De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg een knuffel van P_Zquote:
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je leert er mee leven, zeg maar.
voel je minder "bang"quote:
Zware hint ditquote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Over knuffels gesproken, ik kan er wel 1 gebruiken.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
Geef maar toe dat je twijfelt omdat Pro meer 'status' heeft
Je lijkt mij wel soms, maar dan met andere dingen
Een hint aan voor iets voor jouquote:
het zijn de chinezenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolquote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.
Ohneequote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dalando het volgende:
god bbq iedere keer als ik je post ziet moet ik gapendat heeft toch een naam ofzo
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
hhahahahahahquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
Shit man, hij doet het zo subtiel. Het valt nieteens op. Damn.quote:
wrmquote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik mijn eigen posts zie dan krijg ik ook tranen
5 uur, moet het inderdaad doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolEn klein scherm wen je wel aan denk ik
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
Als ik de scan van MBAM stop, kan ik dan wel de infecties verwijderen?
Huilen van geluk?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
kannie pc blaast als een gekquote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat gwn nu scannen en ga slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik steeds meer kwaliteit verlies in mijn posts.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van de mooiheid en intelligentie die van mijn posts spat
7 uur in de morgen doe je dat maarquote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
en ik moet op malware verwijderen klikken
Hmm ik lig nu lekker in m'n bedje te gapen voor je, vind je dat spannend?quote:Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerAF-BLIJ-VENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerTrustennnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |