Nejuh. Hij heeft een scrollwieltje tussen de linker en erchtermuisknop. Weet je wel? En dat scrolldingetje kun je ook mee klikken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft'ie ook een middelste muisknop?Ja dan moet je die hebben. Maar dat zei je er niet bij.
Prima als het voor jou werktquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen allerlei kruiden dus vandaar dat ik het altijd anders oplos. En stamppot vind ik een prima alternatief. Alles beter dan kale spruiten.
Ik heb ez ook wel es gewokt, maar dat was ook niks.
Mja, ik ben inmiddels 2 weken verder, m'n buik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cute. Iets in me dacht dat je buikje al groter zou zijn.
al n echt buikjequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.
Het grote buikentopic deel 71.
Ja dat deedtie toch niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nejuh. Hij heeft een scrollwieltje tussen de linker en erchtermuisknop. Weet je wel? En dat scrolldingetje kun je ook mee klikken.
Ja hij klikte wel, maar maakte de tab niet in een nieuwe tab open. Nouja, laat maar. Teegje heeft het opgelost.quote:
Sterkte! Ik ga even een glaasje verse jus tot me nemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik ga weer laptopdokter spelen bij kennissen.
*prays*
Ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hij klikte wel, maar maakte de tab niet in een nieuwe tab open. Nouja, laat maar. Teegje heeft het opgelost.
Je dacht, mijn weekend is al een dag ingekort dus laat ik zaterdag ook nuttige dingen doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*prays*
Lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
En de enige manier om spruitjes te eten is door de satésaus regel toe te passen.
Ik kan ook niet zo goed uitleggen.quote:
Zaterdag? Het is vrijdag?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je dacht, mijn weekend is al een dag ingekort dus laat ik zaterdag ook nuttige dingen doen?
Ik eet alleen dingen die ik lekker vindquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Kuukske het volgende:
Achja, ik eet spruiten ook eigenlijk alleen omdat he tgezond is. Niet omdat ik het sowieso lekker vind.
Omg. Neequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef KomtTijd... het volgende:
En de enige manier om spruitjes te eten is door de satésaus regel toe te passen.
Ik vraag daar gewoon geld voor. Gelukkig kent niemand mij goed genoeg om mijn pcskills te kennenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*prays*
Ik nu wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag daar gewoon geld voor. Gelukkig kent niemand mij goed genoeg om mijn pcskills te kennen.
Oh, ik koop gewoon waar ik zin in heb en als het niet duur is. Ik zou niet eens weten wat 'mager' vlees isquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Pff. Nou.. ik ook hoor.
Ik ben wel blij als ik straks na de zwangerschap weer lekker aan de biefstuk en rosbief mag enzo. Dat vlees is wat magerder dan je gemiddelde schnitzel enzo.
En, ik kan dan ook weer een dagje zeggen van "vandaag wat minder". Lijnen mag niet tijdens de zwangerschap dus mja. Ik eet wel zoveel mogelijk gezond, maar ik eet voor mijn doen wel veel.
Hoe bedoel je hoe je dat gaat doen? De eerste vijf jaar zal het geloof ik niet zoveel schelen in de boodschappen? Qua eten dan he. Luiers/kleren enzo welquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Nou dat is ook een manier.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe we dat gaan doen als de baby er is. Dan wordt het standaard naar de Lidl denk ik. Al vind ik het vlees daar niet zo lekker.
ze hebben daar wel hendig lekker snoep! In Makro-proprties-verpakkingen ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |