Ik heb alleen zoete drop, en net geleerd dat alleen zoute drop goed is voor je keelquote:
Nu niet meer ?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi woord.
Vet hè? Ik geniet er ook weer met volle teugen van sinds het goede weer is teruggekeerd.quote:
Ik heb er net een naar de andere wereld geholpenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Joepie. Die muggen. Ik heb al 2 beten te pakken.
Zondequote:Op donderdag 29 september 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Heel eind over het strand gelopen, blijkt vriendin een slipper te zijn verloren. Zo zonde, was een heel leuke slipper, maar ze had zelf ook geen zin meer om nog een keer heen en weer te lopen.
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst een oorwurm naar de andere wereld geholpen
Ik kreeg het raam niet openquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebben
Goed zoquote:
Ah, dat compenseertquote:Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb gister geen vlees op!
Spamquote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/de-slimste-race/
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag ik ook een keer ergens trots op zijn?
Beter insmeren?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds een rode panda
En nu?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds een rode panda
Synchroon postenquote:
Hij de beauty ik de brainsquote:
Het is toch pinky and the brain?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch pinky and the brain?
I'm plotting to take over the worldquote:Op donderdag 29 september 2011 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch pinky and the brain?
Tallyquote:
En wat heb ik dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef Tegan het volgende:
KT heeft anders de looks en de brain om de wereld te veroveren.
En een bord voor mij kopquote:
Panda!quote:Op donderdag 29 september 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Lekker bijgekleurd op het strand gister
Rode panda
Welke?quote:
Zullen ze blij van worden in Rotterdam met al die parkeerautomaten met Chipknip.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Nu gaan ze in verband met het nieuwe pinnen stoppen met de chipknip.
Het zou tijd worden. Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven dat ding gebruikt. En al die systemen die naast elkaar bestaan maar hetzelfde doel hebben (snel elektronisch betalen) leidt alleen maar tot hogere kosten en incompatibiliteit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1819654/ Als achtergrondmuziek he. Maar tochquote:
Finally, zou eens tijd worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Mja, ik zie mezelf alleen nog niet zo erg een pincode intoetsen op de koffie automaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou tijd worden. Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven dat ding gebruikt. En al die systemen die naast elkaar bestaan maar hetzelfde doel hebben (snel elektronisch betalen) leidt alleen maar tot hogere kosten en incompatibiliteit.
Kleingeld ftwquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja, ik zie mezelf alleen nog niet zo erg een pincode intoetsen op de koffie automaat.
"toets extra suiker voor 1, toets extra melk voor 2..."
Volgens mij kreeg je vroegah automatisch een paar euro op dat ding? Maar aangezien ik wel al weer een paar bankpasjes verder ben zal er wel niks op staanquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet eens of ik nog geld 'op' m'n chipknip heb staan
Wat een kutautomaat danquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar kon je al niet meer mee betalen toen ik begón met studeren.
Ow.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1819654/ Als achtergrondmuziek he. Maar toch![]()
.
Owh ja? Niet in mijn tijd danquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je vroegah automatisch een paar euro op dat ding? Maar aangezien ik wel al weer een paar bankpasjes verder ben zal er wel niks op staan
Volgens mij zijn scholen/universiteiten waar nog met contant geld gewerkt wordt eerder uitzondering dan regel.quote:
Komt de niet-islamitische aap uit de mouw. Paniek om niks dusquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Het stond overigens op de pinautomaten van de C1000, dus denk dat het een C1000-specifiek iets is.
Bij supermarkten betaal ik ook nauwelijks met de chipknip.
Dat is inderdaad het irritante van die pasjes. Je weet nooit hoeveel er nou op staat. Zelfde met de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit gechipt. Behalve met het pasje van iemand anders. Dus op mijne staat niets. Een saldo in de gaten houden is al lastig genoeg.
Zonder Beth moet ik daar niet van soppen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow.In 2012 gaat Radiohead zeer waarschijnlijk weer touren en het gerucht gaat dat de drummer van Portishead dan mee gaat optreden.
Zullen we niet over de OV-chipkaart gaan beginnen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het irritante van die pasjes. Je weet nooit hoeveel er nou op staat. Zelfde met de OV-chipkaart.
In Tilburg kun je wel contant betalen, maar niet bij automaten. En in Eindhoven wel overal. Op de UvT/TiU en TU/e dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij zijn scholen/universiteiten waar nog met contant geld gewerkt wordt eerder uitzondering dan regel.
Misschien wordt dat wel dé verrassing tijdens de show. Die drummer is erg goed overigens, al hun muzikanten trouwens.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Zonder Beth moet ik daar niet van soppen hoor.
De nummers van Dummy hoor ik wel regelmatig als achtergrondmuziek hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
En, zo vaak hoor je Portishead niet in films/series, nooit eigenlijk dus was het extra tof. Ik vraag me eigenlijk af hoe ik ze ken dan
.
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo verquote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
In Tilburg kun je wel contant betalen, maar niet bij automaten. En in Eindhoven wel overal.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo ver
Kunnen daar mooi al die Chipknipapparaten naartoe, die we hier gaan uitfaseren.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo ver
Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wel dé verrassing tijdens de show. Die drummer is erg goed overigens, al hun muzikanten trouwens.
Daar zal ik het dan vast van kennen.quote:[..]
De nummers van Dummy hoor ik wel regelmatig als achtergrondmuziek hoor.
Den Haag iig nietquote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
Maar in Rotterdam/Den Haag kun je toch ook vaak pinnen bij parkeerautomaten?
CL, ga je mee?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.
Dan zoek ik nog even verder.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
ligt aan de muziekVind vooral de oude Radiohead tof.
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen daar mooi al die Chipknipapparaten naartoe, die we hier gaan uitfaseren.
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.
Ook een dropje.quote:
Nou, kom hier. Ik heb trek in een dropje!quote:
Hij wil je alleen even likken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Dan lik ik alleen maar aan je, ok?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Kssssht!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij wil je alleen even likken.
Je maakt je nick waar.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik begin hier goed in te worden.
Screw that.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan is dit post 13337
-edit-
Nu wil ik niet meer posten
Zal ik een QyRoZ'je doen?
Is toch maar een half uurtje later?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
M'n trein zou om 9.19 gaan. Wordt er om 9.20 omgeroepen dat de trein niet rijdt, maar de intercity zou er wel extra stoppen. Er komen twee intercity's langs en die stoppen niet. Nu gaat de volgende trein pas om 9.49. Ben ik pas om half twaalf in de Efteling.
Goedemorgenquote:
quote:
De trein naar Den Bosch heeft ook geen haast en zit vast achter een stoptreinquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch maar een half uurtje later?
Oeh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
* Dansje doet * [ afbeelding ]
Met het OV gaat het prima vanuit Utrecht iig. Natuurlijk is de auto sneller maar dat is ook geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:23 schreef Goddelijker het volgende:
Met het OV naar de Efteling is drama, met de auto ben je er in minder dan de helft van de tijd.
Ik vind het toch jammer dat 'ie nog 306 posts gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was okay, RIP aan de nabestaanden..
De lul.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer dat 'ie nog 306 posts gedaan heeft.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Met het OV gaat het prima vanuit Utrecht iig. Natuurlijk is de auto sneller maar dat is ook geen eerlijke vergelijking.
Het zou toch tof zijn als je een hele rij accounts onder elkaar krijgt die allemaal 120000 posts hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
Toen ik QyRoZ aan de wilgen hing stond ie op nummer 2, inmiddels is ie uit de top 20.
Dan moet ik het tempo weer wat opschroeven, met die 5 ppd kom ik er niet zo snel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou toch tof zijn als je een hele rij accounts onder elkaar krijgt die allemaal 120000 posts hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The problem with common sense is that most people are morons."
Je komt hier ook te weinig de laatste tijd!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik het tempo weer wat opschroeven, met die 5 ppd kom ik er niet zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef Lolaatje het volgende:
Ik spoiler maar even tussen alle vrolijkheid door.
Heh gets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Blegh. Heel veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Sucks. Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef Lolaatje het volgende:
Huisarts op vakantie, internist op cursus, schiet lekker op. Weet op z'n vroegst over 10 dagen meer. Ffs
.
Lola. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef Lolaatje het volgende:
Het is een dag voor chocoladekoekjes.
Oudquote:
* ook_gek heeft net een hele berg van die schuimblokken binnen gekregen. Die dingen van vroeger!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef Lolaatje het volgende:
Het is een dag voor chocoladekoekjes.
Hoe is het met jou en de smurf?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lola. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Word je daar niet onwijs misselijk vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek heeft net een hele berg van die schuimblokken binnen gekregen. Die dingen van vroeger!
Leuk toch!quote:Zeehond in Middelburgse binnenstad
MIDDELBURG - In hartje Middelburg is een zeehond gesignaleerd. Het dier werd een paar dagen geleden gezien in het Prins Hendrikdok.
Zeehonden liften in de sluis bij Vlissingen regelmatig met schepen mee van en naar de Westerschelde. Ook worden ze gezien tussen Souburg en Vlissingen, maar dat het dier in het centrum van de Zeeuwse stad werd gespot noemt de PZC opmerkelijk.
"Toch wel heel bijzonder. Ik fiets elke dag over de Dam, maar een zeehond heb ik hier nog nooit gezien", zegt Jaco Walhout. Hij maakte foto's van het dier dat op zijn gemak een palinkje aan het verorberen was.
Woensdagavond werd de grijze zeehond door een voorbijganger gezien in de jachthaven achter de Maïsbaai.
Goed! Dank jequote:
Uhm heb er 200 en ben er net aan begonnen. Tot nu toe niet misselijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Word je daar niet onwijs misselijk van.
Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mee eensquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:40 schreef Tegan het volgende:
Stom nieuws Lola. Maar misschien valt het wel mee, ik ben een groot voorstander van eerst alles uitzoeken en dan pas in paniek raken.
Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?
Dat magquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mee eens. In paniek raken helpt hem ook barweinig. Wilde alleen even mopperen over de onduidelijkheid.
Wat zijn mensen toch rare wezens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden, en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo
. Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen
.
Kan me voorstellen dat je dan nu zoiets hebt van: eerst maar afwachten wat de dokter zegtquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.
Mijn vader is mijn held.
Jouw ouders waren toch niet getrouwd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden, en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo
. Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen
. Maar goed, ik heb genoeg neven en nichten met kinderen, maar dit is de eerste die nog een beetje bij mijn leeftijdscategorie hoorde
. Dus echt raar dat hij straks een kleintje heeft... Vind het wel leuk enzo hoor, maar nu hoort hij in mijn hoofd bij de oudere neven en nichten
. Het was ook de neef waar ik het het meeste mee kon vinden, als mede-nerd
. Dus raar idee...
Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthoudingquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ongelukje my ass. Daar bestaan zoveel pillen en behandelingen voor... Als je het laat zitten is dat gewoon een keuze - al dan niet onder sociale druk genomen.
Klopt. Maar dat heeft een hele hoop redenen. Desondanks zijn wij wel het zwarte schaap van de familie. Plus, dat mijn moeder zeg maar vrij modern in het leven staat. Zij wil gewoon dat wij gelukkig zijn en maakt het niet uit welke keuzes we maken itt mijn tantes en ooms die kinderen krijgen voor het huwelijk een doodzonde vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw ouders waren toch niet getrouwd?
Of ik haal nu dingen echt grof door elkaar
Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthouding
Dus een ongelukje kan wel degelijk. Het oplossen van dat oneglukje is weer een ander verhaal
Idd. Ik denk ook niet dat het een echt ongelukje is. Gewoon stiekem gebeurd en toen net zo lang niet vertellen tot er geen uitweg meer wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.
Dat impliceert dat zijn keuze voor deze meid al niet geaccepteert was. Klopt dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Ik denk ook niet dat het een echt ongelukje is. Gewoon stiekem gebeurd en toen net zo lang niet vertellen tot er geen uitweg meer was.
Gelukkig, mijn slechte geheuegen doet het nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heeft een hele hoop redenen. Desondanks zijn wij wel het zwarte schaap van de familie. Plus, dat mijn moeder zeg maar vrij modern in het leven staat. Zij wil gewoon dat wij gelukkig zijn en maakt het niet uit welke keuzes we maken itt mijn tantes en ooms die kinderen krijgen voor het huwelijk een doodzonde vinden. Wij zijn heel vrij en breed opgegroeid. Ik denk dat ik daarom ook heel Nederlands ben. Mijn beide ouders waren namelijk best wel erg gelovig (beide hun eigen geloof).
Nouja, het ligt net iets gecompliseerder, maar dat wordt te gedetaileerd om hier te typenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat impliceert dat zijn keuze voor deze meid al niet geaccepteert was. Klopt dat?
Zo is dat, don't fight it, join us!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
Owh schijt! Ik met m'n typepolio de laatste tijd. Ik ga m'n posts echt niet verbeteren steeds hoor. ben er klaar mee
Oja, dit!quote:
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een extra dienst genomen voor van de week. Maar net nu ik ja heb gezegd bedenk ik me dat ik daarvoor iets moet doen dat ik niet kan
. Ja, niet mijn probleem toch
.
Gisteren al begonnen met bier.quote:
Ze vertelden het niet voor niets pas daarna.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.Spijt die nog groter werd toen mij tussen neus en lippen door werd verteld dat we volgende week sowieso heel slecht in de mensen zitten dus dat het flink aanpoten wordt.
![]()
[..]
Gisteren al begonnen met bier.
Ik werk geen 40 uur, dus ik vind een extra dienst af en toe niet erg, sterker nog, graag zelfsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.Spijt die nog groter werd toen mij tussen neus en lippen door werd verteld dat we volgende week sowieso heel slecht in de mensen zitten dus dat het flink aanpoten wordt.
![]()
[..]
Gisteren al begonnen met bier.
Ik heb er net op en vind ze niet lekkerquote:
Ja maar, dan moet ik jullie meetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef Lolaatje het volgende:
Kun je niet een keer voor ons koken?Samen met rhu!
Er zal nooit een telefoon zijn die mijn oude 8210 kan evenarenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef Tegan het volgende:
Zo sad dat Nokia binnekort dood is.
http://tweakers.net/nieuw(...)w-end-telefoons.html
wavoormuis?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een nerdvraag.
Stel hè, ik heb een browser. En een normale computermuis.
Ik wil tabs binnen een browser kunnen openen door het scrollwieltje in te klikken. Maar, de muis doet dat niet!
Hoe krijg ik dat ingesteld? Lieve nerds?.
Firefox trouwens. En tabs sluiten met zo'n scrollwielklikje gaat wel goed.
Oeh, hoe tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had een 3310 met doorzichtig hoesje. Kon je mooi de batterijen en printplaat achter de toetsen zien enzo![]()
![]()
. Lekker nerdig
.
Coolquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had een 3310 met doorzichtig hoesje. Kon je mooi de batterijen en printplaat achter de toetsen zien enzo![]()
![]()
. Lekker nerdig
.
Een HP. Gewone muis. Optisch. Twee knoppen, scrollwiel in het midden.quote:
Proberen waardquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
Dan moet je het T.-recept proberen.
Koken met schep suiker, totdat ze gaar zijn (niet pap), En dan met knoflook, ui, zout en peper opbakken tot ze lichtjes bruin beginnen te worden.
Spruitjes.
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Bo
[..]
Proberen waard
Ik had nu met kerrie en chilipoeder gedaan. Maar proefde toch nog die bittere smaak
Dan moet'ie het gewoon doen. Als'ie niet stuk is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een HP. Gewone muis. Optisch. Twee knoppen, scrollwiel in het midden.
Als 'ie het deed postte ik het niet. En hij's niet stuk. Want ik muis er nog op los.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet'ie het gewoon doen. Als'ie niet stuk is.
http://support.mozilla.co(...)?s=shortcut&r=0&as=squote:Op vrijdag 30 september 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een nerdvraag.
Stel hè, ik heb een browser. En een normale computermuis.
Ik wil tabs binnen een browser kunnen openen door het scrollwieltje in te klikken. Maar, de muis doet dat niet!
Hoe krijg ik dat ingesteld? Lieve nerds?.
Firefox trouwens. En tabs sluiten met zo'n scrollwielklikje gaat wel goed.
Dat klinkt dan weer niet smakelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.
Oooh.. je moet in het MIDDEN klikken. Sjiez.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://support.mozilla.co(...)?s=shortcut&r=0&as=s
Als het bitter blijft kun je er ook een half boullionblokje verkruimeld bij gooienquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Bo
[..]
Proberen waard
Ik had nu met kerrie en chilipoeder gedaan. Maar proefde toch nog die bittere smaak
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske, hoe is t met t buukske?
Lijkt mij ook niet erg lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.
Heeft'ie ook een middelste muisknop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh.. je moet in het MIDDEN klikken. Sjiez.. Da's thuis niet. Nouja, ik probeer er aan te wennen. Goed voor m'n mik-skills.,
Cute. Iets in me dacht dat je buikje al groter zou zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.
Het grote buikentopic deel 71.
Nejuh. Hij heeft een scrollwieltje tussen de linker en erchtermuisknop. Weet je wel? En dat scrolldingetje kun je ook mee klikken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft'ie ook een middelste muisknop?Ja dan moet je die hebben. Maar dat zei je er niet bij.
Prima als het voor jou werktquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen allerlei kruiden dus vandaar dat ik het altijd anders oplos. En stamppot vind ik een prima alternatief. Alles beter dan kale spruiten.
Ik heb ez ook wel es gewokt, maar dat was ook niks.
Mja, ik ben inmiddels 2 weken verder, m'n buik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cute. Iets in me dacht dat je buikje al groter zou zijn.
al n echt buikjequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.
Het grote buikentopic deel 71.
Ja dat deedtie toch niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nejuh. Hij heeft een scrollwieltje tussen de linker en erchtermuisknop. Weet je wel? En dat scrolldingetje kun je ook mee klikken.
Ja hij klikte wel, maar maakte de tab niet in een nieuwe tab open. Nouja, laat maar. Teegje heeft het opgelost.quote:
Sterkte! Ik ga even een glaasje verse jus tot me nemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik ga weer laptopdokter spelen bij kennissen.
*prays*
Ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hij klikte wel, maar maakte de tab niet in een nieuwe tab open. Nouja, laat maar. Teegje heeft het opgelost.
Je dacht, mijn weekend is al een dag ingekort dus laat ik zaterdag ook nuttige dingen doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*prays*
Lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
En de enige manier om spruitjes te eten is door de satésaus regel toe te passen.
Ik kan ook niet zo goed uitleggen.quote:
Zaterdag? Het is vrijdag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je dacht, mijn weekend is al een dag ingekort dus laat ik zaterdag ook nuttige dingen doen?
Ik eet alleen dingen die ik lekker vindquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Kuukske het volgende:
Achja, ik eet spruiten ook eigenlijk alleen omdat he tgezond is. Niet omdat ik het sowieso lekker vind.
Omg. Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
En de enige manier om spruitjes te eten is door de satésaus regel toe te passen.
Ik vraag daar gewoon geld voor. Gelukkig kent niemand mij goed genoeg om mijn pcskills te kennenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*prays*
Ik nu wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag daar gewoon geld voor. Gelukkig kent niemand mij goed genoeg om mijn pcskills te kennen.
Oh, ik koop gewoon waar ik zin in heb en als het niet duur is. Ik zou niet eens weten wat 'mager' vlees isquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Pff. Nou.. ik ook hoor.
Ik ben wel blij als ik straks na de zwangerschap weer lekker aan de biefstuk en rosbief mag enzo. Dat vlees is wat magerder dan je gemiddelde schnitzel enzo.
En, ik kan dan ook weer een dagje zeggen van "vandaag wat minder". Lijnen mag niet tijdens de zwangerschap dus mja. Ik eet wel zoveel mogelijk gezond, maar ik eet voor mijn doen wel veel.
Hoe bedoel je hoe je dat gaat doen? De eerste vijf jaar zal het geloof ik niet zoveel schelen in de boodschappen? Qua eten dan he. Luiers/kleren enzo welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Nou dat is ook een manier.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe we dat gaan doen als de baby er is. Dan wordt het standaard naar de Lidl denk ik. Al vind ik het vlees daar niet zo lekker.
ze hebben daar wel hendig lekker snoep! In Makro-proprties-verpakkingen ook..
Nja, luiers.. die flesvoedingsblikken/pakken. Volgens mij is dat allemaal best aan de prijs.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe je dat gaat doen? De eerste vijf jaar zal het geloof ik niet zoveel schelen in de boodschappen?
Owja oke, dat welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, luiers.. die flesvoedingsblikken/pakken. Volgens mij is dat allemaal best aan de prijs.. We zullen het moeten beleven denk ik
.
Zonde van het geld. Vanaf zes maanden gewoon stukjes eten aanbieden, zeg ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Klopt, de staafmixer hebben we al gekocht. Maar de eerste zoveel maanden mag er alleen melkachtige toestand in geloof ik.
Sommige worden er mee geboren, anderen hebben ze nog niet als ze 1 worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
Hoe oud zijn baby's als ze tanden krijgen trouwens?
Alleen het onderwerpquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Valt me overigens op dat het hier weer wat levendigr is de laatste tijd. Leuk
Serieus? Dan kan je idd gewoon kleine stukjes voerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige worden er mee geboren, anderen hebben ze nog niet als ze 1 worden.
Dat kan ook prima zonder tanden. Leren ze meteen zelf eten, superhandig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:
Serieus? Dan kan je idd gewoon kleine stukjes voeren.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof dat mijn moeder dat vroeger ook deed. Ons gewoon mee laten eten.
Ja, want ik ben natuurlijk helemaal perfect uitgegroeidquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder tanden. Leren ze meteen zelf eten, superhandig!
[..]
Ik bedoel maar!
Brokjes gaan dus primaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Zolang het niet te harde dingen zijn idd. Dat lijkt me niet prettig met tandvlees kauwen.
Alle noodzakelijke onderdelen zitten er aan vast toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Tegan het volgende:
Ja, want ik ben natuurlijk helemaal perfect uitgegroeid.
Zo laat ik iedereen denken van wel iig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle noodzakelijke onderdelen zitten er aan vast toch?
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Zo laat ik iedereen denken van wel iig.
Een paar borsten en een goeie kont welquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.
Hardequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van die harde? Ik dacht dat kattenbrokjes van dat natte zooi waren.
Oh, Grrrrrrrr gaat nuquote:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar borsten en een goeie kont wel
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.
Volgens Tegan zelf heeft ze die en ik heb nog geen reden om aan daar aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik laat het mooi in het midden of ik daaraan voldoe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk, dát is nuttige infoquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Tally het volgende:
De eerste maanden merk je het zeker qua boodschappen.
Luiers natuurlijk en dan die blikvoeding.
Die blikvoeding is er natuurlijk in verschillende merken en verschillende prijzen.
Wij hadden alles h.a. van Nutrilon en dan ben je 16 euro kwijt per blik.
Eerste weken heb je aan een blik genoeg.
Maar opeens gaan ze zoveel eten dat je 2 blikken per week nodig heb
Nu doe ik een blik per 3 a 4 weken. Want ze drinkt nog maar 4 flessen per dag
En dan dr groenten of fruit (pot of vers).
Ik wou gewoon altijd al een staafmixer. Keihandig ook voor uitjes snijden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Je krijgt kinderbijslag he. Kom je al een eind mee. En borstvoeding is gratis.
Potjes zijn wat T zegt ook niet nodig. Pureren is zelfs niet eens nodig.
Op basis van je OUD foto lijk je een prima figuur te hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
En, ik kan dan ook weer een dagje zeggen van "vandaag wat minder". Lijnen mag niet tijdens de zwangerschap dus mja. Ik eet wel zoveel mogelijk gezond, maar ik eet voor mijn doen wel veel.
Wat doe jequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Tegan zelf heeft ze die en ik heb nog geen reden om aan daar aan te twijfelen.
Ik heb een staafmixer die ik regelmatig gebruik en geen babyquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kijk, dát is nuttige info.
[..]
Ik wou gewoon altijd al een staafmixer. Keihandig ook voor uitjes snijden.Verpest het nou niet voor me
.
Jou ophemelen!quote:
Nouja, klagen hoeft ook niet. Nog niet althansquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Op basis van je OUD foto lijk je een prima figuur te hebben?
Zeg maar dag tegen je ribben ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Het dringt nu pas tot me door: 120 euro per maand aan babyvoeding? Mozes kriebel. Dan is de kinderbijslag er snel doorheen
Ik was net een vrouw hoor ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om iets te missen moet je het ook eerst hebben.
Post maar een fotoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat het mooi in het midden of ik daaraan voldoe.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg. Nee. Je moet eens bij mij komen eten. Dan eten we alleen gezonde dingen zonder sausjes
.
Ribben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je ribben ja..
Een rib uit je lijf. Die uitspraak ken je toch wel?quote:
Eh, wat snap je niet aan mijn postquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was net een vrouw hoor ikdus ik mis ze wel
[..]
Post maar een foto
Dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]I FINALLY TRICKED HER INTO IT!
Volgende week woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |