
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie heeft hem gemaakt? Jij?
Dat is meestal op jongere leeftijd, toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Links.
Rechts ontwikkeld over een aantal jaar een paardenkop.
Kan later ook nog komen, kijk maar naar het gebit en dat voorhoofd, die komt er wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is meestal op jongere leeftijd, toch?
Het is juist alleen maar minder geworden in de tijd dat ik haar ken.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan later ook nog komen, kijk maar naar het gebit en dat voorhoofd, die komt er wel.
Ah, dan is er nog hoopquote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is juist alleen maar minder geworden in de tijd dat ik haar ken.
quote:
Ik zou hard lachen jaquote:Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
AHAHAHAH geniaal toch![]()
Ooit van mobiel internet gehoord?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mogen middelbare scholieren tegenwoordig gewoon de laptop in de klas hebben dan? vroegah mocht je nieteens je pet ophouden.. ook niet op de lom.
Wat?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:54 schreef Trollscience het volgende:
Oh heerlijk, zo'n lekkere koude Calippo in je gaatje duwen, en dan nog wat verder, en steeds, beetje bij beetje, dieper naar binnenBoh
Ts bedoel je.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hallo TS! hih ts is een leuke afkorting
Wie weet.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo
Mijn laptop zette zichzelf vannacht aan! P_z is dit een teken?
Ik denk dat de regering met elektrische wapens mijn computer aan het hersenspoelen was!quote:
Daar hebben ze geen elektronische wapens voor nodig dat doen ze via de server van google.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat de regering met elektrische wapens mijn computer aan het hersenspoelen was!
Google zit ook in het complot? En 9/11?!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen elektronische wapens voor nodig dat doen ze via de server van google.
Ja, ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Google zit ook in het complot? En 9/11?!
kook etenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen, geen idee wat ik moet gaan koken straks
Goedemorgen LompeHork!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen, geen idee wat ik moet gaan koken straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |