Hoe gaat een Islamitische zelfmoord terrorist anders onherkenbaar naar zijn ontploffing toe. Die mensen vinden dat heel belangrijk hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Kom op. Er zijn honderden manieren om je gezicht te verbergen, maar we moeten vooral de boerka aanpakken. Haha, als ik een malle terrorist was, denk je dat ik mij dan liet tegenhouden door een boerkaverbod. Haha, oh geweldig.
Dude...laat ook maar.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Kom op. Er zijn honderden manieren om je gezicht te verbergen, maar we moeten vooral de boerka aanpakken. Haha, als ik een malle terrorist was, denk je dat ik mij dan liet tegenhouden door een boerkaverbod. Haha, oh geweldig.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je kan niet eens 1 argument geven zonder dat een dom persoon er gehakt van maakt.
Je bent bang dat mijn beperkte intellect jouw repliek niet kan omvatten?quote:
Ik heb gaandeweg dit topic al meer dan eens een argument gegeven, dat je naast dom ook lui bent en een bord voor je kop hebt kan ik verder niet zo veel mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je kan niet eens 1 argument geven zonder dat een dom persoon er gehakt van maakt.
Nou nee hoor, ik ben voor vandaag een beetje klaar met geitenwollensokken zoals jou, ik heb mijn dagelijkse quota bereikt en ga lekker maffen, je zoekt het er maar mee uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent bang dat mijn beperkte intellect jouw repliek niet kan omvatten?
IJzersterke comeback. Waaruit concludeer jij precies dat ik een geitenwollensokken-figuur ben? Omdat ik geen voorstander ben van een boerkaverbod?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben voor vandaag een beetje klaar met geitenwollensokken zoals jou, ik heb mijn dagelijkse quota bereikt en ga lekker maffen, je zoekt het er maar mee uit.
noem er eens een paar waarbij de politie je niet mag vragen je gezicht te tonen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Ik moet de eerste juut nog tegenkomen die jou gaat vragen je kop te laten zien als je je sjaal tot je neus draagt en een muts op je kop hebt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
noem er eens een paar waarbij de politie je niet mag vragen je gezicht te tonen.
Nee, je gezwam in dit topic geeft je niet zoveel krediet, je verdient die titel meer als geen ander voor je hele ouvre op dit forum.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
IJzersterke comeback. Waaruit concludeer jij precies dat ik een geitenwollensokken-figuur ben? Omdat ik geen voorstander ben van een boerkaverbod?
Als je zoveel argumenten hebt gegeven was een copy paste vast te moeilijk. Vervolgens iemand die niet met een wijzend vingertje anderen wil veranderen een geitenwollenssok noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, je gezwam in dit topic geeft je niet zoveel krediet, je verdient die titel meer als geen ander voor je hele ouvre op dit forum.
Maarreh...truste ouwe.
Inderdaad, die vreselijke betogen van mijn hand over vrijheid. Geitenwollensokken all over the place. Ik kan je verzekeren dat ik nog veel meer vrijheden voor ons in petto heb. Het is alleen jammer dat onze regering niet mee wil werken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, je gezwam in dit topic geeft je niet zoveel krediet, je verdient die titel meer als geen ander voor je hele ouvre op dit forum.
Maarreh...truste ouwe.
Simpel, nonnen ook niet meer op straat. En die zwarte kousen moeten ook dood?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet.
Ik gebruik mijn hersenen.
Mijn verstand.
Dit soort "gelovigen" discrimineren en vernederen er op los.
En jij hebt daar begrip voor en verdedigt ze ook.
Dat je als vrouw dat doet vind ik in dit geval al helemaal triest.
Je leest angst in mijn betoog?
Hoezo?
Oh, er is 1x iemand zo aangehouden... wauw! Ja, dit bewijst echt de noodzaak van het verbodquote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou bijvoorbeeld voor een gezochte crimineel een perfecte dekmantel zijn om zich onbezorgd in de buitenlucht te bewegen, als ik me niet vergis is er zo al eens een keer een aangehouden. De taliban gebruiken hem overigens ook regelmatig om ongestoord in de buurt van doelwitten te komen. Nu is dat niet echt relevant voor Europa, maar het geeft wel aan dat het een kledingstuk is dat uitnodigt tot misbruik.
Feitelijk niet:quote:Op donderdag 29 september 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar is het te ingewikkeld voor jou, want de vrijheid van godsdienst behelst wel iets meer dan dat. Maar goed, ik verwacht niet dat ik tot jou door dring.
Lid 1 zegt ook duidelijk dat de wet erboven gaat maar dat schijnt iedere keer opgerekt en opgerekt te moeten worden. Het is een glijdende schaal dat iedere keer toegeven van je.quote:Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 6
1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.
Wat een achterlijke cultuur is het toch ookquote:Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/1874471.stm
Als iedereen zich gewoon netjes aan de wetten rond kledingvoorschriften houd dan is iedereen blij.
dat, en het spreekt boekdelen dat een topic als deze gelijk volloopt met een hoog oplopende agressiefactor. Ergens in Belgie is een man die agressief is naar de politie, tsjaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef sp3c het volgende:
stelt Islam trouwens niet dat je je aan de wet moet houden als je in een niet islamitisch land gaat wonen?
dan kun je het niet op geloof afschuiven als je het ding niet af wil doen want volgens het geloof hoef je het met een verbod simpelweg niet meer op te doen (voor zover dat al verplicht was)
maar ik vind nog steeds dat oom agent wel wat beters te doen heeft dan een dresscode af te dwingen
gek dat jullie je nooit drukmaken over mensen die naakt willen lopen heel de dag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, die vreselijke betogen van mijn hand over vrijheid. Geitenwollensokken all over the place. Ik kan je verzekeren dat ik nog veel meer vrijheden voor ons in petto heb. Het is alleen jammer dat onze regering niet mee wil werken.
ja gelukkig reageren de islamieten niet met geweld.....quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:33 schreef Re het volgende:
[..]
dat, en het spreekt boekdelen dat een topic als deze gelijk volloopt met een hoog oplopende agressiefactor. Ergens in Belgie is een man die agressief is naar de politie, tsja
"de islamieten" ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja gelukkig reageren de islamieten niet met geweld.....
Ik ken eerlijk gezegd geen belangengroep die pleit voor het recht om overal in je blote reet rond te lopen. Voor zo ver ik weet nemen nudisten genoeg met campings e.d. Maar goed, op zich heb ik geen problemen met het legaliseren van naaktlopen. Zelf heb ik er weinig trek in, gezien de onvriendelijke weersomstandigheden in Nederland, maar be my guest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
gek dat jullie je nooit drukmaken over mensen die naakt willen lopen heel de dag.
Dir zijn er meer dan boerka dragers en die je kan je identificeren.
Nee op zich heb je er geen problemen mee en maak je ze en passant belachelijk omdat hier altijd koud is (volgens mij nu 25 graden op 30 sep maar goed.) Belangengroepen zijn er wel, waarom denk er dat er naaktstranden zijn hier in Nederland ? Nudisten beseffen donders goed dat het geen zin heeft dat iedereen naakt loopt en dat er wetten zijn in Nederland. Die houden rekening met iemand anders zijn geloof bv.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd geen belangengroep die pleit voor het recht om overal in je blote reet rond te lopen. Voor zo ver ik weet nemen nudisten genoeg met campings e.d. Maar goed, op zich heb ik geen problemen met het legaliseren van naaktlopen. Zelf heb ik er weinig trek in, gezien de onvriendelijke weersomstandigheden in Nederland, maar be my guest.
Persoonlijk ben ik voorstander van zo min mogelijk verboden.
Ik stel dat het wat mij betreft prima is, en jij beweert vervolgens dat ik naaktlopers belachelijk maak? Ja, het is nu warm, maar het grootste deel van het jaar is het behoorlijk frisjes. Maakt mij verder niet, als iemand in zn blote hol rond wil lopen, dan gaat ie zn gang maar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee op zich heb je er geen problemen mee en maak je ze en passant belachelijk omdat hier altijd koud is (volgens mij nu 25 graden iop 30 sep maar goed.)
Nudisten nemen genoegen met campings ja, waarom boerkadragers niet met huis en moskee ?
Ga naar het naaktstrand, de naaktcampings en ik zie meer dan 50 mensen die een boerka ophebben hier, waar je wel erg druk over maakt.
Dan heb jij 1/3 van de alle boerkadraagsters gezien, weet jij zeker dat jij niet dezelfde vrouw keer op keer heb gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee op zich heb je er geen problemen mee en maak je ze en passant belachelijk omdat hier altijd koud is (volgens mij nu 25 graden iop 30 sep maar goed.)
Nudisten nemen genoegen met campings ja, waarom boerkadragers niet met huis en moskee ?
Ga naar het naaktstrand, de naaktcampings en ik zie meer dan 50 mensen die een boerka ophebben hier, waar je wel erg druk over maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |