Terecht klacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef rosepetals het volgende:
Niet echt een klacht maar gewoon heel erg raar dit..Ik was dus mijn boodschappen doen en loop naar de sigaretten counter heen om ook even sigaretjes te kopen voor mijn moeder.
Dus ik groet de cassiere vriendelijk en vraag om 2 gladstone rood.
Ze draait zich om op te zoeken, draait zich met lege handen weer langzaam naar mij om en zegt met een lege blik; 'dan moet ik een nieuwe slof open maken'
Dus ik antwoord een beetje verbaasd met de vraag of dat dan vervelend is.
Zegt ze 'ik heb liever dat je de groene neemt..'![]()
Dus, sigaretten noob die ik ben, vraag haar wat het verschil is. Ik wil niet met het verkeerde kleurtje thuis komen.
Zegt ze, 'nou je vroeg rode maar dan krijg je groene'![]()
Nou viel ik een beetje stil.. en die stilte duurde even. Zegt (zucht) ze uiteindelijk;
'Dan maak ik wel een nieuwe slof open'
Gekke cassiere, ze is misschien nieuw ofzo..
Je had der moeten verkrachten met een strapon.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:15 schreef rosepetals het volgende:
Ja dat was dus ook niet goed geweest en nogal een verschil ookRare dame, ik wist ook echt niet hoe ik moest reageren haha.
Ah ja.. shit hee. Nouja, weet ik het in ieder geval voor de volgende keer. Thnxquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je had der moeten verkrachten met een strapon.
Story of my life bro, ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik wil lekker sexe maar ik heb geen gleuf ter beschikking.
Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef Dimens het volgende:
Ik word bedreigd door de rijschool waar ik les had.
Omdat ik nog zijn boeken heb die hij nooit op komt halen.quote:
Dat ben ik met 'm eens. jij leent zijn boeken, dus hoor je die dingen ook weer netjes terug te brengen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik nog zijn boeken heb die hij nooit op komt halen.
"Ja ik ben al 3 keer bij je aan de deur geweest, maar je deed niet open."
Kom dan verdomme een keer als ik thuis ben.![]()
Nu wilt hij dat ik ze bij hem thuis breng, anders zit ik echt in de problemen.
Dan stuur je hem terugquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef female81 het volgende:
Boek besteld op verzoek van pa, hij wilde dat ik een specifiek soort boek opzocht, vond zoiets nog missen in de kast.
Geef ik het boek vervolgens, kwam het hem wel héél erg bekend voor. Hij had hem al.
As hij verdomme eens netjes zijn afspraken nakwam en mij niet elke keer zou afbellen, dan had ik dat wel gedaan ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ben ik met 'm eens. jij leent zijn boeken, dus hoor je die dingen ook weer netjes terug te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |