Nja, luiers.. die flesvoedingsblikken/pakken. Volgens mij is dat allemaal best aan de prijs.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe je dat gaat doen? De eerste vijf jaar zal het geloof ik niet zoveel schelen in de boodschappen?
Owja oke, dat welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, luiers.. die flesvoedingsblikken/pakken. Volgens mij is dat allemaal best aan de prijs.. We zullen het moeten beleven denk ik
.
Zonde van het geld. Vanaf zes maanden gewoon stukjes eten aanbieden, zeg ik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Klopt, de staafmixer hebben we al gekocht. Maar de eerste zoveel maanden mag er alleen melkachtige toestand in geloof ik.
Sommige worden er mee geboren, anderen hebben ze nog niet als ze 1 worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
Hoe oud zijn baby's als ze tanden krijgen trouwens?
Alleen het onderwerpquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Valt me overigens op dat het hier weer wat levendigr is de laatste tijd. Leuk
Serieus? Dan kan je idd gewoon kleine stukjes voerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige worden er mee geboren, anderen hebben ze nog niet als ze 1 worden.
Dat kan ook prima zonder tanden. Leren ze meteen zelf eten, superhandig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:
Serieus? Dan kan je idd gewoon kleine stukjes voeren.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof dat mijn moeder dat vroeger ook deed. Ons gewoon mee laten eten.
Ja, want ik ben natuurlijk helemaal perfect uitgegroeidquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder tanden. Leren ze meteen zelf eten, superhandig!
[..]
Ik bedoel maar!
Brokjes gaan dus primaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Zolang het niet te harde dingen zijn idd. Dat lijkt me niet prettig met tandvlees kauwen.
Alle noodzakelijke onderdelen zitten er aan vast toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Tegan het volgende:
Ja, want ik ben natuurlijk helemaal perfect uitgegroeid.
Zo laat ik iedereen denken van wel iig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle noodzakelijke onderdelen zitten er aan vast toch?
Een paar hersencellen minder bij een vrouw mist niemand.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Zo laat ik iedereen denken van wel iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |