Een paar borsten en een goeie kont welquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.
Hardequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van die harde? Ik dacht dat kattenbrokjes van dat natte zooi waren.
Oh, Grrrrrrrr gaat nuquote:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar borsten en een goeie kont wel
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.
Volgens Tegan zelf heeft ze die en ik heb nog geen reden om aan daar aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik laat het mooi in het midden of ik daaraan voldoe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk, dát is nuttige infoquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Tally het volgende:
De eerste maanden merk je het zeker qua boodschappen.
Luiers natuurlijk en dan die blikvoeding.
Die blikvoeding is er natuurlijk in verschillende merken en verschillende prijzen.
Wij hadden alles h.a. van Nutrilon en dan ben je 16 euro kwijt per blik.
Eerste weken heb je aan een blik genoeg.
Maar opeens gaan ze zoveel eten dat je 2 blikken per week nodig heb
Nu doe ik een blik per 3 a 4 weken. Want ze drinkt nog maar 4 flessen per dag
En dan dr groenten of fruit (pot of vers).
Ik wou gewoon altijd al een staafmixer. Keihandig ook voor uitjes snijden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Je krijgt kinderbijslag he. Kom je al een eind mee. En borstvoeding is gratis.
Potjes zijn wat T zegt ook niet nodig. Pureren is zelfs niet eens nodig.
Op basis van je OUD foto lijk je een prima figuur te hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
En, ik kan dan ook weer een dagje zeggen van "vandaag wat minder". Lijnen mag niet tijdens de zwangerschap dus mja. Ik eet wel zoveel mogelijk gezond, maar ik eet voor mijn doen wel veel.
Wat doe jequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens Tegan zelf heeft ze die en ik heb nog geen reden om aan daar aan te twijfelen.
Ik heb een staafmixer die ik regelmatig gebruik en geen babyquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kijk, dát is nuttige info.
[..]
Ik wou gewoon altijd al een staafmixer. Keihandig ook voor uitjes snijden.Verpest het nou niet voor me
.
Jou ophemelen!quote:
Nouja, klagen hoeft ook niet. Nog niet althansquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Op basis van je OUD foto lijk je een prima figuur te hebben?
Zeg maar dag tegen je ribben ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Het dringt nu pas tot me door: 120 euro per maand aan babyvoeding? Mozes kriebel. Dan is de kinderbijslag er snel doorheen
Ik was net een vrouw hoor ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om iets te missen moet je het ook eerst hebben.
Post maar een fotoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat het mooi in het midden of ik daaraan voldoe.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg. Nee. Je moet eens bij mij komen eten. Dan eten we alleen gezonde dingen zonder sausjes
.
Ribben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je ribben ja..
Een rib uit je lijf. Die uitspraak ken je toch wel?quote:
Eh, wat snap je niet aan mijn postquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was net een vrouw hoor ikdus ik mis ze wel
[..]
Post maar een foto
Dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]I FINALLY TRICKED HER INTO IT!
Volgende week woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |