De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg een knuffel van P_Zquote:
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je leert er mee leven, zeg maar.
voel je minder "bang"quote:
Zware hint ditquote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Over knuffels gesproken, ik kan er wel 1 gebruiken.
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog, ik wil ook van mijn laptop af omdat het eigenlijk een klote ding is.
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
Geef maar toe dat je twijfelt omdat Pro meer 'status' heeft
Je lijkt mij wel soms, maar dan met andere dingen
Een hint aan voor iets voor jouquote:
het zijn de chinezenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolquote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Langere accuduur, groter scherm en ook wel sneller. Hoef ik mijn oplader niet mee te nemen als ik naar school ben.
Ohneequote:Op donderdag 29 september 2011 00:47 schreef Dalando het volgende:
god bbq iedere keer als ik je post ziet moet ik gapendat heeft toch een naam ofzo
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie ook altijd bang om in de spiegel te kijken? Ik denk niet dat ik het ben in de spiegel maar een kloon van mij in een andere universum die precies hetzelfde als mij doet.
hhahahahahahquote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
Shit man, hij doet het zo subtiel. Het valt nieteens op. Damn.quote:
wrmquote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik mijn eigen posts zie dan krijg ik ook tranen
5 uur, moet het inderdaad doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Air gaat denk ik ook redelijk lang mee, zolang zit je toch niet op schoolEn klein scherm wen je wel aan denk ik
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
Als ik de scan van MBAM stop, kan ik dan wel de infecties verwijderen?
Huilen van geluk?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:48 schreef coban het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik dimens' usernaam zie. Dan ga ik altijd spontaan janken.
kannie pc blaast als een gekquote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat gwn nu scannen en ga slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik steeds meer kwaliteit verlies in mijn posts.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van de mooiheid en intelligentie die van mijn posts spat
7 uur in de morgen doe je dat maarquote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
en ik moet op malware verwijderen klikken
Hmm ik lig nu lekker in m'n bedje te gapen voor je, vind je dat spannend?quote:Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerAF-BLIJ-VENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerTrustennnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerNja janken zullen we niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Komt omdat school, vroeg opstaan, ditdat.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
MK ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik steeds meer kwaliteit verlies in mijn posts.
Moet jij ook even bij stilstaan.
We worden minder waard
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm ik lig nu lekker in m'n bedje te gapen voor je, vind je dat spannend?![]()
slapen
gr gr
morgen word ik misschien niet meer wakkerTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar wel. start morgen wel overnieuw op. nu echt slapen. kusjesquote:Op donderdag 29 september 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. start morgen wel overnieuw op. nu echt slapen. kusjes
Gistenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben echt gaar laatste tijd, bijv. net ook met gisten_@_@__!_
Optimistquote:Op donderdag 29 september 2011 00:56 schreef coban het volgende:
Nja. Over 5 uur moeten mijn ogen open.
Weetje wat. Als ik het haal, oke chill.
Als ik het niet haal ga ik gewoon in bed blijven tot volgende les.
Like a boss.
Ikhoopdatjullieallemaalnachtmerriesovermijkrijgen![]()
WannabeTsjobanquote:
Ze ligt nu nog in bed, had er al om 6 uur uit moeten zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban faalt altijd in het ov, ik met opstaan
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:24 schreef Flippiee het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.
Is heel lang mn wekkerdeuntje geweestquote:
Wel een vrolijk deuntje.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is heel lang mn wekkerdeuntje geweest
Daar dacht mn ex 's ochtends toch echt anders overquote:
Wat?quote:
Nou, twee dingen. Ik heb zo'n hip toetsenbord waarmee ik play/pause, vorige, volgende enzo kan doen. Pauze doet hij, verder spelen daarna niet.quote:
Ik heb ook een toetsenbord met play pause enzo en die werkt prima met spotify, verder als je een playlist op hebt staan en je queued een nummer gaat die oude playlist gewoon door als je nummer is afgelopenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, twee dingen. Ik heb zo'n hip toetsenbord waarmee ik play/pause, vorige, volgende enzo kan doen. Pauze doet hij, verder spelen daarna niet.WMP, Winamp, Foobar enzulks doen het netjes, maar deze speler niet.
Verder, als ik een artiest opzoek, en een nummer daarvan opzet stopt hij na dat nummer, en gaat dus niet door met het volgende nummer.
Deze heb ik, en werkt dus niet (goed):quote:Op donderdag 29 september 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook een toetsenbord met play pause enzo en die werkt prima met spotify, verder als je een playlist op hebt staan en je queued een nummer gaat die oude playlist gewoon door als je nummer is afgelopen
Maar ik moet zeggen dat ik in het begin daar ook moeite mee had maar nu heb ik hem aardig door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu maar playlists aanmaken denk ik. Vanuit bijvoorbeeld WMP ben ik gewend dat als ik een nummer uit een CD opzoek, hij de hele CD in de qeue zet, en dus alle nummers afspeelt. Hier is dat dus schijnbaar niet zo.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Wat lul jijquote:Op donderdag 29 september 2011 07:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban faalt altijd in het ov, ik met opstaan
Ik ook. En lekker tot half 10quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb echt heeeerlijk geslapen vannacht.
Naiiz. Ik tot 9 uur. Werd zelfs 10 min voor m'n wekker wakker.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ook. En lekker tot half 10
Een soort van tip van een goede user.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel heerlijk geslapen, maar liefst lag ik nu nog in bed
Trouwens Eze goede muziek
Hoi steen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:07 schreef LompeHork het volgende:
WAT HEBBEN ZE GEDAAN?
ONACCEPTABEL!
Steen?quote:
Hedde gij onder een steen geleefd, of wa?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Steen?
Daar leef ik alleen onder![]()
Wacht, wat? We gaan hier niet in dialecten praten he!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hedde gij onder een steen geleefd, of wa?
Welke edit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |