Als ik niet gebonden was aan brabant zou ik het direct kopen voor dat geld. Mij maakt het niet uit dat er een paar mensen zijn vermoord 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk waarom mensen voor geen goud in dat huis willen wonen.
Ik bedoel... Anjum.
De lijken geven de kopers hooguit het geruststellende gevoel dat er nog een manier is om te ontsnappen uit Anjum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Dat is niet dat huis. Het huis waar de lijken waren begraven is namelijk een oud stationsgebouw, en dat is deze woning niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
In eerste instantie niets vreemds, deze woning in Anjum.
Het hele huis is gestript en deels gemoderniseerd.
Niets vreemds, behalve als je de voorgeschiedenis van dit huis weet..
http://www.fotoleovogelzang.nl/english/preview.php?id=181031
In datzelfde huis is jaren geleden een dubbele moord gepleegd door de toenmalige pensionhoudster.
De lijken lagen in de tuin achter het huis begraven.
Blijkbaar al jaren onverkoopbaar, en dus proberen ze het nu op te knappen en alsnog te slijten.
Dat huis wat je post lijkt totaal niet op het huis van Leo Vogelzang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef R2R het volgende:
[..]
Dat is niet dat huis. Het huis waar de lijken waren begraven is namelijk een oud stationsgebouw, en dat is deze woning niet.
Waar jij het over hebt is een paar deuren verderop:
Google maps
Toch wel:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat huis wat je post lijkt totaal niet op het huis van Leo Vogelzang.
Dit jaar in die plaats geweest, zou er zo willen gaan wonen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk waarom mensen voor geen goud in dat huis willen wonen.
Ik bedoel... Anjum.
De lijken geven de kopers hooguit het geruststellende gevoel dat er nog een manier is om te ontsnappen uit Anjum.
Hier de omschrijving op Funda:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:30 schreef R2R het volgende:
[..]
Dat is niet dat huis. Het huis waar de lijken waren begraven is namelijk een oud stationsgebouw, en dat is deze woning niet.
Waar jij het over hebt is een paar deuren verderop:
Google maps
quote:
Is dat een suggestie voor mannen die ooit hun vrouw van de trap willen duwen?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kun je mooi als vrijgezel het kopen zonder helemaal alleen te wonen
Ik ben in een soortgelijk huis opgegroeid. Het doet inderdaad wel wat met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Omg. Dit verklaart zo een hoopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben in een soortgelijk huis opgegroeid. Het doet inderdaad wel wat met je
Dat is zodat je kunt zien hoe je je handgranaat naar beneden moet gooien.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg. Dit verklaart zo een hoop
Srsly, gaat die trap nou omlaag of omhoog?quote:
Wat zou je denken, met die leuning tot aan de vloer en halve manen aan de zijkant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srsly, gaat die trap nou omlaag of omhoog?
Omhoog, want dan kun je je schenen schoonmaken langs de halve maantjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke kant van de trap je staat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |