Ik heb alleen zoete drop, en net geleerd dat alleen zoute drop goed is voor je keelquote:
Nu niet meer ?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi woord.
Vet hè? Ik geniet er ook weer met volle teugen van sinds het goede weer is teruggekeerd.quote:
Ik heb er net een naar de andere wereld geholpenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Joepie. Die muggen. Ik heb al 2 beten te pakken.
Zondequote:Op donderdag 29 september 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Heel eind over het strand gelopen, blijkt vriendin een slipper te zijn verloren. Zo zonde, was een heel leuke slipper, maar ze had zelf ook geen zin meer om nog een keer heen en weer te lopen.
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst een oorwurm naar de andere wereld geholpen
Ik kreeg het raam niet openquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebben
Goed zoquote:
Ah, dat compenseertquote:Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb gister geen vlees op!
Spamquote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/de-slimste-race/
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag ik ook een keer ergens trots op zijn?
Beter insmeren?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds een rode panda
En nu?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds een rode panda
Synchroon postenquote:
Hij de beauty ik de brainsquote:
Het is toch pinky and the brain?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch pinky and the brain?
I'm plotting to take over the worldquote:Op donderdag 29 september 2011 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is toch pinky and the brain?
Tallyquote:
En wat heb ik dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef Tegan het volgende:
KT heeft anders de looks en de brain om de wereld te veroveren.
En een bord voor mij kopquote:
Panda!quote:Op donderdag 29 september 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Lekker bijgekleurd op het strand gister
Rode panda
Welke?quote:
Zullen ze blij van worden in Rotterdam met al die parkeerautomaten met Chipknip.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Nu gaan ze in verband met het nieuwe pinnen stoppen met de chipknip.
Het zou tijd worden. Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven dat ding gebruikt. En al die systemen die naast elkaar bestaan maar hetzelfde doel hebben (snel elektronisch betalen) leidt alleen maar tot hogere kosten en incompatibiliteit.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1819654/ Als achtergrondmuziek he. Maar tochquote:
Finally, zou eens tijd worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Mja, ik zie mezelf alleen nog niet zo erg een pincode intoetsen op de koffie automaat.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou tijd worden. Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven dat ding gebruikt. En al die systemen die naast elkaar bestaan maar hetzelfde doel hebben (snel elektronisch betalen) leidt alleen maar tot hogere kosten en incompatibiliteit.
Kleingeld ftwquote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja, ik zie mezelf alleen nog niet zo erg een pincode intoetsen op de koffie automaat.
"toets extra suiker voor 1, toets extra melk voor 2..."
Volgens mij kreeg je vroegah automatisch een paar euro op dat ding? Maar aangezien ik wel al weer een paar bankpasjes verder ben zal er wel niks op staanquote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet eens of ik nog geld 'op' m'n chipknip heb staan
Wat een kutautomaat danquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar kon je al niet meer mee betalen toen ik begón met studeren.
Ow.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1819654/ Als achtergrondmuziek he. Maar toch![]()
.
Owh ja? Niet in mijn tijd danquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je vroegah automatisch een paar euro op dat ding? Maar aangezien ik wel al weer een paar bankpasjes verder ben zal er wel niks op staan
Volgens mij zijn scholen/universiteiten waar nog met contant geld gewerkt wordt eerder uitzondering dan regel.quote:
Komt de niet-islamitische aap uit de mouw. Paniek om niks dusquote:Op donderdag 29 september 2011 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Het stond overigens op de pinautomaten van de C1000, dus denk dat het een C1000-specifiek iets is.
Bij supermarkten betaal ik ook nauwelijks met de chipknip.
Dat is inderdaad het irritante van die pasjes. Je weet nooit hoeveel er nou op staat. Zelfde met de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit gechipt. Behalve met het pasje van iemand anders. Dus op mijne staat niets. Een saldo in de gaten houden is al lastig genoeg.
Zonder Beth moet ik daar niet van soppen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow.In 2012 gaat Radiohead zeer waarschijnlijk weer touren en het gerucht gaat dat de drummer van Portishead dan mee gaat optreden.
Zullen we niet over de OV-chipkaart gaan beginnen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het irritante van die pasjes. Je weet nooit hoeveel er nou op staat. Zelfde met de OV-chipkaart.
In Tilburg kun je wel contant betalen, maar niet bij automaten. En in Eindhoven wel overal. Op de UvT/TiU en TU/e dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij zijn scholen/universiteiten waar nog met contant geld gewerkt wordt eerder uitzondering dan regel.
Misschien wordt dat wel dé verrassing tijdens de show. Die drummer is erg goed overigens, al hun muzikanten trouwens.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Zonder Beth moet ik daar niet van soppen hoor.
De nummers van Dummy hoor ik wel regelmatig als achtergrondmuziek hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
En, zo vaak hoor je Portishead niet in films/series, nooit eigenlijk dus was het extra tof. Ik vraag me eigenlijk af hoe ik ze ken dan
.
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo verquote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
In Tilburg kun je wel contant betalen, maar niet bij automaten. En in Eindhoven wel overal.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo ver
Kunnen daar mooi al die Chipknipapparaten naartoe, die we hier gaan uitfaseren.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh, ja... Onder de rivieren zijn ze nog niet zo ver
Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wel dé verrassing tijdens de show. Die drummer is erg goed overigens, al hun muzikanten trouwens.
Daar zal ik het dan vast van kennen.quote:[..]
De nummers van Dummy hoor ik wel regelmatig als achtergrondmuziek hoor.
Den Haag iig nietquote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
Maar in Rotterdam/Den Haag kun je toch ook vaak pinnen bij parkeerautomaten?
CL, ga je mee?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.
Dan zoek ik nog even verder.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
ligt aan de muziekVind vooral de oude Radiohead tof.
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen daar mooi al die Chipknipapparaten naartoe, die we hier gaan uitfaseren.
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.
Ook een dropje.quote:
Nou, kom hier. Ik heb trek in een dropje!quote:
Hij wil je alleen even likken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Dan lik ik alleen maar aan je, ok?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Kssssht!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij wil je alleen even likken.
Je maakt je nick waar.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik begin hier goed in te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |